En tiedä mitään niin tyhmää kuin bulkkaaminen. Täysin typerää touhua ja altistaa lukuisille sairauksille. Ihan hupsua hommaa, hoikat on komeita.
Bulkkaus on sairasta
5
963
Vastaukset
- mhbdf
Piti painaa plussaa, ni painoin vahingossa miinusta =(
- sÿrohhlkyth
Kyllä! Bulkkaus on yksi suurimmista sairauksista tässä bodylifestyle maailmassa. Läskillä ei ole mitään tekemistä lihaksenkasvun kanssa mutta jotkin kakarat sitä ei tajua vaikka se heille rakiskosta taottaisiin.
- iso sika_
Opettele sinäkin syömään puuhelmipoju!Ei mikään ihme ettet kehity ku syöt ku neiti!Näytät vuodesta toiseen samalta pidät välidiettejä ilman syitä ja syöt vähemmän ku mun fudista pelaava poikani!Sikabulkkia en kannata mutta laihoille/hoikille pojille maltillinen pitkä bulkkikausi 1vuosi plusilla tekee ihmeitä. 1kg-kk eli 12kg vuoden aikana, tuosta diettaa fiksulla dietillä turhat fläsät pois nopeesti.Tajua myös se että lihaskalvot venyy kunnolla saat tilaa lihaksille hyvin ja voimatasot on ihan eri luokkaa kun syöt pikkutytön lailla.Kyllä perusmassat tehdään fiksulla kunnon bulkilla.Moni ei edes tiedä kuinka hyvin paikat turpoaa pitkällä bulkilla jossa syödään puhtaita safkoja paljon.Vaatii luonnetta tosin.
- fjgfsnghnsrfns
Ai että lihaskalvot venyy kun läskiä kertyy? Justjoo.com.
- mika352
Itse olen ollut bulkki kuurilla n.15 vuotta ja painan kevyet 126.8kg. Rasvaprosentti mitattiin viime viikolla 1.5:deksi ja penkistä nousee se 160kg, ja sarjoja 100kilolla. En ole toistaiseksi nähnyt mitään haittaa bulkkaukselle. SUOSITTELEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022142Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122009Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501415Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821069Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57977Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39838- 56799
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734