Tunnen olevani pelkkä seksiobjekti.

uniikki,

Olen ollut poikaystäväni kanssa 3 vuotta ja olemme molemmat 19 vuotiaita. Asumme yhteisessä asunnossa. Poikaystäväni istuu kaiket päivät koneella, eikä tee minun kanssani enää mitään. Hän on ollut aina riippuvainen tietokoneesta, mutta vielä noin vuosi sitten hän vielä vietti aikaansa minunkin kanssani. Ongelmana on se että kun ehdotan hänelle, että tehdään jotain yhdessä hän vain vastaa että keksi jotain tekemistä ja aina kun ehdotan jotain hänelle ei koskaan käy. Hän poistuu tietokoneelta ainoastaan jos saa seksiä, tunnen olevani tämän takia hänelle vain seksiobjekti. Olen yrittänyt puhua hänelle asiasta monet kerrat, mutta hän ei kuuntele ja väittää vain vieläkin rakastavansa minua. Olen sitä mieltä että tietokone on hänestä tärkeämpi kuin minä. Vielä ongelmiemme lisäksi äitini sairastui syöpään ja hän ei näytä olevansa millään koko asiasta. Kun äitini pyysi minua kotiin hoitamaan koiria sen aikaa kun hän on sairaalassa, kysyin poikaystävääni mukaan vanhempieni luokse ja minun mielestäni se oli törkeyden huippu kun poikaystäväni ei suostunut koska vanhempieni luona on kuulemma vain tylsää ja tämäkin johtuu luultavasti siitä ettei siellä ole sitä tietokonetta.
Mitä hittoa minä teen?

244

10690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • #

      Jätä se sika.
      Siis oikeasti tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko poikaystäväsi on niin riippuvainen tietokoneesta, että ei vain pysty tekemään mitään muuta. Tai sitten hän ei enää välitä sinusta. Jos hän ei välitä sinusta, sinun on aika heittää poikaystäväsi pellolle. Jos hän taas on nettiriippuvainen, hänet voi toki yrittää saada johonkin hoitoon (epäilen onnistuuko) tai sitten pelästytät hänet tajuamaan missä mennään.

      • yksin parisuhteessa

        Komppaan tätä vastausta.

        Jos et itse harrasta tietokoneita (ellei kyseessä ole työ) odottaa sinua yksinäisyys poikaystäväsi ruoanlaittajana ja siivoojana.

        Se että asutte yhdessä tekee asian monimutkaiseksi, mutta olette sen verran nuoria että ainakin sinulle löytyy joku jonka kanssa viihdyt varmasti paremmin.


      • "?

        Hyvin sanottu: pelästytä hänet tajuamaan. Häivy hänen luotaan joksikin aikaa ja katso kauanko menee että huomaa, ettet ole paikalla. Jos hän haluaa sinut takaisin, sano että vasta sitten kun koneesta on virta pois.
        Tuo tyyppi mahtaa olla aika plösö viiskymppisenä. Ellei sitten sydäntauti oo jo tappanu pois.


      • Samaa mieltä. Nyt on aika laittaa poikanen aikuistumaan.


      • sdgfdsfs

        Niin tai olet itse itsekäs omaan napaan tuijottaja, joka paikassa pyytämässä ja huomiota hakemassa.
        Kun mikään ei riitä niin mikään ei riitä.
        Miehelläsi on vasta reaktio se että ei paljoa enään kiinnosta.


      • Kokemusta on
        "? kirjoitti:

        Hyvin sanottu: pelästytä hänet tajuamaan. Häivy hänen luotaan joksikin aikaa ja katso kauanko menee että huomaa, ettet ole paikalla. Jos hän haluaa sinut takaisin, sano että vasta sitten kun koneesta on virta pois.
        Tuo tyyppi mahtaa olla aika plösö viiskymppisenä. Ellei sitten sydäntauti oo jo tappanu pois.

        Kannattaa jättää kokonaan ja aloittaa oma elämä. Milestäni tuollainen pelästyttäminen on turha ele. Kuule, kyllä maailmassa kunnon miehiäkin on vaikka kuinka ja paljon. Olet vielä nuori. Ei kannata tuollaisen kanssa nuoruuttaan viettää.


      • tuplahomo

        Haha, cityläisiä! JÄTÄ SE SIKA!


      • Äkkiä!
        yksin parisuhteessa kirjoitti:

        Komppaan tätä vastausta.

        Jos et itse harrasta tietokoneita (ellei kyseessä ole työ) odottaa sinua yksinäisyys poikaystäväsi ruoanlaittajana ja siivoojana.

        Se että asutte yhdessä tekee asian monimutkaiseksi, mutta olette sen verran nuoria että ainakin sinulle löytyy joku jonka kanssa viihdyt varmasti paremmin.

        Samaa mieltä. On aika aikuistua askel kaksi kolme eteenpäin ja jättää tuollainen märkäturpa nörtti. Se ei muuta tapojaan vaikka sitä imisi lypsykoneella kaiken aikaa.


      • ehkä tarkoitit hyvää

        Ensimmäinen lause kuvastaa hyvin koko sielunelämän ja asennevamman. Muuten voisi olla asiallinen kirjoitus, jollei se olisi feministin myrkkykirje.


      • Toivoa on vielä
        Äkkiä! kirjoitti:

        Samaa mieltä. On aika aikuistua askel kaksi kolme eteenpäin ja jättää tuollainen märkäturpa nörtti. Se ei muuta tapojaan vaikka sitä imisi lypsykoneella kaiken aikaa.

        Ensimmäinen askel on tehty, eli olet myöntänyt ongelman.

        Se on hatunnostoinen teko koska aloittajalle ja kelle tahansa on TODELLA NOLOA myöntää olevansa parisuhteessa johon aidosti on tyytymätön. Helpottava tieto sinulle on se että nykyään se ei ole edes niin harvinaista kertoa siitä avoimesti vaikka valitettavasti (kuten naistenlehdissäkin kerrotaan) yleensä tyttöporukoissa muut pelkästään esittävät olevansa myös huonossa suhteessa koska säälivät sitä joka aidosti on.

        Ratkaisuja tuohon on mutta täydellinen ratkaisu vaatisi huomattavasti enemmän taustatietoja teistä kahdesta (fb profiilit tai vastaavat?) koska tuohon on oikeasti vaikea antaa toimivaa apua kun ei ole mahdollista profiloida henkilöitä.

        Sen kuitenkin takaan 100% varmuudella että "tilanne" eli tuo suhde siis on täysin pelastettavissa.


      • pakkohan sen on välittää jos se suostuu naimaan tätä naista vaikka ei oli poliisit pakottamassa...niin se maailma menee euroopassa....annat tai pidät tiedot omassa päässäsi


      • Toivoa on vielä kirjoitti:

        Ensimmäinen askel on tehty, eli olet myöntänyt ongelman.

        Se on hatunnostoinen teko koska aloittajalle ja kelle tahansa on TODELLA NOLOA myöntää olevansa parisuhteessa johon aidosti on tyytymätön. Helpottava tieto sinulle on se että nykyään se ei ole edes niin harvinaista kertoa siitä avoimesti vaikka valitettavasti (kuten naistenlehdissäkin kerrotaan) yleensä tyttöporukoissa muut pelkästään esittävät olevansa myös huonossa suhteessa koska säälivät sitä joka aidosti on.

        Ratkaisuja tuohon on mutta täydellinen ratkaisu vaatisi huomattavasti enemmän taustatietoja teistä kahdesta (fb profiilit tai vastaavat?) koska tuohon on oikeasti vaikea antaa toimivaa apua kun ei ole mahdollista profiloida henkilöitä.

        Sen kuitenkin takaan 100% varmuudella että "tilanne" eli tuo suhde siis on täysin pelastettavissa.

        kukas sen pelastaisi jos siitä pitää jutella täällä keskustelupalstalla...täällähän ne ongelmat nykyään varmaaankiin ratkaistaan ettei tertte toisen nörtti naamaa nähdä...mee ja sano sille et rakastat sitä....silleen sopu taas löytyy!


      • "? kirjoitti:

        Hyvin sanottu: pelästytä hänet tajuamaan. Häivy hänen luotaan joksikin aikaa ja katso kauanko menee että huomaa, ettet ole paikalla. Jos hän haluaa sinut takaisin, sano että vasta sitten kun koneesta on virta pois.
        Tuo tyyppi mahtaa olla aika plösö viiskymppisenä. Ellei sitten sydäntauti oo jo tappanu pois.

        siis mee pois että hän kuolisi pois...aika rankka maailmankuva sulla!


      • sdgfdsfs kirjoitti:

        Niin tai olet itse itsekäs omaan napaan tuijottaja, joka paikassa pyytämässä ja huomiota hakemassa.
        Kun mikään ei riitä niin mikään ei riitä.
        Miehelläsi on vasta reaktio se että ei paljoa enään kiinnosta.

        näinkin on joskus käynyt miehelle...mut ei mulla :)
        olkaa vaan ystäviä toistenne kaa...kun saatte lapsia ei en jälkeen niin paljon tartte naidakkaan


      • EiTuossaNytMitäänOng
        timo.kakkonen kirjoitti:

        kukas sen pelastaisi jos siitä pitää jutella täällä keskustelupalstalla...täällähän ne ongelmat nykyään varmaaankiin ratkaistaan ettei tertte toisen nörtti naamaa nähdä...mee ja sano sille et rakastat sitä....silleen sopu taas löytyy!

        Juurihan sinä itse sen neuvon täällä keskustelupalstalla tuossa annoit, enkä kyllä menisi ihan tuollaista neuvoa kannattamaan, nimittäin aika alkeellinen neuvo tuo oli.

        Jos auto on ilmiliekeissä ja jopa metalli on lähes sulanut asfalttiin kiinni, niin ei siihen parane neuvoa että : onkohan siitä bensa loppu? (vaikka sekin on totta että on loppu) Neuvosi oli samaa epä ammattimaista tasoa.

        Minä tiedän lukuisia eri alojen ammattilaisia jotka saavat tämän aloittajan kuvaaman tilanteen helposti kuntoon.

        Se että ottaako aloittaja avun vastaan on hänen itsensä ja hänen miesystävänsä välinen päätös, mutta kaiken saa kuntoon ja jopa paremmaksi kuin alunperin edes olikaan.


      • voi pyhä isä

        Miksi aina kun ihmisillä on ongelmia, niin ratkaisuksi joku ääliö tarjoaa välitöntä jättämistä ja suhteen purkamista. Ongelmia voidaan ratkaista muillakin keinoilla, ongelmia on kaikilla, eikä ne hoidu sillä että suhteet pistetään poikki.


      • 21
        timo.kakkonen kirjoitti:

        siis mee pois että hän kuolisi pois...aika rankka maailmankuva sulla!

        Niin kun aikamiespojat ei vaan voi muuttaa jonkun naisen luo ja olettaa, että niitä rakastaa joku "äitihahmo" vaan siksi, että ne on olemassa. Jotenkin kai se nerd pitää herättää siitä bittikoomastaan.


      • Sutennööri
        EiTuossaNytMitäänOng kirjoitti:

        Juurihan sinä itse sen neuvon täällä keskustelupalstalla tuossa annoit, enkä kyllä menisi ihan tuollaista neuvoa kannattamaan, nimittäin aika alkeellinen neuvo tuo oli.

        Jos auto on ilmiliekeissä ja jopa metalli on lähes sulanut asfalttiin kiinni, niin ei siihen parane neuvoa että : onkohan siitä bensa loppu? (vaikka sekin on totta että on loppu) Neuvosi oli samaa epä ammattimaista tasoa.

        Minä tiedän lukuisia eri alojen ammattilaisia jotka saavat tämän aloittajan kuvaaman tilanteen helposti kuntoon.

        Se että ottaako aloittaja avun vastaan on hänen itsensä ja hänen miesystävänsä välinen päätös, mutta kaiken saa kuntoon ja jopa paremmaksi kuin alunperin edes olikaan.

        Hai nössöltä rahat pois ja pihalle!


      • Jos joku todella toista rakastaisi niin koittaisi järjestää jotenkin asioitaan niin että aikaa irtoaisi rakkaallensa myös.
        Tosin, riippuvuudet on myös paheita ja niistä on vaikeaa päästä irti joten olisi hyvä katsoa miten tuo mieheke reagoisi siihen jos hän käy vaikka WC-tiloissa ja istut hänen paikallaan kun hän saapuu takaisin, ja ilmoitat että teidän pitäisi puhua vakavia.
        Mikäli hän hiiltyy ja pyytää poistumaan siitä tietokoneen edestä niin painelet pihalle ovet paukkuen, puhelin matkassa ja menet kaverin luokse yöksi. Mikäli mieheke ei soittele perään ja/tai kaipaa seuraavaan iltapäivään mennessä niin hyvin suurella todennäköisyydellä hän joko ei rakasta sinua niin paljon kuin väittää tai sitten hänellä on kohtalaisen vakava ongelma nettiriippuvuuden kanssa, vaikkei hän sitä myöntäisikään.
        Itse omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että tietokoneen ääressä voi kadota ajantaju hyvin äkkiä ja tietysti jos on joitain mielenkiintiosia pelejä niin nekin tulevat viemään hyvin aikaa.. Asioihin on vain otettava suhteellisen tiukka linja jotta oikeasti saa toisen tietokoneen ääreltä pois ja juttelemaan sillä onhan sekin mahdollista tuossa että mies on vain jäänyt riippuvuudestaan tietokoneen ääreen, mikä taas voi vaikuttaa siihen miten käyttäytyy ja asioihin suhtautuu.

        Riippuvuus/Addiktio on verrattavissa vaikkapa alkoholismiin; se on mukavaa, hyvää ajanvietettä ja hauskaa sekä kaikkea muuta vastaavaa.. Kaikki tässäkin lähtee vain mielihyvästä ja tämäkin on aivoissa erittyvän endorfiini hormonin aikaansaantia, joka taas voi aiheuttaa riippuvuutta luodessaan sitä hyvää oloa / mielihyvää. Tottakai sitä haluaa jotain asiaa jatkaa jos se laukaisee edellä mainittuja reaktioita mutta rajansa kaikella kuitenkin jos ihan totta puhutaan.


      • bigaeinen
        simasuuneiti kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nyt on aika laittaa poikanen aikuistumaan.

        olkee kolkee minnäääiin naisin jos saisiin .................


      • 4 + 13
        voi pyhä isä kirjoitti:

        Miksi aina kun ihmisillä on ongelmia, niin ratkaisuksi joku ääliö tarjoaa välitöntä jättämistä ja suhteen purkamista. Ongelmia voidaan ratkaista muillakin keinoilla, ongelmia on kaikilla, eikä ne hoidu sillä että suhteet pistetään poikki.

        Ongelmat eivät koskaan ratkea sillä, että vaatii toista muuttumaan.


      • Delete-end
        Äkkiä! kirjoitti:

        Samaa mieltä. On aika aikuistua askel kaksi kolme eteenpäin ja jättää tuollainen märkäturpa nörtti. Se ei muuta tapojaan vaikka sitä imisi lypsykoneella kaiken aikaa.

        Enter-enter-enter-enter-enter.....


      • F8
        Delete-end kirjoitti:

        Enter-enter-enter-enter-enter.....

        Alt-Ctrl-Insert-Caps-Lock-Pause-Break....


      • bvlwn.bnx.
        4 + 13 kirjoitti:

        Ongelmat eivät koskaan ratkea sillä, että vaatii toista muuttumaan.

        No ei kyllä silläkään ratkea mikään ongelma, jos ei mitään sano, ja sen kun kestää vaan... Parempi se on itseään ilmaista ja jos ei mene perille niin artikuloida vielä selkeämmin. Jos ei toista huvita tehdä asialle mitään, niin sitten eri juttu.


      • fotari69

        Minulla on huippuluokan digikamerassani aivan erityinen seksiobjektiivi,
        jota käytän pääasiassa vain eroottisissa kuvauksissa. Alastonmallitkin rakastavat tuota seksiobjektiiviani suorastaan intohimoisesti.


      • 20 + 15
        maxwelldon.89 kirjoitti:

        Jos joku todella toista rakastaisi niin koittaisi järjestää jotenkin asioitaan niin että aikaa irtoaisi rakkaallensa myös.
        Tosin, riippuvuudet on myös paheita ja niistä on vaikeaa päästä irti joten olisi hyvä katsoa miten tuo mieheke reagoisi siihen jos hän käy vaikka WC-tiloissa ja istut hänen paikallaan kun hän saapuu takaisin, ja ilmoitat että teidän pitäisi puhua vakavia.
        Mikäli hän hiiltyy ja pyytää poistumaan siitä tietokoneen edestä niin painelet pihalle ovet paukkuen, puhelin matkassa ja menet kaverin luokse yöksi. Mikäli mieheke ei soittele perään ja/tai kaipaa seuraavaan iltapäivään mennessä niin hyvin suurella todennäköisyydellä hän joko ei rakasta sinua niin paljon kuin väittää tai sitten hänellä on kohtalaisen vakava ongelma nettiriippuvuuden kanssa, vaikkei hän sitä myöntäisikään.
        Itse omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että tietokoneen ääressä voi kadota ajantaju hyvin äkkiä ja tietysti jos on joitain mielenkiintiosia pelejä niin nekin tulevat viemään hyvin aikaa.. Asioihin on vain otettava suhteellisen tiukka linja jotta oikeasti saa toisen tietokoneen ääreltä pois ja juttelemaan sillä onhan sekin mahdollista tuossa että mies on vain jäänyt riippuvuudestaan tietokoneen ääreen, mikä taas voi vaikuttaa siihen miten käyttäytyy ja asioihin suhtautuu.

        Riippuvuus/Addiktio on verrattavissa vaikkapa alkoholismiin; se on mukavaa, hyvää ajanvietettä ja hauskaa sekä kaikkea muuta vastaavaa.. Kaikki tässäkin lähtee vain mielihyvästä ja tämäkin on aivoissa erittyvän endorfiini hormonin aikaansaantia, joka taas voi aiheuttaa riippuvuutta luodessaan sitä hyvää oloa / mielihyvää. Tottakai sitä haluaa jotain asiaa jatkaa jos se laukaisee edellä mainittuja reaktioita mutta rajansa kaikella kuitenkin jos ihan totta puhutaan.

        "Jos joku todella toista rakastaisi niin koittaisi järjestää jotenkin asioitaan niin että aikaa irtoaisi rakkaallensa myös."

        Hei, naiset maksaisivat sinulle silkkaa rahaa, että puhuisit heille. Ellei se ole jo ammattisi, harkitse ihmeessä.

        Rakkaus ja yhdessä viihtyminen ovat eri asioita. Rakkaus ei riitä parisuhteen pohjaksi, yhdessä on oltava myös kivaa. Elämän kurjistaminen rakkauden vuoksi ei ole kenenkään velvollisuus eikä rakkauden mitta.

        Erokin voi olla rakkauden osoitus. Jos huomaa, että parisuhde ei ole kestävällä pohjalla, eron viivyttäminen väkinäisillä ponnistuksilla on karhunpalvelus, koska aika kuluu ja yhteensopivan puolison löytäminen ja perheen perustaminen voi olla pian myöhäistä.


      • 9 + 3
        "? kirjoitti:

        Hyvin sanottu: pelästytä hänet tajuamaan. Häivy hänen luotaan joksikin aikaa ja katso kauanko menee että huomaa, ettet ole paikalla. Jos hän haluaa sinut takaisin, sano että vasta sitten kun koneesta on virta pois.
        Tuo tyyppi mahtaa olla aika plösö viiskymppisenä. Ellei sitten sydäntauti oo jo tappanu pois.

        Pitääkö sitä alkaa uhkailemaan? Jos ei puhetta ymmärrä, miten toiminta vaikuttaisi? Hetkellisesti tuo nuori voisi jättää tietokoneen mutta palaa taas samaan kaavaan. Ihminen vain on sellainen: toimii omien näkemysten mukaisesti.

        Kuten klisee sanoo "ihminen ei muutu"


      • Älä höpise
        EiTuossaNytMitäänOng kirjoitti:

        Juurihan sinä itse sen neuvon täällä keskustelupalstalla tuossa annoit, enkä kyllä menisi ihan tuollaista neuvoa kannattamaan, nimittäin aika alkeellinen neuvo tuo oli.

        Jos auto on ilmiliekeissä ja jopa metalli on lähes sulanut asfalttiin kiinni, niin ei siihen parane neuvoa että : onkohan siitä bensa loppu? (vaikka sekin on totta että on loppu) Neuvosi oli samaa epä ammattimaista tasoa.

        Minä tiedän lukuisia eri alojen ammattilaisia jotka saavat tämän aloittajan kuvaaman tilanteen helposti kuntoon.

        Se että ottaako aloittaja avun vastaan on hänen itsensä ja hänen miesystävänsä välinen päätös, mutta kaiken saa kuntoon ja jopa paremmaksi kuin alunperin edes olikaan.

        On aivan absurdia väittää että 100 prosentin todennäköisyydellä suhde saadaan kuntoon. Tuolla logiikalla kaikki ihmiset, jotka ovat vain joskus ties mistä syystä lyöneet kamppeensa yhteen jonkun kanssa, ovat kuin luotuja toisilleen. Tuhoutuvia suhteita ole, koska kaikki voidaan pelastaa.

        Ensin täytyy olla perusta kunnossa, sitten vasta voi leikkiä ajatuksella, että suhde voidaan pelastaa. Ja tämän aloittajan suhteen perustoista me emme tiedä yhtään mitään.


      • Väärä tulkinta
        9 + 3 kirjoitti:

        Pitääkö sitä alkaa uhkailemaan? Jos ei puhetta ymmärrä, miten toiminta vaikuttaisi? Hetkellisesti tuo nuori voisi jättää tietokoneen mutta palaa taas samaan kaavaan. Ihminen vain on sellainen: toimii omien näkemysten mukaisesti.

        Kuten klisee sanoo "ihminen ei muutu"

        Klisee voi sanoa noin, mutta klisee on silti valheellinen. Ihmisen perusluonne tai temperamentti ei muutu, mutta käyttäytymismallit voivat muuttua. Järkeä, tietoa, kokemusta ja viisauttakin tulee koko ajan lisää ja se voi johtaa muutokseen.


      • Intressi vapaa.
        yksin parisuhteessa kirjoitti:

        Komppaan tätä vastausta.

        Jos et itse harrasta tietokoneita (ellei kyseessä ole työ) odottaa sinua yksinäisyys poikaystäväsi ruoanlaittajana ja siivoojana.

        Se että asutte yhdessä tekee asian monimutkaiseksi, mutta olette sen verran nuoria että ainakin sinulle löytyy joku jonka kanssa viihdyt varmasti paremmin.

        Kaveri pitää olla sellainen että hänen kanssaan viihtyy.Sano suoraan että mistä kiikastaa ja mitä haluat.Vaadi sitä mitä itse haluat ja tehkää sitten kompromissi jos ei toimi kantapäät yhteen ja menoksi.Kone ei saa olla tärkeämpi kuin ihminen.Muuten sinun pitäisi kasvattaa omaa tahtoasi koska tahtosi on kovin heikko sillä suhteenne olisi pitänyt selvittää jo ennen tälle palstalle tuloa.Ymmärrän kyllä jos työkalusi on ollut hukassa ei pidä olla uusavuton omissa asioissaan koska kumpainenkin edustaa 50% yhteisien asioiden päätöksen teossa.Äänten mennessä tasan kompromissi ratkaisee tai lopputili ja lomarahat.Ymmärrän kyllä tilanteen vakavuuden mutta halusin ottaa asian humoristisesti mutta kuitenkin tosissaan.Onnea Yrityksessä.


      • Toivoa on vielä
        Älä höpise kirjoitti:

        On aivan absurdia väittää että 100 prosentin todennäköisyydellä suhde saadaan kuntoon. Tuolla logiikalla kaikki ihmiset, jotka ovat vain joskus ties mistä syystä lyöneet kamppeensa yhteen jonkun kanssa, ovat kuin luotuja toisilleen. Tuhoutuvia suhteita ole, koska kaikki voidaan pelastaa.

        Ensin täytyy olla perusta kunnossa, sitten vasta voi leikkiä ajatuksella, että suhde voidaan pelastaa. Ja tämän aloittajan suhteen perustoista me emme tiedä yhtään mitään.

        Ei se ole absurdia vaan optimismia, ja sitähän sinulla ei juurikaan ole, omalla negatiivisella "ei voi onnistua" asenteellasi luot jo hyvää pohjaa asioiden pieleen menemiseen.

        Parempi sekin että yrittää onnistua ja menee pieleen, kuin että yrittää alistua jo valmiiksi pieleen menoon.

        "Tuolla logiikalla kaikki ihmiset, jotka ovat vain joskus ties mistä syystä lyöneet kamppeensa yhteen jonkun kanssa, ovat kuin luotuja toisilleen"

        Noin juuri, 80% ihmisistä ylipäänsä on luotuja keskenään toisilleen, tai ehkä 70% , vaikea arvoida mitään prosentteja mutta kivojen ihmisten ryhmässä on kaikki kaikilleen luotuja, en tiedä kuulutko niihin.

        Taidat olettaa että kaikille on se yksi eikä sitten ketään toista?

        Aloittajan tilanne kuitenkin on TÄYSIN pelastettavissa.


      • kuvakulmia
        fotari69 kirjoitti:

        Minulla on huippuluokan digikamerassani aivan erityinen seksiobjektiivi,
        jota käytän pääasiassa vain eroottisissa kuvauksissa. Alastonmallitkin rakastavat tuota seksiobjektiiviani suorastaan intohimoisesti.

        Hienoa, haluaisin olla seksiobjektiivisi kohteena.


      • samikset

        Tiedän tunteen!..Paitsi, että olen sinua 10 vuotta vanhempi ja meillä on hemmetti pieni lapsi ja mies ei tee muuta kun istuu koneella!!. Ei käy töissä, vaan on päivät kotona.
        Lapsen hoitoon ei osallistu, koska istuu koneella aamusta iltaan yöhön, minun kanssa ei vietä aikaa, koska istuu koneella, kotitöihin ei osallistu, koska istuu koneella. Kun menen illalla nukkumaan, jää koneelle. Lapsi ja kaikki kotityöt siis yksin minun harteilla.. Eikä ole kyllä tuota seksiäkään kun ehkä kerran kahdessa kuukaudessa..Olen asioista puhunut, muttei muutosta näy.. Ei kai ole muuta vaihtoehtoa kohta, kun, että ukko muuttaa tietokonevaimonsa kanssa toiseen osotteeseen..


    • sinkkkku

      Olet niin nuori että vaihda ihmeessä parempaan.

    • Elät elämääsi.

      Pelaaminen on tärkeämpää poikaystävällesi kuin sinä. Sehän on ihan selvä asia. Sinun pitääkin nyt miettiä, suostutko tuhlaamaan tulevat vuodet olemalla kakkonen tai kolmonen poikäystäväsi elämässä vai haluatko nuoruudeltasi jotakin muuta.

      • helppo valinta

        Eikö se ole ihan itsestään selvyys, että jos et itse tykkää pelaamisesta, niin jätä se pelaaja ja etsi itsellesi ihminen, joka on kiinnostunut sanoista asioista kuin sinä. Helppoa, eikö!


    • ddss.

      Älä anna itsesi olla "seksiobjekti". Jos mies ei tule yhtään sua vastaan, silloin kun sä haluat tehdä jotain muuta, kuin tuijottaa sen niskaa, kun se säätää sen koneensa kanssa, niin älä säkään ole aina valmiina, silloin kun se jotain haluaa.

      • Liian nuori rakkaute

        Eikö miehesi käy töissä ollenkaan kun päivät on tietokoneella ? Kuule hän ei ole vielä kypsä yhteiselämään . On parempi että hän menee vielä vanhempiensa luo asumaan . Samoin sinunkin kannattaa vielä asua äidin ja isän hoivissa . Ei kannata liian nuorena aloittaa yhteistä elämää pojan klopin kanssa . Mitä jos teille syntyis lapsi niin auttaisko se miehesi sinua lastenhoidossa ? Oletko ajatellut että mihin sinä tarttet sitä pojan kloppia ? Oletkohan sinä hänelle äiti vai rakastajatar ?


      • ???!!!
        Liian nuori rakkaute kirjoitti:

        Eikö miehesi käy töissä ollenkaan kun päivät on tietokoneella ? Kuule hän ei ole vielä kypsä yhteiselämään . On parempi että hän menee vielä vanhempiensa luo asumaan . Samoin sinunkin kannattaa vielä asua äidin ja isän hoivissa . Ei kannata liian nuorena aloittaa yhteistä elämää pojan klopin kanssa . Mitä jos teille syntyis lapsi niin auttaisko se miehesi sinua lastenhoidossa ? Oletko ajatellut että mihin sinä tarttet sitä pojan kloppia ? Oletkohan sinä hänelle äiti vai rakastajatar ?

        Vanhemmille takas asumaan ettei varmasti opi itsenäistä elämistä ja kotitöitten tekoa?


      • mummo jo
        ???!!! kirjoitti:

        Vanhemmille takas asumaan ettei varmasti opi itsenäistä elämistä ja kotitöitten tekoa?

        Kyllä 19 vuotiaat voi vielä kasvaa kotona vanhempien hoivassa . Eivät he ole vielä kypsiä aikuisten elämään .


    • rumamies

      Miksi annat pimppiä tollaselle miehelle. Ei se sua rakasta. se on sun kanssa vaan seksin takia kun tietää että olet helppo nakki. Jätä se nyt heti tänään.

      • Ei helppo nakki .

        Joo just .Mua inhottaa tuollaiset miehet jotka kirjoittaa että nainen on helppo nakki . Ja nyt kaikki naiset tietää että miehet EI rakasta naisia he haluavat vain naida . Mitäs jos siskot lopetettais sexi kokonaan ? Katsotaan miten käy ! Muuttuisko ääni kellossa miehillä.


    • Jsk1234

      Hankipa itsellesi mies. Se auttaa tilanteeseen.

    • Naitunainen

      Olen samassa tilanteessa sillä erolla, että naimisissa ollaan oltu 5 vuotta ja uskoin miehen rakastavan minua, koska meillä oli aina niin hyvä seksielämä. Edelleen on hyvä seksielämä, mutta eihän se mihinkään riitä kun tunnetasolla sakkaa. Sanoisin, että juokse vielä kun voit!

      • rumamies

        No mikset sinä juokse vielä kun voit. Miks mensit naimisiin jos miehes on sohvaperuna?


      • 21

        Seksuaalisuus on viettitoiminto, sehän pelaa vielä vaikka muistihäiriötä sairastavalla. Seksin toimivuus ei ole sama kuin parisuhteen toimivuus, mutta parisuhteen toimimattomuus voi viedä myös halun seksisuhteeseen. Eli hyvä seksi yhdessä ei automaattisesti tarkoita, että rakastaa toista. Sun suhteessa ei siis välttämättä ole rakkautta, mutta ei ole kyllä poissuljettuakaan. Niinpä, tee nyt sitten ratkaisuja tämän palstan vastauksilla.Eroaminen eii oo helppoa.


    • elämä helpottuu

      Nainen olet pelkkä reikä,opi hyväksymään se.

      • Kovaluu

        Ja miehet on pelkkiä patukoita, hyväksykää jätkät se.


      • nainen-

        Tyhmä! hahhaaaaa


      • can you feel it
        Kovaluu kirjoitti:

        Ja miehet on pelkkiä patukoita, hyväksykää jätkät se.

        ja tuollaiset naiset tuskin muuta saavatkaan kuin patukkaa.


      • alistan..
        Kovaluu kirjoitti:

        Ja miehet on pelkkiä patukoita, hyväksykää jätkät se.

        Naiset on reikiä miehet on paljon muutakin MUHA HAA!


      • :)
        alistan.. kirjoitti:

        Naiset on reikiä miehet on paljon muutakin MUHA HAA!

        no sinä ainakin olet sontakikkare.


      • solu

        Miehet kertakäyttö kamaa.Ei ole järkeä eikä mitään muutakaan.


      • ¤¤¤¤¤¤¤
        :) kirjoitti:

        no sinä ainakin olet sontakikkare.

        Miehet on ruskeen reijän ritareita !


      • hugalabugalabuks
        Kovaluu kirjoitti:

        Ja miehet on pelkkiä patukoita, hyväksykää jätkät se.

        Naminami-suklaapatukkaa tarjolla taas etuperin ja takaperin aitoon Kongolaiseen tapaan, mutta vain suomalaisille Naisille....


    • Kyseenalaistaja

      Mihin tarvitset tuollaista miestä? Ja mihin hän sinua? Hän taitaa pitää sinua itsestäänselvyytenä. Älä tuhlaa enää yhtään aikaa tuollaiseen äläkä suostu elämään hänen ehdoillaan. Keksi tosiaan itsellesi jotain tekemistä: oma elämäsi. Miettiköön sitten mistä saa jatkossa sen seksin.

    • Joso Irma

      Sun pitää hiffata se yksinkertainen tosiasia, että mies on suhteessa vain seksin takia ja nainen taas harrastaa seksiä suhteen takia. Äläkä pilkkaa miehiä siitä ominaisuudesta, koska halu ainakin kohdistuu tasan sinuun. Naisille mies on vain väline, jolla saavuttaa materiaalisia asioita ja statusta.

      • Homman on pelattava

        joso irmalle: miehen kannattaa hiffata, että jos ei ole hyvä sängyssä, niin ei kelpaa. Hyvää miestä kyllä katselee. Ja aina vain pitempään, jos on vielä hyvä ruuanlaittaja ja tiestysti siivooja.


      • yvel
        Homman on pelattava kirjoitti:

        joso irmalle: miehen kannattaa hiffata, että jos ei ole hyvä sängyssä, niin ei kelpaa. Hyvää miestä kyllä katselee. Ja aina vain pitempään, jos on vielä hyvä ruuanlaittaja ja tiestysti siivooja.

        Siinäpä se. Ei sitä hyvääkään loputtomasti katsele.


      • helvetinhyvinmenee

        Näinkin se voi olla,
        nuoret naiset hakevat parisuhdetta, "kun muillakin on".
        Ja monet naiset tyytyvät huonoon seksiin vain statuksen ylläpitämiseksi: minulla on hyvännäköinen ja hyvin tienaava poikaystävä.
        Ja nyt mennään häämessuille ja tilataan kaikki bride-lehdet, kun meillä menee niin hyvin.
        Ensi vuonna mennään naimisiin ja tehdään vauva. Silloin pitää tilata kaikki vauva-lehdet ja osallistua kaikkiin mamma-keskusteluihin.
        Seuraavana vuonna ei sitten menekään niin hyvin, erotaan ja itketään kaikilla netin yh-sivuilla.
        Miten seksi liittyikään tähän asiaan?


    • Nettihiiren äiti

      Kyllä pahasti vaikutta siltä että poikaystävästäsi on tullut nettiriippuvainen ja sinun osasi on olla se joka hoitaa kodin ja viihdytyksen. Älä ryhdy poikaystäväsi äidiksi! Olet vielä nuori ja elämällä on sinulle paljon tarjottavaa. Pystyisitkö puhumaan asiasta poikaystäväsi vanhemmille, jotka voisivat auttaa häntä hakeutumaan ammatti-avun piiriin? Nettiriippuvuudesta paraneminen vie aikaa, eikä onnistu ilman omaa motivaatiota. Se on hankala sairaus, jota läheiset eivät omalla käytöksellään aiheuta eivätkä paranna, mutta voivat vahingossa toimia mahdollistajina riippuvuuden toteuttamiseen.
      Sinä olet nuori aikuinen ja kehitystehtävänäsi on nyt oppia elämän realiteetteja. Sinä et pysty muuttamaan toista, etkä voi vaatia itseäsikään hyväksymään kaikkea. Ratkaisut eivät aina ole helppoja, mutta joskus niitä on pakko tehdä. Hanki myös itsellesi tukea.

    • 29

      poikka haluaa seksiä ja peliä.... lol

      • Tämä pitää paikkansa, se osaa nauttia elämästä, kyllä käyp katteeks.


    • 874a6sd74

      Jos tuo on totta niin voi vahvasti epäillä että hän ei tunne rakkautta sinua kohtaan

    • Iltalehti:

      "Parikymppinen mies saattaa meidän kulttuurissamme olla aika lapsenmielinen. Nykyaika ei kannusta varhaiseen vastuuntuntoon eikä välttämättä anna parisuhdetaitoja lainkaan. Omat nautinnot ovat tärkeintä. Omalla kaverillasi se on pelaaminen ja kaverit. Hän ei kaipaa nuoren naisen ajatuksia tai tunteita eikä kotitöitä. Kunhan naiselta saa seksiä, tämä on paikkansa lunastanut.

      Suhdettanne voitte yrittää parantaa vaikkapa sopimalla tietyt päivät tai viikonloppu, jolloin kaikki asiat tehdään sinun toivomallasi tavalla."

      http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/2012081615963615_ss.shtml

    • .hyväksikäytettykö.

      Kuulostaa niin tutulle.. Itse asun reilu kolmekymppisen miehen kanssa.. Itselläni ikää 24 vuotta.. Mä käyn töissä, imuroin, tiskaan, moppaan, teen ruuat, jne eli pyöritän koko taloutta.. Lisäksi hoidan perheen neljä koiraa yksin.. Lapsia ei luojankiitos ole.. Mä olen myös se joka putsaa asunnon hajulukot, pesee auton, vihjaa miehelle että suihku voisi olla ajankohtainen.. Mies ei käy töissä, istuu vaan koneella päivät pitkät.. Joskus tupakalle mennessä sattaa viedä jopa roskapussin.. Sitten se silti olettaa että hän saa s*ksiä silloin kun haluaa ja suuttuu jos ei saakkaan.. Ollaan tunnettu nyt joku yli viisi vuotta, enkä osaa päästää irti ja ottaa elämääni takas.. Mulla ei ole oikein ketään muuta, mm vanhempien kanssa mennyt välit huonoksi.. Tiedän oma syyni, mutta kerroinpahan vain oman tarinani.. Mies väittää välittävänsä musta, mutta alkaa olemaan vaikea uskoa kun hän kohtelee mua näin huonosti ja käyttää hyväksi..

      • oppeliini1

        Mies välittää sinusta siivoojana, sängynlämmittäjänä ja kokkina. Ihmisenä sinä et ole hänelle yhtään mitään. Kun oikein syvällisesti tajuat tuon sitten vasta olet valmis elämään omaa elämääsi.

        Muutosta puolestasi ei voi kukaan muu tehdä, se on täysin sinusta itsestäsi kiinni.

        Tiedä ja pidä mielessäsi että elämä on täynnä hyvää ja kaunista, on vain niin helppoa jurruttaa vanhassa pahassa. Mutta kun tuon tajuat, oletkin valmis etsimää kauneutta joka on kätesi ulottuvilla.

        Tuo mies ei ole osa sitä yhtäloä.


      • helvetinhyvinmenee

        Mikäli olet masokisti,
        ja nautit miehen palvelemisesta, kaikki hyvin!
        Mikäli et, vaihda miestä tai opettele elämään yksin.


      • voi jessus..ei ole totta..ja mä oon sinkku...


      • Etsi sellainen

        mies jonka kanssa homma toimii. Se on helppoa kun ei aina sorru siihen ensimmäiseen tyrkyllä olevaan. Pidä tyrkkyä ainakin muutama viikko selibaatissa niin näet, onko se tavoittelemisen arvoinen. Hyvä tyyppi kyllä odottaa jos tietää saavansa sinusta hyvän puolison. Älä huoli tyhmää, työtöntä, mammanpoikaa, hyväksikäyttäjää tai muuta luuseria, niistä ei saa kuin harmeja.


      • miesolikuinlapsi

        Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen? Ja miksi niin moni suostuu? Monia miehiä passaa ensin äiti, sitten tyttöystävä tai vaimo. Eivät tiedä muunlaisesta elämästä eivätkä tajua tekevänsä jotain väärin.
        Voihan tuollaisille antaa vielä yhden tilaisuuden, kertoa että et aio katsella sellaista menoa enää yhtään, voi muuttua jos haluaa, jos ei muutu niin lähdet. Useimmat eivät olisi ansainneet sitä vielä yhtä tilaisuutta, niin kuin minunkaan exäni. Eikä se muuttunut kun se ei halunnut muuttua. Ei silti olisi halunnut joutua valintatilanteen kohdalle eikä luopua saavutetuista eduista.


    • herraherkules

      Hei!

      Kuulostaa aika huolestuttavalta,jos poikaystäväsi on tietokoneella koko ajan. Minun mielestäni sinua ei kohdella oikeuden mukaisesti. Jokaisessa suhteessa täytyy kunnioittaa toista ja näyttää välittämisen eleitä.

      • pöh!!!

        Ja vaihtamallakaan ei parane, mutta lisäseksi varmaankin auttaisi, kaveri osaa nauttia elämästä!!!


    • uniikki,

      Tosiaan on vaikea potkia jätkä takaisin porukoidensa luo koska porukat ovat hänellä jo kuolleet muutama vuosi sitten.

      Mutta kiitos vastauksista, minua auttoi kuulla muiden mielipide asiaan.

    • Älä tuhlaas aikaas yhtää siihe jätä saman tien..... jos ei usko puhetta niin voi voi....

      • pöh!!!

        Mikäs siitä nyt sitten korjaantus, hölmö neuvo vesilinnulta!!!


    • Parantunut1

      Olen kokenut saman. Se erona, että minä olen mies ja minä olin riippuvainen. Muuta pois. Jos poikakaverisi ei sitten "herää" niin sitten se on loppu. Poikaystäväsi voi olla masentunut ja tylsistynyt arkeen. Minä olin.

    • rakkausko, älä usko?

      Mulla on nuoruudessani saman tyylinen tapaus. Oletin että rakkaus on sellaista kuin Reginalehdessä unelma tarina alkaa sellainen "satu".Tai poikaystävä ostaa jotain ihanaa merkkipäivinä jne...Ajattelin missä on vika? Kun kaveri ei näytä välittävän? Joskus häntä väsytti autolla ajo, mitään kummempia ei puhuttu ajaessakaan enkä saanut kysellä liikoja.Jonkun huvilla yövyttiin eikä liiemmin puhuttu. Olin liian alhainen koulutasotyttö hälle ja vaatimaton kotiolo.Tää poika omisti auton ja paremmat eväät.Toisten miesten aikaan hän "leuhotti"" kaksmielisiä miesmäisiä juttuja.Mua ei oltu kotona perehdytetty mihinkään rakkausasiaan. olin aina alistettu kiltti tyttö.Ja sitten sekin vielä, että miehet tekee aina oikein ja niille maksetaan parempaa palkaakin.Akat on akkoja...ihmeteltiin kovasti, 60-luvulla, kun jokin nainen osasi ajaa autoakin, miten viisas oli. Voin jo tässä vaiheessa sanoa hyvä rakas tyttö: että heitä toi äijä menemään, lurjus, ja kaiken maailman seikkailija. Naisen mitää olla kunnian perään eikä liian helppo.Satukirjarakkausia ei taida monelle tulla, koska on on tarkoitettu tytöille prinsessasatuja lukien iltasaduksi ei aikuiselle tytölle. Sieltä ei tule valkoisella ratsulla prinssiä.

      • pöh!!!

        Kylläpäs tulee prinssi, sehän on jo tietokoneella!!!!!


    • tietävä00

      Itse tiedän pariskunnan joka ollut yhdessä toistakymmentä vuotta ja heillä lapsikin. Ukko koko ajan tietokoneella ja siinä hänen kaikki vapaa-aika menee. Karkaa todellakin vielä kun se helpompaa kuin viiden vuoden päästä. Ei se mies mihinkään muutu

    • deathmetal43v

      mun mielestä jos suhde menee tuhon tilaan, ihan kumman suunnalta vain, joko miehen tai naisen. niin laita se suhde poikki.. sinun miehes (poikanen) on selvästi peliriippuvainen. ja onhan tuo nyt ihan selvä että tietokone on tärkeämpää teidän suhteessa. miehesi puolella

      • pöh!!!

        Mutta kun nykyiset naiset tykkää poikasista, melkein kuin puuuma!!!!


    • diablo 3 jeesp0x

      you can not hide from diablo 3

      • CJCJCJ.

        HAHAHAHHAHAHA repesin tolle kommentille XD
        mut jokunen ihminen on jo kuollut jossakin aasiassa pelatessaan tota peliä, oli niin riippuvaisia siitä :|

        mut älä nyt ala säälistä sen kanssa jatkamaan jos vanhemmat kuolleet. kuvauksen peruustella vaikuttaa loiselta. heitä ulos, kela auttaa häntä.


      • Ole vanhempiasi pare
        CJCJCJ. kirjoitti:

        HAHAHAHHAHAHA repesin tolle kommentille XD
        mut jokunen ihminen on jo kuollut jossakin aasiassa pelatessaan tota peliä, oli niin riippuvaisia siitä :|

        mut älä nyt ala säälistä sen kanssa jatkamaan jos vanhemmat kuolleet. kuvauksen peruustella vaikuttaa loiselta. heitä ulos, kela auttaa häntä.

        Ai säälistä diablo kolmosta pitäis jatkaa vanhempien savetuksista jos ne itse kuoli pelatessaan, koska olivat liian koukussa lopettaan?

        Ei todellakaan pidä jatkaa, vaan pitää lopettaa sitä suuremmalla syyllä!


      • pöh!!!
        CJCJCJ. kirjoitti:

        HAHAHAHHAHAHA repesin tolle kommentille XD
        mut jokunen ihminen on jo kuollut jossakin aasiassa pelatessaan tota peliä, oli niin riippuvaisia siitä :|

        mut älä nyt ala säälistä sen kanssa jatkamaan jos vanhemmat kuolleet. kuvauksen peruustella vaikuttaa loiselta. heitä ulos, kela auttaa häntä.

        Kela ei muuten ole nainen, ei voi vaihtaa ja antaakin paljon nihkeämmin!!!


    • Lapset.

      Ovat lapsia. Kumpainenkin teistä on vielä henkisesti tenavia. Toinen istuu netissä päivät pitkät ja toinen kyselee olemattomaan parisuhteeseensa neuvoja netistä,todella surkuhupaisaa.

      • helvetinhyvinmenee

        Ehkä heistäkin tulee joskus aikuisia?
        Miksi sinä olet netissä?
        Kuinka oma parisuhteesi voi?


      • Miten niin surkuhupaisaa?? Lasten on tulevaisuus!!!


    • Kohtalotoveri

      Tarkistappas sivuhistoriasta mitä se sun poikaystävä siellä koneella tekee. Munkin aviomies viihtyi hyvin netissä ja sanoi
      juttelevansa autoista ja veneistä, mutta yllätys yllätys.
      Erosimme kun hän löysikin mielenkiintoisemman naisen sieltä.

      • :(

        jaa-a, kun hän on nyt sen uuden naisen kanssa, jutteleeko hän edelleen netissä "autoista ja veneistä" ...


      • pöh!!!

        Siinäpä se, ei niinkään pöljää!!!!


    • vieteaika

      Se että hän ei tue tapauksessa jossa äitisi on vakavasti sairas kertoo vain hänen itsekkyydestään samoin kuin muukin käytös. Puolisot ja kumppanit tukevat toisiaan.

      Ehdottaisin ratkaisuksi ilmoitusta että muutat hetkeksi pois. Sano hyväksyväsi hänen kiinnostuksensa koneisiin (nalkuttaminen, marttyyriasenne ja syyllistäminen ei auta) ja että hänellä on siihen oikeus mutta et aio viettää elämääsi kakkostilalla.

      Toivo hänen miettivän elämänsä tärkeysjärjestystä

      • pöh!!!

        Hänellähän on jo tärkeysjärjestys! Osaa nauttia elämästä ja saa sitä mistä tykkää!!!!
        Pelinautintoja ja seksiä!!!!


      • TOIMI NÄIN

        Toivo hänen miettivän elämänsä tärkeysjärjestystä loppuinen kirjoitus HYVÄ


    • Seksilakko

      Yksinkertaista, älä anna sille enää seksiä. Katotaan havahtuuko silloinkaan että jotain on mahdollisesti pielessä. Vetoa vielä samoihin syihin, joita hän käyttää ettei tarvitsisi poistua koneelta. Jos tämä ei toimi, lähde lätkimään ja etsi itsellesi parempi mies!

      • pöh!!!

        NO no. Siis meinaat että kun tulee nälkä niin pitää olla vielä enemmän syömättä!!! Silloinhan se suhde vasta pilalle menisi jos sen ainoan hyvän lopettaisi!!!


    • hei haloo

      Jätä tollanen itsekeskeinen idiootti

      • pöh!!!

        Miten niin???


    • 16+3

      Suomi24 keksinyt tääs tällasen tarinan, ettekö huomaa kun aloittaja ei osallistu ollenkaan keskusteluun?

      • pöh!!!

        Ei ne kerkee!


    • 70 lukuinen

      Tuossa iässä ihminen on niin lapsellinen.
      Uutuden viehätystä ei enää ole, arki kulkee omia uriaan.

      Se ei suinkaan tarkoita etteikö asiat voisi muuttua vielä hyväksi.

      Mies tarvitsee nyt kunnon herätyksen, joten nosta asiat pöydälle.
      Miehen on tajuttava mihin tilanne on johtamassa, hänen on punnittava sinun ja suhteen merkitys hänelle ja ennekaikkea mitä hän on valmis tekemään asian hyväksi. Jos taustalla on masennusta, tms. niin apua hakemaan.

      Jos miestä ei yhtään asia kiinnosta tai tilanne lupauksista huolimatta ei yhtään muutu, sinun on sitten tehtävä omat siirtosi, mitkä sitten ovatkaan.

      Itseäni kaduttaa oma käytökseni 20 iässä, en huomioinut tyttöystävääni tarpeeksi. Kaverit, omat tekemiseni, asiani, yms. veivät aina voiton yhteisestä ajasta. Ei se toisen parempi huomioiminen olisi itseltä pois ollut, päinvastoin.

      Nämä ovat kuitenkin asioita, jotka itse kukin ymmärtää sitten ajallaan, kun elämä on kouluttanut :(

      • timovaintottkai

        Moi sie 70 lukuinen....miten voit puhua siitä et mies tarvitsee sen herätyksen...sehän on ihna toisinpäin et mies tarvitsee omaa aikaa tekemiselleen...ja omille päätöksille


      • helvetihyvinmenee

        Toisia elämä opettaa,
        jotkut eivät opi koskaan...


      • pöh!!!
        helvetihyvinmenee kirjoitti:

        Toisia elämä opettaa,
        jotkut eivät opi koskaan...

        Elähän sie rupee viisastemaan!!!


    • uniikki,

      Osallistun osallistun, mutta en jatkuvasti jaksa olla kyttäämässä koneella ja vastaamassa jokaiseen viestiin.

      • pöh!!!

        Mitenkäs sinä sinne koneelle pääset?? Siellähän on jo se mies,. Taijatkin narrailla meitä muita. Kumpikos se siellä koneella nyt onkaan!!


    • uniikki,

      En olettanut että tästä tulisikin näin pitkä keskustelu, mutta kiitos yhäkin kaikille neuvoista. :)

      • japikka

        Ihminen saa yleensä sitä mitä pyytää...jos pyytää liian vaikeeta...niin liian vaikeeta on oottaa et saa vastattua kaikille...eli jos haluut seuraa ilman sarvia ja hampaita...mikset mennyt pubiin....tosin mistäpäin sie oot?


      • timovaintottkai

        kos vaikka kiinnostusin


    • jjljlööpkiåp

      mullekin kävi niin että ex tarvitsi konetta kuin keuhkopotilas hengityslaitetta, koska meilasi ja chattasi uuden naisensa kanssa. seksi mun kanssa kyllä kelpasi ihan siihen hetkeen asti, kun jätti mut.

    • jookkke

      ollut itse samassa tilanteessa tosin että itse olin siis tässä tietokone hommissa ja playkka mut tota, vaikka tää kuulostaaki aika oudolto kuka itse on tehny väärin nii olen sitä mieltä että sinun kannattaa vaihtaa miestä!.. mutta itse päätät :)

    • Allu599

      Itse yritin tehdä kaiken naiseni eteen, autoin, annoin tukea kaikissa asioissa. Laitoin romanttisia illallisia ja vietimme paljon aikaa yhdessä. En ryypännyt , enkä sikoillut. Sitten se ämmä jätti mut. Tälläinen tarina.... Mut nyt sinkkuna on kyllä paljon rennompi olo.

      • timovai

        Kullostaa et olet löytänyt ittesi...ei kaikki miehet naista kaipaa...vain ne jotka haluu lapsia...siinä on naisilla jostain syystä etuoikeus...sen kun sais vielä purettua


      • pöh!!!

        Näinhän sitä rentoutta löytyy!! En kyllä haluaisi kokeilla!!!


      • unelmienpoikamies12

        Voi Allu, olet ihan selvästi parisuhdemies. Tuo nainen ei ollut oikea sinulle. Sopivan kanssa kaikki sujuu lähes kuin tanssi.


    • elämääontämäkin

      Ajattele ihan itse,
      mitä haluat loppuelämältäsi? Jos mies on jo nuorena tuollainen, mieti millainen hän on vanhempana? Mikäli haluat mieheltä vain seksiä pari kertaa viikossa, pidä se mies. Mikäli haluat jotain muutakin elämää, vaihda miestä, pian.
      Kuuntele / katso PMMP:n vdeoita, hyvin tehtyjä, vaikkei musiikista pitäisikään.

      • timonvei

        miksi haluaisit mieheltä vain pari kertaa viikossa...onks se kykenemätön muuta kuin ottamaan?


    • aikuinen mies 64v

      jos minulla olisi kiva nainen tai vaik rakastettava vaimo en kyllä iltojani tietsikkaan tuhlaisi,olishan laskut maksettavat ym muut kakolliset

      • timonvein

        Siis vaimos on kuollut ja sie tänne yksin jäänyt ulisemaan...tietsikan kanssa nyt sit mviimeisiä päiviä vietät


      • Rakkaudella ........

        Aikuinen mies 64 v. Täällä ois vapaa nainen sinulle . Ota ja omista !Rakkaudella !


      • pöh!!!

        Et varmaan osaa käyttää koko vehettä ja toimiiko mikään....


    • timonvein

      Onhan se hienoa olla seksiobjektivikin...ei tiiä mitä kaunista siitä kehittyy....tosin jos syöt rauhoittavia...niin ei ainakaan mitään kaunnista että yleisölle pitää tälleen kertoo omaa elämäänsä

    • poikamies 64v+

      ruusuja kaikille vapaille naisille, ja iso kimppu vain yhdelle oikealle.onko ehdokaita?

      • helvetin hyvinmenee

        en ole vapaa,
        mutta käyn vieraisssa, kun oma ei anna tarpeeksi usein. ruusuja, kiitos?


      • Sinkkunainen xxxx

        Sinulle poikamies 64 . Miten saan yhteyttä sinuun ? Sinkkunainen


    • Holmes J

      Minä olen kanssa pelkkä seksiobjekti,naiset piirittävät jatkuvasti ja haluavat vain seksiä.
      Mutta hienoohan tämä on.

      • nicole_

        entäs minä, olen nainen ja kaikki miehet haluaa vain panna mun kanssani. Olen pantavannäköinen, mitä ikinä se sitten tarkoittanee...Eli seksiobjekti.


      • ---
        nicole_ kirjoitti:

        entäs minä, olen nainen ja kaikki miehet haluaa vain panna mun kanssani. Olen pantavannäköinen, mitä ikinä se sitten tarkoittanee...Eli seksiobjekti.

        transuille on oma osionsa.


      • Pienessä puutteessa.
        nicole_ kirjoitti:

        entäs minä, olen nainen ja kaikki miehet haluaa vain panna mun kanssani. Olen pantavannäköinen, mitä ikinä se sitten tarkoittanee...Eli seksiobjekti.

        Annatko Nicole kaikille, vai mistä tiedät?
        Laita osoite palstalle, kiitos.


      • nicole_
        Pienessä puutteessa. kirjoitti:

        Annatko Nicole kaikille, vai mistä tiedät?
        Laita osoite palstalle, kiitos.

        en ole transu vaan ihan 20v. nainen. Ja en mä kaikille jakele, riippuu vähän, voin laittaakin. Minkäs ikäinen olet? Ja siitä tiedän kun kaikki niin minulle sanovat ja frendinikin kertoi, että sen poikaystävän kaverit olivat sanoneet niin.


      • pöh!!!

        Voihan piru!!! Etkä varmaan osa käyttä tietsikkaa!!!!!


    • KERRASTA POIKKI

      KYSEESSÄ ON SELKEÄ NETTIRIIPPUVUUS....


      JOKA BOYFIRIENDISI OHJATAAN HOITOON TAI YKSINKERTAISESTI TEET SELVÄKSI ETTÄ HÄIVYT KOKONAAN HÄNEN ELÄMÄSTÄÄÄN

      JÄÄKÖÖT ROIKKUMAAN NETTIFEMKKOJENSA KANSSA

    • Tietsi rules

      Pidä noin hieno ja kovapalkkainen mies!

      • helvetinhyvinmenee

        Kerrottiinko jossain hänen palkkaansa?
        Haluan myös hyvännäköisen, hyväkäytöksisen, hyväpalkkaisen, hyvinpanevan miehen.
        Mistä niitä löytää?


      • ne ex-nokiat
        helvetinhyvinmenee kirjoitti:

        Kerrottiinko jossain hänen palkkaansa?
        Haluan myös hyvännäköisen, hyväkäytöksisen, hyväpalkkaisen, hyvinpanevan miehen.
        Mistä niitä löytää?

        Nokia heittää niitä muutama tuhat lähiaikoina pellolle.

        Sen jälkeen ne ei ole enää ainakaan hyväpalkkaisia. Elikkä eivät kelpaa sinulle...


    • _Pera

      Kovat miehet laittavat uutta asfalttia tiehen kun tommoset vässykät nörtteilee vaan koneella. Hanki ittelles tosimies eikä tommosia pellejä mitkä rakastaa tietokoneita. Ei kukaan oo tarvinnu tietokoneita ennenkää eikä me sellasia tarvita nykyäänkää.

      T: Suomi24 chättääjä iso-hauis Pera

      • bluu.

        Asfalttimiehet ei osaa käyttää tietokonetta!!!


    • 10+9

      Ihminen muuttuu ympäristön tarjoamien ajatusten ja arvojen takia pinnalliseksi, ja se on helppo huomata jo siinä, että useimmat hakevat tyydytystä elämään ainellisella tasolla. Sama ilmiö leviää myös ihmissuhteisiin, jolloin läheisyyttä pyritään hakemaan pinnalta seksin avulla sen sijaan että suhde olisi jotakin aitoa. Oletkin AP omakohtaisesti huomannut asian, eli sen että et koe mitään syvempää yhteyttä suhteessasi, vaan että ainoa kiinnostuksen kohde on kehosi, et sinä.

      Opitut ajatukset vaikuttavat meihin siis erittäin negatiivisesti, ja niistä tulisi päästä eroon, mikäli tahtoo jotakin aitoa elämäänsä. Ensisijaisesti täytyy kuitenkin ymmärtää mikä on aito oma itse. Hyvä kirja aiheesta löytyy täältä: www.alkuajatus.org

      • pluu.

        Ahaa!! Hän siis elää vieraassa kehossa!! Viisasta, ja tarkoitat siis että seksissä ei saisi mennä syvälle, hmmm, tätä täytyy vähän mutustella!!


    • 051tus

      Taitaa tämä nuori 19 -vuotias tyttö olla myös nörtti, päätellen siitä, että on hakemassa siihen ongelmaansa YLLÄTYS YLLÄTYS, netistä, TIETOKONELLA! Että pata kattilaa soimaa... Joo mutta niin myö ollaan muutki tämän kirjoittelupalstan horot. :D

    • :)

      hommaa sille töitä, ens alkuun. Semmoista työtä missä se ei voi käyttää nettiä, se auttaa nettiaddiktion hoidossa.

      • pluu.

        Ei käy. Ruma ehdotus, kun kaveri on löytänyt mukavan elämän.


    • Vaihtoon...vai ei

      1) Jatka seksiobjektina niin kuin valtaosa. Kun vanhenet, hän vaihtaa sinut sitten nuorempaan ja nättiin.

      2) Otat eron heti ja valitset hieman älykkäämmän yksilön. Unohdat menneet ja aloitat elämän.

      • Herpamaaria

        Juu, homo kannattaa naida


      • pluu.
        Herpamaaria kirjoitti:

        Juu, homo kannattaa naida

        Huom! Vain rekisteröity parisuhde sallittu!!


    • Hanki oma kone jonka liitat hanen koneeseen ja osallistut tekemisiinsa jotta tiedat mita tekee. Ei tietokone eika netti ilman sisaltoa ole mitaan. Netin markkina ja mainosvoimat ovat ammattilaisten tyota. Katso sisalto ja arvioi sen jalkeen.

      • pluu.

        Paras ehdotus tähän mennessä!! Onhan täällä toimiviakin aivoja, eikä vain asfalttimiehiä!!


    • omat asunnot

      Kannattaa varmaan asua erillään. Katsoa kiinnostaako toista edelleen pelkkä seksi. Vai viitsiikö hän huomata välillä sinua..

    • ögjwögejgöhjö

      Tuosta seksiobjektista en osaa sanoa, mutta poikaystäväsi näyttää olevan pahasti tietokoneriippuvainen. Siihenhän tuo viittaa, ettei osaa enää mitään muuta tehdä kuin istua tietokoneella. Hän on nuori ja tilanne voi muuttua, toisaalta jaksatko odottaa ja elää tuollaisen tietokoneensa kanssa "rakkaussuhteessa" olevan nörtin kanssa.

    • mr. hemingway

      Tilanne vaan pahenee kun Ubisoftilta saa Gamescomin kunniaksi eurolla pelejä. Ehdotan, että haet koirista seuraa vähäksi aikaa ja sanot miehelles, että nekin huomioi sinua enemmän.

    • Entinen seksisti

      Ainakin kaksi vaihtoehtoa.
      1. Tyrkytä usin seksiä.
      2. Ala pihdaa ja katso mitä tapahtuu.

      Vaihtoehdossa 1. olet hänen seksiorjansa, jos se riittää sinulle ja hänelle se jatkuu niin kauan kuin pelkkä seksi jaksaa pitää teidät yhdessä.
      Vaihtoehdossa 2. hän ja sinä joudute mietimään mikä teitä yhdistää. Jos se on vain seksi, ei kannata jatkaa (jos suhteelta muutakin haluaa, yleensä ihmiset haluavat muutakin.

      Arvaan, että olet tosi hyvän näköinen ja mies on antanut halujensa viedä ja sinäkin pidät seksistä. Kauniiden naisten pulma on se, että melkein jokainen mies haluaa rakastella heidän kanssaan, mutta ei välttämättä viihdy muuten yhdessä.

    • OLIIVIPUU

      Voi tyttökulta, olet päässyt siihen suurempaan opinahjoon, nimittäin elämän kouluun! Turhaanpa sinä tai kukaan muukaan tällä palstalla kyselee mitä tehdä, jokainen meistä tekee samat virheet -se on sitä elämää. Et sinäkään usko meitä (ohjeita tulee miljoona), vaan sinä käyt tuon eka seurustelvaiheen elämässäsi läpi ja uskot ja ymmärrät vasta sitten kun olet tajunnut missä mennään.

    • pelaaja poika

      Olen ollut samanalaisessa tilanteessa kuin aloittajan poikaystävä. Sain tyttöystävän, muutto yhteen, parin-muutaman vuoden yhdessä asumisen jälkeen elämä rutiinia ja tylsää. Sitä tuli vietettyä paljon aikaa tietokoneella ja siitä myös sain kuulla.
      Joskus tyttis ehdotti että tehtäisi jotain yhdessä. Ruokaa, pelattaisi tms. No ei sitä just silloin voinnut kun oli yksi juttu tietokoneella kesken. Seuraavana päivänä ehdotin sopisiko hänelle että tehtäisi mitä hän eilen ehdotti. Ei sopinut (juuri nyt), piti katsoa sinkkuelämää tms. Itse meni sitten tietokoneelle jossa oli loppu illan.
      Kauppoihin ei enään siinä vaiheessa huvittanut lähteä. Koska siellä oli tylsää. Eikä mitään kiinnostusta ja taitoa olla makutuomarina. Vastasin että mene sinä vaan.

      Tilanne alkoi muuttua jossain vaiheessa paremmaksi. Oli viikonloppuja jolloin ei tullut pelattua, esim joulunvietto. Aloimme tehdä yhteisiä pieniä asioita kuten tammen pelaaminen, ulkoilu tms. ei vie paljoa aikaa mutta se yhdessä tekeminen oli tärkeätä. Aloite lähes aina tuli tyttöystävältä.
      Tietokone peleissä on se ikävä juttu että täytyy pelata jatkuvasti että pärjää, jos silloin tällöin pelaa niin aina häviää. Jossain vaiheessa kun oli muuta elämää niin lopetti jonkun pelin pelaamisen. Välillä retkahti pelaamaan samaa tai uutta peliä mutta suunta oli hyvä.
      Lopulta kävi niin että aika ajoi tietokeensta ohi jolloin sillä ei voinnut pelata uusia pelejä. Alkoi olla selvinyt riipuvuudesta.
      Tässä vaiheessa tyttöystävän mielessä oli kypsynyt ajatus erosta. Juttelimme asiasta mutta hänelle suhde ei ollut sitä mitä halusi.

      Vaikka moni täällä sanoo että jätä se sika niin voi sellainen sika myös muuttua.

    • Haittaakse?

      terveisin, ei mikään ruusu mutta kukka kumminkin...

      Jk. Laita määrä aika jos muutu niin muuta sinä...

    • yksäiti

      Hei,

      Mulla oli aikoinaan sama tilanne mutta meidän perheeseen kuuluu myös lapsia.
      Aikani jaksoin katsoa touhua mutta sitten sanoin miehelleni, että valitse: Tietokone tai perhe. Siihen loppui hänen jatkuva pelaaminen. Pehe on siis hänelle tärkeämpi.

      Elä jää tuollaiseen suhteeseen vaan pistä ukko valitsemaan sun ja tietokoneen väliltä niin tiedät kumpi on hälle tärkeämpi.

    • ctrl alt del

      valitettava ongelma useassa suhteessa. Tietokoneriippuvuus on ajanut ohi tv:n katselusta. Itse vältän koneen käyttämistä iltaisin. Koita valita itsellesi osallistuvampi puolisko. sanonta: kaksin aina kaunihimpi on totta. Sinuna ottasin ongelmat nyt käsittelyyn ja sitten vedät johtopäätökset. Onnea matkaan, ole rehellinen itsellesi sitten...

    • jyke

      jätä, jätkä

    • Perse-Einari

      Eli jos ihminen sairastuu, jätä se sika???

      Miehesi on addikti. Yritä saada hänet tajuamaan se ja ymmärtämän, että jos ei hän kiinnitä sinuun enemmän huomiota, suhde on vaarassa.

      Muuten nuo jätä se sika -kommentit ovat lähinnä asennevammaisten paskojen juttuja. Entä jos sairastut syöpään, etkä jaksa tehdä mitään tai halvaannut. Kai olisi ok, että jätä se lehmä?

      Yritä auttaa miestäsi hänen sairaudestaan irti, jos ei hän suostu millään, irtaudu. Mutta älä heti jätä tai olet vielä häntäkin pahempi.

    • suoraa sanomaa

      Olet sille masentuneelle ihmiselle vain kävelevä reikä johon hän tekee tarpeensa. Masikseenhan liittyy haluttomuutta tai ylikorostunutta halukkuutta seksiin.
      Jätä se nyhverö!

    • Mies 28w

      Olen itse mies ja sanoisin että jättä tommonen ukko. En ymmärrä miten tommosen wänkkerin kanssa kukaan ees pystyy olemaan.

    • Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Irti vain moisesta suhteesta!!! Jospa hän sitten huomaa, mitä menetti ja miksi...tai sitten ei!!!

    • mies89

      se asia on kyllä niin että teot eivät valehtele sanat taas voivat valehdella eli kannattaa dumpata tommoset pojat pihalle !

    • lihakseton rutjake

      Jätä se. Löydät parempia milloin ja mistä vaan. Älä vaan etsi netistä.

      Jatkuva tietoneen edessä kököttäminen luultavasti pilaa nuoren miehesi terveyden pikaisesti, jolloin riippanasi on pelkkä möhömahainen lihakseton impotentti ihmisen irvikuva...

    • Turha ryhtyä äidiksi

      Olen itse mies ja sanon seuraavan: mies ei muutu. Et voi muuttaa miestä. Jos hän itse haluaa muuttua, se on mahdollista, mutta sinä et voi sitä tehdä.

      Eli jätä mies mahd. nopeasti. Olet vielä nuori ja voit löytää kunnollisen kumppanin.

    • siis

      Lopeta suhde. Jos hän hän on tuossa iässä täysin peliriippuvainen.
      Eikä hänellä ole pienintäkään halua, ehkei kykyä huomioida toisia
      ihmisiä ja heidän tunteita, saati myötäelämään.
      Parasta olisi, jos saisit hänet hoitoon.
      Peliriippuvuus vain pahenee, myöhemmin rahapeleihin.

    • Suopeasti

      Voisit ehdotta, että jollei hän muuta käytöstään niin rupeat käymään yksin ulkona.

    • volvomies

      Heippa Kaikille.
      Niin työskentelen siinä sivussa tukihenkilönä ja kyllä on tuttu aihe ikävä kyllä.
      Mutta nyt heti puhumaan kaikista asioista mikä parisuhteessa mättää.
      Sillä kun ihmiset puhuisivat omista asioista, haluista, ongelmista jne
      kaikista maan ja taivaanvälillä niin se jo riittää yleensä solmut aukaisemaan.
      Onhanse yleensä silleen että arki astuu parisuhteeseen mutta väitän että
      kaksi ihmistä pystyy elämään onnellisena loppuelämän jos yhteistä halua
      ja tahtoa riittää.

    • tavarakuluu

      No mutta sinähän vaikuttaisit olevan.

    • jk

      et mitään

      • action.......6

        action.......


    • 2+18

      Sellaista se on.
      Teillä on eri kiinostuksen kohteet.
      Tee pieni suunitelma, kerro hänelle mitä tahdot tehdä ja tehkää se.
      Älä tee niin, että sanot tehdään jotain ja sitten kun kysytään mitä, en tiedä.
      itseäni ( mies ) ei kiinosta jos vaihtoehtoina on lähikuppila missä on käyty jo useita kertoja.
      Netissä on ihan mielenkiintoista luettavaa ja muuta ja se voittaa kyllä mielenkiinnollaan monet asiat.
      Istuminen paikoillaan ei kiinosta, mutta netti tekee ihmeitä, kun voi lukea tiedettä ym.
      Shoppailu on mukavaa, mutta siihenkin tuli melkein stoppi, kun ei saa oikeastaan ostaa mitään, koska melkein kaikki paitsi meikit ja kengät ja vaatteet ovat turhaa.
      Ihan sama maksatko itse, vastustusta löytyy vaikket itse vastustaisi meikki ja kenkä ostoksia.
      Mies tahtoo tekniikkaa ja uutta, anna miehen tehdä mitä mies tahtoo, niin hän tulee tyytyväiseksi ja huomioi sinutkin, kun ei saa aina kielteistä vastustusta.

    • Seksin predikaatit

      >Mitä hittoa minä teen?
      Vaihda roolia ja aktivoidu seksisubjektiiviksi.

    • Hyviä kannaottoja, mutta mustakin pitäs vakavasti keskustella ensin. Olet nuori, että löydät kyllä vielä uuden kumppanin, mutta jos on rakkautta, on aina myös toivoa! Itse olen jo 40:n, mutta joskus vaan kaduttaa, että nuoruudessa ei katsonu suhteita kunnolla loppuun vaan vaihtoon meni helposti tyttöytävä.

    • jätä se

      Addikti tekee vain sitä mistä on riippuvainen. Seksi, netti ja viina tavallisia. Muuten tyhjä ihmiskuori.

      • MiEs.

        Potkaiset pihalle sen surkean nyhjäkkeen ja heität koneen perään.


    • hölömöä älämölöä6

      kaikenklaista vonkumista..käytä päätäsi ..siis tukan alla on aivot ja siellä varman sullakin raksutta ..ainakin joskus...

    • TOIMII VARMASTI

      SYÖ 8 MÄKKI HAMPURILAIST, PASKANNA ISO PÖKÄLE, PISTÄ PAKASTIMEEN, OTA JÄÄTYNYT PASKAPÖKÄLE JA TYÖNNÄ WITTUUS

      • NÄÄKKIIIHÄHHHÄ

        ELEKKEE KELLEKKEE KEHTOO SEX SEISOO JA SEX HARITTAA, AINA EI OUK OBDUKTIO ERESSEESSÄÄ VUAN KAHTOO KANNOO RAUHASSA KANNOO JA KUKKOO KARVOIHIN EIKÄ KARKKUUN AINAIN MIUN ELMÄIN MÄNJ JO PILOILLEN SUAKO KAHELLA SIIPIKARJAN PIHOILLE JEES SIITÄ JA MAMMIN POIJJJJAAT JOTTA SILLEEN EI HIPPLOO TAVARAAA KARVAISTAKAAN VÄHÄT SINÄ JA MINÄ SEKSISTÄ ON MUUTA MUUNOIN ELÄMÄIN JOO ...


    • Jos haluat seksiä

      itsekin olet myös subjekti.

    • Tyttö -86

      Brainstormatkaa yhdessä lista asioista, jota olette tosissanne halunneet tehdä ja kokeilla, ja laittakaa sieltä juttuja kalenteriin etukäteen. Jos olette tehneet ennenkin asioita parina, ehkä yhdessä asuminen on vain muuttunut liian rutiininomaiseksi. Jos ei suunnittele etukäteen, käy helpommin niin että ehdottaessa ei sitten sovikaan. Voi tuntua kummalliselta sopia kalenteri kädessä juttuja poikaystävänsä kanssa, mutta mielestäni se maksaa vaivan.

      En tiedä mitään teidän suhteestanne, mutta riitely tai väärinymmärrykset voivat johtaa siihen, että jompi kumpi vetäytyy mieluummin omiin oloihinsa. Kummankin pitäisi rehellisesti pystyä puhumaan siitä, mikä tuntuu vaikealta suhteessa tai elämässä yleensä, sitten yhdessä tekeminenkin on taas luontevampaa. Toisaalta, kun asioita on tarpeeksi puitu, on vain hyvä mennä ja tehdä. :) Tsemppiä, musta kannattaa yrittää!

    • ksjv

      Kokeile vaikka sitä että saat hänet pois koneen äärestä juuri sillä seksillä. Ota vaikka pari päivää niin, että suostut hänen kanssaan seksiin mahdollisimman monta kertaa niin hän on mahdollisimman paljon pois konen äärestä. Tämän jälkeen kysele häneltä, mikä koneen ääressä olemisessa on niin kivaa. Ole kuin olisit kiinnostunut hänen harrastuksestaan äläkä heti tyrmää hänen ajatuksiaan. Koska hänellä on selvästi riippuvuus siihen niin olisi hyvä kuunnella ihmistä aluksi. Ota vaikka sen jälkeen puheeksi että olet huolissasi hänestä kun hänellä ei näyttäisi olevan elämässä muuta. Ehsota vaikka hoitoon menemistä ja lupaa olla tukena. Älä kuitenkaan koskaan sano häntä nörtiksi, koska se voi lannistaa

    • Minkä takia hän on tietokoneella? Pelaa? Surffailee?
      Tosin tuolla vähän kuitenkin painoarvoa jutussa, ymmärtäisin jos tekee jotain koulu juttuja ym ja olisi kiire...tosin ei aina voi olla kiire että pitää suhde pilata.

      Ehdottaisin sinuna oikeasti jotain tekemistä, harrastamista yhdessä, elokuva iltaa tai vastaavaa..jos mikään näistä ei kelpaa, ota asia puheeksi uudestaan..miksi on tietokoneella ym...elä käyttäydy kuitenkaan syyttävästi, muuten tulee riita. Sopikaa vaikka että viikonloppuina ei käytetä tietokonetta ollenkaan, kumpikaan.

      Onko hän ehdotellut mitään mitä voisitte tehdä yhdessä? Tuleeko muuten mukaasi jos esim pyydät kaverin luokse tai vastaavaa...?
      Miksi hänellä on tylsää vanhempiesi luona? keskustelitte aiheesta? jos asia menee siihen että joudut koko aika häntä anelemaan ym jätä...

      Jos noista mikään ei ala toimia voin sanoa kokemuksesta että kannattaa jättää hänet, itsellä asia siis oli toisin päin, itse ehdottelin naiselleni mitä tehdä ja hän oli koneella. Mikään ei kelvannut ja yhteinen aika jäi vähäiseksi...sitten tuli riitaa jne jne... Eroavaisuuksia tarinaan kyllä on...mutta jos haluat viestitellä niin kirjoittele tähän viestiin.

      • uniikki,

        Hän pelaa tietokoneella, eikä lähde kavereiden luokse jos pyydän vaan jää koneelle istumaan. Ja vanhempien luona on tylsää ilmeisesti koska ei ole tietokonetta sitä hän ei ole täysin myöntänyt mutta ei ole kieltänytkään.


    • Jätä se sika!!

    • V.K.

      Hanki uusi poikaystävä, joka välittää susta enemmän kuin mistään muusta.
      Eroo siitä, ja mee vaikka kaupungille, tai etsi netistä joku toinen. Yleensä netissä ja kaupungilla voi löytää miehen, joka välittää susta.

    • näin se menee

      Harrastakaa enemmän seksiä. Eikö se ole kivaa yhdessä olemista?

      Muutaman vuoden kuluttua poikaystäväsi on tottunut siihen että sinä et halua seksiä ja sitten sinä jätät hänet koska hän ei ole kiinnostunut sinusta seksuaalisesti.

    • nämykkä

      Ensinnäkin olette hyvin nuoria, joskus ikä tekee sen ettei vielä ole valmis vakiintumaan ja elämään kypsää parisuhdetta jossa toinen otetaan huomioon. Kenties poikaystäväsi haluaa olla vapaana eikä tiedä miten muuten pakenisi suhteesta jossa ei halua olla, kuin vetäytymällä tietokoneelle.
      Kysyisin mielelläni myös, että mitä hän tekee koneellaan. Pelaako, paiskiiko töitä, lojuuko chattailemassa? Siitä voit tehdä johtopäätöksiä hänen mielentilastaan josta ei ilmeisesti ole kykenevä puhumaankaan.
      Se että hän rakastaa sinua, ei kuitenkaan tarkoita sitä että hän pystyisi elämään kanssasi sinun ehdoillasi, joihin liittyy vaatimuksia esim. tietokoneelta poissa pysyttely mikä ei nettiriippuvaiselle ole helppoa eikä hän näe sitä tarpeellisenakaan.
      Usein miehet ovat toimintakeskeisiä kun eivät muuhun pysty, tässä tapauksessasi mies on myös itsekäs, haluaa toiminnan olevan hänen itsensä valitsemaa.
      Jos haluat tehdä pitkän ja kivisen tien kenties kuitenkin toimimatonta lopputulosta kohden kärsien paljon ja yrittäen liikaa kun mies vaan olla möllöttää, niin voit alkaa "parantamaan" häntä, kokemuksen syvällä rintakarvaisella äänellä kuitenkin valitsisin sinuna vähemmän uhrautuvan tavan, elä itsellesi ja hanki parempi, kypsä mies rinnallesi.

      • uniikki,

        Hän pelaa tietokoneella.


      • nämykkä
        uniikki, kirjoitti:

        Hän pelaa tietokoneella.

        Pelaaminen on riippuvuutta aiheuttavaa. Liian pitkien tietokoneella istumisten jälkeen ollaan tutkimuksen mukaan helpommin masentuneita kuin normaalisti. Sanot myös että hän istuu "kaiket päivät" eli käykö töissä tai opiskeleeko? Jos ei niin se voi myös aiheuttaa elämänilon katoamista kun nuorella miehellä aika monesti on kovat paineet tulla "joksikin", menestyä ja päteä. Tällainen voi vaikuttaa myös suhteeseenne. Voit tutkia netin lääkärisivuilta, että onko hänellä masennuksen muita oireita ja toimia sen mukaan. Käännä huomiosi itsestäsi sivuun ja koeta nähdä hänen elämäänsä kokonaisuutena, miksi hän ei tunnu olevan muutenkaan innostunut mistään niin ehkä pääsetkin muuhun lopputulokseen, kuin se eroaminen ja uusi yritys.


    • jätä se mies

    • jep jep jepulis

    • SANON EI

      SEX JA OBJEKTI = OBJEKTI SEX 00 TOIVOTAN SEXIN TAITAJAT LATINAA SUOMESSA YLIOPPILASPÄÄSSÄ HÄSSÄÄ VERKOSTOIHIN KATUMAAN ARKAA JA TAITAMATONTA SUHTAUTUMISTAAN SEXIIN, MINUN MAILMASSANI

    • Ei jokapäivä nettiä

      Herää kysymys mitä ko.mies tekee netissä eikö hänellä ole työtä vai onko netin käyttö työhön liittyvää? mikäli ko.pelaaminen onko se uhkapelejä vaiko vain pelaamista....vaiko notkumista sosiaalisessa mediassa..esim.facebook tai twitter moni jää niihin koukkuun ja eroon ei pääse kuin hoidolla ja keksimällä mielekästä puuhaa...muuta kuin sänkykamari puuhat..kysy ja ota selvää ystävällisesti mieheltä mikä saa hänet koneen ääreen niin tiukkaan tahtiin että aika menee siellä kokonaan?

    • uniikki,

      Kiitos jälleen kaikille asiallisista vinkeistä ja ei kiitos niistä ei asiallisista. :)

      • Windsor 2

        Käy katsomassa mitä sun kaveri tekee koneella, veikkaan että ei muuta tee kuin kattelee pornosivuja ja runkkaa. Sinulla on kaikki tässä elämässä vielä edessäpäin, olen ite 41 kundi enkä minäkään vielä ikäloppu, mutta siitä tiedän että sinä olet vielä oikeastaan vasta lapsi, ole tyytyväinen siihen tosiasiaan, ite tekisin mitä vain jos sais aikakoneella matkustaa takaspäin. Todennäköisyys että teidän suhde paranee on melko pieni, kävitte sitten kenen tahansa puheilla ja sinun ei kannata, tosiaankaan, jäädä vuosikausiksi tätä ihmettä odottamaan. Olet nuori nyt, haluttava, ja kaikkea muutakin, huomaat itekin että aika juoksee eteenpäin, elä villisti JUURI NYT, myöhemmin kadut jos et näin tee. Ja maailma on kundeja täynnä, älä viitti murehtia sitä, löydät tasan varmasti väh. 75 kundii jotka myös osaa välittää susta!!! Ole äitisi kanssa NYT, unohda kaikki muu, kaikki tulee eteen kuin itsestään ajan myötä. Kaikkea hyvää sinulle ja tsemppiä.


      • uniikki,
        Windsor 2 kirjoitti:

        Käy katsomassa mitä sun kaveri tekee koneella, veikkaan että ei muuta tee kuin kattelee pornosivuja ja runkkaa. Sinulla on kaikki tässä elämässä vielä edessäpäin, olen ite 41 kundi enkä minäkään vielä ikäloppu, mutta siitä tiedän että sinä olet vielä oikeastaan vasta lapsi, ole tyytyväinen siihen tosiasiaan, ite tekisin mitä vain jos sais aikakoneella matkustaa takaspäin. Todennäköisyys että teidän suhde paranee on melko pieni, kävitte sitten kenen tahansa puheilla ja sinun ei kannata, tosiaankaan, jäädä vuosikausiksi tätä ihmettä odottamaan. Olet nuori nyt, haluttava, ja kaikkea muutakin, huomaat itekin että aika juoksee eteenpäin, elä villisti JUURI NYT, myöhemmin kadut jos et näin tee. Ja maailma on kundeja täynnä, älä viitti murehtia sitä, löydät tasan varmasti väh. 75 kundii jotka myös osaa välittää susta!!! Ole äitisi kanssa NYT, unohda kaikki muu, kaikki tulee eteen kuin itsestään ajan myötä. Kaikkea hyvää sinulle ja tsemppiä.

        Kiitos!


    • ...

      ehkä vika on sinussa... ja sinun hyvässä ulkonäössä.

    • Et ole seksiobjekti, olet itsestäänselvyys. Hanki oma elämä. Luulen, että sen takia poikaystäväsi ei sinne sun vanhemmillekaan halunnut, koska once in a while - ihminen haluaa viettää omaa aikaa ja olla yksin.

      • uniikki,

        No se ei vietä omaa aikaa vaan once in while vaa joka päivä, eikä sitä omaa aikaa tarvii just sillo viettää ku toinen tarvitsee apua vanhempien luona.


      • so ronely

        Et ole seksiobjekti. Ja lauot itsestäänselvyyksiä.


    • mikämikämikä..! ?

      Mikä nykyajan nuoria naisia vaivaa ????
      Annatte miesten pitää itseänne täytenä pellenä, sitten odotatte jonkinlaista hyväksyntää käytökseenne passata ja paapoa niitä kurahousuja.
      Miehet kotiin kasvamaan jotka eivät osaa mitään parisuhteessa. Miksi annatte naiset miesten käyttäytyä niin. Eihän ne mitään opi jos ei kukaan opeta.
      Miksi olette ottaneet niin tyhmät miehet, no, jollekkinhan ne jokatapauksessa kelpaavat.
      Ei pelkkä seksi riitä parisuhteessa, uskokaa se jo !

    • Noin nuorena ei kuuluisi vielä olla tuollaisia ongelmia. Kehoitan nyt sinua miettimään mitä kumppanistasi haluat. Jos haluat hänestä elämänkumppanin, niin ei kannata ehkä kituuttaa suhteessa jossa et saa huomiota(muulloin kun häntä haluttaa)
      . Voi tietysti olla että hän ajan saatossa muuttuu/kasvaa aikuiseksi joka ymmärtää ettei suhde toimi ilman että tekee työtä suhteen eteen. Koeta saada tuo nuori mies nyt käsittämään ettei näin voi jatkua.
      Tiedän että voi olla vaikea lähteä suhteesta johon olet kasvanut 3vuoden ajan, mutta älä sen vuoksi heitä omaa onneasi pois. KUN OIKEASTI RAKASTAA TOISTA, PYSTYY TEKEMÄÄN TOISEN VUOKSI MYÖNNYTYKSIÄ!!!

    • SUGAMINKUK

      TAMAN TAKKIA MINA VIHA SUOMI

    • 31v

      Sinun kannattaa nyt todella miettiä haluatko olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei välitä sinun tarpeistasi ja tunteistasi ollenkaan. Sillä siitä tuossa on kyse. Poikaystäväsi sanoo rakastavansa sinua mutta teot kertovat enemmän kuin sanat. Se "rakastan sinua" on pelkkää tyhjää sanahelinää kun poikaystäväsi käyttäytyy täysin päinvastaisella tavalla.

      Asia on juuri niin kuin itsekin epäilet:poika on kanssasi vain seksin takia. Arvosta itseäsi sen verran että vaadit tulla kohdelluksi kokonaisena ihmisenä, ei pelkkänä seksin lähteenä. Ja se että poikaystävääsi ei kiinnosta lainkaan se miten äitisi voi eikä hän tue sinua kun olet huolissasi äidistäsi, kertoo tunnekylmyydestä ja suuresta itsekkyydestä. Jos rakastaa toista ei jätä häntä tuollaisessa tilanteessa suremaan ja pelkäämään yksin. Etkai halua seurustella pojan kanssa joka ei yhtään välitä siitä että sinulle rakas ja läheinen ihminen, oma äitisi, on vakavasti sairas?

      Voi kun te nuoret tytöt tajuaisitte että miesten miellyttäminen ei ole mikään pakollinen velvollisuus ja että huonoon kohteluun ei tarvitse alistua. Moni ikäisesi tyttö kokee että on "pakko" olla poikaystävä ja siksi on suhteessa jossa ei ole onnellinen. Mutta kun ei ole pakko. Yksinkin on parempi kuin ihmisen kanssa joka vain loukkaa. Ja miksi ihmeessä sinun pitäisi miellyttää poikaystävääsi kun häntäkään ei yhtään kiinnosta miellyttää sinua?

