etkö ole facebookissa? olet epäilyttävä!

fsdafvsdfdaavsdfd

http://www.iltalehti.fi/digi/2012080715927705_du.shtml

ihminen, joka ei jaa kaikkia tietoja itsestään netissä ja kerro facebookissa milloin on käynyt paskalla, on EPÄILYTTÄVÄ!
normaali ihminen saattaa käydä pihalla lenkilläkin, mutta muistaa sen jälkeen sen kertoa facebookissa. mitäs sitä lenkille menemään, jos kukaan ei tiedä..

>>Saksalaislehti Der Taggspiegel muistuttaa, että Batman-ampuja James Holmesille ja Norjan massamurhaaja Anders Behring Breivikille oli yhteistä Facebook-profiilin puuttuminen.>>

ravintolaankaan ei kannata mennä kännäämään, jos ei sen jälkeen voi facebookiin päivittää "oli mukavaa toverit"-statuksia.

erityisen tärkeää on lomalle lähtiessään muistaa mainita siitä facebookissa. näin helpottaa murtovarkaiden hommia huomattavasti. työtäänhän kun hekin vain tekevät.

joo, tosta olisi vaikka mitä kirjoitettavaa, mutta nyt pitää mennä facebookiin lypsämään lehmät. moikka!

32

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234

Taidankin tästä mennä lahtaamaan ihmisiä ku on tylsää eikä voi Facebook-profiiliakaan päivitellä kun ei semmosta ole.

• armahtakaa!

HUiiii!en ole veispuukissa!Mutta en ole rikollinen.

• Vain siksi !

Ihminen on olemassa...jos on Facebuukissa.

• 32%

Toinen yhdistävä tekijä on, että molemmat on todettu mieleltään terveiksi, ainakin Breivik. Kuinka moni muu on?

• Katsoisin päinvastoin harkitsevaksi ja mieleltään terveeksi sellaisen, joka EI ole Facebookissa tai muissa sellaisissa.

Itse en ole tuon tyyppisessä "sosiaalisessa mediassa" mukana enkä tule koskaan olemaan.

En jaa itseäni enkä tarvitse "tykkääjiä" enkä sosiaalisen median kavereita.

Taitaa olla "Facebookin" jäsenyys se paljon puhuttu "pedon merkki"...

• fdsafdsffsdf

normaalisti fiksutkin ihmiset ovat facebookissa täysiä idiootteja selittäessään aivan kaiken, mitä tekevät. evvk. jokusen kuukauden tuota skeidaa jaksoin seurata ja sitten suljin tilini. enkä avaa uudelleen.

nykyään en käytä lainkaan sosiaalista mediaa, vaan ainoastaan suomi24:n tapaista epäsosiaalista mediaa..

• fdsafdsffsdf kirjoitti:

normaalisti fiksutkin ihmiset ovat facebookissa täysiä idiootteja selittäessään aivan kaiken, mitä tekevät. evvk. jokusen kuukauden tuota skeidaa jaksoin seurata ja sitten suljin tilini. enkä avaa uudelleen.

nykyään en käytä lainkaan sosiaalista mediaa, vaan ainoastaan suomi24:n tapaista epäsosiaalista mediaa..

Hyvin sanottu tuo "epäsosiaalista mediaa".

Hiippaillaan me vain täällä anonyymeina, pidetään yksityiselämämme omana tietonamme, jaetaan se vain niiden kanssa, joiden kanssa olemme normaalisti tekemisissä.

Joskus voi tulla aika, että aikasen moni katuu Facebook-"avautumisiaan".

• hmm.
        fdsafdsffsdf kirjoitti:

Ei facebookissa tarvitse kaikkea kertoa, eikä pidäkään. Eikös tämäkin ole sosiaalista mediaa.

• yyber alles

Jokainen, joka ei pelkää jeesusta, on epäilyttyvä..

(jeesus=saatana=facebook=joku pervo seniili agentti/pankkiherra)

• göbbelssin palsta

Jos S aatana sensuroitiin, niin miksi ei jeesusta?

Ei raamatussakaan ole sensuroita langenneen enkelin nimeä S aatana

mutta täällä S aatana on sensuroitu

• Shoot to kill

Yksityispankkiirit ovat epäilyttäviä??

• HuluHullu

Siis monikohan nyt peloissaan menee äkkiä liittyyn facebookkiin ettei vaan olis vähänkään epäilyttävä....eli käyttäjämäärä varmaan suomessa lisääntyy huomattavasti.

Kai kohta tulee joku juttu että täytyis olla viranomaisia varten 24/7 nettiin auki oleva pimeässäkin kuvaava HD-webbikamera kämpässä, tai olet jotenkin "normaalista poikkeava massahurmaaja".

• Facebookilla ei pörssissä ole mennytkään niin hyvin kuin ihan alussa vaikutti. Pitää siis vakuuttaa mainostajia lisääntyvällä osallistujamäärällä, ja pelotella yksityishenkilöitä, että vaikuttavat perversseiltä ja aikaansa seuraamattomilta, jos eivät liity tähän uusmuotiseen kultapossukerhoon.

• HuluHullu

Tos just fundeerasin vielä että......

Jos käykin oikeesti paskalla ja kirjottaa facebookkiin että kävi kusella....NIIN JOUTUUKO HELEVETTIIN vai tuleeko joku siit huomauttaan, vai saako sakot....

Vai tuleeko elinkautistuomio viranomaisten harhauttamisesta :)

• lopunalkua..........

Facebookin pörssiarvosta hävinnyt jo 50 miljardia dollaria 3.8.2012

• Lihatiskin Väiski

Ai jaaha. Hahmotan tämän niin että jos nykyisin aikoo saada ns. tuoretta lihaa niin täytyy olla Naamakirjassa. Harkitsen asiaa.

• 14

min en tiiä miten sinne edes mennään, eikä kiinnosta mitä kukin on viimesen tunnin sisällä tehny, onko juonu litran maitoa vai käyny paskal... mitä se ketää kiinostaa .jotain turhaksi julkkikseksi itseään tyrkyttävää varten on koko touhu.Minkä jälkeesä jättää sen vielä edestään löytää.... jos kukaan edes tuota tajuaa.

• jaa-a....,,..

Sillä Breivikilla kylläkin oli Facebook- profiili, mutta kyseinen sääliö oli tyypillinen nettipsykopaatti, eli ei kertonut Facebookissa olevansa päästään tärähtänyt viharikosten suunnittelija, terroristi ja yksinhuoltaja-äitinsä kotona nysvöttävä ylivelkainen "yrittäjä"- sääliö, vaan Anders Behring Breivik- psykopaattihan oli oikein retusoinut itsestään edustavia kuvia sinne, kuten tyypilliset narsistit tekevät....

Outo avaus...En ymmärrä, miksi pitäisi kuulua Facebookiin, koska minusta minun ystävä-, tuttava- ja sukulaisverkostoni ja tekemiseni eivät kuulu ulkopuolisille, vaikkei niissä tai minussa mitään hämärää olekaan. Facebookiin jos kuuluu, niin kuka tahansa epämääräinen voisi päästä tietämään kaikki yksityisasiani, ja mä en halua asioitani ulkopuolisille jakaa. Lisäksi rikollisuuden harjoittajille(??!!) todella valitettavasti lienee paratiisi joku Facebook, kun monet ihmiset kertovat siellä kaikki asiansa, vaikkei ehkä kannattaisi ihan turvallisuudenkaan vuoksi. En myöskään halua olla "nettikaveri" minkään tuntemattomien puolitutun puolituttujen kanssa, joiden kanssa en koskaan ole henkilökohtaisesti tekemisissä ja minusta olisi kohteliaana ihmisenä kiusallista, jos pitäisi kieltäytyä kaveripyynnöistä, enkä halua tutustua netissä ihmisiin. Ne jotka on ystäviä, niitä ihmisiä tavataan ihan muualla, kuin netissä.

On röyhkeää, että monet työnantajatkin vaativat tänä päivänä, että pitäisi olla Facebook- profiili. Ja medioilta on laitonta viittailla sellaisiin. Vielä vähemmän ikinä liittyisin Suomi24:n jäseneksi - jos olisi pakko valita, niin sitten mieluummin Facebook:kin, koska siellä sentään on käyttäytymiskykyisiä ihmisiä, joiden henkilöistä voi varmistua ja tässä Suomi24:ssa ei ikinä.

Koko se touhu on kuvottavaa, että ihmisiä vaaditaan jakamaan yksityisyyttään...Nettiin ei ikinä voi luottaa.

Opetelkaa kirjoittamaan, typerät natsit nettihäiriköijät ja Suomi24:n ihmisvihaajat! Ei viittis joutua joka toisen lukemansa viestin kohdalla miettimään, että pitääkö ottaa yhteyttä poliisiin, kun ilmiselvästi rikolliset harjoittavat Suomi24- palstoilla keskinäisviestintäänsä, eikä tän saasta- Suomi24:n ylläpito tee ongelmalle mitään....

Menkää kotiinne kasvamaan, älkääkä kirjoitelko nettiin.

• ip osoite ip osoite

kyllä se CIA sitten tekee sen facebook-profiilin - älkää huoliko

• sairasta menoa

Voi jessus sentään.
      Minut saa profilloida vaikka miksi, mutta facebookkiin en mene ikinä. Seuraava vaihe lienee se, että ei riitä että olet facebookissa, jos siellä ei ole paljon ystäviä, olet uhka yhteiskunnalle.

• ole normaali

Jos sinulla ei ole facebook tiliä, olet normaali. Ihmisten valvontaa on helpompi kylläkin tehdä facebookin kautta.

• nimetön.

Luultavasti ne Facebookiin kuuluvat, joilla on joku ns. normimäärä ystäviä, ovat niitä normaaleimpia, jotka ei roiku siellä sellaisissa paikoissa kaikkea aikaansa. Keskimäärin jokaisella ihmisellä on 10- 20 ystävää, jos puhutaan ihan aikuisten oikeasta elämästä, eikä virtuaalihörhötyksistä.

Tottakai se on sosiaalisuuden osoitus, jos on paljon ystäviä, esim. mun ystävissänikin on myös sellaisia ( itse en kuulu Facebookiin, en mihinkään sosiaaliseen mediaan, enkä toivottavasti joudu koskaan liittymäänkään, koska arvostan yksityisyyttäni, enkä ole vailla tuntemattomien ihmisten huomiota), joilla on vaikka tuhat ystävää Facebookissa, mutta he ovatkin sitten hyväksyneet varmaan silkasta vilpittömästä sosiaalisuudesta kaikki tuttunsa ja puolitututkin kavereiksi. En tunne nettikulttuuria tai Facebookia, mutta yksi mun ystävä sanoi mulle kerran, kun keskustelin sen kanssa Facebookista, että ne ovat hänestä outoja, joilla on alle 200 kaveria Facebookissa - mutta hän kuuluukin parikymppisten "nettinatiivien" ikäpolveen ja niillä nettisosiaalisuus ja netti on paljon enemmän hallinnassa, kun kuin edes vähän vanhemmalla mulla.

Mä luulen, että jos mä liittyisin Facebookiin, mulla olis ehkä joku 500 kaveria, tms.(?). Olen aika sosiaalinen aina ollut ja mulla on paljon ystäviä, mutta siis todellisuudessa kenelläkään ei voi olla 500:a "ystävää".

En usko, että Facebookissa on kenenkään mikään pakko olla tai sinne mennä
        ( onneksi), jollei ammatillisista syistä sitten ole profiloiduttava siellä. Mulle riittää ihan taviksesti puhelimella yhteydenpito ystäviini, ja henkilökohtaisesti tapaamalla heitä - en tarvitse siihen nettijulkisuutta. Eri asia voisi olla sitten, jos asuisi vaikka ulkomailla. Sitten voisi olla ihan kivaa pitää yhteyttä kaukana oleviin sellaisten Facebookien kautta, koska onhan se kai halpa yhteydenpitoväline.

Netti on siitä tympeä ihmisten välisten kontaktien väline, että netissä kuka tahansa tollo voi esittää vaikka mitä paranneltua kuvaa itsestään. Tietysti fiksujen ei sellaista tarvitse tehdä, tai hakea netistä huomiota erityisesti.

• Slavebook

Facebook on yksi iso valvontakoneston osa jolla orjuutetaan lopuksi koko ihmiskunta.

• keh veli

Voi rähmä näitä "uutisia"! eeehhehhehehhehehheheh

Minusta on epäillyttävä jokainen joka pärstäromaanissa tolokottaa jokaisen päivän liikeensä aina heräämisestä nukahtamiseen unineen kaikkineen.

Vaan tuo muuan aikaisempi kirjoittaja oikeilla jäljillä siinä, että pärstäkertoimen arvosta katosi 50miljardia pienessä ajassa ja nyt halutaan koko maailma sinne jotta arvo taas nousee.

Minä henkilökohtaisesti säälin jokaista joka selvittää asiansa facebookissa kaikkien luettavaksi. Omasta lähipiiristäni ei enää yksikään ole siellä eikä koskaan tule enää olemaan. Lienemme kaikki parikymmentä sitten psykopaatteja ja tulevia massamurhaajia :)

• nimetön.

En tiedä mitä tarkoitat, mutta ainakin niistä asioista on oikeus tehdä kunnianloukkausjuttu, jos joku joka _ei ole Facebookissa_, että jos joku muu hyypiö siellä esiintyy panettelemansa henkilöllä. Itse ainakin vaatisin linnatuomiota, jos saisin selville koskaan mitään niin kauheaa, että mun nimi olisi netissä: en ole nimeäni nettiin antanut, enkä koskaan esiintynyt missään netissä henkilölläni, enkä mieluiten tule koskaan esiintymäänkään; en ennen ainakaan, ennen kuin tietoturvan ja henkilötunnistamisen tavat ovat niin vedenpitävät, että netissä ei kukaan voisi k*settaa.

Minä en ole liittynyt Facebookiin siksi, että minusta olisi rasittavaa päivittää sellaiseen arkitekemisiäni. Saisin siitä varmaan pian saman stressin kuin voi saada jo pelkästä sähköpostista, eli jos joku kirjoittaa, ajattelisin varmaankin, että mun velvollisuus olisi vastata. Lisäksi yököttäisi edes ajatus sellaisesta, että jotkut sukulaiset, läheiset ystävät ja etäiset tutut kaikki olisi osa jotakin "samaa piiriä". Tuttavat ei välttämättä tunne, läheisimmät ystävät tapaa ihan livessä ja sukulaisuussuhteensa ja kulloisenkin elämäntilanteensa haluaa pitää yksityisasiana. Muutenkaan en ymmärrä, että mikä muka järkifunktio on palvelulla, missä kytätään ihmisten tekemiset, mutta onneksi niihin littyminen tai liittymättä jättäminen on ihan omassa valinnassa jokaisella.

Varmaan olisi monia, jotka olisi uteliaita minunkin kuulumisistani tai sukulaisuus- tai ystäväsuhteistani, mutta kuten joku jossakin sanoi, ei halua henkilöllä nettiin esiintymään paikkaan, missä olisi sekä ns. vihamiehet että ystävät yhden napinpainalluksen takana. On paljon myös pahansuopia ja kateellisia - miksi niiden susien keskelle pitäisi mennä vapaaehtoisesti nettiin poseeraamaan? Minä(kään) tosin en ole rikollinen enkä muutenkaan mitenkään epämääräinen, mutta silti ei sitä nyt välittäisi, että kaikenmaailman ihmiset, jotka ei mua tunne, että jos sellaiset olisi pahansuopana netissä kyyläämässä, että jaa nyt se on ostanut puseron, nyt se laittaa ruokaa, nyt sen opinnot on tossa vaiheessa ja aijaa sillä on tällanen ja tollanen eksä - käynpä googlettamassa, ja että ai jaa, että miten onn rahatilanne ja joo nin siis toi on sen isä ja toi on sen äiti ja ai joo ai toi sen serkku on ton niminen - niillähän on rahaa oho ja aijaa siis toi on niinku vähän leuhka ai toi niinku kaverina ja toi... YÄK Facebook!!

• siinä sen perusvika

Ystävät täytyy voida itse valita.

• nimetön.

Nimenomaan: ystävät täytyy voida itse valita, ja siksi ei kiitos miljoonaa hiiren klikkausääntä koneellani aina, kun tulen tälle Suomi24- foorumille lukemaan näitä juttuja... Eikä kiitos linkkejä palstoille, joilla en käy. Muunmassa aiheet maanpuolustus, isänmaallisuus, rasismi ja prostituutio - puhumattakaan Suomi24:n rasistisesta palstanimivalinnasta "aistivammaiset", ei kuulu kiinnostusteni kohteisiin. Erityisesti en myöskään jaksaisi keskustella perussuomalaisista tai sanansäilältänsäkin jo tylsästä populistisetä- Timo Soinista, eli Suomi24- persuylläpito voisi lopettaa Soinia koskevien ylistyskirjoitusten tyrkyttämisen kommentoitavakseni. Vielä tämän lisäksi minua ei kiinnosta juntit, eli en halua keskustella Seitsemän Päivää- lehdessä esiintyvistä vakioihmisistä. Uskonnoista ja homoseksuaalisuudesta keskusteleminen ei myöskään kiinnosta minua, eli koen ahdisteluna, etä takapuoliseksiin mieltyneet hormonihirviöt äärioikestolaisnutipää- hörhömieskirjoittajat ahdistelee mua kaunista nimetöntä naista perseseksifantasioidensa julistamisella netissä. Ei kiitoksia myöskään rienaamista sairaita ja vähäosaisia kohtaan, Suomi24 äärioikeistop*skat. Ja maanviljelijoiden jurnuttamista ulkomaalaisista marjanpoimijoista ei jaksa lukea, ei myöskään sitä, eikä kertakaikkiaan. Myös sen voitte lopettaa, että joku pari puoluetta on ylistetyjä foorumilla: ok. joo keskusta on ihan tavis ja kokoomuksessakin osa ihan järkeviä, mutta ei sellaistsa sääliöintiä, että kun persuilette, että siedätte ainoastaan ko. kolmen puolueen fanittajia. Laissa lukee, että sananvapaus on yhtäläinen jokaiselle kansalaiselle.

• supo opus

Olet luuseri. jos ystäväsi ovat vain facebookissa, etkä puhu tai näe heitä koskaan.

• Kääntäjä81

Facebook on maailman suurin biometrinen tietokanta. Jos unohtaa salasanan, pitää tunnistaa kasvokuvia eli siinä Facebookki varmistaa että kuvissa näkyvät ihmiset ovat keitä he ilmoittavat olevansa.

• naamaton

Minä en naamaile.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      49
      5710
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      326
      5524
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4701
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      10
      2205
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      1988
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      38
      1904
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      38
      1850
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1162
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      201
      1086
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      61
      1039
    Aihe