Kasvissyöjät surullisia?

Hitlerkin oli.

Ehkä olisi jo aika tuoda esille tänä laihuutta tavoittelevien aikakautena yksipuolisen kasvissyönnin vaaroja.

Sanotaan ettei ihmisen persoonallisuutta pysty muuttamaan mutta väitän että yksipuolinen kasvissyönti todella pystyy muuttamaan ihmisen käyttäytymistä valtavasti syynä tähän on välttämättömien ravintoaineiden kuten tiettyjen proteiinien( joista muodostuu esim. aivojen välittäjäaineita) ja vitamiinien puutokset.

Myös kaikkitietävä Hitler oli kasvissyöjä joka luuli että hänen oma kasvisdiettinsä oli muka terveellinen vaan eipä ollutkaan kun Hitlerin käyttäytyminen muuttui vaan entistä "hullummaksi".

Eräs hyvin ominainen seikka tarpeeksi kauan jatkuneen yksipuolisen kasvissyönnin seurauksista ovat raivokohtaukset jotka voi laukaista hyvinkin mitättömiltä tuntuvat asiat sekä juuri Hitlerilläkin voimistunut tunne kaikkivoipaisuudesta tunne että on aina oikeassa sekä tiedostamaton itsetuhoisuus mikä kohdistuu ensin muihin ja lopulta itseensä ( voidaankin todeta Saksa oisi voittanut sotansa ilman kaikkitietävää kasvissyöjää joka ei kenraalejaan kuunnellut ).

Surullista etteivät monet anorektikot tajua tilaansa vaan elävät kaaoksessa on aika metkaa että kun he pienentävät itsensä niin samalla heidän "mielensä" luo illuusion henkilön suuruudesta.

http://www.voice.fi/uutiset/viihde/victoria-beckham-paljastaa-tasta-syysta-en-hymyile-kuvissa/2/40853

23

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et tiedä

aiheestä mitään. Täys vegaani tarvitsee ravintolisänsä tai tulee puutostauteja. Jos huolehtii kaikesta, kaikki on ok.
      Eläinten teurastaminen on silkkaa väkivaltaa, se on totuus!!!! Väkivaltaa on maailmassa paljon. Ihmiset ovat toisiaankin kohtaan väkivaltaisia ja pahoja. Lapsenmielisen maailmassa ei ole väkivaltaa mutta sitähän ei tunnevammainen idiootti ikinä tajua ja sen huomaa.

• hallava_hevonen

Esitin tuossa aikaisemmassa esityksessäni että Hitler ei ollut uransa alkuvaiheessa niinkään maineensa veroinen natsi, mutta kyllä tuo ajatusmaailma oli kuitenkin tunnistettavissa hänen persoonassaan, sillä hän hyväksyi vuonna 1922 kanavoimansa ja julkituomansa teoksen "Mein Kampf" esille tuomat ratkaisut kansakuntansa tilanteen parantamiseksi. Ja väitän että Jupiterin pimeä puoli joka mainitaan okkulttisessa tiedossa Lusiferin asuinpaikaksi avaruuden planeetoista, antoi Adolf Hitlerille jo varsin varhaisessa vaiheessa erittäin vahvaa tukea nostaa itsensä tunnetuksi henkilöksi alemman kansanluokan keskuudessa, jossa kytee varsinkin vaikeiden aikojen koittaessa varsin voimakas taipumus nousta valtaan vahvan johtohenkilön esitysten nojalla, joka tarjoaa tarpeeksi hyvät ratkaisumallit ongelmien korjaamiseksi. Niinpä voimme huomioida että Hitler löysi poliittisen vaikutusvalta mahdollisuuden Saksan vasemmisto siiven piiristä, vaikkakin hänet tyrmättiin eräiden aitojen vasemmiston johtohenkilöiden taholta jäleen kerran varsin nöyryyttävästi, että hänellä ei ole aitoa johtajuutta hallussaan. Ja niin tarjoan selityksen myös Hitlerin fanaattiselle esiintymistavalle, joka sinänsä on aidon Arjalaisen mielestä ollut varsin epäsovinnainen ja suorastaan naurettava tapa tuoda esityksensä julki kansalle.

• hallava_hevonen
        hallava_hevonen kirjoitti:

Esitin tuossa aikaisemmassa esityksessäni että Hitler ei ollut uransa alkuvaiheessa niinkään maineensa veroinen natsi, mutta kyllä tuo ajatusmaailma oli kuitenkin tunnistettavissa hänen persoonassaan, sillä hän hyväksyi vuonna 1922 kanavoimansa ja julkituomansa teoksen "Mein Kampf" esille tuomat ratkaisut kansakuntansa tilanteen parantamiseksi. Ja väitän että Jupiterin pimeä puoli joka mainitaan okkulttisessa tiedossa Lusiferin asuinpaikaksi avaruuden planeetoista, antoi Adolf Hitlerille jo varsin varhaisessa vaiheessa erittäin vahvaa tukea nostaa itsensä tunnetuksi henkilöksi alemman kansanluokan keskuudessa, jossa kytee varsinkin vaikeiden aikojen koittaessa varsin voimakas taipumus nousta valtaan vahvan johtohenkilön esitysten nojalla, joka tarjoaa tarpeeksi hyvät ratkaisumallit ongelmien korjaamiseksi. Niinpä voimme huomioida että Hitler löysi poliittisen vaikutusvalta mahdollisuuden Saksan vasemmisto siiven piiristä, vaikkakin hänet tyrmättiin eräiden aitojen vasemmiston johtohenkilöiden taholta jäleen kerran varsin nöyryyttävästi, että hänellä ei ole aitoa johtajuutta hallussaan. Ja niin tarjoan selityksen myös Hitlerin fanaattiselle esiintymistavalle, joka sinänsä on aidon Arjalaisen mielestä ollut varsin epäsovinnainen ja suorastaan naurettava tapa tuoda esityksensä julki kansalle.

Tässä on aito kuvasarja kun Adolf Hitler harjoittelee esiintymistään, ja käyttää omaa kameraansa avukseen, tutkiakseen omaa elekieltään.

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_102-10460,_Adolf_Hitler,_Rednerposen.jpg

• hallava_hevonen
        hallava_hevonen kirjoitti:

Tässä on aito kuvasarja kun Adolf Hitler harjoittelee esiintymistään, ja käyttää omaa kameraansa avukseen, tutkiakseen omaa elekieltään.

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_102-10460,_Adolf_Hitler,_Rednerposen.jpg

Tässä voitte huomioida kuitenkin 1933. aitoa kunnioitusta Saksan aidolle Baijerilaiselle hallintavallan edustajalle. Ja tutkikaas tarkoin tuon aidon Paronin ilmettä kohdatessaan Adolf Hitlerin kansallissosialismin edustajana.

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_183-S38324,_Tag_von_Potsdam,_Adolf_Hitler,_Paul_v._Hindenburg.jpg

• HÖLPÖTI

HÖÖ.

Pelkän idun puremisella sairastuu varmasti vaikka söisi mitä vitamiinejä.

LIHAA peliin se on AINOA OIKEA tapa.

PISTE.

• .

höpö, höpö.

• jeps.

Ainakin nuo lampaansyöjät telkkarissa on iloisia.

• Googlettakaa tutkimu

Uutta tutkimustietoa: naiset jotka eivät syö punaista lihaa (nauta, sika, riista), masentuvat. Syytä ei tiedetä.

Eli ei voi korvata kalalla, ei kanalla, ei varsinkaan millään soijalla.

• jakintakki

Höpö höpö taas ne karjankasvattajat teettää itelleen tutkimuksia.
        Minä olen mies ja vaimoni on myös kasvissyöjä ja tiedän monta muutakin kasvisyöjää.

Olen ollut kasvissyöjä jo kymmeniä vuosia. Noin viisi vuotta olen syönyt lähes kaiken keittämättä siis raakaravintolinjalla johon kuuluu eri idut, kaikki mahdolliset vihannekset, marjat ja hedelmät, raakapuuro, oliivi ja rypsiöljy , syön jonkin verran juustoja ja jogurttia.
        Yksi mielenkiintoinen asia jonka huomasin noin vuoden kuluttua raakaravinnolla oltuani että kehon lämpötalous on erittäin hyvä, minulla on nykyään aina keskimääräistä vähemmän vaatetta päällä. Yleensä en uinut kun vasta kun vesi on yli 20 astetta. Nykyään menen alle 15 asteiseen veteen, se tuntuu kylmältä mutta ei palella.
        En väitä että tämä sopii kaikille, varsinkaan raakaravintolinja ainakin on syytä totutella asteittain. Olen virkeä ja energinen kaikin puolin, lisäksi ruuan valmistukseen ei mene energiiaa eikä juurikaan aikaa ja vaivaa, senkun mättää tavaraa lautaselle. Onneksi nykyään löytyy hyvää salaattipöytää paikasta kuin paikasta.
        Moni ruokaan liittyvä on tottumiskysymys, sekä kehon aineenvaihdunnan että makuaistin kannalta. Itselläni raakapuuro maistui aluksi aika oudolle mutta nykyään se on suurinta herkkua puolukan kera.

• Ilmankos olet
        jakintakki kirjoitti:

Minä olen mies ja vaimoni on myös kasvissyöjä ja tiedän monta muutakin kasvisyöjää.

Olen ollut kasvissyöjä jo kymmeniä vuosia. Noin viisi vuotta olen syönyt lähes kaiken keittämättä siis raakaravintolinjalla johon kuuluu eri idut, kaikki mahdolliset vihannekset, marjat ja hedelmät, raakapuuro, oliivi ja rypsiöljy , syön jonkin verran juustoja ja jogurttia.
        Yksi mielenkiintoinen asia jonka huomasin noin vuoden kuluttua raakaravinnolla oltuani että kehon lämpötalous on erittäin hyvä, minulla on nykyään aina keskimääräistä vähemmän vaatetta päällä. Yleensä en uinut kun vasta kun vesi on yli 20 astetta. Nykyään menen alle 15 asteiseen veteen, se tuntuu kylmältä mutta ei palella.
        En väitä että tämä sopii kaikille, varsinkaan raakaravintolinja ainakin on syytä totutella asteittain. Olen virkeä ja energinen kaikin puolin, lisäksi ruuan valmistukseen ei mene energiiaa eikä juurikaan aikaa ja vaivaa, senkun mättää tavaraa lautaselle. Onneksi nykyään löytyy hyvää salaattipöytää paikasta kuin paikasta.
        Moni ruokaan liittyvä on tottumiskysymys, sekä kehon aineenvaihdunnan että makuaistin kannalta. Itselläni raakapuuro maistui aluksi aika oudolle mutta nykyään se on suurinta herkkua puolukan kera.

masentunut LUUSERI.

MOT

• jakintakki

• puoli vege
        jakintakki kirjoitti:

Tämä on vaan fakta että kun ruokia/vihanneksia jne.lämmitetään niin ne imeytyvät paremmin elimistöön jolloin ihminen saa nopeammin ravintoaineksia elimistön käyttöön.
        Oli sitten kyseessä mikä tahansa eines.

• jakintakki
        puoli vege kirjoitti:

Tämä on vaan fakta että kun ruokia/vihanneksia jne.lämmitetään niin ne imeytyvät paremmin elimistöön jolloin ihminen saa nopeammin ravintoaineksia elimistön käyttöön.
        Oli sitten kyseessä mikä tahansa eines.

Tottumis kysymys sanoo kokemus.
        Ihminen on ainoa eläin Maa planeetalla joka pilaa ravintonsa lämittämällä. Ihmisapinalla on myös eniten sairauksia.

• Pelkkä kasvisravinto
        jakintakki kirjoitti:

aiheuttaa pakonomaista tarvetta valehdella.

• hyi hyi
      • peukalo sivulle vie

Siinäpä myös vapaamuurari kättelyjä konsanaan.

• Hitler se nyt on hyvä esimerkki kaikissa mahdollisissa kiistakysymyksissä.

Hitler vastaan kaikki muut esimerkit - ja Hitler voittaa!

• A.Hitler oli

nykysuomalaisen vihervasurin prototyyppi. Ei mikään ihme, että vaikka plussapuolella onkin euroopan ensimmäisen luonnonsuojelulainsäädännön kehittäminen, myös kielteiset seikat kuten usko oman aatteen kaikkivoipaisuuteen ja poliittisesti toisenmielisten ihmisyyden kieltäminen kuuluvat mukaan molemmissa.

Onhan vihreiden messias, Pentti Linkolakin lausunut että paras poliittinen järjestelmä koskaan on ollut kansallissosialismi, ja että sen toimesta tehdyt joukkotuhonnat ja sodassa kuolleet miljoonat ovat parasta mitä maapallolla on koskaan tapahtunut.

Linkolan umpivihreä ideologinen oppipoika Eric Auvinen sitten demonstroi, mihin vihervasuri käytännössä kykenee.

• sekava perverssi

Myös karppaus tekee samaa eli aivot menevät epäkuntoon.

Hitler olikin kahden serkuksen tekemä sisäsiittoinen tekele ja oli viellä ahkera huumeiden käyttäjä mm.amfetamiini ja taisi maistua kokiskin ja herskakin.

Sitten viellä se sekaantui oman siskon tyttäreeseen mm.pyysi sitä pissaamaan naaman päälle ja kun tytär teki itsemurhan tämän kaiken pahan jälkeen niin tällöin alois jr aloitti kasvisruokavalion.

Selvästi juutalaisia sukujuuria sillä olikin!!

• läskit

Lihansyöjät haisevat koiranpaskalle

• NYT LOPPU.

LUIN TUON LISTAN JA YLLÄTYIN AIVAN HELVETISTI. RYHDYN ITSEKKIN KASVISSYÖJÄKSI, N_Y_T.

• REPIKÄÄSS

ALBERT EINSTEIN, ISAAC NEWTON, LEONARDO DA VINCI,
        JIM CARREY, SIELUN VELJET,
        KAI LEHTINEN, PAAVO NURMI,
        CLINT EASTWOOD
        J N E . . .

• jakintakki
        REPIKÄÄSS kirjoitti:

ALBERT EINSTEIN, ISAAC NEWTON, LEONARDO DA VINCI,
        JIM CARREY, SIELUN VELJET,
        KAI LEHTINEN, PAAVO NURMI,
        CLINT EASTWOOD
        J N E . . .

Mike Tyson, Carl Lewis, Paavo Nurmi .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      165
      6222
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      93
      2796
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1781
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      39
      1487
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1226
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1015
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      928
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      913
    9. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    10. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      903
    Aihe