Pahoinvointi, ripuli, röyhtäily yms

Huolestunut

Hei,
pakko aloittaa keskustelu täällä josko löytyisi ihmisiä jotka kärsivät samoista vaivoista kuin minä! Olen perusterve 20-vuotias nainen joka on synnyttänyt huhtikuussa. Kesäkuussa alkoivat vaivat. Ensiksi oli pelkkää pahoinvointia silloin tällöin, sen lisäksi maha ollut täysin sekaisin vähän väliä. Olen käynyt miljoonalla eri lääkärillä, mahan-alueen ultrassa, verikokeissa, vienyt MONTA labra näytettä laktoosi, keliakia, helikobakteeri, neg yms. Otettu myös veri näytteet ulosteesta ja ne myöskin neg. sekä bakteeriviljelmät. Ensiksi lääkäri määräsi primperania pahoinvointiin mikä auttoi/auttaa silloin tällöin. Kuitenkin oloni menee välillä todella kurjaksi ja tuntuu kuin mikään ei auttaisi. Mahani on nykyään todella useasti sekaisin ja oudointa ehkä on se että se on ainoastaan aamuisin ja silloin otan imodiumia. Yleensä helpottaa mitä pitemmälle päivä menee. Röyhtäilen myös mielestäni useammin kuin ennen. Siihen lääkäri on määrännyt somacia.. Minua kovasti huolestuttaa mikä vaivaa.. kun kukaan lääkäri ei oikeen osaa sanoa syytä ja kaikki arvailee eri sairauksia. Menen reilu viikon päästä kolonoscopiaan.. AUTTAKAA JOS KÄRSITTE SAMOISTA VAIVOISTA!! En jaksa enää! :(

4

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oksennuskammonen

Tää on jo vanha mut löysin tän ku mul on tismallee samat oireet ja mitää ei oo tähän mennes löytyny. Oon 21v.ja synnytin vähän yli vuosi sitten. Primperania joudun syömään usein oksettavan olon vuoksi. Vatsalaukun tähystykseen tulee pian lähete mutta olisi kiva tietää selvisikö sinulle mistä pahoinvointi ja vatsan huono kunto johtui? Oireet ovat juuri samat niin on myös todennäköistä että johtuvat myös samasta vaivasta.

• Oksennuskammonen

Tää on jo vanha mut löysin tän ku mul on tismallee samat oireet ja mitää ei oo tähän mennes löytyny. Oon 21v.ja synnytin vähän yli vuosi sitten. Primperania joudun syömään usein oksettavan olon vuoksi. Vatsalaukun tähystykseen tulee pian lähete mutta olisi kiva tietää selvisikö sinulle mistä pahoinvointi ja vatsan huono kunto johtui? Oireet ovat juuri samat niin on myös todennäköistä että johtuvat myös samasta vaivasta.

• Anonyymi

Löytyikö ikinä vastausta vaivoihin?

• Anonyymi

Löytyikö vaivaan syy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1781
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1466
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      169
      1308
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      157
      1268
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1039
    Aihe