Huolisitteko velkaisen naisen?

anna32ja50tuhatta

Oon reilut kolmekympppinen nainen ja oon sössinyt totaalisesti elämäni taloudellisesti. Velkaa on aikalailla, kaikki ulosotossa ja näyttää siltä että siellä ollaan tiiviisti vielä aika kauan. Mutta oon sinkku ja miettinyt paljonkin asiaa ja nimenomaan että missä vaiheessa asiasta pitäisi kertoa? Ja kuinka paljon se haittaisi miestä? Olisko se totaalinen katastrofi suhteelle? Hoidan kyllä omat velkani mutta yhteisiä lainanottoja/asunnonostoja ei koskaan olisi tiedossa. Oon luottotiedoton vielä pitkän aikaa. Haittaakse? Mielipiteitä?

39

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a

      Riippuisi syystä miksi tilanne on tuollainen. Todennäköisesto haittaisi, kun kuulostaa siltä että et osaa hoitaa asioitasi, eli syy olisi nimenomaan sinussa.

    • ikisinkku37

      Ei haittaisi koska en maksaisi kekenkään naisen velkoja jos niitä olisi paljon. Itse olen köyhä mut velkoja ei ole ja yritän hoitaa elämäni niin ettei velkoja tule. Pärjään siis omillani ja jos naine pärjää omillaan niin ottaisin sellaisen naisen.

    • M_vm-75

      Mun mielestä kannattaa kertoa aika pian. Jos sitä pitkittää niin vaikeampaa se on miehelle hyväksyä. Tulee äkkiä sellainen olo et onko jotain muitakin asioita pimitetty. Ja ei kai se suhdetta estä jos muuten on homma ok ja tosissas koitat hoitaa asiasi kuntoon. No tämä nyt oli vaan mun mielipide....

    • 28

      En huolisi. Etsin naista joka haluaa maksaa elämistäni ja kykenee siihen.

    • Haittaahan se. Täytyy vakavemmasti miettiä onko sitä kuinka paljon ja millanen suunnitelma jne. Riippuu myöskin sen velan suuruudesta, esim. satojen tuhansien velka on jo liikaa. Mut kuiteskin niin miettimistä asia aiheuttaa ainakin et suorilta en huolisi tai hylkäis.

    • sadgsadgasd

      Jos oot neitsyt niin näitä ATM-ruipelokäsiä ei haittaa sun persaukisuus:P

    • sillitrooli

      Riippuu vähän mistä tilanne johtuu. Jos siihen on joku järkevä syy, niin ei haittaisi. Sen sijaan, jos syy olisi ökysisustustavaroiden/ -vaatteiden/ -kämpän hankkiminen, tai ihan vaan pelkkä biletys ja huvittelu, niin haittaisi.

      • ????

        Niin että mitäs muuta oikeastaan jää jäljelle.. ai niin, auto. Siis jos on ottanut autolainaa, niin sitten sille lainalle on järkevä syy.


    • plusmiinus0,1

      tohon nähden tuntuu oma velaton, vaikka suht varaton elämä aika hyvältä.

    • Ei mua haittais

      Ei se mikään ylipääsemätön ongelma olisi.

      Mulla on vakiduuni ja velaton talo. Sinne mahtuisi kyllä asumaan kivasti kaksi tai useampikin ihminen. Säästöjä on sen verran että voitaisiin maksaa sun velat pois (jos ne on sen 50 tonnia) ja sittenkin jäisi vielä vähän säästöön pahan päivän varalle. Omakotitalossa voi tulla ihan odottamatta remonttitarvetta eteen nääs. Pakko olla vähän varalla.

      Siittä sitä sitten voisi alkaa kehittelemään yhdessä vaikka mitä. Jos vaikka säästettäis kerrankin kunnon lomamatkaan?

      No joo toiveajattelua multa. Eihän mua kukaan huoli. Ja vähän ostamiseltahan tääkin kuulosti vaikka en todellakaan tarkottanut. Sitä vaan ajattelee että jos on ihan tosissaan jonkun kanssa niin siinä on sitten yhteistä ongelmatkin.

      • mies32

        Ja sitten kun olisit hoitanut "yhteiset ongelmat", löytäisi nainen panoeinon, jonka kanssa lähtisi taas humppaamaan. Jos olisitte ehtineet naimisiin, veisi samalla puolet talostasi bilerahana mukanaan.
        "Kun ei vaan oo enää tunteita.."

        Ei raha ole tuossa ap:n ongelmassa olennaisinta, vaan täysin vastuuton käytös, joka on todennäköisesti noiden velkojen takana. Onko velkaantumiseen johtaneet henkiset ongelmat siis jo korjattu?


      • Ei mua haittais
        mies32 kirjoitti:

        Ja sitten kun olisit hoitanut "yhteiset ongelmat", löytäisi nainen panoeinon, jonka kanssa lähtisi taas humppaamaan. Jos olisitte ehtineet naimisiin, veisi samalla puolet talostasi bilerahana mukanaan.
        "Kun ei vaan oo enää tunteita.."

        Ei raha ole tuossa ap:n ongelmassa olennaisinta, vaan täysin vastuuton käytös, joka on todennäköisesti noiden velkojen takana. Onko velkaantumiseen johtaneet henkiset ongelmat siis jo korjattu?

        Joo oot oikeessa. Onhan noita tapauksia (en tosin yhtäkään tunne henk. koht. mutta kuullut olen).

        Talohommaan ratkaisu on tietty avioehto mikä varmaan tuliskin kyseeseen jos naimisiin asti mentäisiin. Täytyyhän sitä ihmisellä koti olla vaikka elämän myrskyt heittelee. Enempi ajattelin sitä puolta että toista täytyy myös auttaa hädän hetkellä jos kerran yhdessä ollaan.

        Vaikka pa*kaako tässä meikäläinen jauhaa. Ei ole pahemmin kokemusta näistä asioista ei.


      • anna32ja50tuhatta
        mies32 kirjoitti:

        Ja sitten kun olisit hoitanut "yhteiset ongelmat", löytäisi nainen panoeinon, jonka kanssa lähtisi taas humppaamaan. Jos olisitte ehtineet naimisiin, veisi samalla puolet talostasi bilerahana mukanaan.
        "Kun ei vaan oo enää tunteita.."

        Ei raha ole tuossa ap:n ongelmassa olennaisinta, vaan täysin vastuuton käytös, joka on todennäköisesti noiden velkojen takana. Onko velkaantumiseen johtaneet henkiset ongelmat siis jo korjattu?

        No enpä ole koskaan minkään helpon elämän perässä juossut tai rahaa tuhlannut hummaamiseen. Oon tehnyt töitä elämässäni enemmän kuin sä edes tajuat. Joskus jopa kahtakin työtä yhtäaikaa. Ja yhtä miestä elättänytkin, kunnes tajusin pistää pihalle. Enpä ole apua juurikaan pyytänyt, koittanut kaikesta selvitä omin avuin viimeseen asti. En ole koskaan keneltäkään pyytänyt rahaa velkoihini enkä pyydä.


      • anna32ja50tuhatta
        anna32ja50tuhatta kirjoitti:

        No enpä ole koskaan minkään helpon elämän perässä juossut tai rahaa tuhlannut hummaamiseen. Oon tehnyt töitä elämässäni enemmän kuin sä edes tajuat. Joskus jopa kahtakin työtä yhtäaikaa. Ja yhtä miestä elättänytkin, kunnes tajusin pistää pihalle. Enpä ole apua juurikaan pyytänyt, koittanut kaikesta selvitä omin avuin viimeseen asti. En ole koskaan keneltäkään pyytänyt rahaa velkoihini enkä pyydä.

        Tämä oli siis kommentti mies32 lle


      • Aatoksia77
        anna32ja50tuhatta kirjoitti:

        No enpä ole koskaan minkään helpon elämän perässä juossut tai rahaa tuhlannut hummaamiseen. Oon tehnyt töitä elämässäni enemmän kuin sä edes tajuat. Joskus jopa kahtakin työtä yhtäaikaa. Ja yhtä miestä elättänytkin, kunnes tajusin pistää pihalle. Enpä ole apua juurikaan pyytänyt, koittanut kaikesta selvitä omin avuin viimeseen asti. En ole koskaan keneltäkään pyytänyt rahaa velkoihini enkä pyydä.

        Ei suuremmin voi kommentoida, kun ei tiedä miten velka on syntynyt.
        Että saataispa tuo haitatakin suhdetta. Jos ei ole kasapäin rahaa, niin tuskin kukaan sua ihan varauksetta ainakaan huolisi.
        Toivottavasti tuo elättämäsi mies ei ole mitenkään näissä velkakuvioissasi tai muutenkaan elämässäsi mukana.


      • Jompulli

        Olisit valmis maksamaan tuoreen naisystävän 50 tonnn velat pois? Et arvosta itseäsi kyllä kovin korkealle.
        Eikä niitä velkoja ihan vahingossa tule noin paljoa, ellei ole joku ns. hyväksyttävä syy, kuten yrityksen meneminen nurin, tai ehkä jonkun muun velan takaaminen (joka sekin on aika tyhmä syy).


    • rumamies

      Haittaako valkaista naista miehen rumuus ja jos miehellä ei ole itsellä velkaa ulosotossa tai muita velkoja? Eli ottaisitko ruman miehen jolla ei ole työtä eikä velkoja. Pärjää omillaan?

      • mies32

        10k€ velkaa naisella oikeuttaa 10kg ylipainoon mieheltä.


      • loppu olis lähellä
        mies32 kirjoitti:

        10k€ velkaa naisella oikeuttaa 10kg ylipainoon mieheltä.

        Ap olis näinollen oikeutettu 50kg ylipainoseen mieheen. Jumankauta, jos ei velkahelvetti vie henkee niin mies veisi viimestään kun päälle tulis sängyssä.


    • anna32ja50tuhatta

      Kiitoksia kommenteista. Velkaantumiseni on seurausta yritystoiminnasta. Ja mitä siihen henkiseen puoleen tulee, niin tottakai näiden asioiden kanssa on käyty aika pohjalla. Oon menettänyt aikalailla kaiken. Mutta yritän asioitani hoitaa vaikka välillä on luovuttaminen käynyt lähellä. Oon varmasti itse elämäni pahin tuomari.

      Asia vaan painaa ja välillä tuntuu että sinkkuna on jatkettava. Ei vissiin ole oikein sotkea ketään omaan elämääni tällä hetkellä. Mutta olisihan se kiva jonkun kanssa asioita jakaa, ihmisen joka tukisi ja kertoisi että olen silti arvokas ja rakastettava. Kukaan lähipiirissäni ei oikeastaan tiedä ongelmistani. En ole ketään halunnut huolestuttaa ongelmillani. Mutta se parisuhde olisikin toinen juttu.

      • rumasmies

        ota tästä rumamies itsellesi. Tuun toimeen omillani. Itsellä ei ole velkaa ja ei ole rahaa maksella muiden velkoja. Mulla elämä on tasapainossa ja aika tylsää joten mukava nainen tekis mun elämästä mielenkiintoisempaa. Eipä haittaa jos sulla on velkoja.


      • Aatoksia77

        Kai sinulla pieni sauma on saada KUNNOLLINEN JA VASTUUNTUNTOINEN jamppa kaveriksesi, muita on varmasti tulijoiksi ovista ja ikkunoista, jos olet vähänkään katseenkestävä.
        Mutta aivan ehdotonta, täydellistä avoimuutta Ja rehellisyyttä tuo kyllä vaatii!
        Asia pitäisi keskustella läpikotaisin ja laatia pelisääntöjä suhteelle rahankäyttöä ajatellen, romanttista, eikö?


      • anna32ja50tuhatta
        Aatoksia77 kirjoitti:

        Kai sinulla pieni sauma on saada KUNNOLLINEN JA VASTUUNTUNTOINEN jamppa kaveriksesi, muita on varmasti tulijoiksi ovista ja ikkunoista, jos olet vähänkään katseenkestävä.
        Mutta aivan ehdotonta, täydellistä avoimuutta Ja rehellisyyttä tuo kyllä vaatii!
        Asia pitäisi keskustella läpikotaisin ja laatia pelisääntöjä suhteelle rahankäyttöä ajatellen, romanttista, eikö?

        No mutta tottakai olisin valmis avoimuuteen ja rehellisyyteen. Romanttista kyllä, jos joku niitä asioita kanssani jaksaisi availla ja keskustella.

        Siksi kai asia vaivaakin, kun en millään ketään haluaisi rasittaa, mutta parisuhteessa tulisi eteen se, että toiselle on oltava avoin ja kertoa asiasta. Ja tottakai hävettää helvetisti että asiat ovat näin.

        Ja nyt kyse ei ole siitä ettenkö saisi miehiä, tottakai saan, ei mun ulkonäössä ole mitään vikaa. Olen treffaillut miehiä paljonkin, mutta jotenkin itse laittaa jarrut päälle kun ajattelee että velat vaivaavat ja olen huono ihminen. Ja miettii että mies pääsee helpommalla kun löytäisi jonkun muun. Joten en ole asiasta tapailemilleni miehille edes kertonut. Kiertoteitse kysellyt tai mukamas kertonut jostain tutusta.


      • mies32

        Yritystoiminta luultavasti ihan ymmärrettävä syy. Eli ei kerro ilmeisesti vastuuttomuudestasi, eikä toivottavasti edes suunnattomasta typeryydestä.
        50k€ on kuitenkin koko elämää ajatellen pikkusumma. No tottakai kahdesta muuten tasaveroisesta naisesta mieluummin valkkaa velattoman, mutta jollekin sinä olet varmasti niin ylivoimainen ykkönen, että on kevyesti varaa antaa 50k€ "tasoitusta " ja voitat silti.


      • mä ymmärrän.
        anna32ja50tuhatta kirjoitti:

        No mutta tottakai olisin valmis avoimuuteen ja rehellisyyteen. Romanttista kyllä, jos joku niitä asioita kanssani jaksaisi availla ja keskustella.

        Siksi kai asia vaivaakin, kun en millään ketään haluaisi rasittaa, mutta parisuhteessa tulisi eteen se, että toiselle on oltava avoin ja kertoa asiasta. Ja tottakai hävettää helvetisti että asiat ovat näin.

        Ja nyt kyse ei ole siitä ettenkö saisi miehiä, tottakai saan, ei mun ulkonäössä ole mitään vikaa. Olen treffaillut miehiä paljonkin, mutta jotenkin itse laittaa jarrut päälle kun ajattelee että velat vaivaavat ja olen huono ihminen. Ja miettii että mies pääsee helpommalla kun löytäisi jonkun muun. Joten en ole asiasta tapailemilleni miehille edes kertonut. Kiertoteitse kysellyt tai mukamas kertonut jostain tutusta.

        Ompa jännä ilmiö, mutta niin tuttu. Mäkin olen treffaillut, mutta mullakin tulee ne jarrut aivan samoin päälle, syyt on vaan erit, vaikka sinänsä rahaa mullakaan ei paljon ole. Itse mäkin olen itseni pahin vastustaja, enkä oikein löydä keinoa siihen puuttua. Mulla vaivaa vain muut asiat ja koen olevani myös huono ihminen tai ei siinä mielessä ihmisenä huono, että minussa persoonana olisi se huono, kuten et sinäkään ehkä ensisijaisesti persoonanana itseäsi huonona pidä, mutta se ajatus että elämäntilanne on niin huono, että se ehkä hävettää tai on niin vaikea, että ajattelee, että sillä tekee toiselle taakkaa. Ja siksi pitää itseään huonona valintana parisuhteeseen. Vaikka ihmisenä ihan pitäisikin itseään suhteellisen tavallisena. mut sitten kaikki se ympärillä oleva elämä ja elämäntilanne.. No oishan sitä sitten aina parantamisen varaa luonteessakin ja ulkonäössä ja kaikessa sellasessa, mut kun on isompia asioita, niin ne ei sieltä alta erotu tai nouse heti pintaan..
        Mäkin olen harrastanut joskus tota kiertoteitse yleisellä tasolla joidenkin asioiden puhumista. Olen myös sitä mieltä, että tottakai itteensä pitää suojellakin joiltain asioilta, eikä revitellä niitä ympäri kyliä. Silti on vaikee erottaa itseensä elämäntilanteestaan. Se määrittelee muakin ainakin omissa silmissäni hirveän paljon, vaikkei se ehkä muille välttämättä näy mitenkään.


      • anna32ja50tuhatta
        mies32 kirjoitti:

        Yritystoiminta luultavasti ihan ymmärrettävä syy. Eli ei kerro ilmeisesti vastuuttomuudestasi, eikä toivottavasti edes suunnattomasta typeryydestä.
        50k€ on kuitenkin koko elämää ajatellen pikkusumma. No tottakai kahdesta muuten tasaveroisesta naisesta mieluummin valkkaa velattoman, mutta jollekin sinä olet varmasti niin ylivoimainen ykkönen, että on kevyesti varaa antaa 50k€ "tasoitusta " ja voitat silti.

        No mutta kiitos tästä, todennäköisesti oon todella monen naisen ohi mennyt jonossa jossa ulkonäköä on jaettu, eikä mun yksin ole koskaan ns. tarvinnut olla. Ja luultavasti totta että siihen täysin velattomaan tavallisen näköseen otan kaulaa vaikka velkataakka olis mikä. Iso kiitos siitä. Ja tän kukin nyt ymmärtää tavallaan.

        Mutta kyse nyt ei ollutkaan pelata millään ulkonäöllä.


      • anna32ja50tuhatta
        mä ymmärrän. kirjoitti:

        Ompa jännä ilmiö, mutta niin tuttu. Mäkin olen treffaillut, mutta mullakin tulee ne jarrut aivan samoin päälle, syyt on vaan erit, vaikka sinänsä rahaa mullakaan ei paljon ole. Itse mäkin olen itseni pahin vastustaja, enkä oikein löydä keinoa siihen puuttua. Mulla vaivaa vain muut asiat ja koen olevani myös huono ihminen tai ei siinä mielessä ihmisenä huono, että minussa persoonana olisi se huono, kuten et sinäkään ehkä ensisijaisesti persoonanana itseäsi huonona pidä, mutta se ajatus että elämäntilanne on niin huono, että se ehkä hävettää tai on niin vaikea, että ajattelee, että sillä tekee toiselle taakkaa. Ja siksi pitää itseään huonona valintana parisuhteeseen. Vaikka ihmisenä ihan pitäisikin itseään suhteellisen tavallisena. mut sitten kaikki se ympärillä oleva elämä ja elämäntilanne.. No oishan sitä sitten aina parantamisen varaa luonteessakin ja ulkonäössä ja kaikessa sellasessa, mut kun on isompia asioita, niin ne ei sieltä alta erotu tai nouse heti pintaan..
        Mäkin olen harrastanut joskus tota kiertoteitse yleisellä tasolla joidenkin asioiden puhumista. Olen myös sitä mieltä, että tottakai itteensä pitää suojellakin joiltain asioilta, eikä revitellä niitä ympäri kyliä. Silti on vaikee erottaa itseensä elämäntilanteestaan. Se määrittelee muakin ainakin omissa silmissäni hirveän paljon, vaikkei se ehkä muille välttämättä näy mitenkään.

        Kiitos kommentista, osuit aivan naulan kantaan, juuri tuolta mustakin tuntuu. En vaan osannut pukea sanoiksi.


      • mies32
        anna32ja50tuhatta kirjoitti:

        No mutta kiitos tästä, todennäköisesti oon todella monen naisen ohi mennyt jonossa jossa ulkonäköä on jaettu, eikä mun yksin ole koskaan ns. tarvinnut olla. Ja luultavasti totta että siihen täysin velattomaan tavallisen näköseen otan kaulaa vaikka velkataakka olis mikä. Iso kiitos siitä. Ja tän kukin nyt ymmärtää tavallaan.

        Mutta kyse nyt ei ollutkaan pelata millään ulkonäöllä.

        Kokonaisuus ratkaisee ja väittämäsi ulkonäön lisäksi sinulla on paljon muutakin hyvää annettavana miehelle. Tekstiesi perusteella vaikutat fiksulta, empaattiselta, ja herkältä.
        Se 50k€ on hyvätuloisen vuoden liksa. Jos haussa on rakas eliniäksi, niin edulliseksihan sinä tulet.


      • tyhjättaskut

        Velkaantumiseni on seurausta yritystoiminnasta."

        Niimpä, ei tarvitse kysyä miksi suomalaisia ei kiinnosta yrittäjäksi ryhtyminen kun riskinä on velkavankeus. Et sinä ole huono ihminen vaikka sinulla onkin ollut liiketoimintasi kanssa epäonnea. Suomessa vain kaikki kaadetaan aina yksilön omaksi syyksi. Suomessa ei ole koskaan haluttu hyväksyä kapitalismin ihmemaassa Amerikassa olevaa periaatetta jonka mukaan se joka lainaa rahaa liiketoimintaa varten tekee niin saadakseen osansa mahdollisista voitoista ja kantaa myös lainaamiensa rahojen osalta liikeriskin. Lisäksi siellä on henkilökohtaisen konkurssin mahdollisuus ja mahdollisuus aloittaa alusta velattomana vaikka se on vaikeaa maineen mentyä.

        En itse pitäisi velkojasi ehdottomana esteenä parisuhteelle ja en myöskään kykenisi rehellisesti sanoen auttamaankaan sinua niiden hoitamisessa. Kummankin raha-asiat olis vain pidettävä tiukasti erillään niin kauan kuin olet kuivilla


    • Pärjään mukavasti

      Ikävä kyllä en varmaankaan tahtoisi ajautua vakavampaan suhteeseen noin suurivelkaisen naisen kanssa, siinä kun tulee vastaan kaikenlaista ongelmaa vaikka kuinka olisi avioehtoa tms. kun kuitenkin jos vaikkapa yhteen muutettaisiin olisi helposti sitten minun kontolla hommailla ja maksella asunnot, autot, isommat matkailut yms. koska sulla ei oikein olisi varaa mihinkään jos velkasi meinaat hoitaa. Pidemmän päälle veikkaan että rassaisi vaikka tuskin mitään sanoisin ääneen.

    • Kyllä kai...

      Kyllä huolisin, yksi eksistäni on itseasiassa ollutkin melkoisessa velkahelvetissä kun tavattiin, eikä se suhteemme rahaongelmiin kaatunut.

      Itse pitäisin kuitenkin noita velkoja tärkeämpänä asiana sitä että mitkä ovat ne syyt niihin. En kyllä lähtisi suhteeseen sellaisen naisen kanssa johon ei voi taloudellisessa mielessä luottaa yhtään tai joka toimii raha-asioiden ja ehkä muidenkin tärkeiden asioiden suhteen liian impulsiivisesti.

      En alkaisi kuitenkaan maksamaan noita naisen velkoja pois, vaikka tienaankin ihan kohtuullisen hyvin, mutta toki parisuhteessa ollessa sitä voisi tukea kumppania taloudellisesti, esimerkiksi maksamalla suurimman osan asumis- ja ruokakuluista, niin toinen voisi siten päästä vähän helpommalla noista veloistaan eroon.

    • nuori leski mies

      Ei velka rakasteluun vaikuta . Raha ei paljonmerkits kunhan on tarvittav !!!!!!!! ?rupes
      Ttekee mieli aktiivista naista Ttulee kohta kiire Älytön himo tuli yhtä - äkkiä
      o4o4795327

    • Jack Dempsey

      Eipä tuo vaikuttaisi kun kerran itse olet velkasi hoitamassa. Asunnon ostoissa en ole aiemminkaan apuja tarvinnut joten tuskin tulevaisuudessakaan.

    • Haittaa

      En halua lasteni äidiksi naista joka ei ymmärrä rahan päälle

    • Se, että haittaako se, riippuu siitä, mitä opit velkakierteestä. Oppiahan ei voi kuin mokailemalla, mutta se on eri asia, jos vain mokailee eikä silti opi mitään.

      • anarkisti.......

        Se, että haittaako se, riippuu siitä, mitä opit velkakierteestä. Oppiahan ei voi kuin mokailemalla, mutta se on eri asia, jos vain mokailee eikä silti opi mitään. "
        '
        Sen että Suomessa on "järjestelmä" aina tärkein yksilön kantaessa kaikki riskit. Viime pankki kriisiä hoitaessa Suomessa tuhtottiin tuhansia terveitä yrityksiä, tuhansittan työpaikkoja ja ikuiseen velkavankeuteen päätyneiden yrittäjien elämiä koska poliittinen eliitti halusi pelastaa pankkien osakkeen omistajat eikä vaikeuksiin usein ilman omaa syytään joutuneita yrittäjiä. Islannissa pelastettiin kansalaiset ja annettiin pankien mennä konkurssiin ja pankinjohtajien toimista aloitettiin rikostutkinta.


    • ikisinkku mies

      Olin rakastunut yhteen naiseen joskus 5 vuotta sitten. Sillä meni yritys konkkaan ja jäi velkaa joku 55000 euroo. Meil oli jotain pientä suhteen tynkää mut se sit jotenkin masentus kun sille jäi sitä velkaa ja se pelkäs et menee luottotiedot. Mä sanoin auttavani sitä pääsemään veloistaan mut ei se halunnut apua kun ei halunnut vissiin sitoutua muhun tai seurustella. Kyllä se kehas et olen maailman kiltein ja mukavin, mut seursutella ei halua koska en ole mikään unelmien poikamies.

      Olisin maksanut sen velat mut ei se halunnut apua. Nyt monta vuotta myöhemmin sillä on asiat paljon huonommin. Se on työtön ja edelleen masentunut. Itse en ole seurustellut sen jälkeen ja mulla mene eihan kivasti. Teen töitä vaikkei tarttis rahan puolesta. Voisin vaikka lomailla seuraavat 5 vuotta. Naiset ei vaan halua seurustella mun kaa.

    • Citynainen

      Ei siihen kyllä enää miestä mahdu tuohon soppaan...

    • Mr Groove

      Kyllähän se iso miinus on, mutta ei totaalinen este. Kaikki riippuu kokonaisuudesta ja esimerkiksi siitä, kunka hyvin elämäsi on hallinnassa muilta osin. Tuollainen juttu kannattaa kertoa mahdollisimman pian sopivan sauman tultua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2247
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      22
      1438
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1434
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      320
      1205
    5. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1144
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      55
      1133
    7. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      26
      1053
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1036
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      999
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      959
    Aihe