mikä on pienin hinta millä voi suokin saada?

koniiiiiiiq2452

eli suokin hintaa halvimmillaan.

15

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _katherine_

      No vanhan, vaivaisen ja lopetusvalmiin hevosen voi saada ihan vaikka ilmaiseksi. Toivottavasti et sellaista kuitenkaan osta.

    • koniiiiiiiq2452

      eiku kysyin vaa

      • Schatten

        Terveen suomenhevosen voi saada jopa 200e, mutta yleensä kalliimpia, hyvän hevosen voi saada kuitenkin jo kohtuu pienelläkin hinnalla.


      • koniiiiiiiq2452
        Schatten kirjoitti:

        Terveen suomenhevosen voi saada jopa 200e, mutta yleensä kalliimpia, hyvän hevosen voi saada kuitenkin jo kohtuu pienelläkin hinnalla.

        aijaa, onko sinula sitten kokemusta vai mistä tiedät? sori kun kyselen mut en tiijä oikee noist DD::


    • Schatten

      Ei oo omakohtaista kokemusta, mut oon nähny myynnis ja käyny tutun kaa kattomassa ja testaamassa.

      • koniiiiiiiq2452

        aijaa:) onko näin ollu monesti


    • _katherine_

      ei taatusti ole hevonen ollut terve, jos hintaa on ollut 200€. Muistakaa että myyjät valehtelee, eikä viat aina näy päällepäin.

      Terve, peruskoulutettu (noin HeC-tasoinen) suokki maksaa vähintään noin 1500€, ex-ravurin jolla laukka on tosi huono voi saada pari satasta halvemmalla, mutta sellaista ei ensihevoseksi kannata ostaa.

    • 5555

      suosittelisi 3000e terveen hevosen ostoon ja peruskoulutetun.

    • moiolentallityttö

      Mun ratsastuksen opettaja osti 500e suokki tamman joka oli entinen ravuri ja nytten se on oikein hyvä ratsu vähän kuuma vaan ja huonot jarrut ei muuta

    • viiuska1

      Sain ilmaiseksi 18v suokkiruunan, mahtava perusputte ja luotto maastoratsu, nyt 23v. :) Terveydessä ei mitään vikaa, pirteä ja kisataan vielä matkaratsastusta. Suhteillahan tällaiset yleensä kulkee, aina se halpa hinta ei tarkoita että hevosessa olisi vikaa, näitä vanhempia vain on hankalaa enää myydä.

    • sallyismylife

      Hyvän hevosen voi saada vaikka ilmaiseksi! :)
      viiruska1 @ sain itse samanlaisen, melkein ilmaiseksi. en kadu yhtään että oli vanha! :-) Saman ikäiset!

    • Oma ex ravuri suokkini joka osasi vähän perusjuttuja ja oli terve juuri 12 vuotta täyttänyt. Mitään varusteita ei tullut mukaan niin maksoi sen 900e.

    • suurin piirtein

      jos tahdot vanhan ja kiltin niin 2000€ mut jos tahot varsa´n niin 500€ :)

    • Suomit5/5

      Suomenhevosten, perustasoisten harrasteratsujen keski hinta markkinoilla on n. 3500

    • kokenut!

      jos todella hyvän tasoista, tervettä ja kilttiä suokkia etsit niin sellaista ei kyllä ihan halvalla löydy vähintään joku 5000€ riittäisi saamaan jonkun laisen... mutta voihan niitä jotain poikkeuksiakin olla...



      PS. Jos ensi hevoseksi katselet niin kannattaa hylätä heti kaikki vähänkin epäilyttävät vaihtoehdot :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe