Minulla on alkanut huolestuttaa seuraava asia:
Olen ollut masentunut jonkin aikaa ja minulla on käytössä seuraavat lääkkeet: seroquel 300mg, sertralin 100mg ja melatoniini 10mg
mielialani heittelee paljon: saatan ensin olla todella hyvällä tuulella ja tuntua että kaikki on hyvin ja sitten parissa sekunnissa muuttua olo juuri päinvastaiseksi ilman mitään syytä
tuo on tosin pieni ongelma
välillä tulee sellainen olotila jota en hallitse: saatan vahingoittaa itseä ja olla arvaamaton ja ilkeä muita kohtaan (normaalisti siis olen hyväkäytöksinen ja ystävällinen ihminen)
aina en muista tuosta olotilasta paljoa, esim olen saattanut aukoa päätä ystävälle enkä muista itse jälkeenpäin mitään, lähimmäiset ovat sanoneet etten ole silloin todellakaan oma itseni
kenellään tietoa mistä tämä voisi johtua? olisin kiitollinen vastauksesta
Olen ollut masentunut jonkin aikaa ja minulla on käytössä seuraavat lääkkeet: seroquel 300mg, sertralin 100mg ja melatoniini 10mg
mielialani heittelee paljon: saatan ensin olla todella hyvällä tuulella ja tuntua että kaikki on hyvin ja sitten parissa sekunnissa muuttua olo juuri päinvastaiseksi ilman mitään syytä
tuo on tosin pieni ongelma
välillä tulee sellainen olotila jota en hallitse: saatan vahingoittaa itseä ja olla arvaamaton ja ilkeä muita kohtaan (normaalisti siis olen hyväkäytöksinen ja ystävällinen ihminen)
aina en muista tuosta olotilasta paljoa, esim olen saattanut aukoa päätä ystävälle enkä muista itse jälkeenpäin mitään, lähimmäiset ovat sanoneet etten ole silloin todellakaan oma itseni
kenellään tietoa mistä tämä voisi johtua? olisin kiitollinen vastauksesta
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.