Adventisteille esirukouspyyntö.

kaksi tahi kolme..

Fyysinen sairaus meinaa kiusata toden teolla.

Kyse on verenpurkaumista raajoissa.

Olen käynyt Keskussairaalassa ja syitä ei löydy.

Illalla alkaa repivä särky jaloissa ja vie aamuyölle ennenkuin saa nukuttua, tulehduskipulääkkeitten avulla.

Ottakaas uskomassa oleva veli alttarillenne, että saatais kiitosaihe Jumalalle.

Oire on välillä pois, mutta palaa sitten uudelleen.

Missä kaksi tahi kolme sopii jostain, niin tämä on nyt tällainen pyyntö.

22

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veli¤

Rauhaa veli! Muistamme sinun asiaasi.
      Siunausta sinulle!

• Muistamme esirukoustuokiossa.

• advarii

Jätän tähän myös esirukouspyynnön. Minulla on jatkuva särky, se on aivan mahdotonta ja on vain pahentunut vanhemmiten, se on krooninen migreeni. Tiedän kyllä, että Jumalalle tämänkin tuskallisen vaivan parantaminen olisi vain pikkujuttu. Minä pyydän ainoastaan taukoja silloin tällöin.

Siunausta kaikille!

• Naima Muisto

Oletteko dementoituneita kaikki? Vai pätkiikö muisti?
      Fyysiset ja henkiset sairaudet ovat yleensä itse aiheutettuja.
      Varmimmin ko. sairauksia saa kun liittyy johonkin lahkoon tai kulttiin.
      Menevät vielä talot ja tavaratkin, näiden USA:sta kotoisin olevien kulttien liikemiesten makean elämän ylläpitämiseksi ja tavallinen jäsen sen kun kuihtuu ja sairastaa.

• ## Illalla alkaa repivä särky jaloissa ja vie aamuyölle ennenkuin saa nukuttua, tulehduskipulääkkeitten avulla.
        Ottakaas uskomassa oleva veli alttarillenne, että saatais kiitosaihe Jumalalle. ##

Mukana rukousliitossa! Jeesuksen kunniakkaassa nimessä väistyköön vaiva ja kipu, tulkoon näin Isä kirkastetuksi Pojassa! Mutta ennenkaikkea rauha ja vapaus pyynnön esittäneelle, koko hänen olemukselleen.

## Varmimmin ko. sairauksia saa kun liittyy johonkin lahkoon tai kulttiin.
        Menevät vielä talot ja tavaratkin ##

Tuohon outoon kommenttiin en muuta osaa sanoa kuin että terveys on kalliimpi kuin mikään määrä tavaraa. Ja adventismissa tavoitellaankin hengellistä ja henkistä ja fyysistä terveyttä, ei tavaraa.

## krooninen migreeni. Tiedän kyllä, että Jumalalle tämänkin tuskallisen vaivan parantaminen olisi vain pikkujuttu. Minä pyydän ainoastaan taukoja silloin tällöin. ##

Herra yllättäköön sinut pysyvällä tervehtymisellä - sitä hartaasti anomme.

• kuusi ja ........
        AnttiVKantola kirjoitti:

## Illalla alkaa repivä särky jaloissa ja vie aamuyölle ennenkuin saa nukuttua, tulehduskipulääkkeitten avulla.
        Ottakaas uskomassa oleva veli alttarillenne, että saatais kiitosaihe Jumalalle. ##

Mukana rukousliitossa! Jeesuksen kunniakkaassa nimessä väistyköön vaiva ja kipu, tulkoon näin Isä kirkastetuksi Pojassa! Mutta ennenkaikkea rauha ja vapaus pyynnön esittäneelle, koko hänen olemukselleen.

## Varmimmin ko. sairauksia saa kun liittyy johonkin lahkoon tai kulttiin.
        Menevät vielä talot ja tavaratkin ##

Tuohon outoon kommenttiin en muuta osaa sanoa kuin että terveys on kalliimpi kuin mikään määrä tavaraa. Ja adventismissa tavoitellaankin hengellistä ja henkistä ja fyysistä terveyttä, ei tavaraa.

## krooninen migreeni. Tiedän kyllä, että Jumalalle tämänkin tuskallisen vaivan parantaminen olisi vain pikkujuttu. Minä pyydän ainoastaan taukoja silloin tällöin. ##

Herra yllättäköön sinut pysyvällä tervehtymisellä - sitä hartaasti anomme.

Kiitos Antti

Ja nyt meillä on rukousrintama.

Tänne on astunut pari hengetöntä matkaan, että kiitos uskoville ja rauhotetaan tämä tähän, ettei väärähenkiset tee tämän takia syntiä enempää tilipäivään.

Mutta näin, marjat sain vielä näkövammaiselle kerättyä, olo on parempi, ja kiitosmieli sydämessä.

Siunausta vielä kerran rukoilijoille. Herran eteen voimme kantaa aiheemme, niin mikreenit kuin muutkin.

Herra on auttanut monesta, tämä vain on sitä sitkaampaa tapausta.

Matt. 18 luku kirjoittaa.

19. Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
        20. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

ja tähän se Amen.

• nyt meitä on kolme

Kiitos veli ja Timo.

Nyt meitä on jo Herran edessä voittava joukko.

Jeesus, Sinä näet sairauteni vaikeuden. Jätän sen sinun käsiisi ja kiitän jo etukäteen siitä vastauksesta, jonka näet Valtaistuimeltasi minulle otolliseksi.

Tämä repivä tunne, jonka jäljet nousevat ihon alta näkyviin, on Ylilääkärini hoidossa.
      Kiitos näistä veljiltä Herrassa, jotka lupautuivat kanssani jakamaan tämän kuorman.

Herra siunaa heitäkin Jeesuksen kalliissa nimessä ja maahanvuotaneessa veressä, jossa lunastuksemme hinta on maksettu, myös sairauden edestä.

Amen.

• olet mitä syöt

Joko sinulla on verenpaine ja siihen liittyvä verisuonten kalkkeutuminen...joten hiussuonet eivät vain kestä verenpainetta vaan repeytyvät?

Helpottaaksesi painetta hiussuonisssa, sinun on ryhdyttävä ruokaremonttiin
      , niin että verisuonten kimmoisuus palaa entiselleen.

Toivotan sinulle samaa kuin Johannes Gaiukselle: " Minä toivon että pysyt terveenä" 3 Joh 2
      Matt 4:4 kertoo ettei ihminen elä ainoastaan leivästä, joten lisää ruokavalioosi sellaisia ruokalajeja , jotka eivät ole leipää...ja joitten syömisestä koittaa sinulle siunaus..ja verisuonten kimmoisuus palaa takaisin.

Jumalan sanassa on reseptit siihenkin, kuinka tauti voidaan saada kuriin.
      Ja vikka Jumala 3 Moos 11: 46, 47..kertoo mitä lihaa on sopivaa syödä, niin lopeta lihansyönti kokonaan , siihen päivään kunnes verisuonet eivät enää murru.

Muista myös levätä, sillä se kuuluu myös Herran antamaan terveys resepteihin 2 Moos 20: 9, 10

Jumala kehoittaa myös hygieniaan 3 Moos 14: 8

Moraali on tärkeää myös 2 Moos 20: 14

Israelin kansa seurasi Jumalan antamia terveysohjeita, ja heillä oli silloin siunaus...ei siellä ollut kompastuvaista Ps 105: 37

Ryhdy nyt heti etsimään Herran kirjasta terveysohjeita, niin sinulle käy näin: 2 Moos 15: 26

" Minä Herra olen sinun parantajasi!" Kun puolestasi rukoillaan, niin rukoillaan että saisit uuden sydämen ja uuden mielen suhteessa siihen mitä syöt ja juot!

Herra tekee sinulle hyvää, kun tottelet Jumalasi ääntä..ja parantaa kaikki sinun sairautesi Ps 103: 2, 3
      Ps 41:3
      Ja loppujen lopuksi, kaikki sairaudet häviävät meistä Ilm 21: 4
      Jumala on antanut meille viheriäiset kasvit syötäväksi 1 Moos 9: 3...Eläinsairauksien nyt lisääntyessä luovu lihan käytöstä..terv. B

• Meitä on neljä.

Kiitos Benkku, sekaravinnon käytöstä on oma opettelemisensa toiseen tapaan, mutta hyvä. Leipä on ravinnossani ylen suuri, rakastan hapanleipää.
        Myös kala, muikut saa aina veden kielelle ja siksi käydessäni ystävien kanssa ulkona syömässä, ne muikut löytyy lautaseltani. Vaki ravintola pistää perunamuusini vierelle 9 etusormen kokoista muikkua.
        Verenpaineeni on ok.
        .
        Sairaudestani on jäänyt jo arvet jalkoihini, edellisistä puuskittain tulleista vuotamisista. Se onkuin joku yöllä painasi haarukan lihaani ja repisi ympäri rajoja, ts., jalkoja. Luonnetta se kasvattaa, kun Herralle puhuu rukouksessa.
        Mutta kiitos esirukoilijoista, sinustakin, kun näin tulit matkaani.

Herra siunatkoon sinun elämääsi.

• advarii

Minäkin ryhdyn rukousrinkiin. Rukoilen, että Jeesus parantaisi jalkasi!

Luuk. 6:19
      "Ja kaikki kansa tahtoi päästä koskettamaan häntä (Jeesusta), koska hänestä lähti voima, joka paransi kaikki."

• ja viisi.

Tässä nousee tällepäivälle riemumieli teistä kaikista.

Herra siunatkoon sinuakin, advarii ..

Nyt kun menen poimimaan eräälle sokealle punaisia viinimarjoja, kun aamulla soitti pyynnön, on siihen iloisin mielin kiva ryhtyä.

Tämä sokea sisar, hänkin tuntee adventisteja hyvällä mielin.

• Mikä kumma saa sinut uskomaan, että mielikuvitusolento vastaisi useamman kannattajansa rukouksiin paremmin kuin sinun itsesi?

T: Iloinen nauraja

• pyh!

Sinua odottaa helvetin tuli. Hyvä niin.

• heitä verkot oikeall

Aina sitä ajatellaan että kaikki on sattumaa. Onkiteltiin serkun kanssa, ja hän sai ison ahvenen, joka putosi metri tai kaksi ennen rantaa.

Hän uskovaisena harmitteli asiaa...minä sain mato ongella jatkuvasti vain särkiä.
      Sanoin, älä harmittele, jos seuraavaksi näet kun saan ahvenen, sen jälkeen virveliisi tartuu taas kala, jollet nää, se jää täyttymättä.

Seuraavaksi koho painoi veden alle,..ja nostin ahvenen..serkku näki sen ja sanoi sait ahvenen.

No, hyvä on, heitä nyt virvelisi. Serkku epäili..mutta heitti ja heitti.. eikä mitään saanut. Hyvä on lähdetään sitten pois...Hän kuitenkin heitti kerran vielä.. ja virveliin iski hauki, ja hän taisteli sen kanssa...

Tietysti pakana sanoo, .." sattumaa silti"!!...Olkoon vaan, mutta kävipä toteen juuri se mitä sanoin.. heh t. benkku

• ====================

Rukouksen voima

Istuin melkein täydessä onnikassa. Sinne tuli vauvanvaunuineen myös nuori äiti, joka huolestuneen näköisenä hyssytteli jatkuvasti itkevää vauvaansa. Vieressä oli myös kolme lasta, jotka juttelivat äänekkäästi keskenään. Edessäni istuva nainen kääntyi minuun päin ja sanoi, että "täällähän on kuin sirkuksessa!" :) Sitten nuo kolme lasta jäivät pois, mutta vauvan itku vaan jatkui. Ajattelin silloin, että nyt otetaan rukous apuun. Rukoilin, että Jumala armahtaisi tuota huolestuneen ja väsyneen näköistä äitiä ja tietenkin samalla meitä muita matkustajia ja auttaisi niin, että vauva nukahtaisi. Tiesin heti, että tämä rukous tulee kuulluksi ja vastatuksi. Ja niin kävi. Vauva hiljeni siihen paikkaan.

Tuonkin tapauksen voi selittää sattumaksi, mutta minulle se oli aivan selvä rukousvastaus.

• >>> Tuonkin tapauksen voi selittää sattumaksi, mutta minulle se oli aivan selvä rukousvastaus.

Ai sinun jumalasiko hiljensi sen vauvan? Hah hah haa! Mutta ne miljoonat ihmiset, jotka menehtyivät toisen maailmansodan aikaan natsien keskitysleireillä, eivät ilmeisesti osanneet rukoilla oikein tai rukoilivat väärää jumalaa? Miten on? HAH HAH HAA!!! :-D

Lukiossa muistan, että jotkut idiootit rukoilivat jopa ennen ruotsin sanakokeita. Ilmeisesti kuvittelivat, että jumala välittäisi niistä jotakin.

• iloinen_nauraja kirjoitti:

>>> Tuonkin tapauksen voi selittää sattumaksi, mutta minulle se oli aivan selvä rukousvastaus.

Ai sinun jumalasiko hiljensi sen vauvan? Hah hah haa! Mutta ne miljoonat ihmiset, jotka menehtyivät toisen maailmansodan aikaan natsien keskitysleireillä, eivät ilmeisesti osanneet rukoilla oikein tai rukoilivat väärää jumalaa? Miten on? HAH HAH HAA!!! :-D

Lukiossa muistan, että jotkut idiootit rukoilivat jopa ennen ruotsin sanakokeita. Ilmeisesti kuvittelivat, että jumala välittäisi niistä jotakin.

## Fyysiset ja henkiset sairaudet ovat yleensä itse aiheutettuja. ##

Ehkä oletkin itse aiheuttanut henkisen sairaalloisuutesi, mutta kun et ole syyllinen omaan syntymääsi, ei sinun pidä itsestäsi tehdä aivan syntipukkia kaikkeen.
        Kun Jumala tahtoo pahan vaivan tilalle antaa hyvinvoinnin, ei hän laita ehdoksi, että vaivan täytyy olla jonkun toisen aiheuttama. Hän ei intä että itseaiheutetun vaivan kohdalla omavastuu on 100 %.

MUTTA TÄMÄ ON HIENOA, TÄMÄ RUKOUKSEN VOIMASTA TODISTAMINEN

## "Tuonkin tapauksen voi selittää sattumaksi, mutta minulle se oli aivan selvä rukousvastaus."
        Ai sinun jumalasiko hiljensi sen vauvan? Hah hah haa! ##

Niinhän se on, että väärämieliset uskovat vain sattuma-jumalaansa.
        Kuitenkin jopa me vähäuskoiset Herran puoleen rukoilevaiset saamme vastauksia tuon tuostakin JUURI siihen, missä tarvitaan apua ja kun apu useinmiten tulee syystä tai toisesta vasta viime tipassa, todistaa sekin Jumalasta - että hän tietää oikean hetken.

Olen usein miettinyt ja sanonutkin, ettei minua kiinnosta kinastella siitä, onko Jumalaa vai ei. Sillä minun kohdallani toimii Isä-lapsi -suhde ja se on tärkeää.
        Olen lisännyt, että entä jos vaikka kaikki se olisikin vain kuvitelmaa - suhde taivaallisen Isän kanssa - entäs sitten, se toimii. Päätelkää siitä mitä päättelette, mutta se toimii.

• Oli ilmeisesti jumala paskalla, kun ei kuullut?
      Tai sitten on vain niin vanha ja raihanainen itse, että paskat välittää joidenkin idioottien saturnuksen päivän palvojista?

No totuushan on se, että Raamatun satujen Jahve taruolennolle voi vaikka kiljua ja huutaa polvet verillä, eikä siltä pökkelöltä mitään vastausta saa.

• --------------------

ilmi-antajalle

Ei tosiaankaan saa mitään, kun tuollaisella hengellä rukoilee. Se on varma se.

• pyh!

No sinä et varmasti saa vastausta. Pelkkää tuomiota saat niskaasi.

• Satuolennoilta ei voi saada mitään, vaikka kuinka haluaisikin.
      Lapsena mietin, että kuinka saisin Roope-Ankan rahasäiliöön avaimen.

Mm. Amerikasta peräisin olevat kultit ja lahkot on juuri perustettu satuolentojen palvomista varten. Ainoana päämääränä on vain rahastaa lapsen asteelle jääneitä herkkäuskoisia tolvanoita.

• päätöksen tehnyt

Kyllä rukouoksessa on voimaa?

Tuttavaperheen lapsen edestä esitettiin esirukous ja muutamat adventtiseurakunnankin vanhimmat ja seurakuntalaiset rukoilivat sairastuneen lapsen hengen puolesta. Noin 2 viikkoa rukouspiirin aloittamisen jälkeen perheen ainoa lapsi kuoli ja siitä kuukausi eteenpäin ja aviomiehen isä ja äiti kuolivat.
      1,5. kuukautta miehen vanhempien kuoleman jälkeen perheen vaimon äiti sai aivohalvauksen ja makaa edelleen sairaalassa huonossa kunnossa, eikä pysty puhumaan tai liikkumaan kunnolla vieläkään.

Mitä siis opimme?
      Kannattaa todellakin olla rukoilematta Jumalaa, jota ei edes ole olemassa, koska siitä voi seurata kirous ja ns. "jumalien" viha ja kosto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      62
      1223
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      890
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      84
      659
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      35
      560
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      116
      515
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    Aihe