Odotettavissa perjantaille: MAAILMANTUHO!

Säätiedotus

2011 vuonna muuan jenkki Mitchell Coombes ennusti lähes tunnilleen Japanin maaliskuisen maanjäristyksen ja pisti sille oikein 104 tunnin ennakkolaskennan. Se osui 100 % tarkkuudella oikein.

Nyt sama mies postasi 7. elokuuta 2012 klo. 9 USA:n itärannikon aikaa omalle Facebook-seinälleen tämän viestin:

"Hei kaikki, teitä on nyt varoitettu tulevasta. Me alamme olla hälyttävän lähellä 104 tunnin tsunamivaroitusta. Minä suosittelen vahvasti, että jos asutte Yhdysvaltojen länsirannikolla niin teidän kannattaa varautua evakunointiin, niin nopeasti kuin mahdollista.

Minä sanoin jo 11. maaliskuuta 2011, että Kalifornia tulisi olemaan seuraava. Sydneyn maanjäristys tulee olemaan voimakkuudeltaan magnitudi 9.5. Kalifornian maanjäristys taas magnitudi 9.6, joiden jälkeen tulee kaksi 9.4:n maanjäristystä ja tsunamit syntyvät saman tunnin sisällä.

Coombes perustaa väitteensä sille, että hän kertoo hakkeroituneensa kerran HAARP:in järjestelmään silloin, kun eräs työntekijä mahdollisti sen. Toisin sanoen 104 tuntia ennen koko prosessi on jo laitettu käyntiin, ja sitä ei voida enää perua!

Coombes kertoo, että hän antaa 104-tunnin varoituksen vain silloin kun HAARP:n käyrä alkaa nousemaan.
http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2012/08/mies-joka-ennusti-japanin-2011.html

Facebookista löytyy kaksi miestä nimellä "Mitchell Coombes". Toinen on australialainen selvännäkijä, ja toinen on tämä jenkkiläinen hakkeri. Jenkkihakkeri postitti tekstinsä maanantaiaamulla 7.8 klo. 9 U.S.A.:n itärannikon aikaa, joten ennustettujen hirviöjäristysten pitäisi siis tapahtua... No, laske itse!

42

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 107 % varmuus

Me kuolemme kaikki! Pian! Pian!

• Be prepared!

You have been warned!

• mitä pikkuasiosta.

Tietysti kuollaan, mutta ents sitten? Meinaatteko ottaa talot ja tavarat mukaan? Mihin sitten matkaatte kun kuolette? Kaikkihan me kuollaan. Eikös se ole ainoa täysin varma asia meille jokaiselle!

• Ihan sama mitä

lähtee mukana, kun maanjäristys iskee! Silloin lähtee liikkeelle kaikenlaista... Elämä on huarra, ja sitten sinä kuolet! Life is a beach, and then You dive!

• olen valmis

Sipsit ja colat ja telkkari auki lauantaina :)

• Kauheeta!

Nyt järähtelee jo!

• ! pelastynyt !
        Kauheeta! kirjoitti:

Nyt järähtelee jo!

Joo mun vaneri tuoliin iski sellainen pröötz takapuolen alla, et alan pelätä oikeasti.
        Pitäisikö pitää ruokataukoa ja hapalliset vähemmälle!

• VÄÄRIN TULKITTU!

MITCHELL COOMBES EI SANO, ETTÄ MAANJÄRISTYKSET TULEVAT TÄNÄ VIIKONLOPPUNA! HÄN LAITTOI VAIN VIIME MAANANTAINA FACEBOOKIIN TEKSTIN, ETTÄ "Nyt aletaan olla lähellä sitä hetkeä, jolloin hän tulee antamaan 104 tunnin varoituksensa"! EI SIIS ANTANUT VAROITUSTA MAANANTAINA, MUTTA SITTEN KUN ANTAA, ALKAVAT JÄRISTYKSET 104 TUNNIN KULUTTUA SIITÄ!

• 06.03

Olisiko tarkkaa kellonaikaa tiedossa, että ehtii ajoissa ruudun ääreen katsomaan tapahtumia?

• on se kumma ukko

Kemikaalivanojakin tuo poppamies on tietysti nähnyt taivaalla lentokoneiden perässä. Ufoja se näkee kuulemma päivittäin.

• HÄN EI OLE

POPPAMIES VAAN TIETOKONENÖRTTI JOKA SAA TIETONSA HAKKEROIMALLA!

• se on loppu pian

Oikea eräänlaisen maailmanlopun päivä on 18.8.

• Kaikki yhteydet

Los Angelesiin, San Fransiscoon ja Portlandiin ovat mystisesti katkenneet. Mikään siellä palvelimella ollut sivusto ei enää vastaa, eikä puhelimella saa yhteyttä.

• jep jep joo

• Se on siis tapahtunu
        jep jep joo kirjoitti:

Kuinka live-TV sitten toimii? ;)

http://www.livestream.com/sfinternettv

Heittää jotain live-esiintymistä tälläkin hetkellä, nimittäin joku ilmiselvä 70-luvun bändi joka esiintyi 40 vuotta sitten livenä, ja nyt he näyttävät uusintana tuota live-esitystä.

Joten se on tapahtunut, aivan kuten tuo yläpuolellasi oleva runkkari sanoi.

• Maailmanlopun merkit

Sisään lensi varpunen huonossa kunnossa, ja se kuoli käsiini, onko tämä ennusmerkki, kuolema tulloo.

• Planetaristi

Hmmm, eli jos Kalifornian tai Australian lähellä tapahtuu raju määnjäristys ja Kaliforniaan ja Sydenyhin iskee tsunami niin me täällä Suomen perähörkkölässä kuollaan kaikki?
      Melkoinen perhosvaikutus.

Muutaman kaupungin täydellinen tuho ei ole vielä maailman tuho. Maailman tuho on tapahtunut sitten kun tämä planeetta on täysin elinkelvoton kaikelle elämälle.
      Kun ihmiset kuolee sukupuuttoon ei sekään ole vielä maailman tuho jos tänne jää luontoa, kasveja ja eläimiä.

• Linnun kakkimiset

>Sisään lensi varpunen huonossa kunnossa, ja se kuoli käsiini, onko tämä
      >ennusmerkki, kuolema tulloo.

Riippuu siitä mitenkä tehokkaasti puristit kurkkupillistä varpusrukkaa, että kuka siinä profeettana käytännössä toimi.

Toisaalta jos se lintu olisi paskonut päällesi, niin Etelä-Eurooppalaisen uskomuskannan mukaan se taivaasta päälle tullut kakkiminen ennustaa sinulle suurta onnea ja hyvinvointia.

Voisihan sitä kuolleestakin varpusesta koettaa tiristää jonkun tipan linnunkakkaa päällensä, kyllä sekin varmaan olisi toiminut. Jos et jo heittänyt pois, niin käy katsomassa vieläkö siitä irtoaisi.

• Toivo herää

Itse asiassa se kakki viime voimillaan puseroon, johon olin sen käärinyt. Pusero tosin ei ole minun, voinko silti saada onnea ja mammonaa.

• 26 miltsin passka

>Pusero tosin ei ole minun, voinko silti saada onnea ja mammonaa.

Älä vaan pese, vaan vetäise tuo pusero sellaisenaan päällesi ja käy täyttämässä EuroJackpottiin parin ruudukon veto.

Muistaakseni tuolla Jackpotissa on tällä viikolla jaossa 26 miljoonaa tällä viikolla.

• No niin?

Sitä tsunamia?

Vai onkos niin, että NWO-foliorunkkarit unohtivat taas ottaa lääkkeensä?

• pakko peruuttaa

Eivät vain uskaltaneet toteuttaa sitä nyt,kun niin moni odotti sitä tapahtuvaksi.

• aamenkaikillevaan

Tällaiseen ilmoitusluonnontieteelliseen tiedoitukseen olisi loppuun pitänyt vielä lisätä: "Aamen".

• aamenkaikillevaan

eikun korjaan "Iankaikkisesti, Aamen", lopuksi pitäisi olla tuollaisessa ilmoituksessa.

• me-262
      • olen hämmästynyt

"kyllä usko vanhoihin Maya-ennustuksiin on yhä vahva, ainakin meikäläisellä."

Mikä saa uskomaan horoskooppeihin ja muihin satuihin?

• peruttu loppu

• Kauris 46

Suuri mullistus se ei ole mutta 23.12.2012 tulen taas vuoden vanhemmaksi sikäli mikäli elän, ei sen kummempaa.

• me-262
        olen hämmästynyt kirjoitti:

"kyllä usko vanhoihin Maya-ennustuksiin on yhä vahva, ainakin meikäläisellä."

Mikä saa uskomaan horoskooppeihin ja muihin satuihin?

Tiedä häntä, ehkäpä se on vain tuon Saxon-musiikin lyriikoiden ansiota:
        http://www.youtube.com/watch?v=K55KWMtBRbQ&feature=relmfu
        ;)

Ps. Intiaanien historiassa on muutenkin jotain salaperäisen mystistä ja kiehtovaa...

• vanhuusonvarmaaaina

Totesin erään maailmanlopun merkin myös että eräästä vetoketjusta on saattanut irrota nappula jotta se ei mene enää kiinni, tietenkään tämä ei koske nato-takkiani jossa on maailman vahvimmat vetoketjut kai..

Lisäksi unohdin tulitikkuaskin jonkun takin pohjalle, tämäkin on jo maailmanlopun ennusmerkkejä täyttäviä merkkejä.

Mutta todellisuudessa, kaikille ihmisille tulee loppu, aina kun vanhemmaksi elää, niin sitä enemmän se lähestyy se kuolema, se on vääjäämätön totuus ja maailmanloppu silloin.

• Perjantai meni jo

HEI UUNO !!

• tietoa janoava

Onko teillä rajatietoisilla tietoa seuraavista maailmanlopuista tai edes niistä kemikaalivanoista?

Osa ennustetuista maailmanloppujen päivämääristä on jo mennyt ohitse, mutta milloin niitä seuraavia on odotettavissa?

• Oikein Facebookissa?!

Onko Ilmestyskirja jo vanhanaikainen?

• gfm.------------

Minä ennustan Suomen loppua ja toteuttajana kokoomus.

• Pal mahdollista. Markkinatalous kokee rajat kiusallisiksi esteiksi.

• äkkiii ny

koska se alkaaaaa

• gsfdgetdfsdf

ei tullut isoa jytkyä!

• foliopäähine

foliohatut hiljeni ku ei mitään tapahtunukkaa

• VÄÄRIN TULKITTU!

MITCHELL COOMBES EI SANO, ETTÄ MAANJÄRISTYKSET TULEVAT TÄNÄ VIIKONLOPPUNA! HÄN LAITTOI VAIN VIIME MAANANTAINA FACEBOOKIIN TEKSTIN, ETTÄ "Nyt aletaan olla lähellä sitä hetkeä, jolloin hän tulee antamaan 104 tunnin varoituksensa"! EI SIIS ANTANUT VAROITUSTA MAANANTAINA, MUTTA SITTEN KUN ANTAA, ALKAVAT JÄRISTYKSET 104 TUNNIN KULUTTUA SIITÄ!

• Jännäjuttu..

Maanjäristys tuli 2x, mutta eri paikassa kuin ennustettiin.

• Aina järisee

jossakin päin maailmaa.

MINÄ puolestani ennustan, että mielisairaat NWO-haarrpihullut tulevat tekemään maailmanlopun ennustuksiaan maailman tappiin asti, vaikka sitä ei koskaan tulisikaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5587
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2046
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      121
      1667
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe