Miksi naisten ja miesten vessat ovat erikseen?

Kylmät kädet

En koskaan ole tajunnut tätä. Pelkääkö henkilökunta, että vessanpönttö tulee raskaaksi tai jotain?

84

3086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heräilijä.

Sitäkö oot koko yön miettiny?

• Kylmät kädet

Uskon, että kyseessä on jokin feministien salaliitto. Miksi feministit eivät käy Islamin kimppuun? Sehän se on pahin mahdollinen naistenalistaja.

Suomalainen, sinisilmäinen mies on ilmeisesti niin helppo ja vaaraton kohde, jota voi aivan loputtomiin piestä, piinata ja kastraatioida.

• nuppu sika
        Kylmät kädet kirjoitti:

Uskon, että kyseessä on jokin feministien salaliitto. Miksi feministit eivät käy Islamin kimppuun? Sehän se on pahin mahdollinen naistenalistaja.

Suomalainen, sinisilmäinen mies on ilmeisesti niin helppo ja vaaraton kohde, jota voi aivan loputtomiin piestä, piinata ja kastraatioida.

Eikö se sanota ja kirjuteta, jotta kastroida?

• Porkkanaaa

Porkkana on punainen

• Purjoaaa
        Porkkanaaa kirjoitti:

Porkkana on punainen

Purjo on pahaa

• Perunaaa

Peruna on pyöreä

• Kaaliii

Kaali on kuvottavaa

• Mustikkaa

Mustikka muhii maassa

• Roskapostirobo

Roskabottirobotit on rohkeita

• F*CK OFF RETARDS!
        Kylmät kädet kirjoitti:

Jos oot lukenu tähän asti, ni mahto olla tylsää :) sama vika savolaisella.

............../??/)..........(\?`\
        ............/....//..............\\....\
        .........../....//................\\....\
        ...../??/..../??\.........../?`\....\?`\
        .././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\
        (..(....(....(..../.)..)......(..(.\....)....)....)
        .\................\/.../....\...\/................/
        ..\................. /........\................../
        ....\..............(............)............../

• Eiku näitä...

Eturauhasen liikakasvu oireet
        Hanki apua eturauhasvaivoihin Internetapteekista. Toimitus 1,00€
        Internetapteekki.fi
        Äkkilähtö Välimerelle
        Risteilylle jopa - 40 % Viikon risteily alk. 850 €
        www.KristinaCruises.com
        Corega
        Vapautta hammasproteesin käyttä- jälle. Lue lisää sivuiltamme!
        Corega.fi
        Apua haluttomuuteen
        M Plus lisää seksuaalista halua ja antaa lisäenergiaa. Kokeile nyt!
        EFIshop.fi/M_Plus
        Wc
        WC:t, aidat ja esiintymislavat Nyt myös työmaa wc:t
        www.ykkosvessat.fi

• JIPIKAIJEMOTHERFUCKE

100 euroa pikalainaa
        Vivus.fi
        100€
        Vippi 400 euroa
        Vippi.fi
        Alk. 460 euroa
        Vippi 200 euroa
        Vippi.fi
        alkaen 230 euroa
        300 euroa pikalainaa
        Vivus.fi
        300€
        400 euroa pikalainaa
        Vivus.fi
        400€

• asiantuntia_
        F*CK OFF RETARDS! kirjoitti:

Jos oot lukenu tähän asti, ni mahto olla tylsää :) sama vika savolaisella.

............../??/)..........(\?`\
        ............/....//..............\\....\
        .........../....//................\\....\
        ...../??/..../??\.........../?`\....\?`\
        .././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\
        (..(....(....(..../.)..)......(..(.\....)....)....)
        .\................\/.../....\...\/................/
        ..\................. /........\................../
        ....\..............(............)............../

Koska miehet eivät saa tietää että naisiltakin tulee sitä ruskeaa tavaraa.

• Kuumat Munat

Mä en kyllä ikinä voisi mennä naisten veskiin hemputtamaan. Se on vastoin mun omaa eettistä arvomaailmaani. Muuten - wc-pöntöt ovat jo lähtökohtaisesti raskaita.

• Kylmät kädet

Naisten ja miesten veski? Pitäisi olla vain veski.

Ehkä ne ovat ajatelleet juuri sinun kaltaisia runkkareita, tehdessään erilliset WC:t eri sukupuolille.

Muutoinhan kaltaisesi ihmiset syöksyisivät haistelemaan istuinta välittömästi, kun nainen poistuu saniteettitiloista.

• Kuumat Munat
        Kylmät kädet kirjoitti:

Naisten ja miesten veski? Pitäisi olla vain veski.

Ehkä ne ovat ajatelleet juuri sinun kaltaisia runkkareita, tehdessään erilliset WC:t eri sukupuolille.

Muutoinhan kaltaisesi ihmiset syöksyisivät haistelemaan istuinta välittömästi, kun nainen poistuu saniteettitiloista.

Minun puolestani voit kuseskella ja paskoa ihan mihin haluat. Esim. porttikäytävät tai pusikot. Näin varmaan teetkin.

• Kylmät kädet
        Kuumat Munat kirjoitti:

Minun puolestani voit kuseskella ja paskoa ihan mihin haluat. Esim. porttikäytävät tai pusikot. Näin varmaan teetkin.

Se on minun yksityisasiani, jota en jaa kanssasi. >:(

• Kuumat Munat
        Kylmät kädet kirjoitti:

Se on minun yksityisasiani, jota en jaa kanssasi. >:(

It`s a deal.

• huhua kuulllut.

Kuulemma Myllis on pyrkinyt saamaan myllisteille oman vessan Jyväskylän kauppakeskuksiin ja virastoihin.

• rtte

Just sun kaltaisten pervojen takia

• Viivi.

Se on sitä varten että naisilla kestää vessassa käynti keskimäärin pidemmän ajan johtuen muun muassa siitä että naisilla on kuukautiset.

Koska miehet käyvät niin pikaisesti, eivät tarvi niin montaa vessaakaan.

Toisaalta mun mielestä saisi olla samat vessat, yhtä kurjassa kunnossa ne naisten vessatkin joskus ovat varsinkin baareissa.

• Kylmät kädet

Miehet kusevat 80 prosenttisesti lattialle. Naiset eivät koskaan. Kai se on se päällimmäinen syy jakoon.

• Nainen itsekin

Miten kuukautiset liittyy vessassa käytettyyn aikaan? Maksimissaan 10 sek. lisää. Nenän puuterointi & peilistä vilkuilu viekin sitten enemmän aikaa kuin asioiden hoitaminen kopissa. Eikä unohdeta sitä juoruilua, jota siellä harrastetaan urakalla.

• Mizzi
        Kylmät kädet kirjoitti:

Miehet kusevat 80 prosenttisesti lattialle. Naiset eivät koskaan. Kai se on se päällimmäinen syy jakoon.

Ei pidä paikkaansa tai sitten miehet käy salaa kuseksimassa naistenvessojenkin lattialle? Hämmentävää.

• lk53
        Nainen itsekin kirjoitti:

Miten kuukautiset liittyy vessassa käytettyyn aikaan? Maksimissaan 10 sek. lisää. Nenän puuterointi & peilistä vilkuilu viekin sitten enemmän aikaa kuin asioiden hoitaminen kopissa. Eikä unohdeta sitä juoruilua, jota siellä harrastetaan urakalla.

Jos huuhtelen bidee-suihkulla alapään, vaihdan tamponin ja sen lisäksi uuden kuukautissiteen (runsaat kuukautiset), niin kyllä minulla siihen menee aikaa. Käytetyt kuukautissuojat sitten tietysti roskikseen. Sen päälle vielä tietenkin kunnolla käsipesu.

• ChuckNorrisWasHere
        Kylmät kädet kirjoitti:

naiset roiskivatkin verta jokapuolelle vessaa kerran kuukaudessa, ku vesipyssyllä ampuis on se vaa niih.

• Yön Timo
        Mizzi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa tai sitten miehet käy salaa kuseksimassa naistenvessojenkin lattialle? Hämmentävää.

Ne on ne rekkalepakot jotka virtsaa vähän ku koirat, nostaa toista jalkaa ja antaa lorottaa seisaalteen, ni väkisinki mennöö jokunen litra lattialle, sikshän naiset käyttää korkkareita, ettei tarttis kävellä kusessa ku vessassa käy, eikö.

• RaakaArska jyrää sut
        lk53 kirjoitti:

Jos huuhtelen bidee-suihkulla alapään, vaihdan tamponin ja sen lisäksi uuden kuukautissiteen (runsaat kuukautiset), niin kyllä minulla siihen menee aikaa. Käytetyt kuukautissuojat sitten tietysti roskikseen. Sen päälle vielä tietenkin kunnolla käsipesu.

Sä mitään käsiä pese.
        Valehtelee niin et korvat heiluu ja nenä on metrin mittanen.

Kyllä nasse-setä tietää!

• Viivi.
        RaakaArska jyrää sut kirjoitti:

Sä mitään käsiä pese.
        Valehtelee niin et korvat heiluu ja nenä on metrin mittanen.

Kyllä nasse-setä tietää!

En ole muuten ikinä nähnyt aasialaisen naisen pesevän käsiään vessassa käynnin jälkeen. Kai se on jotenkin kulttuurista kiinni.. tai jospa he eivät ollenkaan pyyhi...? :o

• kuumat munat

Siksi etteivät kaltaisesi pervot pääsisi nuuhkimaan naisten jälkeen pöntänreunoja ja roiskimaan mällejä kaakeleille.

• poliisista päivää

Naiset eivät halua joutua nappeja popsivan pulloposkivässykän raiskaamaksi yhteisvessassa.

• Kylmät kädet

Tarkoitin yksittäisiä vessoja, kuten työpaikoilla on. Oletko kuullut? Työpaikoista?

• Rainerii
        Kylmät kädet kirjoitti:

Tarkoitin yksittäisiä vessoja, kuten työpaikoilla on. Oletko kuullut? Työpaikoista?

hai, en ole.

• TimppaTT

... haluavatpas! Jokaisen naisen salainen unelma on tulla vessaraiskatuksi! ... ja poninomistajaksi. Ja parhaat haaveilee ponin raiskaavan heidät vessassa.

• Savolainen heheh siis savolainen ukko meni pääkaupunkissa vahingossa naisten vessaan ja lorotteri rauhassa kunnen hieno daami tuli ja ukko käänty, daami sano, ettekö te tiedä; tämä on vain naisia varten, niin ukko piti vieläkin vehkeestä kiinni ja sanoi: niin tämäkin))

• jk

TODELLA KEHITTÄVÄÄ...

MIKSI NAISET ON YHÄ ENEMMÄLTI LESBOJA JA MIEHET HOMOJA???

• eräskinkysymys

Ei varmaan mutta, meillä ainaskin miehet ja naiset käy samassa vessassa, tarkoitin kauppakeskusta. Ei mitään ongelmia ole sattunut.

• täällä vain kustaan ämpäriin ja se ämpäri tyhjennetään sitten jonkun postilaatikkoon tai oven eteen.

• paskantaja

Mä menen sinne vessaan mikä on vapaana. Antaa kanojen vaan kotkotella. Yleensäkin ottaen esim ravintolan henkilökunta tietää että naisten vessat on kaameessa kunnossa.

• pirjo

naiset sikailee vessassa enemmän etenkin viikonloppuisin.

• metallimies-esimies

Esim mulla ei ole töissä aikaa mitään vessaa vedellä....perse vaan pyyhitään ja viskotaan paskaset paperit lattialle. Siivoojat on sitä varten että ne siistii vessan. Töissä tehdään omia töitä eikä syödä siivojien leipää.

• Munallinen

Syitä on rationaalisia joitakin.
        Ensinnäkin meidän miesten ei tartte jonottaa niin kauan kun naiset pannaan jonoon naisten vessaan. Ainahan siellä on ravintolassa jono ja miesten vessaan pääsee kuitenkin suoraan.
        Meillä miehillä on hieman erilaiset tarpeet tehdä tarpeet. Voi vain heittää pythonin pisuaarin reunalle makaamaan ja antaa virtsan virrata. Pisuaarin käyttö on kuuleman mukaan naisille hieman hankalampaa. Ja siivottavaa syntyy helposti enemmän.
        Miesten ei puolestaan tartte isolla tarpeella käydessään istuskella naisten kenties moninaisemmin sotkemille pytyille.
        Sitten on vielä kysymys, mitä ei ole teknisesti ratkottu. Nimittäin jos miehet kävisivät samoilla pytyillä istuskelemassa kuin naiset, voisi syntyä pahaa jälkeä. Kun automaattinen tamppooninpoistaja ryhtyisi toimimaan kesken istunnon, riittäisi tapaturma-asemalle puolestaan jonoa. Munattomia miehiä olisi enemmän. Aika epätoivottavaa monenkin naisen mielestä. Nussiminen ja pissiminen olisivat aika epäkäytännöllistä suorittaa, ellei liki mahdotonta.
        Eri vessat vaan jatkossakin yleisillä paikoilla on paikallaan.
        Kotona asia on eri kun ei tartte pisuaariakaan. Ja voi käyttää erilliswc:tä / kylpyhuoneen WC:tä vaihtelevasti miten tykkää. Siitä vaimotkin tykkää, kun myös miehet pissii istualtaan eikä roiski pissaa istuimelle. Kotona viitsii istua pöntölle, samaa en voi ajatella jossain kauheassa Baja Majassa. Olen monasti miettinyt kuinka naiset voi tuollaisissa ällöttävissä ympäristöissä käydä pissalla kun joutuu istumaan hirveässä kunnossa oleville istuimille. Koittakaa naiset kestää tämä luojan luoma luontaisetu.

• TrollsLiveIn24Woods

NÄIN JUURI!

Melkein niin tekee myös Chuck Norris, hänen ei tosin tarvitse pyyhkiä, senkun mulkaisee paperia ja paperi tajuaa oman parhaansa.
        Kukapa haluaisi joutua chuckin nyrkin ja perseen väliin samanaikaisesti, kun voi valita vain toisen.

• miumeli

Kyllä mä vaan menen miesten vessaan jos naisten vessat on varattuja. Ruotsissa on ihan yhteiset vessat, eikä tunnu yhtään kummalliselta käydä niissä.

• kusmuki

>>>>>>

Oletko siis mies vai nainen?

Ruotsiin on muuten aika pitkä matka lähteä täältä Etelä-Suomesta vessaan käymään. Teillä Tornio-Haparanda -akselilla asia on eri.

• IgnoreTruckLesbians!
        kusmuki kirjoitti:

>>>>>>

Oletko siis mies vai nainen?

Ruotsiin on muuten aika pitkä matka lähteä täältä Etelä-Suomesta vessaan käymään. Teillä Tornio-Haparanda -akselilla asia on eri.

Hän lienee rekkalesbo, jätä huomiotta.

• TimppaTT

Miumeli: Ei vai? Kuis musta sitten tuntuu kummalliselta käydä jo ruottissa?

• tiamaria33

Kai se on vaan mukavampi, kun miehet saa tehdä vessassa miesten juttuja ja naiset naisten juttuja :). Näin naisena voin sanoa, että kuukautisten aikaan on miellyttävämpi, kun voi rapistella rauhassa vessakopissa siteiden kanssa, eikä tarvitse nolostella, että mies kuulee. Toisekseen naiset voivat meikata rauhassa tai vaihtaa vaikkapa paidan tai sukkahousut. Kai se on siis vain mukavuusasia, ei sille mitään suurempaa syvällistä selitystä löydy.

• YönTimo

Mullakin on vessassa aurinkolamppu, hiekkaa lattialla ja aurinkotuoli päivänvarjon ja mehukannun kera. Siellä paistattelen päivää ja lokottelen yötä päivää, olen kuin Aku Ankka vattuhillossa.

Onneksi on räpylät niin en huku. Hiekkaan vai hilloon, kas siinä päivän pähkinä, vai olisiko sittenkin vain tammenterho, ken tietää.

Kysy Timolta! Timppa on ehta norjalainen nigerianmalamuutti.

• viisastellaan yhdess

eikö sulla oon raukka äitiä? eikö se opettanu tommoselle tiilille pienenä miten ätmän maaliman asiat menee. kuvitteletko että olet ainut sukupuoli vai mitä sontaa nupissas on? hitto kaikkeen sitä ptiää päivänsä pilata lukemalla tömmöstä ....

minpä ehdotan että miehille ja naisille ei pidä tehdä erilaisia vaatteita

• henkalu

Tasa-arvon vuoksi pitää olla vessoja vain henkilöille. Mutta sovitaan sen verran hienosäätöä, että miesten vessan ovessa lukee henkalut ja naisten vessan ovessa henkolot.

• ehhehs

No kuule mitä luulet?

• hätäon

Kertokaa mulle, miksi naisilla on useammin pissahätä kuin miehillä?
      Johtuuko se siitä että naisilla on enemmän "roinaa" masussaan kuin miehillä... kohtu mm. ???? Miehillä suunnilleen kaikki tarvittava, virtsarakkoa lukuun ottamatta, sijaitsee kehon ulokkeina:-)

• kanki4ever

Minä ainakin pistän "roinat" ränniin, ykköseen tai kakkoseen ja ainakin naiset tietää mitä se tarkottaa.

• mymmely

Naisilla on yleisesti ottaen pienempi rakko, siinä selitys.

Monelta mieheltä räjähtäisi pää, jos huomaisivat, että naisetkin pierevät/kakkaavat, eivätkä ole yhtä nättejä aina. Toki tämä käsittää vain osan miehistä, jotka eivät ole asiaa vielä sisäistäneet. ;D
        Mukavuuskysymyshän se on, ei sen kummempaa. Miehet saavat myös pitää pisuaarinsa. Ei nyt monelle ole väliä, vaikka joku sen pythonin näkisikin, mutta itse en henkkoht välttämättä tahtoisi erikseen sitä toimitusta todistaa, vaikken nyt katselisikaan. :D

• basaschka
        mymmely kirjoitti:

Naisilla on yleisesti ottaen pienempi rakko, siinä selitys.

Monelta mieheltä räjähtäisi pää, jos huomaisivat, että naisetkin pierevät/kakkaavat, eivätkä ole yhtä nättejä aina. Toki tämä käsittää vain osan miehistä, jotka eivät ole asiaa vielä sisäistäneet. ;D
        Mukavuuskysymyshän se on, ei sen kummempaa. Miehet saavat myös pitää pisuaarinsa. Ei nyt monelle ole väliä, vaikka joku sen pythonin näkisikin, mutta itse en henkkoht välttämättä tahtoisi erikseen sitä toimitusta todistaa, vaikken nyt katselisikaan. :D

eökös se oo toisinpäin..? eli naisilla tuo tarve juosta vessassa on miehiä vähempi.. ns. kekkerirakko vai mikä se nyt olikaan.
        ylipäänsä; vuosia helsingin keksustan stokkan kolmannen kerroksen vessaa siivonneena voin sanoa että olen nähnyt kaiken! :-O

• l09
        basaschka kirjoitti:

eökös se oo toisinpäin..? eli naisilla tuo tarve juosta vessassa on miehiä vähempi.. ns. kekkerirakko vai mikä se nyt olikaan.
        ylipäänsä; vuosia helsingin keksustan stokkan kolmannen kerroksen vessaa siivonneena voin sanoa että olen nähnyt kaiken! :-O

Ainaski raskaana olevilla vauva painaa rakkoa ja saa juosta pissalla koko ajan. Monella naisella ikääntyessä lisääntyy virtsaamisen tarve esim. ylipainon, raskauksien tai ihan painovoiman vuoksi tulee lantiopohjalihasten heikkoutta ja kohtu painaa virtsarakkoa. Tosin kai miehilläkin vanhemmiten tulee eturauhasvaivaa ja sen takia virtsasuihku on heikko ja rakko tyhjenee huonommin.

