Furkat Mansurow

Dana*

Kyseinen nimi on tullut mainituksi muutamaan otteeseen palstoilla, mutta en silti kyseisestä lääkäristä ole saanut paljoa irti täältä. Sen vuoksi halusin laittaa uuden keskustelun.
Itse olen menossa hänelle konsultaatioon parin päivän päästä (rintojen suurennus), koska Terveystalon plastiikkakirurgian hoitaja suositteli häntä.
En ole rasisti todellakaan mutta en tiedä miksi "ulkomaalainen" nimi hieman mietityttää?
Olisiko siis kokemuksia, hyviä tai huonoja: kaikki olisi nyt tervetulleita.

115

21994

    Vastaukset

    • 3+11

      Tuosta lääkäristä en tiedä mutta Rolf on paska!

    • Dana*

      Kiitos mielipiteestäsi, mutta nyt haluaisin kuulla tästä toisesta lääkäristä! Turun seudulla asustelen, joten jos jollain on suositella hyvää lääkäriä niin suosituksia otetaan vastaan!

      • Anonyymi

        Furkat Mansurow teki minulle alkuvuonna 2017 kaulan alueen rasvaimun ja alakasvojen ihon kiristyksen. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen! Minulla on vain positiivista sanottavaa Estetiikka Mansurowista, jossa toimii tiimi asiantuntijoita ja minun kohdallani meni kaikki hyvin pienintä yksityiskohtaa myöten. Kaikki kunnia tohtori Mansurowille mutta toki onnistuneen tuloksen ja kokemuksen tekee kirurgin lisäksi moni muukin työntekijä aina paikan siivoojasta lähtien: kaikkialla oli todella puhdasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Furkat Mansurow teki minulle alkuvuonna 2017 kaulan alueen rasvaimun ja alakasvojen ihon kiristyksen. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen! Minulla on vain positiivista sanottavaa Estetiikka Mansurowista, jossa toimii tiimi asiantuntijoita ja minun kohdallani meni kaikki hyvin pienintä yksityiskohtaa myöten. Kaikki kunnia tohtori Mansurowille mutta toki onnistuneen tuloksen ja kokemuksen tekee kirurgin lisäksi moni muukin työntekijä aina paikan siivoojasta lähtien: kaikkialla oli todella puhdasta.

        Tämä teksti on täsmälleen sama, kuin kyseisen paikan internet-sivustolla. Outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä teksti on täsmälleen sama, kuin kyseisen paikan internet-sivustolla. Outoa.

        Tohtori itse täällä ahkeraan kehuukin itseään


    • syntymämerkki

      Kävin hänen luonaan pari vuotta sitten poistattamassa ison syntymämerkin kirurgisesti. Syntymämerkki oli rintani päällä joten tavallinen lääkäri oli suositellut plastikkakirurgia, jotta saadaan mahdollisimman paras esteettinen tulos. Kyllä hän vaikutti ihan asiantuntevalta ja miellyttävältä. Olen ennenkin poistattanut syntymämerkkejä ja niihin arpiin verrattuna Furkatin poistattaman syntymämerkin arpi on todella hyvä ja melkein huomaamaton, joten olen tyytyväinen.

      Avustava hoitaja joka oli mukana syntymämerkin poistossa sattui mainitsemaan tai oikeastaan hehkutti, että Furkat on heidän paras plastikkakirurgi. Olen itse sairaalassa töissä (en Terveystalossa vaan ihan toisella paikkakunnalla) ja voin sanoa, että hoitajat eivät yleensä kehu lääkäreitä aihetta.

      • turkulainen52

        itselleni tehty kaksi leikkausta jotka molemmat pieleen meni. Kaula kiristettiin reilu vuosi sitten, tulos nyt ihan sama kun ennen toimenpidettä. Turha maksaa 2500€uroa kun tulos ei pysy kuin vuoden. Tunnottomutta , kipua, isoja arpia niskassa jotka ei koskaan häviä. Korvasta kuulo alentunut hermovaurion takia. Suosittelen hankkiutumaan muille lääkäreille. En ole ainoa joka on todella tyytymätön Furkatin työn tulokseen. Uusinta leikkaus toisella lääkärillä maksaa taas tuplana toisen möhläykset. Jos Furkat on hyvä laittamaan tissejä ei ainakaan kannata kasvojaan käydä täällä leikkauttamassa. Kaikkien asioiden jälkikäsittely tämän miehen kanssa on todella vaikeaa ja ei ota vastaan kritiikkiä. Muutamalta olen kuullut että jopa 6000euroa on joutunut maksamaan toiselle lääkärille Furkatin työn jäljen korjauksista. Jälkimmäisestä leikkauksesta asiat vielä kesken. Jos voisi kuvan tänne liittää niin jokainen näkisi millaista jälkeä on saatu aikaan.


      • Anonyymi
        turkulainen52 kirjoitti:

        itselleni tehty kaksi leikkausta jotka molemmat pieleen meni. Kaula kiristettiin reilu vuosi sitten, tulos nyt ihan sama kun ennen toimenpidettä. Turha maksaa 2500€uroa kun tulos ei pysy kuin vuoden. Tunnottomutta , kipua, isoja arpia niskassa jotka ei koskaan häviä. Korvasta kuulo alentunut hermovaurion takia. Suosittelen hankkiutumaan muille lääkäreille. En ole ainoa joka on todella tyytymätön Furkatin työn tulokseen. Uusinta leikkaus toisella lääkärillä maksaa taas tuplana toisen möhläykset. Jos Furkat on hyvä laittamaan tissejä ei ainakaan kannata kasvojaan käydä täällä leikkauttamassa. Kaikkien asioiden jälkikäsittely tämän miehen kanssa on todella vaikeaa ja ei ota vastaan kritiikkiä. Muutamalta olen kuullut että jopa 6000euroa on joutunut maksamaan toiselle lääkärille Furkatin työn jäljen korjauksista. Jälkimmäisestä leikkauksesta asiat vielä kesken. Jos voisi kuvan tänne liittää niin jokainen näkisi millaista jälkeä on saatu aikaan.

        Olin jo menettänyt toivoni muualla tehtyjen epäonnistuneiden kasvoleikkausten jälkeen, kun kuulin Furkat Mansurowista. Nyt olen toipumassa hänen tekemästaan faceliftistä ja tilanne näyttää todella hyvältä. Hän korjasi kasvoni kerralla kuntoon. Hänen työnsä jälki on ensiluokkaista ja hän todella välittää potilaistaan. Suosittelen lämpimästi!
        Lämmin kiitos koko Estetiikka Mansurowin tiimille loistavasta hoidosta ja huolenpidosta!


      • Anonyymi
        turkulainen52 kirjoitti:

        itselleni tehty kaksi leikkausta jotka molemmat pieleen meni. Kaula kiristettiin reilu vuosi sitten, tulos nyt ihan sama kun ennen toimenpidettä. Turha maksaa 2500€uroa kun tulos ei pysy kuin vuoden. Tunnottomutta , kipua, isoja arpia niskassa jotka ei koskaan häviä. Korvasta kuulo alentunut hermovaurion takia. Suosittelen hankkiutumaan muille lääkäreille. En ole ainoa joka on todella tyytymätön Furkatin työn tulokseen. Uusinta leikkaus toisella lääkärillä maksaa taas tuplana toisen möhläykset. Jos Furkat on hyvä laittamaan tissejä ei ainakaan kannata kasvojaan käydä täällä leikkauttamassa. Kaikkien asioiden jälkikäsittely tämän miehen kanssa on todella vaikeaa ja ei ota vastaan kritiikkiä. Muutamalta olen kuullut että jopa 6000euroa on joutunut maksamaan toiselle lääkärille Furkatin työn jäljen korjauksista. Jälkimmäisestä leikkauksesta asiat vielä kesken. Jos voisi kuvan tänne liittää niin jokainen näkisi millaista jälkeä on saatu aikaan.

        Minun luomien kohotus molempiin silmiin onnistui loistavasti tri Mansurowin leikkaamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun luomien kohotus molempiin silmiin onnistui loistavasti tri Mansurowin leikkaamana.

        Oikein Tri tuohon nimen eteen :))

        Olet tarkka Furkat tittelistäsi .

        Ketjun lukeneena on selvää että olet antanut somevastaavallesi hyvät ja selkeät ohjeet miten mainostetaan keskustelupalstalla.

        Mikset kuulu ISAPsiin? Suomen plastikkakirurgiseen yhdistykseen kuuluminen ja Suomessa plastiikkakirurgiaan erikoistuminen ei ole kummoinen meriitti, sillä ...

        Lainataanpa Rolf Nordströmiä:

        Nordströmin mukaan Suomessa täytyy ottaa huomioon se, että Suomen plastiikkakirurginen koulutus, joka tapahtuu yhteiskunnan sairaaloissa, ei sisällä kauneuskirurgian opetusta käytännön tasolla, sillä näissä sairaaloissa ei saa tehdä kauneuskirurgiaa. Opetukseen kuuluu vain niin sanottu korjaava kirurgia eli rekonstruktiivinen plastiikkakirurgia.

        - Kirurgien on siis hankittava tämä taito ja koulutus omalla kustannuksellaan, useimmiten muissa maissa. Valitettavasti on paljon kirurgeja, ja myös monia muita lääkäreitä, ja sellaisia joilla ei ole minkään alan erikoistumista, Suomessa tekemässä kauneuskirurgiaa, Nordström kertoo.

        Nordström tietää ongelman hyvin, sillä hän oli Maailman esteettisen kirurgian kattojärjestön ISAPSin toimikunnan puheenjohtaja, joka hoiti tämän tyylisiä ongelmakysymyksiä ympäri maailmaa.

        - Hyvin monella on mitätön ja täysin riittämätön kokemus ja koulutus koskien kauneuskirurgiaa, Nordström selventää.

        Rolf Nordströmin mukaan myös media viljelee tätä väärinkäsitystä, että plastiikkakirurgia koulutus Suomessa antaisi kunnon käytännön pätevyyden kauneuskirurgiaan.

        - On ihme, että media ei ole vieläkään ymmärtänyt, että yhteiskunnan sairaaloissa, joissa plastiikkakirurginen koulutus tapahtuu, ei saa tehdä kauneuskirurgisia toimenpiteitä. Ne ovat kiellettyjä. Saa vain tehdä korjaavaa kirurgiaa, mikä ei ole kauneuskirurgiaa. Eli joku, joka haluaa tehdä kauneuskirurgiaa, joutuu hankkimaan tämän hyvin laajan, vaikean ja monelle kirurgille ylipääsemättömän vaikean taidon muualta, Nordström selventää."


      • Anonyymi
        turkulainen52 kirjoitti:

        itselleni tehty kaksi leikkausta jotka molemmat pieleen meni. Kaula kiristettiin reilu vuosi sitten, tulos nyt ihan sama kun ennen toimenpidettä. Turha maksaa 2500€uroa kun tulos ei pysy kuin vuoden. Tunnottomutta , kipua, isoja arpia niskassa jotka ei koskaan häviä. Korvasta kuulo alentunut hermovaurion takia. Suosittelen hankkiutumaan muille lääkäreille. En ole ainoa joka on todella tyytymätön Furkatin työn tulokseen. Uusinta leikkaus toisella lääkärillä maksaa taas tuplana toisen möhläykset. Jos Furkat on hyvä laittamaan tissejä ei ainakaan kannata kasvojaan käydä täällä leikkauttamassa. Kaikkien asioiden jälkikäsittely tämän miehen kanssa on todella vaikeaa ja ei ota vastaan kritiikkiä. Muutamalta olen kuullut että jopa 6000euroa on joutunut maksamaan toiselle lääkärille Furkatin työn jäljen korjauksista. Jälkimmäisestä leikkauksesta asiat vielä kesken. Jos voisi kuvan tänne liittää niin jokainen näkisi millaista jälkeä on saatu aikaan.

        Toimenpiteiden onnistuminen on pitkälti omasta jälkihoidosta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimenpiteiden onnistuminen on pitkälti omasta jälkihoidosta kiinni.

        Tuollainen kommentti on potilaan syyllistämistä epäonnistuneesta toimenpiteestä, jossa aina päävastuu on kirurgilla. Hoitohenkilöiden tulisi antaa myös perusteelliset jälkihoito-ohjeet potilailleen, mitä valitettavasti ei useinkaan tapahdu näillä "kakkosluokan" klinikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimenpiteiden onnistuminen on pitkälti omasta jälkihoidosta kiinni.

        Jos leikkaus tehdään väärin ja totaalisesti epäonnistuu niin siinä ei paljon jälkihoidot auta


    • 19+2

      Kyseinen lääkäri teki minulle ison kauneuskirurgisen leikkauksen ja täytyy sanoa että lopputulokseen olen hyvin tyytyväinen.
      Syksyllä uuteen toimenpiteeseen...

      • Ut45

        Mikä leikkaus sinulle tehtiin? Ja mihin olet menossa?


      • Anonyymi
        Ut45 kirjoitti:

        Mikä leikkaus sinulle tehtiin? Ja mihin olet menossa?

        En ole leikkauksessa käynyt mutta monta vuotta täyteaine hoidossa ja botox . Erittäin tyytyväinen Olin radiesse hoidossa 2016


    • 45v.

      Furkat Mansurow on erittäin mukava ja ammattitaitoinen plastiikkakirurgi. Teki minulle rasvaimun vatsan alueelle. Itse olen terveydenhuollon ammattilainen, joten osaan arvioida ammattitaitoa. Suomenkielen taito hyvä, kivunhoito ym jälkihoito huolellista. Mansurow toimii tietääkseni myös julkisessa terveydenhuollossa. Ja lopputulos oli sellainen mitä lupasi. Voin suositella hyvin mielin. Myös Terveystaloa voin suositella - ammattitaitoista ja ystävällistä henkilökuntaa.

    • toivo1

      Hei, hän on ihana ja asiantuntijan lääkäri! Hän on korjannut Hki ja Tallinan leikkauksen jälkeen minun kroppa ja kasvo, olen todella tyytyväinen!!!!!
      Enkä vaihdan enää plastiikkakirurgia, luotan vaan - Furkat Mansurow !

      • 10+3

        Missä kävit aikaisemmassa leikkauksessa?
        Suunnittelen kasvojen kohotukseen menoa ja toivoisin löytäväni ammattilaisen heti alkuun, koska olen jo niin pitkään kärsinyt kasvojeni pilalla olosta. (Erään lääkärin hoitojen takia menivät pilalle.)


    • henna3

      Minäkin suosittelen Mansurowia, kävin laittamassa huuliin täytettä ja kaikki hoitui loistavasti. Oli huolellinen ja osasi hommansa, vaikka minua jännitti todella paljon itse operaatio.

    • Sisukissa

      Minäkin suosittelen. Furkat pienensi rintani ja leikkausjälki on hyvä.

    • tuttu kuvio usassa

      Kertokaa jos kehtaatte, kuinka monelle on käynyt niin että lääkäri kehuu leikkauksen lopputulosta maasta taivaaseen ja ehdottaa seuraavaa toimenpidettä johonkin muuhun kohtaan ollakseen täydellisen kaunis nainen?

      Naama kun on kaikki leikelty, siirrytään rintoihin, siitä vatsaan, reisiin......tai tietenkin myös toisinpäin.

      • Anonyymi

        Itselleni ei ole kyllä näin käynyt.
        Luulenpa että hyvät tulokset ja tyytyväisyys vie asiakkaan hyvään paikkaan uudelleen.


    • Reija1989

      Aivan käsittämättömän upeaa palvelua. Ei mitään Finest-meininkiä, missä konsultaation tekee sairaanhoitaja.

      Jos menet rintojen suurennukseen, Mansurow konsultoi sinut ammattitaitoisesti ja tekee mittaukset ja muut ja antaa tarjouksen. Tätä saat sitten miettiä kaikessa rauhassa. Leikkaus järjestyy muutaman viikon kuluessa.

      Yksityissairaala sijaitsee aivan Turun kauppatorilla, ja anestesialääkärit, joita käytetään leikkauksissa, ovat Turun yliopistollisesta keskussairaalasta eli alansa huippua. Kun kävin itse rintojen suurennusleikkauksessa, leikkauksen suorittaminen käytiin ennen sen aloittamista asiallisesti läpi. Jälkihoito oli todella ystävällistä ja asiantuntevaa.

      Leikkauksen jälkeen kontrollit yhden ja kahden viikon jälkeen sekä 3-4 kuukauden kuluttua, ja kaikki sisältyy hintaan. Hinta oli vain n. 700 euroa kalliimpi kuin Tallinnan putiikeilla, mutta Turussa ollaankin Suomen potilasvahinkolainsäädännön piirissä.

      Suosittelen lämpimästi. Jäi hyvä maku, ja kaikki oli todella asiantuntevaa.l

    • Expl

      Plastiikkakirurgin valinta käy turvallisimmin niin, että katsot Suomen esteettiset plastiikkakirurgit yhdistyksen sivuilta, kuka yhdistykseen hyväksytty ammattilainen on lähimpänä sinua ja varaat vastaanoton. Vastaanotolla hän tutkii tilanteesi ja tekee hoitoehdotuksen. Jos olet varma, että hän ymmärsi mitä korjausta olet hakemassa ja mielestäsi suunnitelma on hyvä, sovi hoidosta. Mutta jos et ole varma, tulitko ymmärretyksi tai onko hoito sinulle sopiva, tai kemiat hänen kanssaan ei pelaa, ota aikalisä tai uusi plastiikkakirurgi.
      Hyvään tulokseen tarvitaan molempien ymmärrys, mitä ollaan hakemassa. Parhaaseen tulokseen tarvitaan lisäksi, että henkilökemiat sopivat. Niin yksinkertaista se on. En usko, että toinen henkilö erilaisin tulosodotuksin voi auttaa lääkärinvalinnassa. Tärkeää on että kun lääkärin tai hoidon valinta tehdään, olet siinä henkilökohtaisesti plastiikkakirurgisi vastaanotolla.
      Toinen merkityksellinen seikka on, että annat itsellesi aikaa ajatella. Älä varaa leikkausta heti huomiselle.
      Kun esteettisen hoidon eurooppalaista laatu-standardia tehtiin monet erikoislääkärit halusivat toimintaohjeisiin minimi ajan mikä voi olla ensimmäisestä vastaanottotilanteesta toimenpidepäivään. Ehdotettiin kuukautta tai vähintään viikkoa, että potilaalle jäisi aikaa ratkaista ottaako leikkausriskin. Asiasta ei päästy yhteisymmärrykseen ja se jäi pois lopullisesta standardista.
      Liian usein näemme, että nopea hoitoratkaisu ilman toimenpiteen tekijän henkilökohtaista suunnitelmaa, mahdollisesti konsultin suosittelema surgical tourism, on johtanut ongelmiin. Voi käydä niin, että menet rintojen pienennykseen, mutta lääkärillä Kreikassa onkin halpoja rintaimplantteja varastossa ja hän katsoo, että sinun kannattaa ottaa mieluummin isot implantit, koska hänen kauneuskäsityksensä on erilainen kuin sinun ja hän ei ole tehnyt rintojen pienennyksiä,vaikka sinut lähettänyt konsultti niin luuli. Tulee ota tai jätä tilanne. Niinpä huomaat herätessäsi että tulos ei ole sitä mitä odotit. Ketä voit hakea silloin vastuuseen?(esimerkki ei ole fiktiota)

      • Anonyymi

        Ai että kirurgi pitäisi valita mm sen perusteella kuka on lähimpänä!!?? Älä nyt naurata. Ihmiset kysyy suosituksia juurikin siitä syystä että toiset vaan on parempia alallaan ja ehkä myöskin juurikin tietyissä leikkauksissa, näin se vaan on. Aivan kuten muissakin ammateissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että kirurgi pitäisi valita mm sen perusteella kuka on lähimpänä!!?? Älä nyt naurata. Ihmiset kysyy suosituksia juurikin siitä syystä että toiset vaan on parempia alallaan ja ehkä myöskin juurikin tietyissä leikkauksissa, näin se vaan on. Aivan kuten muissakin ammateissa.

        Samaa mieltä. Tilataan parasta, eikä haluta pa....a
        Onhan kasvot nyt se kaikkein näkyvin osa ja käyntikortti.
        Onko nämä turun hinnat halvempia kuin muiden kaupunkien.? Televisiosta muistaisin nimen Pekkala ja naisen nimeä en muista. Vaikuttivat päteviltä. Olisiko jollain tietoa heidän ammattitaidosta myös.


    • Expl

      Furkat ei ole vielä Suomen Esteettisten Plastiikkakirurgien listalla, koska hän on toiminut vasta niin lyhyen ajan yksityis plastiikkakirurgina, eikä ole siksi voinut hakea jäsenyyttä. Hänellä on plastiikkakirurgian koulutus Suomesta. Parhaiten löydät vastauksen kysymyksiisi, kun käyt hänen vastaanotollaan.

    • Sexpl

      Expl, paljonko sulle maksetaan spämmäämisestä?

      • Totuus_koskettaa

        Ole tyytyväinen että edes joku lääkäri viitsii kommentoida tällä palstalla. Jos tuollaisia kirjoittamiasi viestejä kertyy riittävästi, menetämme expl:n ammattitaitoiset viestit.


    • Ex-lippa

      Kärsin jatkuvasta otsan kohottelun aiheuttamasta päänsärystä. Syynä tähän raskaat silmäluomet. Konsultaatiossa otin botoxia otsan sibelius-alueelle. Muualle otsaan Furkat ei suostunut pistämään, koska liian rento otsa olisi saanut luomet roikkumaan entisestään silmien päällä. Botox auttoi ensihätään hyvin. Olen aina ollut hyvin skeptinen sen suhteen, mutta Furkat teki tarkkaa työtä. Otsa rentoutui esteettisessä mielessä oikeasta kohtaa ja pitkään kestänyt otsan alueen kramppi hellitti parissa päivässä. Botoxin vaikutus on kuitenkin rajallinen, ja halusin yläluomileikkauksen. Furkat teki minulle operaation ja vaikka toipuminen toki vielä kesken, olen tyytyväinen. Odotan jännityksellä, miten näkökenttäni laajenee ja vihainen katse on pois, kunhan turvotus laskee. Mustelmia ei toimenpiteestä tullut ollenkaan. Pelkäsin leikkausta ihan hirveästi etukäteen. Hoitava henkilökunta huomioi hyvin pelkoni ja tunsin olevani hyvissä käsissä. Minulle jäi siis hyvä mieli näiden kokemusten perusteella Furkatista!

    • Viviaaaa

      Itse olen menossa hänelle vielä tämän vuoden puolella rintojen suurennukseen. Aikakin jo varattu. Konsultoinnista jäi todella asiansa osaava, ammattitaitoinen ja lämmin kuva. Haluaisinkin kuulla mielipiteitänne ja ajatuksianne semmoisilta henkilöiltä jotka ovat käyneet hänellä vastaavassa operaatiossa? Minua tietenkin jännittää kun leikkaus on vasta edessä. Vaikka tätä on pitkään haaveiltu, odotettu ja suunniteltu. Myös silikonien laittamisesta nännien kautta haluaisin kuulla kokemuksia?

      • Mietipä_vielä

        Miksi sisäänviesti nännipihan reunasta? Tuossahan arpi jää selvästi näkyviin, se ei koskaan häviä täydellisesti. Lisäksi riskinä on nännin kuolio ja ainakin tunnottomuus.

        Tavanomainen leikkaushaava rinnan alla menee hyvin piiloon rintapoimuun, eikä riko rintarauhasia.


      • Anonyymi

        Olin.syksyllä Turussa Mansurowilla rintojen.suurennoksessa. Kaikki sujui hienosti ja sain kauniit rinnat. Tyytyväinen olen.


    • kuvat.ok

      Siistejä, hyviä kuvia hänellä on ainakin nettisivuillaan.
      Onkohan hänen tuloksista kyse?
      Onnistuneita, koska eivät näytä plastiikkakirurgilla käyneiltä nämä tyypit.

      Pitäisi muidenkin laittaa tällaiset sivut pystyyn. Tai sitten vaan Turkuun toimenpiteisiin...

      • kuvat.ei.ok

        Omaan silmään aika stilisoituja / manipuloituja kuvia.
        Esimerkiksi käsivarret ovat kummasti hoikistuneet ja silottuneet vatsaleikkauksen jälkeen.
        Yläluomet ovat ennen leikkausta kuvissa puoliksi kiinni ja sitten jälkeen kuvissa otsaa nostetaan reippaasti.
        Lääkäri varmaan myös itse katsoo, mitkä kuvat ilkeää julkaista.
        Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.


      • vuhdijsoklöa

        Ok. Suomalainen plastiikkakirurgia voisi laittaa eettiseen ohjeistukseensa myös sen kuinka otetaan valokuvat.
        Luoda sellaisen ruudukon mihin kuvattaessa tietyt pisteet kohdistetaan. Kuvattava olisi aina samalla etäisyydellä jne.

        Mutta ketäpä laatu kiinnostaa. Amerikassakin aivan kuraa ala.


      • Anonyymi
        kuvat.ei.ok kirjoitti:

        Omaan silmään aika stilisoituja / manipuloituja kuvia.
        Esimerkiksi käsivarret ovat kummasti hoikistuneet ja silottuneet vatsaleikkauksen jälkeen.
        Yläluomet ovat ennen leikkausta kuvissa puoliksi kiinni ja sitten jälkeen kuvissa otsaa nostetaan reippaasti.
        Lääkäri varmaan myös itse katsoo, mitkä kuvat ilkeää julkaista.
        Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.

        esim hiuspohjan prp-hoidon ensimmäisen kerran tulokset kuvassa, miehellä kasvaa sentin sänki. Ei voi olla paikkaansa pitävä kuva. Hiukset kun kuukaudessa kasvaa sen noin sentin ja toinen plastiikkakiirurgi sanoi että missään nimessä prp-hoito ei tehoa heti ja tuloksia alkaa näkyä vasta kolmannen hoitokerran jälkeen, jos alkaa


      • Anonyymi
        kuvat.ei.ok kirjoitti:

        Omaan silmään aika stilisoituja / manipuloituja kuvia.
        Esimerkiksi käsivarret ovat kummasti hoikistuneet ja silottuneet vatsaleikkauksen jälkeen.
        Yläluomet ovat ennen leikkausta kuvissa puoliksi kiinni ja sitten jälkeen kuvissa otsaa nostetaan reippaasti.
        Lääkäri varmaan myös itse katsoo, mitkä kuvat ilkeää julkaista.
        Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.

        Kaikki eivät anna lupaa kuvien julkaisuun. Toimenpiteiden onnistuminen on pitkälti omasta jälkihoidosta kiinni joten esim tarkka ruokavalio ja riittävä proteiini auttaa palautumaan. Ruokavalion noudattaminen toipuessa voi hyvinkin olla syy näihin "hoikistuneisiin" käsivarsiin. Nesteet poistuu elimistöstä yllättävän nopeasti.
        Itse olen ollut Furkatilla jo 4 kertaa. Mielestäni omituista tulla jakamaan tänne omia epäilyjään ilman omaa kokemusta.


    • Flikka16

      Furkat Mansurow on huippukirurgi ja kaiken lisäksi todella fiksu luonteinen. Hän ja tiimi on tehnyt mulle kaksi leikkausta ja olen tyytyväinen. Furkatiin voi luottaa.

    • mieskuinveistos75

      Minä olen käynyt Furkatilla alavatsan rasvaimussa paikallispudutuksella 2016 joulukuu.Navan alapuolella paikallinen kuitenkin kiinteä rasvakertymä,mikä ei lähtenyt omin voimin millään,joten turvauduin plastiikkakirurgiaan Furkatilla.Tulos oli hyvä ja kehtasin sitten työntää paidan housuihin kesälläkin.Sitten 2017 helmi/maaliskuu vuorossa oli todellakin arveluttava ja pelottava alaluomileikkaus .(pussiset ja mustat silmänaluset AINA) TÄTÄ operaatiota pelkäsin sen suorittamisvaikeuden takia.Jouduin myös mielessäni hyväksymään ennen leikkausta mahdollisuuden,että 100 % samanlaisia silmiä ei varmastikkaan saa tehtyä,mutta eipä ne ennenkään 100% samanlaiset ole joten ineen vaan.Homma jälleen paikallispuudutuksella läpi kunnialla.Vasemman silmän alaluomi jäi paranemisvaiheessa löysemmäksi kuin oikea ja pelkäsin tosissani verikoira lookkia.Furkatille sähköpostia ja aika varattiin heti seuraavaksi päiväksi ja teippiä tukemaan luomea ja muutama rauhoittava sana minulle matkaan ja takaisin toipumaan.Luomi todellakin palautui silmään kiinni kuten hän kertoi ja tuli kauniit silmät katsoa.Vasemmassa näkyy vähän arpea silmäripsien alla koko loppuelämäni ja oikeassa ei.Ottaisinko vanhat silmänaluseni takaisin EN IKINÄ,olen erittäin tyytyväinen parannukseen. Nyt makaan kylkiläskien ja alaselän paikallisten läskien rasvaimun jälkeen kotisohvalla toipumassa 3 pv imusta ja tukiliivien alle kerran päivässä kurkkiessani samalla kun käyn wc:ssä ,olen mielettömän hämmästynyt kuinka luonnollisen näköinen tästäkin imusta taitaa jälleen tulla..Odotan jo kesää että pääsee biitsille ilman vyötärörengasta.Täytyy omalta kohdalta vain kiittää Furkattia näistä operaatioista,jotka ovat poistaneet minusta epävarmuutta johtuen näistä tiloista ennen leikkauksia.Jotkut olisivat varmasti eläneet ilman näitä operaatioita tyytyväisinä elämänsä loppuun asti,mutta minä en kuulu heihin.Minusta jos tietää että voi pienellä rahallisella investoinnilla näyttää ja tuntua paremmalta,niin miksi ei ?? Elän vain kerran.Tehkää te minkälaisia päätöksiä haluatte.Minä olen omani tehnyt ja kiitän luojaani sekä Furkattia siitä jatkan elämääni ilman ainuttakaan ajatusta enää rasvamöykkyisestä keskivartalostani/alaluomistani. Laittaisin vaikka kuviakin,mutta tää on niin surkea foorumi kun ei kuvia edes voi lisätä,että jäätte nyt pelkän kirjoittelun varaan.Olisin mielelläni hälventänyt turhaa pelkoa hänen maineestaan,jollaista täällä nyt yritetään apua tarvitsevien päänuppeihin istuttaa.Tietysti joskushan sen parhaimmankin ihmisen on myös epäonnistuttava.Minun kohdalla 3/3 : ) Tsemppiä ja onnea operaatioihin meneville !!

      • mieskuinveistos3

        No niin,kylkeni eivät laskeneet reilussa 5 kuukaudessa kovinkaan paljoa.Pienen eron huomasi valokuvista,joten ei muuta kuin puhelinta kouraan kun ei enää jaksa turvotuksen laskemisen odotusta.Kerroin rehellisesti Furkatille kaikki miten olin leikkauksen jälkeen toiminut,eli jo viikko leikkauksesta harrastelin hikiliikuntaa kovalla teholla.Oli siis aika isosti alaselkä ja kyljet imetty.Aloitin liikunnan AIVAN liian aikaisin ja liian kovaa.Furkat neuvoi odottamaan 3 vk-4vk ennen kuin palaa harrastuksien pariin.Odotin viikon.En millään malttanut kun tuntui niin hyvälle,että kyllä mä pystyn.Pystyinkin,mutta leikkaus alueelle alkoi kerääntyä kovasta rasituksesta jotain nestettä joka turvotti kyljet todella rumaksi ja se turvotus laskee sitten tooodella hitaasti.En siis suosittele tekemään samaa mokaa kuin minä.Furkat uusi kylkien imun laskujeni mukaan 63% alennuksella,vaikka itse olin syypää.Nyt kylkeni (2pv) uusinnasta ovat sellaiset kuten olin toivonut.Pidän huolen että tällä kertaa en tyri itse ja pidän tupla paineet,eli leikkaustukiasun ja siihen vielä päälle ihan xxl:stä ostettua selkätukea tukemassa,että oma ihoni pysyy tiukasti vartaloani vasten ja kiinnittyy nätisti siihen kuten kuuluukin.Jokaisen täytyy kuitenkin ymmärtää,kuka leikkaukseen on menossa,että kauneuskirurgia on käsityöammatti ja jos on 2 kylkeä,2 silmää jne millään koneellakaan on täysin mahdotonta saada 100% identtiset parit tehtyä.Itse lähdin sillä mentaliteetilla,että kunhan tulee paremmat niin hyvä on ja paremmat tuli kaikesta.Kyljet omasta syystä,olivat minun koetinkiveni. 5 kk joka aamu herätessäni menin peilin eteen katsomaan joko ne nyt ovat laskeneet.Aina jouduin pettymään.Hieno tunne kun nekin on nyt poissa.Toivotan onnea kaikille kenenkään toimenpiteisiin menevää.Kauneuskirurgia on todella haastavaa tekijälleen,muistakaa se.Takeita ei ikinä ole.Valitkaa kirurgi hartaasti.P.s kylkipattien kertyneiden nesteiden pois imu kokonaisuudessaan, kun ovesta menin sisälle ja ovesta taas ulos vajaa 1.5 h. Tämä on viimeinen postaukseni.Kaikki "luonnottomuudet" on nyt fixattu,nyt keskityn muihin asioihin.
        p.s uskokaa niitä leikkauksen toipumisajan ohjeita viimeiseen asti !
        Kiitos Furkat ja hei vaan


      • Anonyymi

        Täysin sama mieltä.


      • Anonyymi

        Hei mieskuinveistos, onko sinulla vielä toimivaa sähköpostia, tuo ei enää toimi minkä olit tänne aikanaan laittanut


      • Anonyymi

        Tämä on ihan puppua. Neo olisi aikoinaan halunnut pitää Furkatin. Kuka edes on laittanut tämän ilkeän juorun liikkeelle? Nämä pari-kolmeko jotka täällä vuoronperään haukkuvat häntä? Lukekaa hyvät naiset kriittisesti näitä ilkeilijöiden dissauksia. Kukaan ei tiedä mtn asiat oikeasti ovat menneet, mtn jälkihoito on tehty jnejnejne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihan puppua. Neo olisi aikoinaan halunnut pitää Furkatin. Kuka edes on laittanut tämän ilkeän juorun liikkeelle? Nämä pari-kolmeko jotka täällä vuoronperään haukkuvat häntä? Lukekaa hyvät naiset kriittisesti näitä ilkeilijöiden dissauksia. Kukaan ei tiedä mtn asiat oikeasti ovat menneet, mtn jälkihoito on tehty jnejnejne.

        Kävin Furkatin luona eilen. Botoksia jälleen. Kaikki toimii. Samoin hän viimeisteli alkuvuonna silmluomileikkaukseni, jota kilpailija ei ollut pystynyt tekemään valmiiksi 2016. Täysi luotto häneen.


    • Ex-lippaluomi

      Yläluomileikkauksestani on nyt yli puoli vuotta. Turvotus oli aika voimakas viikon ajan. Toinen silmäluomi turposi enemmän. Arvet hakivat paikkaansa, kunnes turvotus oli laskenut. Lopputulokseen olen kuitenkin todella tyytyväinen! Silmäni ovat nyt valoisammat ja symmetrisemmät kuin ennen. Nyt kokeilin vielä prp-hoitoa tummiin silmänalusiin. Jos niistä vielä pääsee eroon, on entinen väsynyt ilme poissa! :)

    • Kkkkkkirsi

      Tyytyväinen Furkatin asiakas. Tähän mennessä olen saanut asiantuntevaa palvelua ja menossa nyt maaliskuussa laittaan implantit.

    • Eijootuttu

      En ole koskaan kuullutkaan

    • Mummmeliini

      Vaikka ketjun aloitus on vanha, niin suosittelen Furkatia. En ole enään nuori, mutta Furkat on tehnyt hyvää työtää kasvoihin. Puhuu nopeasti tämä mies, ja välillä ei meinaa pysyä perässä, mutta hyä lopputulos.

    • EstetiikkaMansurow

      Furkat leikkasi mun putkirinnat. Tulos aivan mahtava! Nyt mulla on normaalit rinnat! Ainoa outo juttu oli viikon suihkukielto, mutta tulos oli sen arvoista. Tosi tarkka. Tyytyväinen olen!

    • Nupputu

      Onko kukaan suorittanut labioplastiaa kyseisessä paikassa? Kuulisin mielelläni kokemuksia.

      • Anonyymi

        Minulle tehtiin tänä keväänä labiaplastia Estetiikka Mansurowissa. Olin jo koko aikuisiän miettinyt leikkaukseen menemistä ja aina siirtänyt asian pois mielestäni, koska leikkaukseen meneminen pelotti. Pelko oli kuitenkin turha, leikkaus oli nopea ja lähes kivuton. Sain alkuun rauhoittavaa, koska olin hieman hermostunut. Kun leikkaus aloitettiin, tunsin kipua ainoastaan ensimmäisen puudutuspiikin kohdalla (tämäkään kipu ei saanut edes silmiä kostumaan). Kun puudutusaine alkoi vaikuttaa, olin hieman hämilläni, miten tunnoton koko alueesta tuli kertaheitolla. Sain seurata käsipeilillä leikkausta ja muistan vain ihmetelleeni, miksen tunne mitään muuta kuin valtavaa helpotusta, kun olin vihdoin päättänyt tehdä tälle asialle jotakin. Furkat jutteli koko toimenpiteen ajan niitä näitä ja hänestä jäi erittäin positiivinen kuva. Leikkaus kesti n. 20min (leikkauskohdan piirtäminen ym. mukaan lukien meni n. tunti) ja siitä lähdin sitten bussilla kotiin toipumaan. Kun puudutusaineen teho lakkasi, oli leikkauspäivänä jonkin verran jomotusta, mutta lääkkeillä pysyi hyvin hallinnassa. Alapää oli aika arka n. 2viikkoa, mutta esimerkiksi vessassa käyminen ei sattunut lainkaan, vaikka alunperin sitäkin pelkäsin. Se, ettei saanut istua, oli ehkä suurin haaste koko toipumisprosessissa, mutta kun tikeistä pääsi eroon 3vk jälkeen, tuntui alapääkin jo lähes terveeltä. Kaikki sujui niin helposti ja kivuttomasti, että voin pelkästään suositella Furkat Mansurowia.


    • 2x2

      Minulta Mansurow leikkasi sekä ylä- että alaluomet eikä mulla ole mitään valittamista mistään. Mielestäni hän oli ammattitaitoinen ja asiallinen ja muutenkin asiakaspalvelu klinikalla oli miellyttävää ja ystävällistä. Lopputulos on oikein hyvä ja hinta oli kohtuullinen.

      • FMasiakas

        Furkatille jos vain hinta laatua tärkeämpi!


    • Menossa tänään taas Furkatille, tyytyväinen olen.

    • Anonyymi

      Olen Käynyt estetiikka mansurowissa. Furkat vaikutti asiantuntevalta ja tarkalta. Suosittelen paikkaa.

    • Anonyymi

      Suosittelen! 3 viikkoa sitten olin yläluomileikkauksessa hänen klinikallaan. Paraneminen toki yhä kesken, mutta hyvältä näyttää kaikinpuolin. Asiakkaasta pidettiin erittäin hyvää huolta ennen ja jälkeen leikkauksen.

      N48

    • Anonyymi

      Kävin vatsan rasvaimussa vuosi sitten ,toiminta kokonaisuudessaan oli asiallista ja
      käsitykseni mukaan ammatitaitosta,lopputulokseen tyytyväinen

    • Anonyymi

      No niin edel...mainospuhetta pidetty ja on kai vuoroni kertoa että kasvoni edelleen kuopalla ja pysyvä palovamma keskellä poskia .

      • Anonyymi

        Olisikin helpompaa jos vika olisi korvien välissä mutta valitettavasti näin ei ole


    • Anonyymi

      Itse suosittelen Furkatia ja klinikkaa todella vahvasti. Muutama operaatio takana enkä menisi muualle. Tikkaa todella nätisti ja mun kova jännitys on aina huomioitu hienosti. Kiireetöntä hoitoa.

    • Anonyymi

      Onko kukaan käynyt kyseisessä paikassa kaulan rasvaimussa? Jos on niin kertokaa kokemuksia :)

      • Anonyymi

        Minäkin olen menossa kaulan rasvaimuun, kävitkö jo?
        Haluaisin myös kuulla kokemuksia . Olen itse käynyt yläluomileikkauksessa joka onnistui todella hyvin, näytän 10 vuotta nuoremmalta . Olen ottanut säännöllisin väliajoin Furkatilta myös Botoxia ongelmitta sekä kerran kyynelkanavatäytön joka olikin sitten lopullinen pelastus ulkonäkööni, tähän hoitoon olen enemmän kuin tyytyväinen . Kaksi kertaa aiemmin olen käynyt muualla kuinFurkatilla ottamassa botoksia ja molemmat kerrat olivat pettymyksiä . Minä ainakin olen näiden kokemusten perusteella sitä mieltä että Furkat on maan paras plastiikka kirurgi. Toivottavasti kuitenkin joku kertoo kokemuksen kaulan rasvaimusta ja kiristyksestä, aina kuitenkin kaikkea pelkään etukäteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen menossa kaulan rasvaimuun, kävitkö jo?
        Haluaisin myös kuulla kokemuksia . Olen itse käynyt yläluomileikkauksessa joka onnistui todella hyvin, näytän 10 vuotta nuoremmalta . Olen ottanut säännöllisin väliajoin Furkatilta myös Botoxia ongelmitta sekä kerran kyynelkanavatäytön joka olikin sitten lopullinen pelastus ulkonäkööni, tähän hoitoon olen enemmän kuin tyytyväinen . Kaksi kertaa aiemmin olen käynyt muualla kuinFurkatilla ottamassa botoksia ja molemmat kerrat olivat pettymyksiä . Minä ainakin olen näiden kokemusten perusteella sitä mieltä että Furkat on maan paras plastiikka kirurgi. Toivottavasti kuitenkin joku kertoo kokemuksen kaulan rasvaimusta ja kiristyksestä, aina kuitenkin kaikkea pelkään etukäteen

        Furkat pilasi kasvoni pitkäksi aikaa. Hän on hävytön ja vastuuton lääkäri.


    • Anonyymi

      Olen puolet elämästäni elänyt vaivan kanssa, jolla on ollut negatiivinen vaikutus henkiseen sekä fyysiseen vointiini. Sisäisten häpyhuulten liikakasvu. En kuitenkaan osannut edes haaveilla tekeväni asialle jotain, en kehdannut puhua asiasta kenellekään enkä ajatellut että minulla olisi varaa. Kesällä 2020, 21-vuotiaana, minulla kuitenkin tuli mitta täyteen ja ajattelin, että nyt on aika tehdä asialle jotain. Haluan nauttia elämästäni täysilla, kerran sitä vain eletään. Sain konsultoinnin heti kahden päivän päähän. Konsultointi oli luonteva ja tuli heti sellainen olo, että Furkat tietää mistä puhuu. Unohdin heti olla nolostunut asiasta, siellä sain tuntea itseni tärkeäksi vaivoineni.

      Pyysin päästä leikkaukseen mahdollisimman pian ja sainkin ajan heti viikon päähän. Leikkaukseen tultaessa toki jännitti paljon, mutta työntekijöiden ilmapiiri oli rauhoittava. Minulle oli tähän asti selitetty kaikki todella tarkasti, tiesin tarkalleen missä mennään ja mitä ollaan tekemässä. Puudutuspiikkien jälkeen en enää tuntenutkaan mitään, kysyinkin hoitoapulaiselta ”Ai, joko hän on jo aloittanut?”. Toimenpide oli nopea, ja pian pääsinkin toiseen huoneeseen odottelemaan, että saisin luvan lähteä kotiin. Pötköttelin pedillä ja henkilökunta toi mehua ja kävivät välillä katsomassa että minulla oli kaikki kunnossa.
      Viikon myöhemmin minulla oli pari tikkiä, jotka olivat hieman epämukavat. Otin yhteyttä, ja sain tarkistusajan pikimmiten. Pari tikkiä poistettiin ja kaikki oli mainiosti.
      Minulla oli vielä toinen tarkistuskäynti kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen, jolloin poistettiin tikkejä, ja katsottiin että kaikki oli kunnossa. Niinhän kaikki oli.

      Nyt on leikkauksesta mennyt 2 ja puoli viikkoa, ja olen enemmän kuin tyytyväinen tulokseen. Jos olisin tiennyt miten hyvin kaikki meni, olisin tehnyt tämän aikoja sitten. Palvelu oli kaiken kaikkiaan hyvä ja klinikalle tultaessa oli aina tervetullut olo. Aina kun otin yhteyttä jos jokin askarrutti sain nopean vastauksen.

      • Anonyymi

        Jo kolmas tekaistu kehu 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo kolmas tekaistu kehu 🤣

        Kuten tavallista, myönteisiä kokemuksia ei saa kertoa Suoli24 palstoilla, koska ne tulkitaan aina henkilökunnan kertomiksi tekaistuiksi viesteiksi. Aikoinaan minuakin syytettiin toisen klinikan henkilökuntaan kuuluvaksi kun menin kehumaan leikkaukseni tuloksia. En siis enää kirjoita mitään positiivista, kuten ei varmaan muutkaan saman kokeneet. Kerron kokemuksistani vain henkilökohtaisessa keskustelussa jos joku haluaa kysyä.


    • Anonyymi

      https://www.seiska.fi/blogit/lolao/mansurowin-kultaiset-kadet/471
      Astelin tässä eräänä päivänä ystäväni suosituksesta tutustumaan erääseen Turussa toimivaan kauneus- ja terveysalan yritykseen, Estetiikka Mansurowiin. Ystäväni sanat kuuluivat: “Mansurowilla on kultaiset kädet”.

      Paljon olen vuosien varrella saanut tarjouksia erilaisilta kauneusalan yrityksiltä ja ehdotuksia suuntaan jos toiseenkin. Olen kokenut elämäni aikana monet alan esittelyt, tohtorit, vastaanottovirkailijat ja hoitajat, sekä käynyt erilaisissa hoidoissa ja toimenpiteissä terveydellistä ja esteettisistä syistä. Minulle on aina ollut erittäin tärkeää fiilis, palvelun taso ja tyyli, sekä se, minkälainen henki yrityksestä huokuu. Ensivaikutelma on oltava lähellä täydellistä.

    • Anonyymi

      @maisatorpa

      @ESTETIIKKAMANSUROW laittoi purentalihaksiin Botoxia rentouttamaan niitä. DR.MANSUROW onnistui sen viimein tekemään niin, että siitä on ollut huomattava apu! Oon niin älyttömän onnellinen , että mun on vihdoin helpompi olla. Suosittelen kaikille

      • Anonyymi

        Puolet kehuista kirjoittanut itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolet kehuista kirjoittanut itse.

        torpa ?


      • Anonyymi

        Kysyn edelleen kuka on maisa torpa, ettei nyt vaan olisi pikkasen kirjotusvirhetta, ei ole kyseisen henkilön postaus


      • Anonyymi

        Tosiaan nämä kehut on järjestäen kirjoittanut sama ihminen. Plastiikkakirurgia etsiessä kannattaa katsoa miksi jonkun hlön ketjuista on paljon poistettu viestejä. Ne kertoo ettei kaikki ole okei. Täällä on muutama sellainen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan nämä kehut on järjestäen kirjoittanut sama ihminen. Plastiikkakirurgia etsiessä kannattaa katsoa miksi jonkun hlön ketjuista on paljon poistettu viestejä. Ne kertoo ettei kaikki ole okei. Täällä on muutama sellainen..

        Ei pidä paikkaansa. Minä kirjoitin 11.8 .20 kirjoituksen ja sain vihdoinkin mentyä leikkaukseen. Leikkauksesta on nyt vasta vajaa 2 viikkoa ja nyt jo näyttää hyvältä.
        Mustelmia tuli vain kaulalle ja pahin turvotus kesti viikon. Nyt voi jo kuitenkin kulkea ihmisten ilmoilla .
        Näky peilistä on erinomainen , tällä hetkellä ainakin olen tyytyväinen. Sietää pitää kuitenkin kaulan ja korvien tunnottomuutta ja kiristyksen tunne on epämiellyttävä . Tiedän että nämä ohimeneviä mutta kun olen niin malttamaton . Hyvä päätös kuitenkin , rupsahtaminen minun mielestäni ei ole yhtään kivaa😊


    • Anonyymi

      Furkat on erittäin miellyttävä ja ammattitaitoinen Kirurgi. Olen erittäin tyytyväinen hänen käden jälkeen. Samaten siellä toimiva anestesialääkärit ja anestesiahoitajat olivat sydämellisiä.

    • Itselläni valitettavasti jäi todella paha maku suuhun tuosta Mansurowsta. Vuonna 2019 olin varannut hänelle ajan konsultaatioon koskien ison arven korjausleikkausta. Matkustin klinikalle kauempaa useamman tunnin matkan päästä. En kuitenkaan ollut yhtään varautunut siihen että bussi myöhästyisi aikataulusta (talviaika) mutta heti kun bussikuski ilmoitti uuden perillesaapumisajan, lähetin viestin Mansurowlle kertoen tilanteesta, mutta että olen kyllä tulossa paikalle mikäli hän pystyisi odottamaan. Noh, vastauksena tulikin sellainen tunneryöppy tyyliin "minulla on muutakin tekemistä kuin odotella sinua", käyttäen näitä sanoja mutta viesti oli pidempi ja ilmi kävi että häntä suoraansanottuna vitutti ja oli vihainen. Olin pahoitellut myöhästymistä jo ensimmäisessä viestissäni joten koska häpesin niin paljon muutenkin koko tilannetta, en enää vastannut hänelle mitään. Harmitti ja itketti, olo oli loukkaantunut ja nolo. Tahallani en ketään koskaan odotuta mutta hänen puoleltaan reaktio oli hyvinkin liiallinen ja epäasiallinen. Näin jälkikäteen kun ajattelen, hyvä etten lopulta hänen leikkauspöydälleen päätynyt sillä lopulta hakeuduin huomattavasti tasapainoisemmalle plastiikkakirurgille joka hoiti homman tyylikkäästi alusta loppuun.

      • Anonyymi

        Näinhän hän toimii jos asiat eivät mene hänen mielensä mukaan tai operaatio epäonnistuu


    • Kävin silmäluomileikkauksessa ja sitten kasvojen ja kaulan kiristysleikkauksessa. Ensimmäinen leikkaukseni onnistui yli odotusteni ja olin onnellinen. Toisen hyvin onnistuneen leikkauksen jälkeen olin vielä innostuneempi tuloksesta.

      Peilissä näen itseni nyt uudistuneena ja virkistyneenä ja nuortuneena. Olen täynnä positiivista energiaa.

      Haluan suositella tätä upeaa ja taitavaa lääkäriä jokaiselle, joka harkitsee ja tuntee tarvitsevansa plastiikkakirurgista toimenpidettä.

      • Anonyymi

        Eli siis pelkkää kehua ja ylistystä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Je se on vain mitä näkyvissä.......


      • Anonyymi

        Firma on siis perustettu kolme vuotta aiemmin kun aloitti toimintansa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä myös tyytyväinen Furkatin asiakas! Leuan ja kaulan rasvaimu siellä tehty :)

    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe