Autokoulut/Espoo

MMT

Autokoulun valinta kovin vaikeaa, joten kertokaahan kokemuksia Espoon autokouluista. Lähinnä Autokoulu Aulis ja Elo (Espoon keskus) kiinnostavat. Thanks!!

32

20244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidin

      Matinkylässä olevasta maken autokoulusta ja ainakin itse make ja vaimo siellä on edelleen. Kivat oli opettajat ja hyvin meni.

      • MMT

        Maken autokoulu, vaikka makea onkin ei kuulu varteenotettaviin vaihtoehtoihini sijaintinsa vuoksi (liian pitkän matkan päässä kotoa). Kiitos kuitenkin vielä vastauksestasi ja hyvää kesän jatkoa!


    • MMT

      Siis Autokoulu Aulis ja autokoulu Elo (Leppävaara) ei Espoon keskus.

    • challenge r

      juu..itekki ajoin makella kaikki korttini, ja hyvä koulu on, täytyy sanoa!! suosittelen! toinen mikä on viihtyisä niin elo, mutta tunnen vain suomenojan ja olarin toimipisteet.

    • Kalliita ovat

      Mitä viime syksynä soitin kouluja läpi, niin mainitsemasikoulut olivat noin satasen kalliimpia, kuin halvimmat espoolaiset koulut, eikä mulla ole pahaa sanottavaa niistä. Sillä hintaerolla voit maksaa vaikka taksimatkat, jos sijainti ei muuten sovi.

    • minä

      ....Espoon keskuksessa ei ole ELOa , mutta siellä sijaitseva C.Nelskylä on tosi jees!;)

      • MMT

        korjasinkin asian jo tuossa "pieni korjaus" viestissäni. Espoon keskuksessa ei tosiaan ole Autokoulu Eloa. Vai C.Nelskylä ompi jees, täytyy pistää sekin sitten pohdintaan:) Niin ja kiitti vastauksesta!:)


      • Kortti 11/03 lähtien
        MMT kirjoitti:

        korjasinkin asian jo tuossa "pieni korjaus" viestissäni. Espoon keskuksessa ei tosiaan ole Autokoulu Eloa. Vai C.Nelskylä ompi jees, täytyy pistää sekin sitten pohdintaan:) Niin ja kiitti vastauksesta!:)

        Sijaitsee Espoon Keskustassa.
        Vieraskuja 4 p. 8056100


      • DoDoDoglll
        Kortti 11/03 lähtien kirjoitti:

        Sijaitsee Espoon Keskustassa.
        Vieraskuja 4 p. 8056100

        Mulla on valitettavasti aika karmea kokemus heleniuksesta, johtuu kauheasta opesta ja siitä etten saanut sitä sitten vaihtaa. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9386297


    • entinen oppilas

      Ajoin korttini autokoulu elossa ja siellä opettajani oli lähinnä kiinnostunut tuputtamaan minulle lisäajotunteja eikä opettamaan minua ajamaan. Suosittelen että valitset jonkun muun. Huonoon palveluun pitää reagoida menemällä muualle.

      • Eloa elämää ... :)

        Joo .. täytyy sanoa, että kova kohtalosi, kun tuollaisia puhut. Sen mitä tiedän lisäajokertoja ei kukaan pakota ottamaan, niitä suositellaan niille joilla näyttää menevän ajotunnit kiikun kaakun. Olen oppilaana Elossa ja jo kahden teoriatunnin aikana on sanottu tästä ettei nitä kukaan pakota ottamaan. Hyvä on se liikenneopettaja joka niitä rohkenee heikolle oppilaalle suositella. Mene ittees ja opettale ajamaan äläkä moiti kouluttajia siitä ettet osaa!


      • kakkosvaihe muualla
        Eloa elämää ... :) kirjoitti:

        Joo .. täytyy sanoa, että kova kohtalosi, kun tuollaisia puhut. Sen mitä tiedän lisäajokertoja ei kukaan pakota ottamaan, niitä suositellaan niille joilla näyttää menevän ajotunnit kiikun kaakun. Olen oppilaana Elossa ja jo kahden teoriatunnin aikana on sanottu tästä ettei nitä kukaan pakota ottamaan. Hyvä on se liikenneopettaja joka niitä rohkenee heikolle oppilaalle suositella. Mene ittees ja opettale ajamaan äläkä moiti kouluttajia siitä ettet osaa!

        Eihän nimimerkki "entinen oppilas" sanonut että opettaja olisi pakottanut ottamaan lisää tunteja, vaan nimenomaan korosti sitä, että opettaja oli suositellut lisätunteja, mutta tunnit eivät olleetkaan antoisia eikä opettaja ollut paneutunut oppilaan ajotaitojen parantamiseen. Koin itse samankaltaista kohtelua.

        Suoritin B-kortin Tapiolan Autokoulu Elossa (nykyään Movia) noin vuosi sitten. Kokemusta varjosti suuresti se, että opetuksesta puuttui minun kohdallani yksilölliseltä tuntuva opetus ajotunneilla kokonaan. Koin sen hidastavan oppimista huomattavasti.

        Aika harva osaa ajaa mennessään autokouluun ja juuri sen takia sinne mennään. Sen takia opettajan kuuluu osata soveltaa ajo-opetustaan eri ihmisille koska me kaikki opimme eri tavalla. Kun kerta kortistakin maksetaan omaisuus, olettaisi asiakkaan saavan vastinetta rahoilleen.

        Kyseisessä autokoulussa on varmasti myös monta tyytyväistä asiakasta. En kumminkaan aio suorittaa kakkosvaihetta samassa paikassa, vaan kokeilen toista koulua.


      • ehkä tuleva ope
        kakkosvaihe muualla kirjoitti:

        Eihän nimimerkki "entinen oppilas" sanonut että opettaja olisi pakottanut ottamaan lisää tunteja, vaan nimenomaan korosti sitä, että opettaja oli suositellut lisätunteja, mutta tunnit eivät olleetkaan antoisia eikä opettaja ollut paneutunut oppilaan ajotaitojen parantamiseen. Koin itse samankaltaista kohtelua.

        Suoritin B-kortin Tapiolan Autokoulu Elossa (nykyään Movia) noin vuosi sitten. Kokemusta varjosti suuresti se, että opetuksesta puuttui minun kohdallani yksilölliseltä tuntuva opetus ajotunneilla kokonaan. Koin sen hidastavan oppimista huomattavasti.

        Aika harva osaa ajaa mennessään autokouluun ja juuri sen takia sinne mennään. Sen takia opettajan kuuluu osata soveltaa ajo-opetustaan eri ihmisille koska me kaikki opimme eri tavalla. Kun kerta kortistakin maksetaan omaisuus, olettaisi asiakkaan saavan vastinetta rahoilleen.

        Kyseisessä autokoulussa on varmasti myös monta tyytyväistä asiakasta. En kumminkaan aio suorittaa kakkosvaihetta samassa paikassa, vaan kokeilen toista koulua.

        ajoin kortin tapiolassa vuosia sitten ja tyytyväinen olen. Muistan kyllä millaisia teoreetikkoja oli istumassa samaan aikaan teoriassa ja aina ihmettelin miten opet jaksaa niitä.. Siis ihan typeriä kysymyksiä ja niin lapsellisia, huhhuh... Jos koet ettet saanut yksilöllistä opetusta, niin katso peiliin ja mieti miten turhauttavan simppeli oppilas ehkä olit ja luultavasti hyvin hidas oppimaankin!! Opetkin on vain ihmisiä!!


    • Heidi_K

      Nelskylä (Espoon keskus) paska autokoulu.

      • martsa69

        Nelskylän konkurssipesä on myyty MAKEN autokoululle joka ei ole yhteydessä Nelskylän asiakkaisiin vaan on vaan vastaanottanut niiden entisten oppilaiden papaerit. Jos jollain siis jäi autokoulu Nelskylässä kesken MAKen autokolusta löytyy paperit.


      • koulua vaihtanut
        martsa69 kirjoitti:

        Nelskylän konkurssipesä on myyty MAKEN autokoululle joka ei ole yhteydessä Nelskylän asiakkaisiin vaan on vaan vastaanottanut niiden entisten oppilaiden papaerit. Jos jollain siis jäi autokoulu Nelskylässä kesken MAKen autokolusta löytyy paperit.

        Suosittelen Heleniusta Espoon keskuksessa. Hyvät ja asialliset opettajat, hinta edullisemmasta päästä.

        Kävin ensin toista autokoulua ja kun oppimisesta ei tullut oikein mitään, vaihdoin Heleniukselle. Joka sitten osoittautui järkeväksi päätökseksi. Inssikin meni läpi eka kerralla.


      • ilmaista
        martsa69 kirjoitti:

        Nelskylän konkurssipesä on myyty MAKEN autokoululle joka ei ole yhteydessä Nelskylän asiakkaisiin vaan on vaan vastaanottanut niiden entisten oppilaiden papaerit. Jos jollain siis jäi autokoulu Nelskylässä kesken MAKen autokolusta löytyy paperit.

        Mainontaa,mainontaa!


      • 1243947
        ilmaista kirjoitti:

        Mainontaa,mainontaa!

        Onko kokemuksia Dynamic drivingistä?


      • DoDoDoglll
        koulua vaihtanut kirjoitti:

        Suosittelen Heleniusta Espoon keskuksessa. Hyvät ja asialliset opettajat, hinta edullisemmasta päästä.

        Kävin ensin toista autokoulua ja kun oppimisesta ei tullut oikein mitään, vaihdoin Heleniukselle. Joka sitten osoittautui järkeväksi päätökseksi. Inssikin meni läpi eka kerralla.

        Minulla on ollut Heleniuksessa huono opettaja ja rikki oleva auto, en saanut vaihtaa kumpaakaan vaikka pyysin. Plussana hyvät teoriatunnit.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9386297


    • marko____
      • MÄÄK

        Ootko ihan aidosti valitsemassa autokoulua pelkällä nettivertailulla?
        Paas kuule kysymään tyttäres kaverialta missä ne ovat käyneet.
        Ja muista, ei ne aina kehtaa myöntää, että ovat olleet huonossa koulussa, kuka nyt huonossa olisi ja maksaisi 1500-1800€ ajokortista.
        halvalla ei hyvää saa ja hullu maksaa liikaa.


      • pb

        Oman jälkipolven kommentit Olarin ja Suomenojan toimipisteistä olivat jokseenkin keskimääräisiä. Molemmat ekalla läpi ilman lisätunteja, joten siltä osin ainakin OK.


    • Kallet

      Hei!

      Mulla on tuttu Nummelan autokoulussa. Kannattaa olla tarkka minkä autokoulun valitsee. Tässä koulussa mm. ajotunteja on vain 30 kun se muissa on 32. Taitavat haluta rahastaa näistä kahdesta kerrasta vielä. Ajotunteja tuttava on joutunut ottamaan ylimääräisiä vaikka kuinka paljon, vaikka on ollut normaalikoulussa erittäin hyvin menestyvä.

      tsepmppiä

    • Niin ja nyt

      Nyt Espoon Liikenneopetus, edullinen hinta ja mukavat opettajat. Suosittelen lämpimästi.

    • kollega

      Espoon Liikenneopetuksessa tosi töykeät opet!

      • ?

        Kuka niistä?


    • 28

      Nimimerkillä kollega edustaa todennäköisesti Moviaa, joten katkera kommentti sieltä ylivelkaantuneesta konkurssikypsästä puljusta jääköön omaan arvoonsa. Samalla nimimerkillä näky olevan kommentti tuolla movian konkurssi ketjussa.

    • Yök-Aulis

      Poika ajaa juuri kevarikorttia Autokoulu Auliksessa. Omistaja-opettaja Raimo on tosi töykeä ja kettuuntuneen oloinen koko ajan. Puhuu törkeitä minulle poikani ymmärryksen tasosta ja muistista. Huvittavaa, sillä pojalla on yli ysin keskiarvo koulussa ja menossa huippulukioon... Vaikka hinta on halvempi, en suosittele kenelläkään ko. paikkaa. Äänestämme tosiaankin jaloillamme kunhan auton ajokortin vuoro tulee.

      Mopokortin poika ajoi viime kesänä Makella, kaikki toimi hyvin, kohtelu erittäin asiallista. Hinnan perässä mentiin sit tuohon sontaläävään. Big mistake!

      • joo joo

        Yli ysin keski arvo? luulisi, että poikasi olisi sinua älykkäämpi, eikä olisi valinnut halvempaa autokoulua, kuten köyhä kitupiikki isänsä teki.


      • pölölong

        Voi kuule itsekin valmistuin Ressusta E:n paperein mutta ei se tee minusta mitään huippukuskia. Itse olen Auliksessa ajamassa tällä hetkellä, suosittelisin muillekin. Ajomaikan vaihtaminen sujuu pienellä vaivalla, kyseinen Raimo on todella mukava eikä mikään töykeä. Oma on vika ellei huumoria ymmärrä..

        Maikoilta saa palautetta asiallisesti, niin hyvässä kuin huonossakin. Auliksessa edetään opiskelijan omaan tahtiin, mutta ei jäädä vitkuttelemaan turhia.

        Pieni ja kodikas ja hintataso kohdallaan. Tunteja on aika hyvin saatavilla, sekä ilta - ja aamutunteja. Omat kaverini jotka kävivät esim haagan autokoulun, ovat valittaneet, kun tunteja on todella kehnosti saatavissa.


    • Mikä on

      maaseudun paras?

    • Anonyymi

      Valitse Aulis, sieltä löytyy ammattilaiset opet. Inssi kerralla läpi heidän avulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe