Miehet eivät osaa ajaa autoa

40+

Osakseni on tullut tavata ainoastaan miehiä, jotka a) eivät osaa ajaa autoa b) eivät omista autoa c) eivät omista ajokorttia.

Miksi kohtaloni on näin karu? Olisin halunnut vain yhden miehen, jolla on auto ja joka osaa ajaa sitä.

Alan tulla vanhaksi ja minua on alkanut pelottaa autolla ajo.

33

320

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainennnnnnnn

      Vanhuksille on palvelulinjoja, sellaisella voit körötellä.

      • 40+

        Pikkumatkat köröttelenkin bussilla. Niissä tapaa joskus komeita & hyvin käyttäytyviä bussikuskeja!


      • 40+

        En sitten tiedä, kokevatko ahdisteluksi, kun jään etupenkkiin tuijottamaan heidän ajo-otteitaan unelmoiva katse silmissäni... Mitään en uskalla puhua!


      • lihava leidi
        40+ kirjoitti:

        En sitten tiedä, kokevatko ahdisteluksi, kun jään etupenkkiin tuijottamaan heidän ajo-otteitaan unelmoiva katse silmissäni... Mitään en uskalla puhua!

        ei kai... mä taputan pepullekin eikä se oo mun mielestä ahdisteluu! siinähän ne ovat näytillä ja haluuvat sitä!!!


      • Fyysinenkoskemattomuus

        Kyllä se on ahdistelua. Fyysinen koskemattomuus. Samat säännöt miehille ja naisille. Ja jos on säälittlvä läski, niin vielä pahempi.


      • niin.niin
        Fyysinenkoskemattomuus kirjoitti:

        Kyllä se on ahdistelua. Fyysinen koskemattomuus. Samat säännöt miehille ja naisille. Ja jos on säälittlvä läski, niin vielä pahempi.

        Miehissä rumilus ja naisissa säälittävä läski.


    • Höpshoijaa!

      Kohta a on paha, muissa ei mitään vikaa.

      • Höpshoijaa!

        Niin, tarkoitin siis sellaista, joka osaamattomuudestaan huolimatta ajaa.


      • 40+

        Ei se autonlainailukaan kivaa ole. Yksikin rikkoi oven eikä maksanut. Koskaan ei puhettakaan mistään korvauksista ja joskus, kun piti korvata bensat, niin eipä kuulunut niitäkään rahoja.
        Eräs oli siirtänyt lastenistuimen takakonttiin ja kaiketi ajanut piIIurallia kavereidensa kanssa.


    • Ootko pöljä

      Minkä ihmeen takia pitäis olla auto? Pyörällä ja julkisilla pärjää ihan hyvin.

      • Voi generalissimus!

        Sinä pärjäät.


      • Ootko KÖYHÄ

        Vai mitä varten et omista autoa? Eikö rahat riitä? Alkaa hymyilyttää aina kun joku on köyhä.


    • Helppo juttu:

      Hommaa mies, lähetä se autokouluun ja osta sille auto. Yksinkertaista eikä vie aikaa kovin monta kuukautta.

      • 40+

        Olen muuten yhtä miestä opettanut ajamaan ja arvaa, kuka ajoi auton ojasta pois, kun tämä kyseinen henkilö sen sinne hommasi...


    • 5+12

      Autoilu on niin kallista suomessa, että moni jättää sen takia ostamatta, itsekään en omista autoa vielä, koska ei ole varaa sellaiseen premiumiin jota haluaisin ja mitä tekisin sellaisella autolla joka ei miellytä silmää eikä kulje mihinkään, vähän sama juttu naisten kanssa.

    • Vai ei osaa? No jaa, ihan vaan itseäni kehuen niin yli kymmenen vuotta on ollu jo kortti taskussa sekä oma auto... joskin auto vaihtuu aina välillä, kunnes se tulee ns. tiensä päähän tai hankin paremman. Km:jä on tullut nykyisin semmonen 25 tuhatta vuodessa... joinakin vuosina on tullut 100 tuhattakin , vähän riippuu miten paljon ajaa ja on menoja.

      Kokemusta ainakin on ajamisesta...

      • 40+

        Kokemukseni ovatkin Etelästä. Sinä olet Pohjoisen poikia.


    • Alan tulla vanhaksi ja minua... 40

      Vittu just :D

      Haamuko siellä neroilee.

      • luulen ma...

        Realismus...


      • 40+

        Pidätkö omaa äitiäsi vanhana?


      • 40+ kirjoitti:

        Pidätkö omaa äitiäsi vanhana?

        Aina olen ollut sitä mieltä että 40 vanhuksilta pitäisi saada kortti pois. Terrorisoivat liikenteessä.
        Jos joku vetää motarilla väärään suuntaan, niin veikkaan heti "Ahaa, taas joku yli nelikymppinen siellä.".


      • Pööööööööööööööööö.
        hahmotelma kirjoitti:

        Aina olen ollut sitä mieltä että 40 vanhuksilta pitäisi saada kortti pois. Terrorisoivat liikenteessä.
        Jos joku vetää motarilla väärään suuntaan, niin veikkaan heti "Ahaa, taas joku yli nelikymppinen siellä.".

        Milloinka poika aikoo kortin hankkia - tuohon ikään ikätovereillasi on ollut kortti jo noin 10 vuotta.

        Ja mitä tuohon ikäasiaan tulee niin kyllä 40 on jo elämänsä ehtoopuolella, mutta suurin osa 40 väestä elää täydempää elämää kun sinä ja muut palstasankari kaverisi!

        Mitä olette elämässänne saaneet aikaan - 30 - kymppisiä nahjuksia joilla ei ole omistusasuntoa, ei autoja, elämänkokemusta , ei sitä eikä tätä .....


      • kjhkhjkhjkh
        Pööööööööööööööööö. kirjoitti:

        Milloinka poika aikoo kortin hankkia - tuohon ikään ikätovereillasi on ollut kortti jo noin 10 vuotta.

        Ja mitä tuohon ikäasiaan tulee niin kyllä 40 on jo elämänsä ehtoopuolella, mutta suurin osa 40 väestä elää täydempää elämää kun sinä ja muut palstasankari kaverisi!

        Mitä olette elämässänne saaneet aikaan - 30 - kymppisiä nahjuksia joilla ei ole omistusasuntoa, ei autoja, elämänkokemusta , ei sitä eikä tätä .....

        Eikä velkaa. HAHAHA


      • realismus
        luulen ma... kirjoitti:

        Realismus...

        Njet, auto on, mutta ei lastenistuinta. Eikä autoa lainailevia miehiä. Eikä pelota ajaminen. Lisäksi olen 50 :)


    • turha auto

      Jos joskus tarvitsen autoa niin vuokraan sen. Rahaa kyllä olisi vaikka kahteen omaan pikkuautoon tai yhteen isoon. Ajokokemusta on kuorma-, maasto ja henkilöautoista. Pari vuotta sitten minulla olisi ollut mahdollisus ryhtyä ammattikuskiksi.

      Haluan nauttia elämästä, en huolehtia autosta. En ole koskaan ymmärtänyt niitä jotka pitävät auton omistamista jonain tasokkuuden merkkinä. Upea auto voi olla kulissi jolla peitellään muita ongelmia ja elämän tyhjyyttä.

    • monenko nussima olet

      Mitä oikein luulet itsestäsi. Olet jo vanha muumio joka ei edes näytä enää naiselta.

      Nainen = 13-27v JA hyvännäköinen

    • fkprfrt

      Autottomat miehet kannattaa heivata ovesta ulos.

      • nainennnnnnnnnn

        Ilmeisesti 100km:n tuntivauhdista auton ovesta. :D Sori...


    • mies 37

      ihme juttu. En tunne yhtäkään kaveria jolla ei olisi ajokorttia. Ajotaidoista voidaan olla montaa mieltä.

      • Etttää nääiiinn

        Sä et tunne luusereita etkä viherpipertäjiä, niin selkeää se - sun frendit on täyspäisiä!


      • N51vuosienvarrelta

        Ajotaidoista minullakin on monia havaintoja. Vuosien aikana on ollut pari kaveria, joilla on ylimääräistä näyttämisen viettiä, kuten vasemmalla kaistalla tahallaan ajaminen sekä ajaminen ilman käsiä, "oikaisu" liikenneympyrän vasemmasta reunasta (pakollisen ajosuunnan välttäminen) sekä useammalla kaahaaminen.

        Tähän mennessä kohdalleni on osunut yksi autoton, ajokortin omaava mies.


    • Autoton mies!

      Mitä ihmettä? Miksi miehen pitäisi osata ajaa autoa? Onko se joku miehisyyden merkki vai? Minä olen mies enkä osaa ajaa autoa, ei autot kiinnosta ja olen ylpeä itestäni.

    • Kannattaiskohan se miehenetsintä ulottaa lähiöpubia pidemmälle? Noin yleensä jos otetaan arvalla täysi-ikäinen mies sillä on auto jos ei asu helsingissä, ihan jo liikenteen logistiikka pakottaa siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2167
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      77
      1359
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1347
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1134
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      284
      1088
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      51
      1051
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      996
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      959
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      222
      920
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      21
      917
    Aihe