Kelpaako lihava mies

ei mitään jakoa

sellanen 80 kg ja 167cm rumilus kenellekkään naiselle? Jaksaako sitä edes yrittää enään. Tiedän et alkoholistit kelpaa naisille mut en ole alkoholisti joten epäilen etten kelpaa.

97

1494

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et sä lihava ole

      Kelpaa jos sulla on kunnon Hk.sininen..

    • kylsesiitä

      Kelpaa. Varsinkin kun olen itsekin lihava, mutta kelpasi aikanaan normaalipainoisenakin. Eikä alkoholistit kelpaa, älä vain ala juomaan.;)

    • FatBurnsQuickly

      Eihän tuo ole edes paha ylipaino. Alat liikkumaan, niin saat vetelän läskin alle hieman lihasta, niin näytät hyvältä monen naisen mielestä.

    • ei mitään jakoa

      On mulla lihaksia mut pelkästään vatsa on löysä kun laihdutin aikaisemmin jo aika paljon.

      Käyn kyllä salilla usein mut mä en vaan laihdu. Eikä tota löysää laskimaha osaa saa pois. Käytän L-kokoisia t-paitoja joten ei musta silleen huomaa et olisin kovin läski mut vatsa kohdalla on löysää ja se roikkuu siis. Ei kukaan nainen halua tällästä.

    • Hyvä kysymys... itselläkin on tuota painoa enempi 130 kg, vaikkei se tämmösessä pidemmässä (190 cm) kropassa paljoa näy. Mut itse asiaan niin aika pieneksi on mun mielestä moni mitoittanut ihannekumppanin paino rajat (monelle pitää olla alle 100kg), et itsekään en sen puolesta kelpais juuri kellekkään kun kattoo tuota treffi-puolta ja naisten ilmoja...

      • just passeli

        Juuri unelmakokoinen mies, nam ;)) kyllä kelpaa.


      • just passeli kirjoitti:

        Juuri unelmakokoinen mies, nam ;)) kyllä kelpaa.

        Jaa vai niin. Missäs päin se sellainen nainen asustelee, joka pitää tän kokoista unelmana? (siis "just passeli")


      • just passeli
        itmies kirjoitti:

        Jaa vai niin. Missäs päin se sellainen nainen asustelee, joka pitää tän kokoista unelmana? (siis "just passeli")

        Hämeessä asuu ja on sulle liian vanha ;) mutta tiedoksi, että kyllä kelpaa monelle naiselle tollaset nallekarhut, painoa saa olla kun on pituuttakin. Kerran oli sellainen tyrkyllä mutta harmittaa vieläkin kun päästin menemään.


      • just passeli kirjoitti:

        Hämeessä asuu ja on sulle liian vanha ;) mutta tiedoksi, että kyllä kelpaa monelle naiselle tollaset nallekarhut, painoa saa olla kun on pituuttakin. Kerran oli sellainen tyrkyllä mutta harmittaa vieläkin kun päästin menemään.

        Tuskimpa nyt niin paljon teillä ikää on... mut se on kyllä totta etäisyyttä on liikaa, mun näkövinkkelistä. Mut muuten niin hyvä tietää että saattais kelvata.


      • isoa ihannoiva
        itmies kirjoitti:

        Tuskimpa nyt niin paljon teillä ikää on... mut se on kyllä totta etäisyyttä on liikaa, mun näkövinkkelistä. Mut muuten niin hyvä tietää että saattais kelvata.

        Kokoisesi mies olisi ihan parhautta. Jospa sellaisen jostain löytäisikin.


      • isoa ihannoiva kirjoitti:

        Kokoisesi mies olisi ihan parhautta. Jospa sellaisen jostain löytäisikin.

        Löytäähän mun kaltaisia vaikka mistä, ainaki täältä pohjoisesta päin löytyy.


      • isoa ihannoiva
        itmies kirjoitti:

        Löytäähän mun kaltaisia vaikka mistä, ainaki täältä pohjoisesta päin löytyy.

        Ai että kuinka pohjoisesta? Itse Oulun seudulla asustelen.


      • isoa ihannoiva kirjoitti:

        Ai että kuinka pohjoisesta? Itse Oulun seudulla asustelen.

        Vai nii, itse asustan toistaiseksi kyseisellä paikkakuntaa... ja kyl mä ainaki näen päivittäin mun kokoisia ja isompiaki.


      • isoa ihannoiva
        itmies kirjoitti:

        Vai nii, itse asustan toistaiseksi kyseisellä paikkakuntaa... ja kyl mä ainaki näen päivittäin mun kokoisia ja isompiaki.

        No jopas sattui. Kyllähän kokoisiasi komistuksia joskus livenäkin näkee, mutta ei minun rohkeuteni ainakaan riitä noin vain mennä juttusille. Ja aika moni lienee varattukin.


      • isoa ihannoiva kirjoitti:

        No jopas sattui. Kyllähän kokoisiasi komistuksia joskus livenäkin näkee, mutta ei minun rohkeuteni ainakaan riitä noin vain mennä juttusille. Ja aika moni lienee varattukin.

        "Ja aika moni lienee varattukin."
        Joo moni kieltämättä kai on... itte oon ainaki saanu yksin tallustella elämää eteempäin tähän saakka, joka toivottavasti muuttuis joskus.


      • isoa ihannoiva
        itmies kirjoitti:

        "Ja aika moni lienee varattukin."
        Joo moni kieltämättä kai on... itte oon ainaki saanu yksin tallustella elämää eteempäin tähän saakka, joka toivottavasti muuttuis joskus.

        No se on kyllä harmillista jos niin on. Vaikka toisaalta tulee itselle jos jonkinnäköisiä kutkuttavia ajatuksia mieleen, kun kaltaisesi uros juoksentelee vapaalla jalalla.

        Millaisesta naisesta pidät?


      • isoa ihannoiva kirjoitti:

        No se on kyllä harmillista jos niin on. Vaikka toisaalta tulee itselle jos jonkinnäköisiä kutkuttavia ajatuksia mieleen, kun kaltaisesi uros juoksentelee vapaalla jalalla.

        Millaisesta naisesta pidät?

        Jaa a, jos pelkästään ulkonäöstä puhutaan niin minua lyhyempi ja rehevän pyöreä. Sellaisiin katseeni kohdistuu etäältä katsoen. Mut kyl tuostakin on valmis joustaan et ei se ehdoton oo, ainoastaan tuo tupakoimattomuus on pieni ehdottomuus... sitä en siedä lainkaan.

        Millainen itse olet?


      • isoa ihannoiva
        itmies kirjoitti:

        Jaa a, jos pelkästään ulkonäöstä puhutaan niin minua lyhyempi ja rehevän pyöreä. Sellaisiin katseeni kohdistuu etäältä katsoen. Mut kyl tuostakin on valmis joustaan et ei se ehdoton oo, ainoastaan tuo tupakoimattomuus on pieni ehdottomuus... sitä en siedä lainkaan.

        Millainen itse olet?

        Uh... sinua lyhyempi, ehdottomasti tupakoimaton ja rehevän pyöreä. :D


      • isoa ihannoiva kirjoitti:

        Uh... sinua lyhyempi, ehdottomasti tupakoimaton ja rehevän pyöreä. :D

        No sehän sit osui passelisti ;) Itselläni kiinnostus sit vähän heräsi... kiinnostaisiko teitä tutustua enemmän? Jos on myöntävä vastaus niin profiilista löytyy osoite, jonne voit laittaa viestiä.


    • TohtiikoTohtoriin

      Sen löysän nahan, joka sisältää tyhjentynyttä rasvakudosta, saat pois vain kirurgisella toimenpiteellä. Työpaikkalääkäriltä lähete spykiatrille, keskusteluja ja spykolta lähete kunnalliselle puolelle ylimääräisen ihon poistoon.

    • 15+14

      Suurin ongelmasi on tuo jatkuva ruikutus. Päivästä toiseen sama virsi, nimimerkki vaan välillä vaihtelee. Miten voisit kelvata kenellekään jos et kelpaa edes itsellesi? Miten voisit tavata ketään jos olet täällä netissä 24/7 valittamassa rumuuttasi?

      • zmirre

        Samaa olisin sanonut. Sitä paitsi se, miten ihminen kantaa itsensä, on lopulta paljon tärkeämpää kuin se, miltä näyttää.


    • hoikkajapitkä

      Ei kelpaa, sori!

    • Se on

      parempi laihduttaa, kuin kysellä täällä. Huono itsetunto ei auta asiaa myöskään.

    • kaikki saa naista
    • mulle kelpais!

      Kyllä kelpaa! Mä en edes koskaan huomioi miehiä, jotka ovat kuin kukkakeppejä. Miehessä pitää olla jotain, josta ottaa kiinni. Ja ennenkuin joku tulee sanomaan, että olen joku läski, niin ihan normaalipainoinen olen. Etkä sä mikään lihava ole.

    • noup...

      Ei kelpaa. Läskit ei vaan nappaa, sori. Miehen pitää olla solakassa ja hyvässä kunnossa eikä mikään laardiläjä. Laihdutuskuurille vaan jo ihan itsesikin takia.

    • niin se on

      Rumalla ei tee mitään. Ei ruman kanssa kehtaa kadulla kulkea.
      Ei ruman kanssa pysty seksiä edes harrastamaan joten ei sulla ole jakoa.

    • timmimiesok

      ruma olet ittekin ja sama noupille selluperseet

    • sanon vaan

      Kun naiset vit.tuilee jo ennen kun ehtii kysyy et haluuko tutustuu niin miehella on oikeus valittaa ja ruikuttaa. Miten voi ikinä tutustuu naisiin kun ne vaihtaa paikka kun näkevät et mikä rumilus sieltä lähestyy. Naisten asenteessa ja naisten ennakkoluuloissa se ongelma on.

    • Tuula

      Minusta miehessä saa olla aika paljonkin "ylimääräistä" massaa jos löytyy sitä pituuttakin liki toista metriä.

    • Marjo00

      Voipallerot ei nappaa. Mikään ei ole yhtä epämiehekästä ja epäseksikästä kuin läski "mies". Oikea mies huolehtii kropastaan ja on joko hoikka tai keskiverto.

    • nouuu

      Ei käy mikään nälkiintynyt kuikelo. Sellainen ei ole mies eikä mikään, tosin
      pyörivä lihapallokaan ei sytytä.

    • sdfsgsgssd

      Michelin-ukkelia muistuttavat rasvapoimut ovat ällöttävintä mitä voi vaan olla! Yhtä kaukana miehestä kuin maa auringosta...

    • nainennnnn

      ei ainakaan minulle kelpaa lihava itsesäälissä kiereskelevä mies.

    • 188 ja 80

      Ei kelpaa muille kuin 165cm ja 90 kg mätisäkeille joilla lukee profiilissa,,,,,vartalo normaali.

    • kunto riittää

      Pitäähän ainakin niillä naisilla olla jotain muutamaa ylikiloa vastaan kun itse joutuvat liikkumaan että päänuppi pysyy kuosissa.Ei normaali ihminen hyppää kieli vyön alla aamua iltaa noilla pururadoilla vaan jotain ongelmaa on jossain.
      Miehelle on ihan normaalia mahan kasvu iän myötä eikä se kaikilla ole löysää tavaraa.

      • haahaa---

        Se että läskimahan muodostuminen on yleistä, ei tarkoita että se olisi normaalia. Tyypillinen suomijuntti kun ei kykene huolehtimaan kropastaan niin niitä laardiläjiäkin näkyy katukuvassa siksi enemmän.

        "kun itse joutuvat liikkumaan että päänuppi pysyy kuosissa."

        Näkee ettei sulla ole liikunnan merkityksestä hölkäsen pöläystäkään :DD


      • kunto riittää
        haahaa--- kirjoitti:

        Se että läskimahan muodostuminen on yleistä, ei tarkoita että se olisi normaalia. Tyypillinen suomijuntti kun ei kykene huolehtimaan kropastaan niin niitä laardiläjiäkin näkyy katukuvassa siksi enemmän.

        "kun itse joutuvat liikkumaan että päänuppi pysyy kuosissa."

        Näkee ettei sulla ole liikunnan merkityksestä hölkäsen pöläystäkään :DD

        Mistä sen näet???
        Teen kerran viikossa 20 km:n lenkin rullilla ja ihan sopivaa vauhtia.Masua on mutta se ei hölsky :).


      • dfgdfgdfgdfgdfg
        kunto riittää kirjoitti:

        Mistä sen näet???
        Teen kerran viikossa 20 km:n lenkin rullilla ja ihan sopivaa vauhtia.Masua on mutta se ei hölsky :).

        Eli oman logiikkasi mukaan lenkittelet pitääksesi pienen pollasi kuosissa. Älä kuitenkaan oleta että muutkin liikkuisivat mielenterveyssyistä.


    • läski mies olen

      Mä en päässyt treffeille naisen kaa jolla 30 kg ylipainoo. Se kuulemma etsii normi vartaloista miestä tositarkoituksella. Itse painan 75 kg ja olen 170cm pitkä. Eli tuskin pääset treffeille edes niiden 100kg siiderimahojen kanssa.

      • jhngmnjh

        Tyypillinen nettikanttura: Vaatii mieheltä normaalipainoa vaikka itse on ylipainoinen läskiperse. Siksi ne ovatkin ikisinkkuja.


      • hhhuuuuuj
        jhngmnjh kirjoitti:

        Tyypillinen nettikanttura: Vaatii mieheltä normaalipainoa vaikka itse on ylipainoinen läskiperse. Siksi ne ovatkin ikisinkkuja.

        Ei kun tyypillinen yksinkertaisesti ajatteleva. Jos yksi nainen on sanonut hassusti niin sitten kaikki naiset on samanlaisia.


    • Painorajoitus

      Olenko minäkin sitten kenties mies jolla on liikaa läskiä,kun pituutta on 180cm ja painoa 81kg,jos kerta kyseinen seikka on kiinni jo parista ylimääräisestä kilosta?

      • luonnerajoitus

        Joo ei ole muutamasta kilosta kiini, mutta joillakin muutama tarkoittaakin
        maxi tuplaa. Tässä on vaan sellainenkin seikka, että vaikka olis miten täydellinen
        vartalo,,,niin se ei kumoa vit*umaista luonnetta.


    • turha mies

      Ylipainoiset naiset on niitä vaativimpia. Vaativat komeaa bodaria. Olen kirjoittanut monelle huomattavan ylipainoiselle naiselle muuten vaan, mut en ole saanut vastausta takas. itse en ole ylipainoinen.

      • "pro"?

        No se vaatii jo taitoa jos kirjoittaa sotanorsulle eikä muka saa vastausta ja ehdotteluja!!


    • ...

      Ei tuo ylipaino kovin pahalta kuulosta. Olisiko ongelma pikemminkin pituutesi? Olet aika lyhyt. Ja tämän sanon vain sen takia että aika monet naiset karttava sinun pituistasi miestä, ikävä kyllä.

      • ei mitään jakoa

        Kyllä olen lyhyt, tiedän sen ja käyn salilla nostelees painoja mut mä en vaan laihdu millään. Mä en syö liikaa ja salilla olen aina 3 tuntii vähintään josta 50 minsaa menee kuntopyörällä polkiessa. Olen käynyt salilla vuoden ja paino ei ole tippunut lainkaan enään. Ennen painoin 92kg ja on siis 12 kg pudonnut paino, mut vuoteen se ei ole pudonnut enään.


      • ...
        ei mitään jakoa kirjoitti:

        Kyllä olen lyhyt, tiedän sen ja käyn salilla nostelees painoja mut mä en vaan laihdu millään. Mä en syö liikaa ja salilla olen aina 3 tuntii vähintään josta 50 minsaa menee kuntopyörällä polkiessa. Olen käynyt salilla vuoden ja paino ei ole tippunut lainkaan enään. Ennen painoin 92kg ja on siis 12 kg pudonnut paino, mut vuoteen se ei ole pudonnut enään.

        Ei se pelkkä liikunta laihduta, ruokavaliosta se lähtee. Kannattaa tarkistuttaa ruokavaliosi vaikka ravitsemusterapeutilla tai jossain, mistä saat arvion syömisistäsi.


      • vai etkö sä osaa
        ... kirjoitti:

        Ei se pelkkä liikunta laihduta, ruokavaliosta se lähtee. Kannattaa tarkistuttaa ruokavaliosi vaikka ravitsemusterapeutilla tai jossain, mistä saat arvion syömisistäsi.

        kaloreita on osaa kuka vaan laskea. Siihen ei tarvii mitää terapeutteja


      • ...
        vai etkö sä osaa kirjoitti:

        kaloreita on osaa kuka vaan laskea. Siihen ei tarvii mitää terapeutteja

        Kyllä minä osaan. Tämä oli vain ehdotus. Huoh. Tarvitseeko tuota heti kääntää noin että kirjoittaja itse ei osaa.


    • täytyy myöntää

      että jos on pyöreä tai hieman lihava, täytyy silloin kasvojen olla tosi komeat tai söpöt, jotta mielenkiintoa on. Ääretön ylipaino on jo liian haitaksi, koska kaikki liikkuminen vaikeutuu ja verisuonitaudit häämöttää lähitulevaisuudessa.
      Tärkeintä on tietty luonne, että tahtooko suhdetta alkuunkaan, mutta jos puhutaan seksuaalisesta mielenkiinnosta niin että näin.

    • kysyn vaan

      Onks 10 kg ylipaino liikaa muka miehelle. Aloittaja on 80 kg ja 167. Kyllä tuolla kadulla näkee miehiä jotka on 90-100kg ja 166cm ja niillä on tyttöystävä.
      itsellä on 10 kg liikaaa painoa.

      • jjjjjjjjjjjjiiiiiiii

        No ei tuo paino varmastikaan ole ap:n isoin ongelma. Lyhyys ehkä, mutta ennen kaikkea jos rypee noin kovasti itsesäälissä, ei varmasti kukaan nainen kiinnostu. Naiset eivät katso ulkomuotoa läheskään niin paljon kuin miehet, jotan tsäänssejä on varmasti enemmän kuin tukevalla naisella. Ei tietysti kannata niitä kaikkein hemaisevimpia ulkoisesti yritellä, vaan taviksia.


    • puhut pas.kaa

      Naiset ei kuule katso muuta kuin ulkonäköä. Jos se ei miellytä niin nainen ei ole kiinnostunut. Luonteeseen kukaan ei halua ensin tutustua. Naisille ulkonäkö on kaikki kaikessa

    • Janeli

      Mun mies (tavattiin täällä), on 186 cm ja noin 120 kg. Mielestäni tosi komea, moni muu varmaan sanoisi että yök mikä läski, mutta mitä sitten. Rakastan häntä.

    • mies 166cm

      Nii se on 186 cm on pitkä. Naiset tykkää pitkistä miehistä. Tuskin olisit ottanut
      166 cm / 80kg miestä. Ei lyhyillä ole mitään mahiksia kun naisten profiileissä on vaatimus et pitää olla vähintään 170cm.

      • sanon vaan

        Jos on lyhyt ja painaa paljon ja sit laihduttaa vaikka sen 25 kg äkkiä niin siinä jää mahalaukku sellaseksi löysäksi ja sit näyttää läskilta. Ihmisen iho kun venyy jos on lihava ollut kauan ja sit kun laihduttaa niin se ihon kiristymiseen menee vuosi tai kaks. Et ei 80 kg näytä kovin lihavalta mut jos iho on mahan kohdalta löysä niin näyttää läskiltä. Tiedän sellasii naisii ja miehii jotka on laihduttanut 30 kg alle vuodes ja sit iho on jäänyt löysäksi.


    • niin..

      niinkö

      • niin..

        Rumalla ei tee mitään tässä elämässä


    • pasasenspede

      Miehenä, lihava nainen ei kelpaa. Naamalla ei ole sen pahemmin väliä, kunhan ei ole ihan tuksu. Mutta lihavuus on kyllä merkki rupsahtaneista elämäntavoista, liikunnan vähyydestä, ja vaikka en mikään terveysintoilija olekaan, se kertoo jo siitä, että elämme niin erilaista elämää, että tuskin tulisimme toimeen. JA lihavuus on rumaa.

    • Hoitsuoibpipi

      Ne lihavat nallekarhut voivat olla vekkulin näköisiä, mutta nam nam ikä 50, tulee aivohalvaus ja kärräilet sellaista sitten pyörätuolissa ja vaihtelet siltä vaippoja. Seksi on sitä sun tätä jo ennen sitä halvausta.
      Yök!

      • just passeli

        Luuloja luuloja...

        Ei pidä ollenkaan paikkaansa ainakan omalla kokemuksella. Seksi on ollut ihan loistavaa ja mies hyväkuntoinen. Lähetyssaarnaaja luojan kiitos ei onnistu, paljon parempia vaihtoehtoja löytyy pilvin pimein. Kun pituutta on yli 190 cm, PITÄÄ painoa olla yli 100 kg että on miehen näköinenkään.

        Ylipaino ei ole yhtäkuin huono kunto. Mies (190/130) hiihteli 20 km lenkkejä talvella päivittäin kun oltiin Lapissa, päälle illalla sauvakävelylenkki, vaellusta, uintia jne. Yksi koko kesäloma pyöräiltiin ja telttailtiin, ei koskaan noussut ylämäkiä kävelemään vaikka isot pakaasit oli tarakalla - toisin kuin meikäläinen.


      • haahaa.....
        just passeli kirjoitti:

        Luuloja luuloja...

        Ei pidä ollenkaan paikkaansa ainakan omalla kokemuksella. Seksi on ollut ihan loistavaa ja mies hyväkuntoinen. Lähetyssaarnaaja luojan kiitos ei onnistu, paljon parempia vaihtoehtoja löytyy pilvin pimein. Kun pituutta on yli 190 cm, PITÄÄ painoa olla yli 100 kg että on miehen näköinenkään.

        Ylipaino ei ole yhtäkuin huono kunto. Mies (190/130) hiihteli 20 km lenkkejä talvella päivittäin kun oltiin Lapissa, päälle illalla sauvakävelylenkki, vaellusta, uintia jne. Yksi koko kesäloma pyöräiltiin ja telttailtiin, ei koskaan noussut ylämäkiä kävelemään vaikka isot pakaasit oli tarakalla - toisin kuin meikäläinen.

        Kerrassaan huvittavia nämä "että on miehen näkönenkään" -letkautukset joilla yritetään epätoivoisesti vakuuttaa, ei paitsi muita, mutta etenkin itseään. Ja huonolla menestyksellä tietty. Millään ihmisryhmällä ei ole niin huono itsetunto kuin läskeillä.


    • luulevat liikoja

      10 kg ylipaino ei ole mitään. Naisilla on yleensä 25 kg ylipainoo ja luulevat olevansa kauniita ja saavansa niiä komeita unelmien poikamies näköisiä miehiä itselleen.

    • Lähetyssaarnaaja

      Höpöhöpö-juttua ylipainosta. Sen järkikin sanoo, että lihavuus on sairaus. Just passelille: työkseni katselen lihavienkin veriarvoja ja ovat pielessä ja yhteydessä lihavuuteen. Ja jos mies tekee 30km lenkkejä jne. ja paino edelleen 130kg, niin joku on pahasti pielessä. Kannattanee tarkistuttaa kilpirauhasarvot. Ja se ylipaino todellakin vaikuttaa kuntoon ja kyvykkyyteen.

      • isfisjfosaj

        Just passeli puhuu menneessä aikamuodossa...saiko sitten sydänkohtauksen tai aivohalvauksen?
        Miehen näköinen mies on suuri ja LIHAKSIKAS. Tosin lihakset painavat enemmän kuin läski.


      • hoekkapoeka

        Hehheh, vai että kilipirauhasarvot tarkkailuun. Eiköhän ihan esteks pitäis kattoa, mitä sinne suuhunsa työntää. Ei sillä liikunnalla laihduteta (pelkästään), vaan ruokavaliolla. Ruokavalio on ehdoton ykkönen laihdutuksessa. Ilman liikuntaakin voi laihtua, jos vaan laittaa ruokailutottumukset kondikseen. Sen sijaan pelkällä lenkkeilyllä ei laihdu, jos rukatottumukset on edelleen päin hemmettiä. Vaikka vetäisit 50 kilsan hiihtolenkin, niin sen saat nollautumaan vetämällä sen päälle perhepitsan ja pari litraa kokista ja jos vielä vetäset suklaalevyn jälkkäriks niin onkin jo tankattu reilusti enemmän mitä lenkillä kulutettiin.


    • mies täällä

      Lihavuus on laiskuutta. Lihavat ei jaksa urheilla ja keksivät tekosyitä ettei tarttis lähtee ulos lenkille. 10 kg ei ole mitään mut 30 kg on jo paljon. Itsellä heittelee tuo paino vähän väliä. Laihduttaminen ei ole edes vaikeeta jos vaan VIITSII tehdä asialle jotain. Mut monet ei viitsi ja siltin valittavat kun ei jaksa tehdä mitään.

      • ei se aina

        Ei se lihavuus aina ole laiskuutta. Itselläni oli aiemmin reilusti ylipainoa, josta ei meinannut mitenkään päästä eroon.
        Vaikka joka päivä koitin lenkkeillä liikkua ja söin kevyesti niin ei meinannut kilot karista mihinkään.
        Kävin sitten mittauttamassa kilpirauhasarvot ja kilpirauhasen vajaatoimintahan se löytyi. Lääkityksen saatuani lähti heti vuodessa 20 kiloa painoa ja nykyisin olen timmissä kunnossa ,nyt voi syödä normaalisti lihomatta.


    • palloko

      Tukeva tai pulska saa olla, niin kauan kuin keskivartalon muoto on vielä pitkulainen. Pallomainen figuuri on minusta mahdoton. Olen pari tosi kivaa ja kiinnostavaa miestä hylännyt sokkotreffien jälkeen juuri siksi, että olen tuntenut etten mitenkään saattaisi kiertää käsiäni tuon pallomaisen läskimäärän ympärille. Niin sääli, kun persoonallisuus ym. miellytti.

    • läskimaha

      En mä ainakaan kelpaa kenellekkään naiselle. mun vatsan ympärys on 103 cm ja rinnan ympärys on 101 cm. Naamakaan ei ole kenenkään ihanne. Joten olen tuomittu olemaan yksin koko elämäni.

    • Ex oli 80kg

      Kyllä sinä jollekin naiselle kelpaat.

      Itse olen seurustellut 80kg miehen kanssa.

    • läskimaha

      Jos en ole tähän päivään mennessä kelvannut niin en kelpaa tulevaisuudessakaan. Painan jotain 82 kg ja ikää kohta 40 v.
      Niin se vaan on. Treffeille en ole ikinä päässyt enkä usko et pääsen.

    • fonk

      Vuoden verran kun täällä olen pyörinyt treffipalstoilla, niin uskaltaisin väittää, että kyllä jokaiselle joku aina löytyy. Koosta riippumatta. Vaikken vielä kertaakaan deiteille asti ole kenenkään kanssa ennättänyt, niin hyviä juttutuokioita on tullut jo muutamienkin kanssa. Jutut ovat omalta osaltani (uskoakseni) kariutuneet lopulta kuitenkin siihen, ettei luonteet ole matsanneet yhteen. En ihmettele, olen sillä saralla vähän turhan hankala tapaus.

      Mutta niin, kyllä niitä isompia miehiä himoitsevia naisia löytyy, kun vain jaksaa yrittää ja etsiä. Jos minunkokoiselle on ollut seuraa (190cm, 130kg, tuohon verrattuna olet melko pienikokoinen vielä :D), niin luulisi siullekin jotain löytyvän. Nyt pitää ryhdistäytyä.

      • fonk

        Noh, totta on toisaalta myös sekin, että osa naisista asettaa riman melko korkealle sen suhteen, millaisen miehen tulisi olla, vaikkeivat itse olisivatkaan niitä kaikista kauneimpia, vai pitäisikö sanoa "mediaseksikkäimpiä" yksilöitä. Mutta kyllä heillä on oikeus sitä vaatia/toivoa. Riippuu sitten itse kustakin, kuinka paljon omista laatukriteereistään kannattaa pitää kiinni. Tietyissä asioissa on hyvä toisinaan vähän joustaa ja tulla vastaan.


    • .......

      Olet aika lyhyt. Ehkäpä pituutesi on enemmän ongelma.

    • pyöreähkö:

      Kelpaat varmaankin naisille, joilla on itselläkin hieman ylimääräistä roikkuvaa mahaa. Kuitenkin moni pyöreä tai todella lihavakin (jota et ole) haluaa laihan naisen. Kannattaisi lopettaa haikailu laihojen naisten perään, koska todennäköisempää on saada pakit heiltä. Sitten aletaan valittamaan, kun ei kelvata kellekään naisille. Kannattaisi katsoa samankaltaisia naisia, niin saisikin seuraa ja kenties hyvän parisuhteen. Monilla miehillä on rima jossain yläilmoissa, vaikka itse mies olisi hyvin ylipainoinen, pyöreä tms. Silloin on turha valittaakaan. Noilla mitoilla saat varmasti naisen, jos et hae mitään kuuta taivaalta, vaan etsit naista vastaavilla mitoilla mitä itse olet. Sama koskee kaikkia muitakin miehiä.

      • ja näin täällä...

        Tämän saman olen itsekin huomannut. Minulla oli profiili jokusia kuukausia tuolla treffipalstalla, ja rehellisesti kerroin olevani lihava nainen. Mitäpä sitä kaunistelemaankaan, koska ei valehtelu mielestäni mihinkään hyvään johda. En myöskään mitään hoikkasta tai edes normaalivartaloista miestä ollut vailla, vaan mieluummin miehelläkin saisi olla painoa.

        Viestisaldo oli pyöreä nolla. Että se siitä.


      • fonk
        ja näin täällä... kirjoitti:

        Tämän saman olen itsekin huomannut. Minulla oli profiili jokusia kuukausia tuolla treffipalstalla, ja rehellisesti kerroin olevani lihava nainen. Mitäpä sitä kaunistelemaankaan, koska ei valehtelu mielestäni mihinkään hyvään johda. En myöskään mitään hoikkasta tai edes normaalivartaloista miestä ollut vailla, vaan mieluummin miehelläkin saisi olla painoa.

        Viestisaldo oli pyöreä nolla. Että se siitä.

        Tuskin pelkkä lihavuus on ollut se tekijä, joka on saanut ihmiset juoksemaan karkuun pää kolmantena jalkana. Joillekin (kuten minä) lihavuus voi nimenomaan olla se tekijä, joka saa liekin syttymään.


    • One Way1

      Kelpas yks, ei kelpaa enää :D
      Kusipää koko jätkä. Ei olis kannattanut alentaa rimaa...
      Jos on kusipää ja komea se vielä menee mutta kusipää ja läski,,,,
      No way.

    • kyllä kelpaat

      Minä olen noin 84 kg ja mun nainen on 64 kg. Kyllä jollekkin kelpaat jos minäkin kelpaan. Saman pituinen kuin sinä olen.

    • Filosofia ja tiede

      Kyseessä on evoluutio. Luontomme on vain sellainen, että etsimme sitä parasta mahdollista partneria. Evoluution aiheuttamana ns. ''eliitit'' etsivät eliittien tasoisia jolloin pohjalle jääneet joutuvat valitsemaan pohjalta. Eliitti ei katsokkaan pohjalla olevia joten ne pohjalla olevat jotka yrittävät saada eliitin ovat aina yksin.

      • keskikomea

        Aha, tuohan tarkoittaisi puhtaasti sitä että ihminen on ELÄIN joka kulkee vaistojen varassa ilman tunne tai ajatuksen maailmaa.Joten,ihminen joka on itse kaunis/komea ja ei kelpuuta muuta kuin samanlaisen vastakappaleen,on puhtaasti pinnallinen,se on vain niin.
        Ja sinälllään toi sun teoria kusee vielä siinäkin että vaikka olisi mitenkä evoluutionsa huipputuote ulkoisesti,ei se tarkoita sitä että ihmisenä olisi muuten mitenkään mahtava tapaus.Ulkonäköä voi olla mutta muuten aivan paska tapaus.


      • Filosofia ja tiede
        keskikomea kirjoitti:

        Aha, tuohan tarkoittaisi puhtaasti sitä että ihminen on ELÄIN joka kulkee vaistojen varassa ilman tunne tai ajatuksen maailmaa.Joten,ihminen joka on itse kaunis/komea ja ei kelpuuta muuta kuin samanlaisen vastakappaleen,on puhtaasti pinnallinen,se on vain niin.
        Ja sinälllään toi sun teoria kusee vielä siinäkin että vaikka olisi mitenkä evoluutionsa huipputuote ulkoisesti,ei se tarkoita sitä että ihmisenä olisi muuten mitenkään mahtava tapaus.Ulkonäköä voi olla mutta muuten aivan paska tapaus.

        Tiesitkö, että ihminen on eläin. Se on tieteellisesti todistettu solutieteen kautta. Siinä missä kasveissa on kasvisoluja niin eläimissä on eläinsoluja ja näitä eläinsoluja löytyy myös ihmisestä. Eli turha pyristellä vastaan sille ajatukselle, että ihminen on eläin. Se kun on fakta vaikka kuinka väittäisi muuta. Accept reality.

        On totta, että ihminen voi myös valita luonteen perusteella, mutta oletko huomannut kuinka sellaiset parit joissa kummatkin ovat vittumaisia kyyliä tai vastaavia ajautuvat yhteen tai sitten toinen osapuoli on vastakohta toiselle jolloin tapahtuu ''täydentyminen''. Samoin ihmiset jotka harrastavat samoja asioita ajautuvat yhteen jne. Ja yleensä ''eliitit'' ajattelevat samalla tavalla jolloin he siis luonnollisesti tuntevat vetoa toisiinsa.

        Ja onhan ihmisellä vaistot. Minä ainakin aistin vaaratilanteessa, että nyt on tyyppi sekasin ja paras lähteä helvettiin tai sitten itsepuolustautua yms. ENkä ole ainoa.


    • panomies jorma

      Tunnen naisen jolla on mies joka painaa 120 kg ja nainen itse n 70 kg. Niillä on kaksi lasta ja toinen just syntynyt.

    • toisilla käy viuhka

      Naapurissa asusti vähänaikaa n. 40v. mies. Tavallinen duunari, ylipainoa
      ainakin 35kg tupakoi ja kaljakin maistui.

      Minä en nähnyt häntä puoleensa vetävänä tyyppinä mitenkään, mutta naiset
      vaihtui yhtenään..Oli monenlaista ammatin omaavaa ja kaikki normaalipainoisia.
      Yksi melkein anoreetikko suorastaan.

      Siis joskus kyllä mietin, että millä ilveellä tämä herra kahmi näitä naisystäviä.
      Paikkakunta jossa asun on pieni, eli hän metsästi lähimmästä kaupungista
      ilmeisesti, jossa käy töissä.

      Kyllä niitä näyttää riittävän jokaiselle jotakin. oli pitkä/pätkä tai laiha/lihava.

    • joku vaan

      Varmaan jotain huo.ria oli. Eihän se muuten niitä olis saanut kuin rahalla.

    • Kumpi kiinnostaa?

      Vertailu naisille kumpi mies kiinnostaisi enemmän jos tiedätte heistä vain nämä asiat:

      - molemmat 175cm pitkiä
      - toinen painaa n.67kg ja on ruumiinrakenteeltaan kuin kukkakeppi
      - toinen painaa n.102kg ja on ruumiinrakenteeltaan taas pyöreä

      • Näintäällä

        Ehdottomasti jälkimmäinen! Pieni mies ei vaan sytytä millään tasolla.


      • Perusteetonyleistys
        Näintäällä kirjoitti:

        Ehdottomasti jälkimmäinen! Pieni mies ei vaan sytytä millään tasolla.

        Voisitko tähän liittää dokumentteja todistaaksesi tämän kaikkia naisia koskevaksi. Jos tarkoitit vain omaa valintaasi, voisit kertoa omat mittasi. Helppo kyllä ymmärtää, jos itselläkin on mittoja reilusti joka suuntaan. Muuten 175/67 on täysin normaalimitoissa (painoindeksi 22), ihan hyvät mitat monen lajin urheilijalle, tuskin voi vielä laihaksi tai kukkakepiksi nimittää.


    • kuuyhnh

      178cm pitkä mies joka painaa 110kg ja 153cm pitkä nainen joka painaa 50kg = yhdessä viimeiset 2v. Tutustuttiin töissä ja rakastuttiin vapaalla.

    • Kaipaanhellyyttä

      Olen 170cm ja 114kg nainen. Masennusta ym ollut ja siksi vain kotona ja puputtanut syödä... Tiedän tiedän olen läski ja itse aiheuttanut tämän. Vuosi sitten olin 15kg kevyempi. No juu,mutta olen kuulema söpö kasvoilta. No jaa,en omasta mielestä sitäkään? Mutta juu ikää 42v. Löytyykö ketään kuka välittää.

    • Aviomies-

      Pitäisi kelvata koska olen kelvannut vaimolle vaikka olen 167cm ja 90kg Kelpasin kun olin 114 kg mutta laihdutin 24 kg ja nyt siis 90 kg.

    • Ihastunut

      No vastikään tutustuin mieheen, joka on 180cm ja 130kg. Todellakin kelpaa! En itsekään mikään keijukainen ole, mutta minusta iso mies on seksikäs! Ne kuivan kesän oravaksi itsensä treenanneet menkööt etsimään muualta.

    • Normaalinainen-

      Oon nähnyt niitä lihaksikkaita miehiä joista ei ole mihinkään. Eivät se ota naista huomioon seksissä eikä muussa. Ne ajattelee vain seuraavaa treeniä ja syövät jotain pillereitä että lihaket kasvaa. Ällöttävää sellainen. Lihavampi mieheni 97 kg parempi saa aina halata, on rento eikä puhu koko ajan treeneistä vaikka kyllä kuntoilee mutta syö kyllä pizzaa ja kaikkea. On tosi rento ja rauhallinen eikä käytä mitään lisäravinteita. Olen normaalipainoinen itse. Käymme salilla yhdessä mutta mieheni ei treenaa mitenkään hampaat irvessä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2257
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      22
      1448
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1444
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      320
      1215
    5. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1154
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      56
      1150
    7. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      26
      1083
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1036
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1009
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      969
    Aihe