Jumalan hyvä sanoma Jeesuksen verestä ja elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä.
Tärkeää on kiittää ja kunnioittaa myös Isää Jeesuksen nimessä kaikesta hyvästä.
Jeesus vapauttaa synnistä kun sitä anot ja tahdot itse!
17
111
Vastaukset
- Todellinen ilosanoma
tämän ajan ihmisille, amen, hallelujah! Tartutaan kiinni Jeesuksen armoon ja totuuteen ja vanhurskauteen ja päästään perille voittajina pyhinään.
- nietunietu
Ei kiitos, en ole kiinnostunut tuotteesta.
- Miksi kukaan
ihminen olisi kiinnostunut synnistä. Pois se! Jumalan vanhurskaus paljon parempaa.
- sefsfs
Miksi minä pyytäisin ja anoisin anteeksi jostain mitä en ole tehnyt?
Sinun jumalasihan sen synnin kehitti, häpeisi itse aikaansaannoksiansa.- Toki ihmisenä voit
potkia paljonkin tutkainta vastaan :(
Jumala on hyvä ja tahtoo parastasi :)
Kumpainen tiekö on parempi, sinun vain Jumalan? Mieti tätä. - Toki tämä sama
Toki ihmisenä voit kirjoitti:
potkia paljonkin tutkainta vastaan :(
Jumala on hyvä ja tahtoo parastasi :)
Kumpainen tiekö on parempi, sinun vain Jumalan? Mieti tätä.koskee myös itseäni, joten :)
- Jumala antoi
sefsfs meille ihmisille kaksi tietä: Jeesuksen tai oman. Tietysti jos olet uudestisyntynyt ja saanut syntisi anteeksi, niin olet ihan kaidalla tiellä jo Jeesuksessa. Jos sen sijaan et ole uudestisyntynyt, niin Jumala tahtoo sinut omanaan tunnustaa Jeesuksessa ja näin saat syntisi anteeksi. Epäuskokin on syntiä ja rakkaudettomuus Herraa Jeesusta kohtaan, toki paljon on meissä ihmisissä vajavuutta, mutta Herra Jeesus on hyvä ja siunaa meitä elävällä vedellä ja Pyhällä Hengellä, jotta voimme elää yhteydessään ja armoliittonsa lapseudessa.
Mikä on suhteesi Jeesukseen, tahdotko tunnustaa sydämen uskosi tai onko sitä sinulla Jeesuksen suhteen Herranasi ja Jumalanasi?
Ihminen lankesi syntiin ja Jumala siitä tahtoi varottaa ettei niin tapahtuisi, mutta käärme vietteli ja tapahtui syntiinlankeaminen. Ei Jumala syntiä kehittänyt vaikka salli sen synnin vaaran olla, jotta voisimme vanhurskautua ja pyhittyä eroon kaikesta synnistä ja on maailmallista ja pimeyttä ja valhetta ja tahtonsa vastaista. Tietysti käsityksemme ihmisinä on synnistäkin vajavaista kuten kaikki.
Yhteistä kaikille ihmisille on syntyminen ja kuoleminen, yleensä, ja vajavaisuus ja syntisyys itsessämme. Jeesus on tullut ilosanomaksi ja hyväksi Jumalan siunauksen Lähteeksi elävän veden ja Pyhän Hengen Antajana ja Välittäjänä Isältä. Tunnetaan Jeesus.
- Toivottavasti ihmis-
lapset ovat Jumalasta ihania, ja mitä sitten tarkoittaneen huokauksineen kaikkineen.
- ainakaan veden-
paisumuksen salliessa ei näin ollut ja Jeesus todista tästä ajasta että on niinkuin Nooan. Jumala on armollinen nöyrille lapsenmielisille, sen uskon, mutta ylpeät aikuiset saanevat tuntea vihansa kun rakastavat Mammonaa Jeesuksen sijaan, kuten on kirjoitettu.
Tehdään ihmisinä totta parannuksessa ja kaikessa elämässä sillä Jumala tahtoo totuutta eikä ihmisten uskonnollisuutta, kuten selvästi voimme oppia Israelin pyhistä kirjoituksista ja profeetoista ja Jeesuksesta temppelissä ja apostoleista ylipappien kieltäessä todistuksen Jeesuksesta.
Herra Jeesus on hyvä, tahdothan sinäkin olla hyvä Jeesuksessa ja lakata kaikesta synnistä.
- Loppupelissä tiedän
hyvin, että ihminen on ihminen ja ilman Jumalan kohtaamista on ihan turhaa kuvitella tekevänsä parannusta. Kuitenkin Herra Jeesus on hyvä paimen, amen, hallelujah.
- Moniko lähimmäinen
rakastaa Jeesusta ja tahtoo rakkastaan kerto, no eipä kovin moni?
- entäs silloin kun
Jumalan tuomiot tulevat ja maan piiriä kohtaavat, ehkä silloin monet tekee parannuksen, toisaalta Raamatussa on kirjoitettu että syytökset voivat lisääntyä myös silloin.
- tuomiopäivä on pop
entäs silloin kun kirjoitti:
Jumalan tuomiot tulevat ja maan piiriä kohtaavat, ehkä silloin monet tekee parannuksen, toisaalta Raamatussa on kirjoitettu että syytökset voivat lisääntyä myös silloin.
tuomiot tulevat, tuomiot tulevat, lal lal laa tral lal laa....
- Autuaat eivät
tuomiopäivä on pop kirjoitti:
tuomiot tulevat, tuomiot tulevat, lal lal laa tral lal laa....
tahdo kieltää totuutta tuomioistakaan vaan kaikessa tulevat Jumalan valkeuteen, sillä anteeksi tahtoo Jumala antaa ja sovitusta Jeesuksessa ja on ilosanoma siinä juuri.
Hallelujah, amen, amen. - Tuomiot on pop
Autuaat eivät kirjoitti:
tahdo kieltää totuutta tuomioistakaan vaan kaikessa tulevat Jumalan valkeuteen, sillä anteeksi tahtoo Jumala antaa ja sovitusta Jeesuksessa ja on ilosanoma siinä juuri.
Hallelujah, amen, amen.Tuomioita me rakastetaan autuaina ja Jeesuksessa ja niistä saarnataan joka päivä. Tral lal laa. Lal lal laa. Tulisipa tuomiot jo! Hallelujaa!
- Ei kannata itseään
Tuomiot on pop kirjoitti:
Tuomioita me rakastetaan autuaina ja Jeesuksessa ja niistä saarnataan joka päivä. Tral lal laa. Lal lal laa. Tulisipa tuomiot jo! Hallelujaa!
kenenkään tuomita ennen aikaa, mutta hyvä on tosiasiat ymmärtää eikä tyhmänä vaeltaa. Tietysti ilo Herrassa on Jumalassa ja Jeesuksessa väkevyytemme, joten viisautta tarvitaan näissä ja vanhurskautta ja hyvää otollista mielenlaatua.
- Vanhurskauden jano
on otollinen sydämen asenne Isää Jumalaa kohtaan Pojassa Jeesuksessa. Jumalan valtakunta on iloa ja rauhaa ja vanhurskautta ja saamme rakastaa Jeesusta sillä on elämä, amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569