Tästä on varmaan kyselty ennenkin, mutta kysyn nyt kuitenkin. Olen 30plus neitsyt ja olisin utelias tietämään, että onko minulla mitään toivoa saada ketään? Neitsyeksi jäin kai itsetunto-ongelmien takia, koulukiusaaminen mursi itsetuntoni ja ajattelin, etten voisi koskaan kelvata kenellekään, joten en edes yrittänyt. Nyt olen tehnyt kovasti työtä esimerkiksi vartaloni eteen, mutta tietysti en ole enää mikään nuori, enkä täydellinen työstä huolimatta ja kuten sanottu, neitsyt. Huolisiko kukaan suhteeseen näin pitkään neitsyenä pysynyttä? Entä miten vääränä pitäisitte, jos nainen ei kertoisi olevansa neitsyt ennen seksiä? Mitä ajatuksia se herättäisi?
Neitsyydestä
55
184
Vastaukset
- Valmentajatyyppi
Tiedän, että on olemassa miehiä, jotka pitävät kokemattomista naisista. Heitä on kuulemma mukava kouluttaa.
- .................
Mutta koskeekohan se sitten vain vähän nuorempia naisia, joille on ihan luonnollista olla vielä neitsyt?
Pääasiassa ne jotka ovat kovin kokemattoman perään ovat heikon itsetunnon omaavia ja mulkustaan epävarmoja tapauksia. Nämä "valmentaja" eivät halua että naisella on vertailupohjaa.
Näin siis 95% heistä.hahmotelma kirjoitti:
Pääasiassa ne jotka ovat kovin kokemattoman perään ovat heikon itsetunnon omaavia ja mulkustaan epävarmoja tapauksia. Nämä "valmentaja" eivät halua että naisella on vertailupohjaa.
Näin siis 95% heistä.Toisaalta tuossa on sekin kääntöpuoli, että kovin promiskuista elämää viettävät miehet eivät halua kokematonta naista, koska heidän itsetuntonsa ei kestä sitä, että nainen ei ole painanut jokaista iilimatoa joten asiat toimivat myös molempiin suuntiin.
Kovin "kokeneet" naiset taasen ovat monesti narsisteja, siis 95% heistä.
- en katselisi
Tuonikäiset on jo niin kompleksisia ja täynnä fobioita ja kummallista käytöstä, että mieluummin parikymppinen hoikka kaunotar, jonka kehtaa viedä näytille. Ne on myös innokkaampia ja ymmärtää panostaa itseensä ja omaan arvoonsa. Spurguilla taustoilla yleensä on vähän outo joko ylilihava, yyhoo tai jotenkin jälkeenjäänyt nainen. Ei kukaan halua jotain alistunutta ankeaa ja masentunutta vanhapiikasinkkua, joka kuvittelee vielä johonkin pystyvänsäkin.
- ................
No varmasti jokaiselle miehelle kelpaisi parikymppinen hoikka kaunotar, aivan kuin jokaiselle naiselle kolmekymppinen komea ja hyväkroppainen uros, mutta en kai minä ole ainoa ihminen maailmassa, jonka resurssit eivät riitä sellaiseen.
Mutta muuten ymmärrän pointtisi. Noin arvelinkin miesten sanovan, joten ihan ok. ................ kirjoitti:
No varmasti jokaiselle miehelle kelpaisi parikymppinen hoikka kaunotar, aivan kuin jokaiselle naiselle kolmekymppinen komea ja hyväkroppainen uros, mutta en kai minä ole ainoa ihminen maailmassa, jonka resurssit eivät riitä sellaiseen.
Mutta muuten ymmärrän pointtisi. Noin arvelinkin miesten sanovan, joten ihan ok."Noin arvelinkin miesten sanovan, joten ihan ok."
Kyseessähän oli joku trolli, ei mies ollenkaan. Ei nainenkaan, ennemminkin apina. Et kai nyt ala sulkeutumaan johonkin kuoreen, perustellen sen itsellesi trolliviesteillä, kuten feministit sanomalehdissä kolumnoivat sinkut-palstan trollista, kuinka "kaikki miehet etsivät itselleen teinityttöjä, mutta eivät arvosta niitä ollenkaan, vaan heittävät roskiin yhden kerran jälkeen".
Lähdekritiikki opetetaan jokaisessa koulussa ensimmäisenä asiana.- ................1
dazu kirjoitti:
"Noin arvelinkin miesten sanovan, joten ihan ok."
Kyseessähän oli joku trolli, ei mies ollenkaan. Ei nainenkaan, ennemminkin apina. Et kai nyt ala sulkeutumaan johonkin kuoreen, perustellen sen itsellesi trolliviesteillä, kuten feministit sanomalehdissä kolumnoivat sinkut-palstan trollista, kuinka "kaikki miehet etsivät itselleen teinityttöjä, mutta eivät arvosta niitä ollenkaan, vaan heittävät roskiin yhden kerran jälkeen".
Lähdekritiikki opetetaan jokaisessa koulussa ensimmäisenä asiana.Asian esitystavasta päätellen varmaan oli trollausta mukana, mutta kyllä moni silti varmasti on tuota mieltä.
................1 kirjoitti:
Asian esitystavasta päätellen varmaan oli trollausta mukana, mutta kyllä moni silti varmasti on tuota mieltä.
Noh, aika harva 70-vuotias skitsofreniaa sairastava setä kuitenkaan todellisuudessa saa itselleen sitä 20-vuotiasta hyväkroppasta naista.
Ihan turhaa kuvitella, että se olisi jotenkin kamala asia.
- ..............
Kyllä tuossa edellinen piti aika kamalana asiana. Eikä se omastakaan mielestäni hyvä asia ole, mutta näin nyt vain on päässyt käymään.
.............. kirjoitti:
Kyllä tuossa edellinen piti aika kamalana asiana. Eikä se omastakaan mielestäni hyvä asia ole, mutta näin nyt vain on päässyt käymään.
Täällä saat kuulla laidasta laitaan kommenttia. Ja voit ihan itse päättää minkä niistä valitset sitten niin. Täällä kun voit ihan hyvin kuulle kehoituksen tappaa itsesi koska olet niin saatanan vastenmielinen.
Mutta ei se ole niin iso juttu ei. Uskoit nyt minua sitten tai et.- ................
hahmotelma kirjoitti:
Täällä saat kuulla laidasta laitaan kommenttia. Ja voit ihan itse päättää minkä niistä valitset sitten niin. Täällä kun voit ihan hyvin kuulle kehoituksen tappaa itsesi koska olet niin saatanan vastenmielinen.
Mutta ei se ole niin iso juttu ei. Uskoit nyt minua sitten tai et.Ehkä ei sitten kaikille. :)
- määmy
Kandee kertoo ennen seksii, et on neitsyt. Immenkalvon repeäminen voi olla kivulias kokemus. Jos oot leikkiny dildoil, immenkalvoo ei enää oo.
Kukaan ei oo täydellinen, eikä kandee avaa reisisaksii ekana yönä, eikä kuukautena.
Jokaisel löytyy ottajansa, mikäli huolii ekan ehdottelijan.- Kyöstix
Koskas määmyn sakset aukes ekan kerran?;)
- ...............
En ole sillä tavalla neitsyt.
Kyllä hiukan tutustumista ensin haluaisinkin, ettei nyt ihan tuntemattoman kanssa. - määmy <3
Sexsymbol määämy
- määmy
Kyöstix kirjoitti:
Koskas määmyn sakset aukes ekan kerran?;)
Hääyönä ;)
- määmy
määmy kirjoitti:
Hääyönä ;)
Huom. Puolisoni on frendin broidi joka syyst tai toisest halus muhun tutustuu ja frendi varoitti "Älä missään suhtees ala painostaa määmyy seksiin tai se on bänks".
- Stoppi aski
määmy kirjoitti:
Huom. Puolisoni on frendin broidi joka syyst tai toisest halus muhun tutustuu ja frendi varoitti "Älä missään suhtees ala painostaa määmyy seksiin tai se on bänks".
Samaten kii...
Jospa hoitaisit sen neitsyyden pois vaikka reilun kokoisella kotimaisella tuorekurkulla ja unohdat sitten koko asiana.... Itse en tietoisesti koskisi neitsyeen, joten mulle ei siitä kannata etukäteen kertoa. Muuten sillä ei oo mitään merkitystä.
Tulis mieleen, että onko sellaisella naisella joka on noinkin kauan onnistunut pysyttelemään neitsyenä jotenkin matala libido... Se vois kyllä olla ongelma.
Eiköhän tälläset tapaukse ole neitsyitä vaan siinä mielessä että eivät ole miehen kanssa olleet... eikä kyse jostain kalvoista. Ei ne nyt ole kasvaneet täysin eristettynä pitkulaisista esineistä.
Ja pikkuhiljaa alkaa olemaan se aika, kun kotimainen kurkku on ekorikos ja parempi käyttää espanjan tuontitavaraa.
hahmotelma kirjoitti:
Eiköhän tälläset tapaukse ole neitsyitä vaan siinä mielessä että eivät ole miehen kanssa olleet... eikä kyse jostain kalvoista. Ei ne nyt ole kasvaneet täysin eristettynä pitkulaisista esineistä.
Höh...mä vaan toivoin, että ap. ois avautunut meille kokemuksistaan noiden pitkulaisten esineiden parissa :)
hahmotelma kirjoitti:
Ja pikkuhiljaa alkaa olemaan se aika, kun kotimainen kurkku on ekorikos ja parempi käyttää espanjan tuontitavaraa.
Oliko ne espanjalaisia, jotka ajoi läpi sen kurkun käyryys direktiivin läpi?
Kyllä se on niin väärin pitkulaisiin esineisiin tutustujia kohtaan....- ............
No siis fyysisesti asia on hoidettu jo vuosia sitten. Mutta en silti osaisi tehdä sängyssä mitään, joten onko siitä sitten mitään iloa...
Miksi et koskisi neitsyeen, jos saa kysyä?
Tuosta libidosta... En oikein sitten tiedä mikä on normaalia, mutta muutaman kerran viikossa tyydytän itseni, joskin enemmänkin siksi, että se tuntuu hyvältä kuin siksi, että olisi mitenkään pakko saada. Pakko saada on lähinnä ovulaation aikaan. Richartti kirjoitti:
Höh...mä vaan toivoin, että ap. ois avautunut meille kokemuksistaan noiden pitkulaisten esineiden parissa :)
No minä taas ajattelin tuosta että jos on onnistunut elämään 30-vuotta ilman että uteliaisuus ei ole ajanut kokeilemeen, että mitä kaikkea sinne voikaan survoa... Niin silloin on jotain pahasti ihmisessä vialla.
............ kirjoitti:
No siis fyysisesti asia on hoidettu jo vuosia sitten. Mutta en silti osaisi tehdä sängyssä mitään, joten onko siitä sitten mitään iloa...
Miksi et koskisi neitsyeen, jos saa kysyä?
Tuosta libidosta... En oikein sitten tiedä mikä on normaalia, mutta muutaman kerran viikossa tyydytän itseni, joskin enemmänkin siksi, että se tuntuu hyvältä kuin siksi, että olisi mitenkään pakko saada. Pakko saada on lähinnä ovulaation aikaan.Sulla on libido paremmassa kuosissa kuin suurimalla osalla naisista...
- As.tunt
hahmotelma kirjoitti:
Sulla on libido paremmassa kuosissa kuin suurimalla osalla naisista...
Sano v.ttutieteen maisteri :DD
- ...............
hahmotelma kirjoitti:
Sulla on libido paremmassa kuosissa kuin suurimalla osalla naisista...
Niin no en tiedä siitä, kun en ole koskaan keneltäkään kysynyt. :)
- ....................
hahmotelma kirjoitti:
No minä taas ajattelin tuosta että jos on onnistunut elämään 30-vuotta ilman että uteliaisuus ei ole ajanut kokeilemeen, että mitä kaikkea sinne voikaan survoa... Niin silloin on jotain pahasti ihmisessä vialla.
No en minä nyt niin kovin monipuolista valikoimaa tavaroita ole sinne survonut. :D
- Vieläkö sulla...
Richartti kirjoitti:
Tulis mieleen, että onko sellaisella naisella joka on noinkin kauan onnistunut pysyttelemään neitsyenä jotenkin matala libido... Se vois kyllä olla ongelma.
vaimo pihtaa?
- ajanhukkaa
jos ei ole kolmikymppiseksi oikeasti saanut muka yhtään ainoaa suhdetta, niin aika epätodennäköistä, että niitä jostakin yhtäkkiä löytyisi. On muitakin, joilla on itsetunto-ongelmia ollut nuorena, ne on kuitenkin aika tavallisia. Joten mikä se oikea syy yksinjäämiseen sitten on? Rumuus? Vartalokin sinulla on aina ollut niinkuin muillakin. Ja nuorikaan et enää ole. Ei neitsyissä mitään ylimääräistä arvoa ole, harva viitsii vaivautua aikuisen ihmisen kanssa, joka on neitsyt. Ei kyse ole neitsyydestäkään silti, jos olisit suhteessa, olisit ollut jo 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14... vuotta sitten. Paljon aikaa yhtäkkiä muuttua jotenkin, että olisi jotakin muuta mitä on. Ja jos ei pysty edes puhumaan seksistä tai olemaan rehellinen, niin ei onnistu suhde eikä seksi.
Ajanhukkaa jos suoraan sanotaan.- ....................
Totta tuokin. Mutta toisaalta en ole koskaan pahemmin käynyt baareissa, opiskelin naisvaltaista alaa ja olen naisvaltaisella työpaikalla, harrastan naisten juttuja... Mutta epätodennäköistähän se on.
Aika vaikea silti olla suhteessa 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14... vuotta sitten, jos ei usko, että voisi ketään saada eikä edes yritä.
Miten niin en edes pysty puhumaan seksistä? Tuntemattomilleko siitä pitäisi jutella?
Mutta ymmärrän kyllä mielipidettäsi.
Sopiiko tämä sinuun: "Estyneille persoonallisuuksille tyypillistä käyttäytymistä luonnehtii epävarmuus, arkuus ja pidättyväisyys. He ovat herkkiä loukkaantumaan ja jännittävät sosiaalisia tilanteita. He kyllä haluaisivat olla toisten ihmisten lähellä mutta pelkäävät tulevansa haavoitetuksi ja hylätyksi tai epäonnistuvansa muuten. He tuntevat itsensä helposti kömpelöiksi ja riittämättömiksi, ja he vaikuttavat ujoilta, hiljaisilta, vetäytyviltä ja jopa ahdistuneilta. Heillä saattaa olla vaikeuksia löytää parisuhdetta ja seksikumppania, elleivät saa kumppaniltaan kritiikitöntä hyväksyntää. Seksuaalinen haluttomuus on melko yleistä."
?
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/741704?ihmissuhteet-seksi-seksologi- ................
Olin luonnostani hyvinkin rohkea ja ulospäin suuntautunut, mutta koulukiusaus muutti minut. Yritin kaikin keinoin olla näkymätön. Mutta sitä kautta minulla on myös paksu nahka, joten en ihan vähästä loukkaannu. Mutta koen kyllä aina, etten ole riittävän hyvä oikein mihinkään. Tulen ihan hyvin toimee ihmisten kanssa, jos minulle annetaan tilaisuus päästä eroon siitä alun arkuudesta. Miehet ei vain sitä tilaisuutta yleensä anna tai sitten eivät muuten ole kiinnostuneita.
En ole seksuaalisesti haluton, vaikken nyt mikään maailman kiimaisinkaan ole. ................ kirjoitti:
Olin luonnostani hyvinkin rohkea ja ulospäin suuntautunut, mutta koulukiusaus muutti minut. Yritin kaikin keinoin olla näkymätön. Mutta sitä kautta minulla on myös paksu nahka, joten en ihan vähästä loukkaannu. Mutta koen kyllä aina, etten ole riittävän hyvä oikein mihinkään. Tulen ihan hyvin toimee ihmisten kanssa, jos minulle annetaan tilaisuus päästä eroon siitä alun arkuudesta. Miehet ei vain sitä tilaisuutta yleensä anna tai sitten eivät muuten ole kiinnostuneita.
En ole seksuaalisesti haluton, vaikken nyt mikään maailman kiimaisinkaan ole.Mietin tässä, että vaikutat perustelevan tilannettasi trolli-viesteillä, eli koitat väkisin hakea informaatiota, mikä tukee käsityksiäsi siitä, että et voi koskaan saada miestä. Lienet jonkinlaisessa traumaattissessa kehässä, millä suojelet itseäsi, kieriskelet siinä tilassasi ja koitat vääristää todellisuuden itsellesi siten, että et ikäänkuin voisikaan parantaa tilannettasi ulkoisista syistä johtuen.
Luulen, että miehet ovat sinulle aika vieras asia, etkä ole koskaan pahemmin miehiin tutustunutkaan. Sulla on joku, luultavasti lesbon yksinhuoltajaäidin syöttämä ylisuojeleva mieskäsitys.- ..............
dazu kirjoitti:
Mietin tässä, että vaikutat perustelevan tilannettasi trolli-viesteillä, eli koitat väkisin hakea informaatiota, mikä tukee käsityksiäsi siitä, että et voi koskaan saada miestä. Lienet jonkinlaisessa traumaattissessa kehässä, millä suojelet itseäsi, kieriskelet siinä tilassasi ja koitat vääristää todellisuuden itsellesi siten, että et ikäänkuin voisikaan parantaa tilannettasi ulkoisista syistä johtuen.
Luulen, että miehet ovat sinulle aika vieras asia, etkä ole koskaan pahemmin miehiin tutustunutkaan. Sulla on joku, luultavasti lesbon yksinhuoltajaäidin syöttämä ylisuojeleva mieskäsitys.Vai lesbo yh äiti? :D Minulla on kyllä vanhemmat edelleen yhdessä ja neljä veljeä! Että miehet on tulleet tutuksi, kun olen heidän keskellään kasvanut. Minun veljeni ovat aika suorasanaisia, joten ehkä enemmän siitä on tullut käsitys miesten vaativuudesta.
Ainiin, itse kysymykseen vastaus, että neitsyys-asia ei ole sellainen, minkä kautta katsoisin suhdetta, eli perustan suhteen muihin asioihin, kuin naisen neitsyydelle, tai ei-neitsyydelle, joten asialla ei ole mitään merkitystä suhteen kannalta.
Tästä maasta löytyy miehiä, joilla on pakkomielle löytää vähän seksikokemuksia/seurustelusuhteita olevia naisia. Heidän mielestä enemmän kuin kolme poikaystävää tarkoittaa kiertopalkintoa.
Vartalon mallista ei ole merkitystä, yksi tykkää anorektikosta toinen sopusuhtaisesta ja kolman pullukasta.
Ennen sänkyhommia on hyvä kertoa, että hermostuttaa kun ei ole pitkään aikaan harrastanut seksiä. Siinä miehelle haastetta saada aikaan turvallinen ilmapiiri.- ..............
Joo, olen nähnyt heidän juttujaan täällä, mutta he ovat aika pelottavia tapauksia. En halua miestä, joka ajattelee ja puhuu niin.
Niin, ehkä olisi hyvä sanoa, ettei ole paljoa kokemusta. (jos nyt ikinä siinä tilanteessa olen!) .............. kirjoitti:
Joo, olen nähnyt heidän juttujaan täällä, mutta he ovat aika pelottavia tapauksia. En halua miestä, joka ajattelee ja puhuu niin.
Niin, ehkä olisi hyvä sanoa, ettei ole paljoa kokemusta. (jos nyt ikinä siinä tilanteessa olen!)Taidatte puhua jälleen trolleista. Ne miehet, joita IRL tunnen, jotka puhuu siitä, kuinka naisen pitäis olla siveellinen, on yllättäen sellaisia miehiä, joilla on itsellä useita seurustelu- ja seksikumppaneita, eli puhuvat, mutteivät oikeasti elä puheidensa mukaan.
- määmy
dazu kirjoitti:
Taidatte puhua jälleen trolleista. Ne miehet, joita IRL tunnen, jotka puhuu siitä, kuinka naisen pitäis olla siveellinen, on yllättäen sellaisia miehiä, joilla on itsellä useita seurustelu- ja seksikumppaneita, eli puhuvat, mutteivät oikeasti elä puheidensa mukaan.
Funtsin täs, jos joku alkais pakkomielteisen piirityksen, katoaisko heidänkaltaiset jos sanois "Sori mut mun jokainen suhde on kaatunu siihe, etten osaa olla uskollinen ja muutama mustasukkainen on tuomittu intohimorikoksest vankilaan."
- mies37v
Tunnen yhen naisen joka on 36 vuotias ja neitsyt. Se on kauheen lihava ja pysyy neitsyenä jos ei laihduta 30 kiloo pois. !0 kg ei haittasi mut 30 kg on jo liikaa naisella.
- jokeri37
Mä en hätkähdä mistään joten eipä tuo haittais yhtään. Olisin varmaan yllättynyt joo mut mulle kelpais kyllä tollanen nainen.
- pullukkainennainen
LIhavillakin on kyllä seksielämää, ihan vain tiedoksi.
- jokeri37
pullukkainennainen kirjoitti:
LIhavillakin on kyllä seksielämää, ihan vain tiedoksi.
niin lihavien miesten kaa..
- enpä tiedä...
jokeri37 kirjoitti:
niin lihavien miesten kaa..
Minä kyllä tunnen parikin todella isoa naista, joilla on laiha mies. Ja lapsia tulee sitä tahtia, että kyllä siellä makkarissa jotain tehdään.
- aikuinen mies
Neisyys tuossa iässä antaa kyllä peräkammarin tytön kuvan tai voi epäillä että missä kultissa olet elänyt. Ei sillä kai väliä jos seksi kiinnostaisi kuitenkin etkä olisi mikään liian traumatisoitunut siihen.
"Olen 30plus neitsyt ja olisin utelias tietämään, että onko minulla mitään toivoa saada ketään?"
Onhan sulla. Toivoa on aina olemassa. Aivan upeaa, että neitsyytesi olet säilyttänyt.- Onkohan se niin...
...että kokemattomille kelpaa neitsyt, mutta kokeneille ei. Ja kokemattomillekin vain siksi, ettei voi vaatia parempaa, kun ei itsekään osaa.
- tauditar -72
tautinen reikä on laadultaan sitä parasta. Kokemusta selällään olosta ja pieraisuista kun pannaan ainakin mulla on.
- Palstan väki
Tarvitset vaan vähän harjoitusta, kyllä se sit siitä..
http://alturl.com/arpff
http://alturl.com/nqcso
:D - mies joka välittää
Mä voin viedä sun neitsyytes jos se noin kovasti sua vaivaa. On kokemusta siitä hommasta meinaan ja ei ole nyt parempaakaan tekemistä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4233631Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1141432
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851399Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991368Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591316- 501246
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891159Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331027- 39960