http://www.youtube.com/watch?v=hZpoBlk7QI0
Onko joku kateellinen,kun tolla 'rungolla' joku nostelee,aivan sama mitä
rautoja....buhahahaaa
LÄSKI nostelee rautoja penkillä
16
439
Vastaukset
- -Jaska.
Paljon näyttää olevan kakkaa pyllyssä.
- Janne.
Miten niin "aivan sama mitä rautoja" ?
Perustelisitko lisää?
Ei kuule runko auta yhtään mitään tai se sun elopainos siihen rautojen ylössaamiseen vai mitä?
Painan itsekin aika reilusti mutten saa enää penkattua sitä mitä ennen.
Ei auta runko.
Sinä taidat olla tyhmä vellipää joka ei tiedä asioista mitään.- Janne.
laihat sixpack apinat on vain kateellisia isommilleen jos jollakulla on voimaa.
Kaikilla sitä ei kuitenkaan ole. Voit painaa 150kg muttet kykene nostamaan edes 120 penkistä. Niin se menee.
- Läski hikoaa
Pointti taisi olla se, että harvaa kiinnostaa mitä läski tekee tai jättää tekemättä. Tuollainen valas voi repiä penkistä yli 200kg, mutta ei ihmisiä jaksa kiinnostaa, kun äijä näyttää miltä näyttää.
Ennemmin hyvä kroppa ja huonompi penkkitulos, kuin iso penkkitulos ja läskivalaan kroppa.- --"--
Määrittele seuraavaksi millainen on hyvä kroppa miehellä? Itse olen 20v perusrantaleijonakeho, kiinteä kroppa ja nostan penkistä vain reilut 80 kg eikä se kiinnostaa edes sen vertaa muita ihmisiä kuin tuon "läskivalaan" penkkaukset...?
- voi raasua...
aika epäpuhdas tyyli...liikerata mun mulkun verran, siis 14cm...
- gyuug
mitennii epäpuhdas tyyli? tekniikkahan hipoo täydellisyyttä, jos on tarkoitua ottaa max.rautoja niin tietenkin liikerata yritetään saada lyhyeksi. et sä usain boltin tuloksiakaan v'äheksy siks kun jätkä on 2 metrii ja hyötyy pitkistä jaloista,
- Penaali-ana
minulla on iso se
- nostaja
Tosia asia vaan on,että kaveri on suomen parhaimpia penkkajia,oli paino mikä hyvänsä. kukka kepit voi laskea omia tuloksia wilksin pisteis :)
- Penaali-ana
mutta kun minulla on iso se
- Max 140kg tuossa
Vinyylilevyjä näkyy olevan!
- Eipäs oo
Eipäs oo vinyylilevyjä - 20 kilon leivisköjä ainakin :D
- hieno palkki on
Pitäiskö tossa näkyäkin jotain????
- vahva & iso
Itse ainakin arvostan kyseistä nostajaa 100 kertaa enemmän kuin jotain hunks-tyyppistä kukkakeppiä jossa on yhtä paljon voimaa kuin kesyrotassa. Miehen pitää näyttää mieheltä, ei neidiltä.
- On voimaakin
Eikö tässä ole sama poika:
http://www.youtube.com/watch?v=sm1qatZeO-I
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuomas_Korkia-aho- geenit sanelee kaike
Itse aloitin punttien noston vuotta aikaisemmin kuin tämä herra ja penkistä ei nouse vieläkään kuin 120 kiloa =( Geenejä vastaan siis melko turha tapella!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865