Purkaamo länsi-suomessa

mulrahao

Onko kokemuksia Valko ky palvelusta

Aika elvis oli puhelimessa ,palvelu ala-arvoista

22

5017

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fertsi2tku

Itsekin purkaamo-alalla ja samalla seudulla,ihmettelen todella miten tää firman kaveri ainakin esittää että olisi miljonääri,kun meillä muilla aln yrittäjillä ihan normaalit tulot ja töitä paljon .Kaikki ostaa autot samasta paikasta ja tekee samaa hommaa .Toiset maksaa veroja ja toiset kai sitten???

Rehellisesti tässä mennään ja pienellä tullaan toimeen

• netta200

romukauppa ,en ostaisi mitään osaa .romuttamoksi sopii mutta ei varaosa myymäläksi .Todellakin omistaja ylimielinen

• jps77w

mitä hemmettiä, minä tilasin juuri eilen ko. firmasta
      Golfiin osia ja sain oikein hyvää ja ystävällistä palvelua ja tarvitsemani
      osat, myös nopeasti. Ei valittamista ainakaan minun osaltani.

• maan mies 100

Oleks sää joku valko ky perssenuolija ,totuus tulee esil kyl

• qwerty150
        maan mies 100 kirjoitti:

Oleks sää joku valko ky perssenuolija ,totuus tulee esil kyl

Ei tarvitse olla ydinfyysikko tajutakseen, että nimimerkkien "mulrahao", "fertsi2tku", "netta200" ja "maan mies 100" takana on sama henkilö. Samat kirjotusvirheet jokaisessa viestissä. Katkeruutta ilmassa? :)

• qwerty151
        qwerty150 kirjoitti:

Ei tarvitse olla ydinfyysikko tajutakseen, että nimimerkkien "mulrahao", "fertsi2tku", "netta200" ja "maan mies 100" takana on sama henkilö. Samat kirjotusvirheet jokaisessa viestissä. Katkeruutta ilmassa? :)

Kuka olis katkera romupurkaamolle???

• qwerty150
        qwerty151 kirjoitti:

Kuka olis katkera romupurkaamolle???

Mjaa-a. Joku ilmeisesti joka jaksaa nähdä vaivaa tämmöiseen turhuuteen.

• hurre3

Saitko kuitin???

• Tyytyväinen asiakas
        hurre3 kirjoitti:

Saitko kuitin???

Kyllä sain

• Melkein ydinfyysikko

Heh, joku kaiketi lievästi katkeroitunut, Valko vienyt pisnekset nenän edestä? :D

Pari vinkkiä:
      - Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti, ei ennen sitä.
      - Käytä välillä vaikka kahta kysymysmerkkiä kolmen sijaan niin ei näy niin selvästi että sama tyyppi asialla näine samoine kirjoitustyyleineen

Suoli24 ei koskaan petä, kiitos tästäkin vähästä :)

• Köyhä ruudinkeksijä

Purkaamoista saa varsin käyttökelpoista tavaraa kohtuuhinnoin. Kulutusosia en välttämättä lähtisi ostamaan käytettynä, poikkeuksena kiireellinen tapaus, eikä uutta saatavana riittävän nopeasti.
      Keskustelussa mainittuun yritykseen haluan myös ottaa kantaa. Tunnen isännän ja rengin henkilökohtaisesti, enkä pidä heitä kumpaakaan ylimielisenä. Kaikkia ihmisiä ei voi millään miellyttää, mutta kansalla on onneksi vapaus omaan mielipiteeseensä ja valita kenen palveluja haluaa käyttää. Katkeruus ja kateus ovat tämän maan vitsaus. Kuulunee perusluonteeseen. Se nyt on vaan näin, että nallekarkit eivät ole menneet, eivätkä mene tasan missään tässä maailmassa. Aina toisella on enemmän kuin toisella. Miksi emme keskittyisi niihin meille itselle jaettuihin ja opettelisimme pärjäämään niillä. Jos jollain on enemmän tai pärjää paremmin, ei se ole sinun mahdollisuuksistasi pois. Ei kannata tuhlata elämää tällaiseen.
      ps. häpeäisin silmät päästäni, jos olisin ikinä sortunut kommentoimaan itseäni , yrittämällä käyttää eri nimimerkkejä.

• Tavallinen turvemies

Miksi avautua täällä toisten onnistumisesta? Mitäpä jos heräisitte huomen aamulla hyvissä mielin ja pohtisitte itsellenne soveltuvan bisnesidean, ja ainakin yrittäisitte toteuttaa sen. Huomaisitte, ettei se olekkaan aivan helppoa. Itse nostan hattua omistajalle. Hän perusti itselleen liiketoiminnan, lähti nollasta, ja on onnistunut luomaan itselleen toimivan yrityksen, jolla hän hankkii toimeentulonsa. Itsenäisessä yrittäjyydessä SINÄ olet avainsana, sinä päänsääntöisesti ratkaiset toimiiko se vai ei. Tule jo pois sieltä liukuhihnatuotannosta jos se ei sinua kiinnosta, ja toteuta haaveesi. Valko Ky:n palvelu on hyvää ja nopeaa, siinä myös yksi avaintekijä. Jotta homma toimisi isommassa mittakaavassa, tarvitset rinnallesi luotettavan työntekijän, jollainen löytyy kyseisestä yrityksestä. Hänelle mikään asia ei ole ongelma ja tietotaitoa löytyy. Kun on onnistunut jossain, voi toteuttaa haaveensa ja ehkä yrittäjän haave oli kyseinen auto. Älkää te päätänne vaivako missä hän sillä ajelee, ei se ole teidän asianne. Itselläni ei tuollaiseen varat riittäisi, mitä sitten? Voinpahan silti hymyssä suin katsella hienoa autoa liikenteessä ja ihastella sellaista, ja rehellisesti sanoen, en ole tippaakaan katkera. =)

• gessu3

Onko verottaja saanut omansa? Pitää soittaa huomenna ja pyytää tarkastamaan asian ...

• palvelee

Soittelin kyseiselle purkaamolle, mielestäni palvelu oli 20.01.2016 todella asiallista, itse olen myös palvelualalla, joten asiaan palveluun saattaa vaikuttaa millä asenteella itse asiakas esiintyyy!! - Eihän meillä ole aina ole hyviä päiviä kaikilla...

• köyhätharmina

Tämähän on rahattomien luuserien, ihmiskunnan pohjasakan, elinkelvottoman paskalössin avautumispaikka. Ressukat kun eivät ole saaneet tarvitsemaansa osaa ilmaiseksi ja vielä "ostosmatkansa" bensarahoja, purkavat he kurjuudestaan johtuvaa mielipahaansa tällä palstalla. Loan heiton kohteena on aina yrittäjä, joka maksaa myös näiden paskahousujen elämän veroillaan.

• Syrnä

Normaali toimintaa

• PasanenEero

Taasko joku mielensäpahoittaja parkuu tyhjää kakkelia. Oon sieltä ostanut jokusen kerran ja kaikki ok.

• väinö1969

Paskaa myy.Rahan palautus vaikeeta.Kannattaa kiertää kaukaa.

• Haatsi

Valehtelet, myy käytettyjä osia ei paskaa.

• simo19

vittu mikä persereikä koko äijä,lupaa toimittaa vaikka mitä osia ja mitään ei tule.Tai sitten jos tulee niin on ihan muuta kuin pitäis.Ei vastaa enään sähköpostiin eikä puhelimeen kun yritän ottaa yhteyttä tilauksestani.Saunan taakse vois viedä koko äijän!!!!!

• simoonhomo

Ei niitä simo kiinnosta jos sinä mulkku ruosteiseen corollaasi tingit ovenkahvaa, etkä edes postituskulujen verran haluaisi maksaa.

• saulit

aika paskaa palvelua minullekin, luvataan osa lähettää ja olen soittanut monta kertaa onko laitettu tulemaan niin lopulta ostin toiselta purkaamolta. tuli osa seuraavana päivänä perille.en enää ikinä osta täältä !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe