LÄSKI nostelee rautoja penkillä

hylje voimaa

16

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Jaska.

      Paljon näyttää olevan kakkaa pyllyssä.

    • Janne.

      Miten niin "aivan sama mitä rautoja" ?

      Perustelisitko lisää?
      Ei kuule runko auta yhtään mitään tai se sun elopainos siihen rautojen ylössaamiseen vai mitä?

      Painan itsekin aika reilusti mutten saa enää penkattua sitä mitä ennen.
      Ei auta runko.

      Sinä taidat olla tyhmä vellipää joka ei tiedä asioista mitään.

      • Janne.

        laihat sixpack apinat on vain kateellisia isommilleen jos jollakulla on voimaa.
        Kaikilla sitä ei kuitenkaan ole. Voit painaa 150kg muttet kykene nostamaan edes 120 penkistä. Niin se menee.


    • Läski hikoaa

      Pointti taisi olla se, että harvaa kiinnostaa mitä läski tekee tai jättää tekemättä. Tuollainen valas voi repiä penkistä yli 200kg, mutta ei ihmisiä jaksa kiinnostaa, kun äijä näyttää miltä näyttää.

      Ennemmin hyvä kroppa ja huonompi penkkitulos, kuin iso penkkitulos ja läskivalaan kroppa.

      • --"--

        Määrittele seuraavaksi millainen on hyvä kroppa miehellä? Itse olen 20v perusrantaleijonakeho, kiinteä kroppa ja nostan penkistä vain reilut 80 kg eikä se kiinnostaa edes sen vertaa muita ihmisiä kuin tuon "läskivalaan" penkkaukset...?


    • voi raasua...

      aika epäpuhdas tyyli...liikerata mun mulkun verran, siis 14cm...

      • gyuug

        mitennii epäpuhdas tyyli? tekniikkahan hipoo täydellisyyttä, jos on tarkoitua ottaa max.rautoja niin tietenkin liikerata yritetään saada lyhyeksi. et sä usain boltin tuloksiakaan v'äheksy siks kun jätkä on 2 metrii ja hyötyy pitkistä jaloista,


    • Penaali-ana

      minulla on iso se

      • nostaja

        Tosia asia vaan on,että kaveri on suomen parhaimpia penkkajia,oli paino mikä hyvänsä. kukka kepit voi laskea omia tuloksia wilksin pisteis :)


    • Penaali-ana

      mutta kun minulla on iso se

    • Max 140kg tuossa

      Vinyylilevyjä näkyy olevan!

      • Eipäs oo

        Eipäs oo vinyylilevyjä - 20 kilon leivisköjä ainakin :D


    • hieno palkki on

      Pitäiskö tossa näkyäkin jotain????

    • vahva & iso

      Itse ainakin arvostan kyseistä nostajaa 100 kertaa enemmän kuin jotain hunks-tyyppistä kukkakeppiä jossa on yhtä paljon voimaa kuin kesyrotassa. Miehen pitää näyttää mieheltä, ei neidiltä.

    • On voimaakin
      • geenit sanelee kaike

        Itse aloitin punttien noston vuotta aikaisemmin kuin tämä herra ja penkistä ei nouse vieläkään kuin 120 kiloa =( Geenejä vastaan siis melko turha tapella!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe