Oon kohta 15-vuotias ja mulla on etuhampaissa rako. Voiko tän ikäisenä laittaa jotain paikka-ainetta? Ja jos otan raudat niin kauanko joudun niitä pitämään? Muut hampaat on hyvät mutta toi rako häiritsee. :(
Hammasrako
6
70
Vastaukset
- qwerty
höpöhöpöjuttuja,eikö tommonen rako hammasrivistössä ole vain persoonallinen?
- Hmmmm....
Muut sanoo kyllä niin, mut itteäni häiritsee. :( En tykkää hymyilläkkään...
- yhyy_
Sama mutta oon 17... Hymyilen aina kaikissa kuvissa suu kiinni ja yritän nauraa hillitysti niin ettei hampaat näy.
No onhan Madonnalla ja joillain muillakin julkkiksilla... ;)
Oli vaan kamalaa kun joku kysyi puuttuuko multa hampaita -_-"- JeejeeJeee
Joo mäkään en hymyile suu auki... Ja joo on mut se on niin pieni se Madonnan rako :D
- yhyy_
JeejeeJeee kirjoitti:
Joo mäkään en hymyile suu auki... Ja joo on mut se on niin pieni se Madonnan rako :D
Niinpä onki.... Mulla ainakin niin iso kolo että mahtuu tikkarin tikku läpi.
Pienenä oli kiva "ampua" vettä siit mut nykyään se vaan on siinä ja näyttää rumalle :(
Enkä haluais vielä piiiiitkään aikaan mitään tekareita/proteeseja että siinä se vaan taitaa pysyä. - Lallalaa
yhyy_ kirjoitti:
Niinpä onki.... Mulla ainakin niin iso kolo että mahtuu tikkarin tikku läpi.
Pienenä oli kiva "ampua" vettä siit mut nykyään se vaan on siinä ja näyttää rumalle :(
Enkä haluais vielä piiiiitkään aikaan mitään tekareita/proteeseja että siinä se vaan taitaa pysyä.Haluisin tietää et paljonko maksaa jos täyttää ton raon?
Ja pienenä se on vaan sulonen mut nykyään kaikilla on semmoset täydelliset hampaat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574