Tee lopullinen pesäero ateismiin ja sen kannattajiin. Jeesus pelastaa!
Toimi vielä nopeammin
16
89
Vastaukset
- Amen kannattaa toimi
Aamen, elämään sisälle. Kun sydämestään sanoo Aamen Jumalalle, Kristuksen armoistuimen edessä, kun sijaisen Uuden Aadamin elämä valtaa elämän, Pyhä Henki todistaa Elävän Jumalan, niin sydämessä, Sanassa, kuin luomakunnassa.
Henki sydämessä erottaa myös ateismin saarnaajat, jotka kuollutta omanmielensä luoman jumalankuvan kiroavat, mutta eivät antaudu Elävän Jumalan Hengen kuljetettavaksi. Sitten saarnaavat ateismia, kuollutta elämää, joka väkivaltaisuudessaan ja maailmahengessään kuljettaa näitä elävänä kuolleita ihmisiä.
Eli kuten pyh! kirjoittaa, nopeasti kannattaa luopua väärästä ja astua elämään sisälle, johon RaamatunSana kutsuu Kristuksessa Jeesuksessa, hänen armossaan elämään.
Tervetuloa Elämään sisälle. Se on Jumalan työ, niin uudestisyntymä, vaellukseen Voima, ja kerran iankaikkinen elämä.
Evankeliumi... Evankeliumijuna nyt saapuu ja vaunuja monta on. Se seudulta seudulle matkustaa ja matka on verraton! Nouse junaan, nouse junaan,...
Sellainen laulu nousi mieleeni.
Herra Siunatkoon teitä lukijat. Elämäntie se on ateismiperheessä kasvaneelle siunattu, elävä tie, jossa on ELÄMÄ, kun sain löytää Jeesuksen..
Ateismin alkeisvoimiin ei kannata sitoutua, jonkun junttimaisen päämäärän takia, se täytyy kyseenalaistaa ateisminsa,
Sekä kannattaa ateismissa kyseenalaistaa se oma jumalakuvaharha, sekä tapa elää, josta harhakuvasta haluaa mukamas tulla Jumalan alttarille kertomaan, että Jumala olisi kuollut.
Se kannattaa kyseenalaistaa, koska se juuri on este lukkona uskon ja Jumalan tulon elämänsä Herraksi. - rahat pois
Jeesus pelastaa sinut vain rahoistasi. Kuinka kauan sitä satuolentoa jaksat vielä odotella?
- rahat pois kirjoitta
Sinä vain jaksat jaarittaa jumalattomilla alttareilla, katselepa siellä maailmassa, kuinka rahat häviävät pussistasi.
Herran elopellolla elävät kristityt kustantavat kirkkonsa, saarnaajansa, elopellon työn, joka rakentaa Uuden taivaan ja maan maaperän.
Se kestää iankaikkisesti, mutta sinun jumalaton kylvösi on vain ajallinen, sekä tuo tuskan ihmisten sydämiin.
Eli saathan sinä pökkiä päätäsi betoniseinään, mutta ei siinä kasva kuin sarvet otsaasi suuremmiksi, sekä pussisi tyhjenee turhuuksien markkinoilla.
Hautaasikin menet vain lainahynttyillä, eikä kukaan pane euroja kukkarostasi mukaan yhtään, vaan hautausurakoitsija mittaa osansa. - pyh!
Seuraan Herraani kuolemaan saakka, enkä välitä teidän jumalattomien pilkasta mitään.
- valitse tie
pyh! kirjoitti:
Seuraan Herraani kuolemaan saakka, enkä välitä teidän jumalattomien pilkasta mitään.
Lavea tie vai kapea tie
On kaksi tietä, toinen on lavea ja leveä tie - maailman tie. Sen tien kulkijoille on kaikki sallittua, tai he itse sallivat itselleen kaiken. Se näyttää kaukaa katsottuna kauniilta, se kimaltaa kullalle, ja se lupaa paljon, se houkuttaa ja kiehtoo. Kuitenkin, kun tulemme lähemmäksi ja annamme "tien viedä", se osoittautuukin katkeraksi myrkyksi, pahan makuiseksi, ja se syöksee ihmisen syvyyksiin, joista ihminen ei omin voimin pääsekään enää ylös. Lavea tie kapeneekin sitten yhtäkkiä loppua kohden ja aivan lopussa on pohjaton kaivo, josta lavean tien matkaajat eivät tienneet mitään - sinne putoavat kaikki, jotka sitä tietä kulkevat, eikä sieltä kukaan enää pääse pois.
Toinen tie on kapea. Se ei näytä houkuttelevalta ja kaikki muutkin säikyttelevät: "Älä vaan mene sinne!" Se on vaivalloisen "näköistä" ja kulkee ohdakkeiden ja vaikean vuoriston kautta. Kapea tie ei ole mitään "ruusuilla tanssimista", mutta se on hiljaista iloa ja rauhaa kaikkien vaikeuksienkin keskellä niille, jotka sille tielle uskaltautuvat lähteä. Aivan tuntuu kuin jokin Korkeampi Voima olisi aina mukana tämän tien kulkijalla. Jotkut kuitenkin väsyvät kapeaan polkuun ja valitsevat lavean tien kesken matkaansa. Kapean tien matkaajia kuitenkin odottaa suuri palkinto maalissa: heidät toivotetaan tervetulleiksi taivaskotiin.
Jes. 30:21
Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".
Arvoisa "pyh!". Etkö ole vieläkään ymmärtänyt, että Jeesus oli juutalainen mies, joka kuoli noin 2000 vuotta sitten? Ei mielikuvitusolento ketään pelasta!
T: Iloinen nauraja- elämä ja kuolema.
Sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Mariasta, Hänen nimensä on Immanuel, Jumala meidän kanssamme.
Uusi Aadam. .. Jeesus.
.....
Iloisen naurajan luoma jumalankuva, on eri ja hän on omilla alttareilla julistamassa omin hiilipannuin Jumalan kuolleeksi.
Totta hänelle, mutta ei meille.
Kuka tunnustaa Jeesuksen ihmisten edessä, hänet Jeesus tunnustaa Isänsä edessä.
...
Mitä hyödyttää nimi ajassa, jos taivaassa ei niemäsi tunneta.
Hengellisen laulukirjan laulu 468 kertoo sanoman.
Mitä se hyödyttää ihmistä sanoittaa mm. "Viimeisen lähtönsä hetkellä sielunsa jos kadottaa.... Niin mitä se hyödyttää?? niin... mitä.? jos taivaassa se nimi on tuntematon.
Katsopa ympärillesi! Mitä näet? Olet kuin ruoho, joka lakastuu, vaikka tänä yönä pois. Näin pienissä naruissa on elämäsi, huomista et tunne.
Hyöräät aina sellaisella mielesi alttarilla, jossa ei ole iankaikkisuutta.
Vain pyyhkäisy ja olet pois. Ikääsi ei kysytä, siksi viisaat ihmiset, valtion päämiehistä, heikoimpiin on uskossa Häneen ja heillä on elämä.
Sinä myyt elämäsi, valheeseesi, hernerokkaasi.
Kuolema on vieressäsi jatkuvasti. Se sinun on muistettava. Elämää sinulla ei ole itsessäsi. Maaksi sinä tulet ja väin vaiva oli palkkasi. - pyh!
En minä sinun pilkkaväitteistäsi mitään välitä.
Kipin kapin Jeesuksen luo, niin voit vielä pelastua helvetin tulelta. pyh! kirjoitti:
En minä sinun pilkkaväitteistäsi mitään välitä.
Kipin kapin Jeesuksen luo, niin voit vielä pelastua helvetin tulelta.Arvoisa "pyh!". Jeesus kuoli jo noin 2000 vuotta sitten. Ei mielikuvitusolento ketään voi pelastaa. Ja tiedoksesi: helvetin tuli on mielikuvituskäsite, jolle ei ole mitään totuuspohjaa.
On tosin aivan helvetin hauskaa nauraa alex.kasin ja AnttiVKantolan kiistelyille helvetin tulesta. Pojilta kun on uskonkiihkossaan täysin unohtunut, että he kinaavat keskenään satukirjan tulkinnoista ja tekevät samalla itsestään pellejä.
T: Iloinen nauraja- pyh!
iloinen_nauraja kirjoitti:
Arvoisa "pyh!". Jeesus kuoli jo noin 2000 vuotta sitten. Ei mielikuvitusolento ketään voi pelastaa. Ja tiedoksesi: helvetin tuli on mielikuvituskäsite, jolle ei ole mitään totuuspohjaa.
On tosin aivan helvetin hauskaa nauraa alex.kasin ja AnttiVKantolan kiistelyille helvetin tulesta. Pojilta kun on uskonkiihkossaan täysin unohtunut, että he kinaavat keskenään satukirjan tulkinnoista ja tekevät samalla itsestään pellejä.
T: Iloinen naurajaTiedoksesi: Jeesus kuoli ja nousi kuolleista. Hän elää tänäänkin. Suuri Vapahtaja! Anna elämäsi Jeesukselle, niin pelastut tulevalta Jumalan vihalta.
## Tee lopullinen pesäero ateismiin ja sen kannattajiin. Jeesus pelastaa! ## -pyh!-
Se toki auttaa asiaa, jos sinä pysyttelet kaukana ateisteista, mutta jos tosiuskovaiset eivät lähesty ateisteja, niin kuka sitten vie Jeesuksen heitä lähelle, niin että voivat tutustua Kristukseen ja hänen seuraajiinsa sekä tehdä valintansa.
2. Kor. 3:3
Sillä ilmeistä on, että te olette Kristuksen kirje, meidän palvelustyöllämme kirjoitettu, ei musteella, vaan elävän Jumalan Hengellä, ei kivitauluihin, vaan sydämen lihatauluihin.
2.Kor.2:
15 Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa:
16 näille tosin kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi. Ja kuka on tällaiseen kelvollinen?
17 Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme.
Jeesus pelastaa varsinkin ne, jotka kaveraavat ateistien kanssa!
1. Kor. 9:23
Mutta kaiken minä teen evankeliumin tähden, että minäkin tulisin siitä osalliseksi.
1.Kor.9:19
Sillä vaikka minä olen riippumaton kaikista, olen tehnyt itseni kaikkien palvelijaksi, voittaakseni niin monta kuin suinkin,
20 ja olen ollut juutalaisille ikäänkuin juutalainen, voittaakseni juutalaisia; lain alaisille ikäänkuin lain alainen, vaikka itse en ole lain alainen, voittaakseni lain alaiset;
21 ilman lakia oleville ikäänkuin olisin ilman lakia - vaikka en ole ilman Jumalan lakia, vaan olen Kristuksen laissa - voittaakseni ne, jotka ovat ilman lakia;
22 heikoille minä olen ollut heikko, voittaakseni heikot; kaikille minä olen ollut kaikkea, pelastaakseni edes muutamia.
23 Mutta kaiken minä teen evankeliumin tähden, että minäkin tulisin siitä osalliseksi.
antti- niitä riittää
Taruolentoja on ihan riittävästi:
Aatami ja Eeva ilkosillaan käärmeen kanssa.
Nooa ja "eläinten vallankumous".
Jeesus=Jesse ja 12 pöljää miestä.
Kolme "aasialaista" tietäjää ja velhoa.
Kolme enkeliä pilvenreunalla.
Lumikki ja seitsemän kääpiötä.
Seitsemän "seinähullua" veljestä.
Aku Ankka, Roope setä ja kolme veljenpoikaa.
jne.Uskovaiset näpertelevät Raamatun typerien satujen parissa aivan kuin pikkulapset, jotka inttävät onko Ankkalinnassa Roope-sedällä vaiko Kroisos Pennosella enemmän rahaa. He eivät kertakaikkiaan näe metsää puilta eivätkä ymmärrä, että he kinastelevat vain mielikuvitusolennoista ja mielikuvituskäsitteistä.
Meille järkevästi ajatteleville toki silloin makea nauru maittaa! Muahahahaa! :-D
T: Iloinen nauraja- pyh!
iloinen_nauraja kirjoitti:
Uskovaiset näpertelevät Raamatun typerien satujen parissa aivan kuin pikkulapset, jotka inttävät onko Ankkalinnassa Roope-sedällä vaiko Kroisos Pennosella enemmän rahaa. He eivät kertakaikkiaan näe metsää puilta eivätkä ymmärrä, että he kinastelevat vain mielikuvitusolennoista ja mielikuvituskäsitteistä.
Meille järkevästi ajatteleville toki silloin makea nauru maittaa! Muahahahaa! :-D
T: Iloinen naurajaEtte te ole järkeviä ihmisiä. Te olette mielettömiä ja järkeä vailla. Se tulee ilmi tuomiopäivänä. Sitten on meidän vuoromme nauraa.
- jopas jotakin
Vai on Seitsemän seinähullua veljestä sinun mielestäsi taruolentoja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Seitsemän_seinähullua_veljestä - riittäähän niitä
Ovat plagioineet vain Aleksis "Kivekästä" tai Alexis veljesten seitsemää Kivestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?821584Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.96930Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79922Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51734Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141699- 53674
- 81670
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51651