Itse en haluaisi yhteisvessaa miesten kanssa edes töissä. Meillä töissä naisilla on naisten vessassa omat lokerot, joissa on tamponeja, siteitä, savett-pyyhkeitä, huulipunaa jne. Ei ole kiva, jos joku työkaveri olisikin pervo ja haluaisi haistella ja katsella niitä.

• Miäsmä
        kanki4ever kirjoitti:

Minä ainakin pistän "roinat" ränniin, ykköseen tai kakkoseen ja ainakin naiset tietää mitä se tarkottaa.

Ai, kuset vai????

• utdjktdjkufkd
        l09 kirjoitti:

Ainaski raskaana olevilla vauva painaa rakkoa ja saa juosta pissalla koko ajan. Monella naisella ikääntyessä lisääntyy virtsaamisen tarve esim. ylipainon, raskauksien tai ihan painovoiman vuoksi tulee lantiopohjalihasten heikkoutta ja kohtu painaa virtsarakkoa. Tosin kai miehilläkin vanhemmiten tulee eturauhasvaivaa ja sen takia virtsasuihku on heikko ja rakko tyhjenee huonommin.

Itse en haluaisi yhteisvessaa miesten kanssa edes töissä. Meillä töissä naisilla on naisten vessassa omat lokerot, joissa on tamponeja, siteitä, savett-pyyhkeitä, huulipunaa jne. Ei ole kiva, jos joku työkaveri olisikin pervo ja haluaisi haistella ja katsella niitä.

Miehet syövät yleensä enemmän ja ties minkälaista ruokaa, joten heidän pitää käydä myös tyhjentämässä itseään useammin ja siksi he myös pierevät ja haisevat.

• Feministikeijo

Koska kukaan ei jaksa kuunnella sitä valitusta mikä tulee kun jätät vessanpöntön reunuksen ylös.VIttu mä joudun sen nostaan joka kerta,akka voi kyllä laskea sen.Tasa-arvoa saatana.

• vombatti

Siten niitä saadaan aina enemmän. Kotona ja pikku työpaikoilla niitä ei ole tarpeeksi useinkaan, vaan yksi yhteinen.

• siivooja......

Minäkin naisena kävisin miesten veskissä mielummin , koska se naisten vessa on kuin sikala.

• Ihanko totta??? Minun työpaikassa siivooja teippasi banderollin miesten vessaan jossa luki.. Sinä jolla on lyhyempi kuin luuletkaan.. astu askel eteenpäin..

• huimapää.
        rva_auervaara kirjoitti:

Ihanko totta??? Minun työpaikassa siivooja teippasi banderollin miesten vessaan jossa luki.. Sinä jolla on lyhyempi kuin luuletkaan.. astu askel eteenpäin..

Epäilen kas, että onkohan siivojat aina oikeassa :))

http://www.mmakela.fi/arkisto/vessa5.jpg

• huimapää. kirjoitti:

Epäilen kas, että onkohan siivojat aina oikeassa :))

http://www.mmakela.fi/arkisto/vessa5.jpg

Mie luulen et taitaa ne olla;)) Voisin kertoa faktaa kun oltiin ystävän kanssa teinitytteleinä siivoomassa sotakorkeakoulussa.. mitä siellä miesten vessassa tapahtui ja jäätiin kiinni koska pojat eivät tainneet käyttää huulipunaa =)) Mutta jätetään se muistelmiin..

• MarganKone

Kannatan erottelua kahdestakin syystä:
      1) Miesten vessassa ei ole sitä karmeaa turskan käryä
      2) Naisten piereskely vie kerta kaikkiaan halut

• iuekkmc

ja miesten piereskelu vie elämänhalut

• TimppaTT
        iuekkmc kirjoitti:

ja miesten piereskelu vie elämänhalut

Iuekkmc: jos toi ois yleisempääkin, et miesten piereskely veis elämänhalut, niin KAIKKI maailman korttelit olis TÄYNNÄ juuri itsarin tehneitä tai tekemäisillään olevia elämähaluttomia. Eli soot vaan sinä! (tässä paikkakuntasi mielenterveystoimiston yhteystiedot)

• Totta5690

useimmat miehet kusee reunoille kun eivät osu siihen keskelle. Sen takia eri wessat!!!!!!!!!!!

• jooooooooooooooo

Kertakaikkiaan typeriä viestejä-yök

• Kumpparit jalkaan

Erikseen ku naiset kusevat kiireessään lattialle.

• jdsjsjnshshdj

1. Useimmat naiset meikkaavat ja laittavat hiuksiaan mieluummin paikassa, jossa on vain naisia.

2. Miehet lorottavat ja paskovat vessakoppien seinille.

3. Miesten vessat haisevat.

4. Miehet jättävät istuinrenkaan ylös. Ruman näköistä.

5. Miesten vessojen seinät ja ovet on tuherrettu ja raaputettu täyteen kirkkoveneitä ja muita rivouksia.

6. Miehet pissaavat toistensa nähden seinillä rivissä oleviin pisuaareihin ja vertaavat keskenään toistensa vehkeitä. Naisten vessoissa ei ole tällaista.

• Hajujen vuoksi

Ehkä siksi, että naisilla on enemmän erilaisia alapäänvaivoja kuten hiivaa, kuukautiset ja milloin mitäkin kutinaa sekä istuessa erilaiset taudit tarttuvat helposti istuessa wc;n pöntöllä.

Erilaisia siteitä, rättejä ja suojuksia tungettu housuun. Mahdollisia hajuhaittojakin on naislla enemmän erilaisten vuotojenvuoksi ja epähygieenistä mennä naisten puolelle.

Kyllä ne ajoittain haisevat naistenkin vessat. Mutta miestenvessassa haisee selkeä kusi tai uloste mutta naisten vessassa taas muut aromit.

• Parempi erikseen

Ruotsissa on monessa paikassa yhteisvessat. Se merkitsee sitä, että miehetkin joutuvat jonottamaan vessaan menoa.

• 3

jos ei lirise siirrä vähän pirriä jo alkaa lorista,ei muutako paineet täysille

• MirelleTheMeedio

Meediomirellen ennustus ja mystiikkapalvelut
        mystikko selvänäkijä meediomirelle
        alk. 20,

• hohhoijaa

Ei hyvää päivää. Toivottavasti ovat vastedeskin erikseen. En perustele mitenkään. Revi siitä.

• itsestäänselvyys

Koska miehet sotkii enemmän kuin naiset, niillä menee kuset pöntön viereen, naiset ei ilkee käydä sikasessa vc:ssä

• TimppaTT

No tottakai ne pitää olla erikseen, koska muuten jos naiselle/miehelle tulee yhtä aikaa pissihätä, niin tarvittavan direktiivin puuttuessa jompikumpi joutuisi kusemaan toisen päälle, jos vessoja olisi vain yksi! Ja juuri samasta syystä kaksioissa yleensä on VAIN yksi vessa, kun kotioloissa toisen päälle pissiminen nyt vaan on niin KIVAA! Joten mysteeri selvitetty, lakkaa miettimästä.

• Ristomatti

Olen kyllä vasta 26-vuotias, mutta tähän mennessä en ole törmännyt wc-istuimeen, josta olisi havaittavissa, että jonkun virtsasuihku olisi sotkenut paikkoja jollakin tavalla.

Yökerhot on asia erikseen, siellä teinit kusee toistensa päällekin ja vessapaperirulla päätyy usein pönttöön. Anniskelutiloissa erillisille vessoille on varmasti muitakin syitä. Uskoisin tämän vessaerottelun syyn löytyvän siis naisten puolelta, koska meidän tilat kyllä täyttävät naisten vaatimustason.

• basaschka

entisenä stokkan 3. kerroksen siivoojana tiien, että naisten vessat voi olla aika räävittömässä kunnossa.
      jaan tämän tiedonmurun siinä toivossa, että se sivistäisi lukijakuntaa suuresti.

• 0hh

anu saukko suomi englanti venäjä outo paha ruma paska vitutus homo huora narttu vittu kirkko

• Ei oo tiellä!

Onneks torsovajakeilla on omat vessa, taksit, kulkureitit ym. vajukkivälineet.

• sour man of skin

Bjort Sampson, you rotten fellow! What anguish have you planted in my soul? What nightmares in my salad house?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe