Elisa "Lumia 610 musta puhe 100 min, SMS 100 kpl, Mobiililaajakaista Mini kohtuukäyttö 1 Gt/kk ja ylimenevä tiedonsiirto 1,99 €/alkava 1 Gt"
19,90€/kk
DNA "Lumia 610 Tarjouspaketti S sisältää 200 puheminuuttua tai tekstiviestiä sekä nettiyhteyden ilman datarajaa! "
18,40€/kk
Ja miksikö laistoin tän tänne?
No en saanut palauteosiota Elisalle toimimaan!!!
Elisa on tohmu
6
50
Vastaukset
- Elisan kierän kaukaa
Elisa yrittää kaikessa hiljaisuudessa muuttaa Saunalahden vanhan hyvän, kilpailukykyisen operaattorin ja firman maineen, uudeksi paskaksi Elisa-raharohmun maineeksi.
Saunalahtea en näy enää lehtimainonnassakaan lainkaan.. Tilalle ovat tulleet siniväriset "Elisa-Shopit" mainokset. Siellä tuotteiden hinta on hilattu 1.5-kertaisiksi Saunalahden aikaan verrattuna.
Puhumattakaan siitä jos menee Elisa-Shopiiin käymään. Siellä on aina edessä väintään 45 min odottelu.
Sen jälkeen kun lankapuhelin lähti, en ole ostanut Elisalta mitään, enkä osta. On se sen verran rasvainen kusettajafirma noilla hinnoitteluillaan.- kbcbjhhkkjhhjkj
Saahan niitä saunalahden tuotteita kun pyytää. Ensin toki tarjoavat kalliimpia kun tyhmäähän se on halvalla myydä jos asiakas on samasta valmis maksamaan enemmän.
Itsellä nykyään dna. Halpa ja hyvä, mutta verkko ei landella yhtä kattava kuin elisa/saunalahdella. - kbcbjhhkkjhhjkj
Saahan niitä saunalahden tuotteita kun pyytää. Ensin toki tarjoavat kalliimpia kun tyhmäähän se on halvalla myydä jos asiakas on samasta valmis maksamaan enemmän.
Itsellä nykyään dna. Halpa ja hyvä, mutta verkko ei landella yhtä kattava kuin elisa/saunalahdella.
- dna asiakas
Tää oli hyvä tieto. meinasin mennä just halpaan.
- valheen enkeli elisa
http://media.adamdodson.org/index.php/Illuminati-Card-Game/eliza
"Is it really alive, or does it just think it is?"
"No group may have more than one Eliza."
Ihan vaan pikku kevennyksenä tuo kortti tähän kohtaan. - mnhvjcv
Onpa jopa nopeampi toi dna netti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082