Koirakoulussa

Maija ja Musti

Olisikohan eroottista juttu koirakoulusta. Sellaista missä opettajat ja oppilaat harrastaisi seksi keskenään.

24

11015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukisin mielelläni. Oma kokemus perustuu vain kohdehenkilönä olemiseen uroskoirien koulutuksessa.

      • Toimit siis maalihenkilöna?


      • Anonyymi

        Kumpa sitä itsekin pääsisi tuollaiseksi kohdehenkilöksi ;)

        t: Pervo-mies


    • tuhma.opettaja.mies
      • Kuva ois kiva. Jos voit niin lähetä kuvia joissa koira ei ole yksin. Mutta kaikki kuvat käy jotka on sinusta hyviä niin anna tulla.


      • beastfun

        Aika hyviä ja kookkaita


    • maija.koiranen

      Ihania suippokyrpiä! Ja mikä värä!

    • asdfghjkl1234567

      Jahas huu-haa wenla taas yrittää haalia 2 euron tekstiviestejä. Koko homman takana kaiketi joku karvaperseäijä kun ei ole ilmoittajakoodia.

    • Yllättävän nopeasti koirat oppii.

      • Anonyymi

        Kuinka aloitat opetuksen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka aloitat opetuksen?

        Laskeudun koirien tasolle. Olen yhtä paljaana kuin ne. Annan niiden tutustua itseeni. Siten näen ketkä ovat kiinnostuneita minusta.


    • Anonyymi

      Idiootti

      • Hassu nimi...


    • Anonyymi

      on kaksi syytä sille miksi opettajat eivät voi olla koiraoppilaiden kanssa. ensinnäkin opettajat eivät saa olla oppilaiden kanssa ja toisekseen koirat ovat alle 16 vuotiaita.

      • Anonyymi

        Päädyin kesätöihin kenneliin. Niillä ole sivutoimi kouluttaa ja vuokrata koiria elokuvarooleihin. Tehtävä oli tuurata näyttelijänä jotta sitten oikeassa tilanteessa ne toimisivat rutiinilla. Peuhasin alasti koirien kanssa jotta ne tottuivat alastomaan ihmiseen. Pyörin kennelin tiloissa vai peruukki päässä. Aika nopeasti ne oppivat nylkyttämään nähtyään minut sopivassa asennossa. Eikä ne hanttiin laittaneet kun yritin imutella niitä. Tietysti porukasta putosi nopeasti pois urokset joita ei elokuvien roolitus kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päädyin kesätöihin kenneliin. Niillä ole sivutoimi kouluttaa ja vuokrata koiria elokuvarooleihin. Tehtävä oli tuurata näyttelijänä jotta sitten oikeassa tilanteessa ne toimisivat rutiinilla. Peuhasin alasti koirien kanssa jotta ne tottuivat alastomaan ihmiseen. Pyörin kennelin tiloissa vai peruukki päässä. Aika nopeasti ne oppivat nylkyttämään nähtyään minut sopivassa asennossa. Eikä ne hanttiin laittaneet kun yritin imutella niitä. Tietysti porukasta putosi nopeasti pois urokset joita ei elokuvien roolitus kiinnostanut.

        Olin koirakoulussa myös. Meidän luokalla oli Musti joka nuoli peesettä aina. Hyh. Mutta ope tykkäs, se antoi aina parhaat arvosanat sille. Joten turha puhua ettei perseennuolenta auta urakehityksessä.


      • Anonyymi

        No minä minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päädyin kesätöihin kenneliin. Niillä ole sivutoimi kouluttaa ja vuokrata koiria elokuvarooleihin. Tehtävä oli tuurata näyttelijänä jotta sitten oikeassa tilanteessa ne toimisivat rutiinilla. Peuhasin alasti koirien kanssa jotta ne tottuivat alastomaan ihmiseen. Pyörin kennelin tiloissa vai peruukki päässä. Aika nopeasti ne oppivat nylkyttämään nähtyään minut sopivassa asennossa. Eikä ne hanttiin laittaneet kun yritin imutella niitä. Tietysti porukasta putosi nopeasti pois urokset joita ei elokuvien roolitus kiinnostanut.

        Tollaiseen kenneliin minäkin haluaisin


    • Anonyymi

      Kiinostava juttu

    • Anonyymi

      Olin pitkään valmistellut sala tapaamista alistavan miehen luo viikonlopuksi.
      Rouvana tällaiseen "koira koulutukseksi" mainittuun leikkiin ryhtyminen, ei ollut aivan yksinkertaista.
      Lopulta kuitenkin lopulta kun olin astunut miehen ovesta sisään, tajusin että koira koulutus tarkoittikin kirjaimellisesti sitä, että minä olen uros koiran käyttöönsä kouluttamana sekä omaisuutta!
      Tästä ei etukäteen sovittu mitään mutta miehelle sillä ei ollut mitään merkitystä.
      Mies vain totesi, etten olisi leikkiin lähtenyt jos olisin siitä tiennyt.
      Siinä hän oli kyllä oikeassa!!
      Rva47

      • Anonyymi

        Kerrohan lisää miten koulutuksesi eteni?😉😊


      • Anonyymi

        Voisitko selventää.
        Olitko siis oikean uroskoiran käytössä?
        Vai leikitkö uroskoiraa jota mies koulutti?


      • Hei Rva47
        Olisi kyllä hienoa lukea lisää salatapaamisestasi.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe