Mä ja mun jätkä tavattiin yksissä pippaloissa ja tottakai mä heti ihastuin siihen jätkään,siis se oli niin ihana.Sitten ilta kului ja sain tietää et se jätkä onkin varattu ja mä masennuin,mut sit sain tietää et se jätkä olis katsonut mua "sillä silmällä" ja meno jatkui kunnes kuulin et se oli jättänyt sen muijan ja tiesin että syynä olin ollut minä.Sitten jätkä kysyi mua ja enhän mä voinut sanoa kuin kyllä kun olin ihastunut siihen...teinkö mä väärin?Nyt ollaan oltu sen jätkän kanssa jo puolvuotta ja elämä kukoistaa mut silti mua vaivaa meijän suhteen alkamis päivän tapahtumat.Kertokaa mulle mitä kannattais tehdä tässä tilanteessa...
TEINKÖ VÄÄRIN VAI EN???
5
476
Vastaukset
- . . .
Tää oo vähä hankala tilanne...Sun ois sillo heti alkamispäivänä(kuten asian ilmaisit) pitäny ottaa tämä aihe puhuttavaxi kyseisen jätkän kanssa.Oletko viäläkään puhunut omasta "vaivastasi" jätkäsi kanssa???Ethän sä periaatteessa o syyllinen tapahtuneeseen, jätkähän se on itte päättänyt omasta elämästään, mutta silti olisi ollut viisainta puhua asiat selviksi jo tilanteen alkuvaiheessa...Et varmaan viisastunut,mutta...
- pipari
miettiä menneitä jos nyt kaikki on hyvin ja olette onnellisia. Nauti siitä! NYT!!
- onnellinen-84
Älä turhaan murehdi moista...jos teillä menee kerran hyvin ja rakkaus kukoistaa, niin nauti siitä ja anna sille kaikkesi!
Itse olen ollut saman jätkän kanssa yli kaksi vuotta ja meidän alku ei ollut mitään ruusuilla tanssimista, mutta ollaan molemmat puhuttu asiat halki ja koitettu unohtaa, ja nyt ollaan oltu jo 1 1/2 vuotta kihloissakin.
Oletko puhunut jätkäkaverillesi? Minusta sinun pitäisi, jos asia kerran sinua vaivaa.
Koita pärjäillä!! :) - ninnu-17
moi..
joskus kato rakkaus ei katso muiden tunteita...anna mennä vaa ja jätä noi ajatukset pois..se likka ei ollu oikee sille jätkälle vaan ehkäpä sä oot...oottehan ollu jo puolvuotta yhes..kerro jätkälles miltä susta tuntuu, se helpottaa. jos sua ahistaa nii paljo tuo asia, mee puhuu sille jätkän ex-likalle, jos se ymmärtäs.mä oon seurustellu yli vuoden mun rakkaan jätkäni kaa, ja puhun kaiken sille ja se on mun paras kaveri nykyään...eix oo ihana viettää iltaa oman kullan kainalossa???!!! - hellou!!!!!!!!!!!!
no kun teil onni kukoistaa niin hyvähän se on.mä
olen seurustellu kohta kaks vuotta ja hyvin menee.
olemme onnellisia. asumme yhdessä ja niin pois
päin. pijä poikakamustasi kiinni. minkä ikäsiä
olette mä jo täysi ikänen. onnea teille
jatkossakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564426Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal834115- 703578
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963500Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102527- 352368
- 372252
- 242249
- 382229
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232114