      Olet todella nuori, melkeimpä lapsi vielä. Sinulla ei ole mikään kiire suhteeseen. Tuossa iässä kannattaisi oikeastaan vielä keskittyä tutustumaan itseensä ja miettimään mitä todella haluaa. Vähän vanhempana tietää paremmin mitä haluaa eikä ole enää niin epävarma ja hyväksyntää hakeva, joten silloin seurustelukin onnistuu paremmin kun ei enää niin helposti päädy yhteen aivan epäsopivan kumppanin kanssa.

      Poikaystäväsi tuskin tuosta muuttuu etkä sinä häntä pysty muuttamaan. Sinulla on oikeus tulla kohdelluksi arvostavasti. Poikaystävältäsi et sellaista kohtelua tule saamaan. Älä tuhlaa nuoruuttasi tuollaiseen, jos sen teet niin tulet jossain vaiheessa olemaan todella pettynyt ja katkera. Moni sinua vanhempi nainen voisi kertoa sinulle kuinka katuu sitä että vietti nuoruutensa suhteessa jossa voi huonosti ja tuli hyväksikäytetyksi. Älä sinä tee samaa virhettä.

    • Israelson (Ei kirj.)

      Sano nörtti poikaystävälle että...

      "Parisuhteenne kaipaa uutta päivitystä, ylläpitohuoltoa, eheytystä ja tarkastuksia"!

      "Jos näitä päivityksiä ja toimia ei tähdä niin, koko suhde lakkaa jossain vaiheessa toimimasta"!

      Yst.terv: Israelson

    • avulias-

      Jätä se ja lähdetään naimaan kunnolla.

    • minä.

      Sellasta se on elämä

    • deal with it

      oot tarjonnu peliriippuvaiselle jätkälle uneöma elämän, saa pelata ja pesää tulee aina kun muijalla on riittävän huono itsetunto, miksi minulla ei ole noin hölmöä naista?

      • dealwithit

        anteeksi virhe, unelma*


    • totuusvain

      Olet 19-vuotias. Jätät hänet kuitenkin elämän jossain vaiheessa.

    • Varoitussssss

      Aloittajalle:

      Hän pitää sinua itsestäänselvyytenä. Siis sohvana jolla voi löhöillä, mutta ei tarvitse hoitaa kun on muuta elämää.

      Kiitä onneasi ettei sinulla ole vielä lapsia hänen kanssaan. Ei nimittäin ole mikään ruusuinen tulevaisuus, sillä joutuisit silloin hoitamaan ***KAIKKI*** kodin työt (tiskaus, imurointi, pyykkäys, lapsen vaipat, mattojen tamppaus jne.) ja miehesi olisi vain.... KONEELLA.

      Tiedän yhden pariskunnan joka erosi pitkälle sen takia, että mies aina zemppasi vähäksi aikaa, mutta pian taas palasi takaisin "omaan maailmaansa". Hänellä oli alakerrassa "pelit ja vehkeet" eikä perhe-elämä häntä kiinnostanut muuten kuin mitä "naapurit/ystävät" hänestä ajattelivat. Vaimoa ei käynyt sääliksi vaan mennä huiteli omissa menoissaan. Välillä sukulaisten luoksekkin menivät kahdella eri autolla samaan aikaan ja saattoivat myös lähteä samaan aikaan.... kahdella eri autolla.
      Kun vaimo viimein lemppasi miehensä, niin mies tunsikin itsensä myöhemmin omassa kodissaan yksinäiseksi ja pyysi vaimoa ottamaan hänet takaisin. Vaimo ei suostunut, koska arveli että hän joutuu taas "hotelli palvelijaksi" ja rakkaus on vain kulissia...

      Sinua on nyt varoitettu...

    • 1+5

      Olenko vain seksiobjekti?

      Onko minulla pipari?

      99 % miehistä ei erota noita kahta kysymystä toisistaan. Luonto määrää tämän, joten älä ole rasistinen miehiä kohtaan kyseisen faktan takia.

    • Windsor2

      Nimimerkit 31v ja varoitussss vielä tuo minun ehdotus on melko hyvä suunta sinulle juuri nyt, ainakin minun mielestäni. Tosiaan ei kannata nyt panostaa seksiobjektina olemiseen vaan tarttua elämästä kiinni ja tosiaan elää sitä elämää, tietenkin laidasta laitaan, ja omaisia unohtamatta tietty.

      Olen varma että sinulle tapahtuu tosi paljon hyvää tulevaisuudessa, kunhan ensin saat elämäsi sellaiselle raiteelle että myös on edellytyksiä siihen, ja takuuvarmasti tämä ei onnistu jos olosi huononee huonon suhteen takia, joten älä vajoa synkkyyteen, monasti kannattaa turvautua myös ystäväpiiriin. Minua ilahduttaa se että itsekin olet alkanut miettiä asioita, kaikki eivät huomaa tai välitä jos suhteessa menee persiilleen, minunkin tuttavapiirissä on malliesimerkkejä.

      Olen hämmästellyt sitä että yleinen välinpitämättömyys senkuin yleistyy vuosi vuodelta, vai olenko sitten vaan tulossa vanhaksi, mutta siltä tuntuu. Yleisesti voisi kai sanoa että jokaisella ihmisellä on oikeus vaatia toista osapuolta kohtelemaan ihmisenä, asiallisesti, sen verran täytyy ainakin olla sitä itserakkautta, että vaatii tämän. Jos ei toista kiinnosta tämmöinen toiminta niin...ei juurikaan vaihtoehtoja ole...pihalle vaan. NÄISSÄ ASIOISSA PITÄÄ OLLA TARKKANA.

      HUH, kuinka onnekas oletkaan ettet ole sitoutunut vielä syvemmin, ei ilmeisesti lapsiakaan, ja vasta 19v .... melkein käy kateeks jollain tavalla.

      Sitten on tietty ammattiauttajia, vaan kaikki tuntemani tapaukset(3 kpl) meni kuitenkin persiilleen, lisäaikaa vaan tuli huonoille suhteille. Kyllä fiksu ihminen tietää ja huomaa ite koska menee pahasti ojaan, täytyy vaan punnita ja funtsia asioita ja vetää johtopäätös, ja ajatella tulevaisuuteen.

    • Etsi mies jolla ei ole tietokonetta.

    • esko kiesi 12
    • Greenman

      Ime sen isoa munaa, ja ota lasti kurkunperälle! Niin saat huomiota!!

    • göggöt

      Idiootteja pikkupoikia riittää näillä keskustelupalstoilla, menkää asiayhteyteen sopimattomine ehdotuksineen muualle.

    • Jeppe_

      mul on tietokone ja mult sais randomisti kikkeliä ei tarvi asua täällä outoa et joku vinee et äijä pelaa netissä kikkaa vittuun ja pane ku sulle sopii varmasti äijiä löytyy ketkä haluu sut tyydyttää

    • MakeXXX

      Ota vähän etäisyyttä arkipäivän asioihin, niin näet ongelman selvemmin (jos se nyt ongelma on)!

      Tee vaikka näin: Otat lomaa mahdollisista töistäsi ensi viikon. Ostat 12 pulloa valkoviiniä. Juot yhden pullon joka aamu (loput 6 on sitä varten, että niitä voi juoda illalla, jos tekee mieli). Jos poikaystäväsi yrittää estää sinua, kynsi häntä naamaan.

      Juo ja runkkaa näkyvästi niin, että naapuritkin näkevät.

    • kronkku

      Kuten sanottua, idiootteja riittää, eivät vain ite ymmärrä sitä eh eh eh

    • kerro

      Viina oli aikoinaan parisuhteen kantava tekijä. Ihmiset eivät jaksa pitkään olla toistensa kanssa ilman viinaa ja nykyään tietokonetta. Jos miesystävääsi ei kiinnosta viinan juominen niin miksi sinua ei kiinnosta tietokoneet.

    • 4567890

      Jo haluat jännittävämpää elämää niin silloin pitää ottaa turpaan ja antaa puukosta takaisin. Toinen vaihtoehto on paneutua työelämään ja viettää vapaa-ajat shoppailemalla sekä viinilasin äärellä jossakin yökerhossa. Vapaa-aika asettaa monelle haasteita keksiä jotakin ajan kuluksi.

    • lukija

      potku perseeseen tuommoselle jätkälle ja kiireesti

    • ero...

      Aika hankala tilanne, jos toinen haluaa juopotella ja toinen istua tietokoneella.

    • Wallperi

      Mistä sen 'vain' sanan siihen sait. OLET SEKSIOBJEKTI.

      Mikä se ongelma oli?

      Eli... Mistä sait päähäsi, että 'seksiobjekti' on 'vain'.

      Olet päässyt arvoiseesi asemaan. Ole tyytyväinen.

      Jos jostain syystä silti et vielä ole tyytyväinen, laita minulle viestiä ,)

    • mies vaan

      Ongelmasi on et seurustelet teinin kanssa joka ei tiedä mitä parisuhde tarkoitaa ja mitä parisuhteeseen sitoutuminen tarkoittaa. Teinit tekee teini juttuja kuten pelaavat koska teinin teini kaveritkin pelaavat. sil teinilläs ei ole tulevaisuuden suunnitelmia tai muita harrastuksia. Vaihda siis se teini aikuiseen miehen joka tietää mitä seurustelu on.

    • 56546456efs
    • ealskjfakf

      Minusta sinun pitäisi istua alas, ja miettiä mitä sinä itse haluat. Mieti, minkä takia ylipäätään päädyitte yhteen 3 vuotta sitten. Ovatko ne asiat edelleen läsnä? Jos tapaisit hänet ensimmäistä kertaa vasta nyt, haluaisitko edelleen alkaa seurustella hänen kanssaan? Jos et, onko järkeä, että pysytte yhdessä?

      Kenenkään ei kannata pysyä parisuhteessa vain siksi, että on tottunut, että asiat ovat sillä tavalla. Yhdessä asuminen toki hankaloittaa asioita, mutta on parempi uskaltaa ottaa hyppy tuntemattomaan kuin jäädä suhteeseen, joka ei koskaan enää tule olemaan sitä, mitä itse suhteeltanne toivot.

    • Osanottoni

      Kuvittele että parisuhteenne on valkoinenpaperi.
      Nyt rypistät sen ryttyyn ja heität lähimpään roskakoriin, ... noooin.. hyvä!
      Kun teet tämän uudelleen , monen monta kertaa... suhteenne menee roskakoriin...

    • uniikki,

      Kiitos neuvoista!

    • neuvoja

      sano poikaystävällesi:joko mä tai tietokone valinta on sun :D

    • KUUNTELEHAN ITSEÄSI

      Jos tunnet olevasisi seksiobjeksti...jätä se nuorimies=poika. Katsele elämää
      Kaikkea hyvää sinulle!

      • 626-jep

        Poikakaverisi ollessa vailla seksiä, tökkää hänelle pornolehti ja käsirasvatuubi käteen saatesanoin: - Pidä hauskaa!!


    • ehottaja 899

      Ehdottaisin, että lasket näistä vastauksista paperille, kuinka monta prosenttia satunnaisista suomi24 käyttäjistä kehoittaa sinua antamaan poikaystävällesi potkun perhseeseen ja jatkamaan elämää uusin tuulin, ja kuinka häviävän pieni osa ehdottaa sinua "ratkomaan ongelmaa" tai " kestämään vaan se on elämää".

      vedä tervejärkiset johtopäätökset, tule järkiin ja kuukauden päästä et muista koko kaaappi-nettipornonarkkaria enää uuden poikaystävän kainalossa.

    • Oikeat toimenpiteet:

      Vaihtoehto 1:
      Toteat, että poikaystäväsi vain käyttäytyy niinkuin hän käyttäytyy ja annat hänen käyttäytyä kuten hän haluaa ja jatkat elämääsi poikaystävästi kanssa kuten tähänkin asti ja katsot mihin se vie.

      Vaihtoehto 2:
      Et halua jatkaa suhteessa näin asennoituvan poikaystävän kanssa. Suosittelen keskustelemaan asiasta poikaystävän kanssa asiasta, niin ehkä hän muuttaa asenteitaan/käyttäytymistään tai löydätte jotenkin muuten sovun. Tai sitten tapahtuu jotain muuta.

    • Tietokone

      Aloittajalle; Kyllä poikaystäväsi sinusta välittää kun kerran haluaa seksiä kanssasi. Toisaalta voisitte hankkia toisen tietokoneen ja sitten pelailla pelejä yhdessä ja chättäillä. :)

    • twtwrwerwewer35

      aaaaw

    • 345345354

      aaaaw

    • seksseks

      Onko sinulla tarjota hänelle muuta kuin seksiä. Näyttää nimittäin siltä ettei muu sinussa kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe