Milloin renkaat on valmistettu?

..............

Renkaista löytyy merkintä 7111. Milloin renkaat on valmistettu?

16

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • renkaantekijä

      Viikko 71 vuosi 11.

    • Besser Wisser

      Normaali tapa ilmoittaa valmistusviikko / ajankohta. Odotan kuitenkin aloittajan pian meille osoittamaa ironiaa toteamalla vuodessa olevan vain 52/53 viikkoa....:-) Katsotaanpa josko oikea vastaus tulee, minä tiedän sen...ja kaikki muutkin jotka ovat tarkkaan lukeneet lehtiä viime kuukausina.

      • Selvä juttu

        Vastaaja on varmaan Kreikkalainen, siellähän on vuodessa 13 kk joista myös palkka maksetaan.


      • Besser Wisser
        Selvä juttu kirjoitti:

        Vastaaja on varmaan Kreikkalainen, siellähän on vuodessa 13 kk joista myös palkka maksetaan.

        Eikä vieläkään tule 71 vkoa täyteen...:-)

        Vastaus: VÄÄRIN.


    • Mikä merkki mikä maa

      Nokian renkaissa valmistusaika on merkitty renkaan jalka-alueelle kolme- tai nelinumeroisella valmistusaikakoodilla.

      Esimerkiksi 329 tarkoittaa, että rengas on valmistettu viikolla 32 vuonna 1999. Vuodesta 2000 lähtien valmistusaikatunnus on nelinumeroinen, eli 2100 tunnuksella varustettu rengas on valmistettu viikolla 21 vuonna 2000.

      • Entäpä milloin on valmistettu Nokianin (ei siis Nokian) rengas, jossa on merkintä:
        DOT Y9EE?

        Milloin filippiiniläinen Yokohama jossa merkinnät 4UE1 ja EFK 5205? Olisiko viikolla 52 vuonna 2005?

        Seuraavaksi helpompi: Missä on valmistettu rengas, jossa teksti: AVON Made in Ireland? No sehän on helppoa kuin heinänteko: Suomessa Nokian tehtaalla. Olen itse nähnyt keväällä 1963...


      • historian tärinää
        sitroen kirjoitti:

        Entäpä milloin on valmistettu Nokianin (ei siis Nokian) rengas, jossa on merkintä:
        DOT Y9EE?

        Milloin filippiiniläinen Yokohama jossa merkinnät 4UE1 ja EFK 5205? Olisiko viikolla 52 vuonna 2005?

        Seuraavaksi helpompi: Missä on valmistettu rengas, jossa teksti: AVON Made in Ireland? No sehän on helppoa kuin heinänteko: Suomessa Nokian tehtaalla. Olen itse nähnyt keväällä 1963...

        Nyt taitaa merkinnä olla sitikkaPapalle sevon kun sotkee kaikki mahdolliset merkinnät sekaisin, vai 1963*??? Silloin ei varmaankaan ollut mitää oikeita kansainvälisiä sääntöjä ja valvontaa merkinnöistä.


      • Diibadaabadii
        sitroen kirjoitti:

        Entäpä milloin on valmistettu Nokianin (ei siis Nokian) rengas, jossa on merkintä:
        DOT Y9EE?

        Milloin filippiiniläinen Yokohama jossa merkinnät 4UE1 ja EFK 5205? Olisiko viikolla 52 vuonna 2005?

        Seuraavaksi helpompi: Missä on valmistettu rengas, jossa teksti: AVON Made in Ireland? No sehän on helppoa kuin heinänteko: Suomessa Nokian tehtaalla. Olen itse nähnyt keväällä 1963...

        Missä ja koska on valmistettu rengas jossa lukee: 165/65R13?

        165 eri maassa vuonna 65 viikolla 13?


      • DOT koodeja
        sitroen kirjoitti:

        Entäpä milloin on valmistettu Nokianin (ei siis Nokian) rengas, jossa on merkintä:
        DOT Y9EE?

        Milloin filippiiniläinen Yokohama jossa merkinnät 4UE1 ja EFK 5205? Olisiko viikolla 52 vuonna 2005?

        Seuraavaksi helpompi: Missä on valmistettu rengas, jossa teksti: AVON Made in Ireland? No sehän on helppoa kuin heinänteko: Suomessa Nokian tehtaalla. Olen itse nähnyt keväällä 1963...

        http://www.etyres.co.uk/images/dotcodes.pdf


    • Nice to know
    • ???????

      Missä on tehty rengas jossa on merkintä M S?

    • ....
    • owiejfieworgjieor

      Viikolla 11 vuonna 1971, eiköhän nuo vielä tämän kesän välttäne... :P

      • ???

        Ennen 2000 käytettiin kuulemma 3 numeroista järjestelmää.

        "A three-digit code was used for tires manufactured before 2000. For example, 178 means it was manufactured in the 17th week of 8th year of the decade. In this case it means 1988."


      • Täh!?
        ??? kirjoitti:

        Ennen 2000 käytettiin kuulemma 3 numeroista järjestelmää.

        "A three-digit code was used for tires manufactured before 2000. For example, 178 means it was manufactured in the 17th week of 8th year of the decade. In this case it means 1988."

        No mistä sen vuosikymmenen voi tietää, jos ilmoitetaan vain 3 numeroa, joista 2 ensimmäistä kertoo viikon ja viimeinen vuoden jollain vuosikymmenellä. Eli mistä tietää, että tuo esimerkkirengas ei ole valmistettu 1978 tai 1968?


      • 2012 menossa!!
        Täh!? kirjoitti:

        No mistä sen vuosikymmenen voi tietää, jos ilmoitetaan vain 3 numeroa, joista 2 ensimmäistä kertoo viikon ja viimeinen vuoden jollain vuosikymmenellä. Eli mistä tietää, että tuo esimerkkirengas ei ole valmistettu 1978 tai 1968?

        lonko silä enään väliä, ei noilla renkailla voi enään ajaa kuitenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe