Pahoinvointi, ripuli, röyhtäily yms

Huolestunut

Hei,
pakko aloittaa keskustelu täällä josko löytyisi ihmisiä jotka kärsivät samoista vaivoista kuin minä! Olen perusterve 20-vuotias nainen joka on synnyttänyt huhtikuussa. Kesäkuussa alkoivat vaivat. Ensiksi oli pelkkää pahoinvointia silloin tällöin, sen lisäksi maha ollut täysin sekaisin vähän väliä. Olen käynyt miljoonalla eri lääkärillä, mahan-alueen ultrassa, verikokeissa, vienyt MONTA labra näytettä laktoosi, keliakia, helikobakteeri, neg yms. Otettu myös veri näytteet ulosteesta ja ne myöskin neg. sekä bakteeriviljelmät. Ensiksi lääkäri määräsi primperania pahoinvointiin mikä auttoi/auttaa silloin tällöin. Kuitenkin oloni menee välillä todella kurjaksi ja tuntuu kuin mikään ei auttaisi. Mahani on nykyään todella useasti sekaisin ja oudointa ehkä on se että se on ainoastaan aamuisin ja silloin otan imodiumia. Yleensä helpottaa mitä pitemmälle päivä menee. Röyhtäilen myös mielestäni useammin kuin ennen. Siihen lääkäri on määrännyt somacia.. Minua kovasti huolestuttaa mikä vaivaa.. kun kukaan lääkäri ei oikeen osaa sanoa syytä ja kaikki arvailee eri sairauksia. Menen reilu viikon päästä kolonoscopiaan.. AUTTAKAA JOS KÄRSITTE SAMOISTA VAIVOISTA!! En jaksa enää! :(

5

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oksennuskammonen

Tää on jo vanha mut löysin tän ku mul on tismallee samat oireet ja mitää ei oo tähän mennes löytyny. Oon 21v.ja synnytin vähän yli vuosi sitten. Primperania joudun syömään usein oksettavan olon vuoksi. Vatsalaukun tähystykseen tulee pian lähete mutta olisi kiva tietää selvisikö sinulle mistä pahoinvointi ja vatsan huono kunto johtui? Oireet ovat juuri samat niin on myös todennäköistä että johtuvat myös samasta vaivasta.

• Oksennuskammonen

Tää on jo vanha mut löysin tän ku mul on tismallee samat oireet ja mitää ei oo tähän mennes löytyny. Oon 21v.ja synnytin vähän yli vuosi sitten. Primperania joudun syömään usein oksettavan olon vuoksi. Vatsalaukun tähystykseen tulee pian lähete mutta olisi kiva tietää selvisikö sinulle mistä pahoinvointi ja vatsan huono kunto johtui? Oireet ovat juuri samat niin on myös todennäköistä että johtuvat myös samasta vaivasta.

• Anonyymi

Löytyikö ikinä vastausta vaivoihin?

• Anonyymi

Löytyikö vaivaan syy?

• Anonyymi

Vaivanen pers9e oli syynä.

Aarre puhalsi reiän puhtaaksi ja nuoli purut pinnasta.

Nyt ei piereminen eikä peräpanot satu juurikaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7584
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      84
      5943
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      155
      3512
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1957
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      191
      1861
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      17
      1537
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1479
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1474
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1421
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      64
      1394
    Aihe