kun en kuule Jumalan ääntä tässä ja missään muussakaan asiassa. Miksi Jumala sanassaan sanoo, että hänen omansa kohtaavat kiusauksia, mutta vain siihen mittaan, että ne voi kestää lankeamatta. En nyt muista Raamatun kohtaa, jossa noin annetaan ymmärtää, mutta siellä se jossain on.
Nyt kysymykseni. Miksi minä, joka uskon Jumalaan ja elävään Jeesukseen syntieni sovittajana ja vanhurskauttajanani, kohtaan jatkuvasti kiusauksia yli sietorajan, ja jatkuvasti lankean?
Ja älkää syöttäkö minulle mitään potaskaa siitä, kuinka en vielä ole taistellut kylliksi syntiä vastaan. Olen liian sairas taistellakseni, liian ylpeä nöyrtyäkseni, liian köyhä köyhtyäkseni, liian kaikkea saadakseni rauhan.
Voisiko joku, elävä uskova, todella auttaa minua. Saisiko joku täällä ilmestyksen tilanteestani. Olen lähes vama, että Jumala antaa minun tavantakaa langeta, jotta tajuaisin surkeuteni uskovana. Mutta alkaa rajansa kaikella.
Jos ette muuta voi, niin rukoilkaa puolestani
Voisiko joku sanoa...
14
68
Vastaukset
- ...
Lue Paavalin sanat: En minä itsekään tuomitse itseäni.
Kärsit ehkä jostain pakko-oireisesta toiminnasta.
Joskus tarvitsemme toisten apua, onnellinen joka löytää ymmärrystä.
Olet ehkä kohdannut uskiksia joilla on kova kiire päästä eroon.
Ehkä yksinäisyys ja asioiden kohtaaminen on avainsana välillä, minä en ainakaan kestä ihmisiä useinkaan vaan haluan miettiä omassa rauhassani.
Ihminen voi kärsiä monta vuotta - ja vain yksi oivallus vapauttaa hänet. Älä lue ainuttakaan Paavalin kirjettä ja kirjoitusta, koska niillä Saata-na pitää sinut synnin kahleissa, kuten piti Paavalinkin, ja Jumalan määräyksestä Saatanan oli vielä lähetettävä enkelinsä Paavalia kurittamaan, kun hän alkoi julistaa Saatanan oppeja Jumalan oppeina.
Pidä joka päivä mielessä tämä yksi ainoa Jeesuksen opetus, ja elä sen mukaan:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanmaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."
Vain tuota tietä kulkien pääset vapaaksi synnin orjuudesta:
"Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy.
Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita. "
Tällä tiellä on tosin edessä se ahdas portti, mutta kyllä Jeesus Kristus siitä valittunsa läpi kuljettaa.- Saatana
Wou, Teuvo, sinä olet ihana!!
Mutta opettele oikeinkirjoitus, se saa enemmän kunnioitusta ihmisessä ;)
- Jumalan Sana sinulle
"Minun armossani on sinulle kyllin!"
Tämä on Saatanan julistusta Paavalille. Ja se Peto nyt tälläkin palstalla olevine palvelijoineen tekee varmasti kaikkensa, ettet ikinä pääse vapaaksi Saatanan synnin siteistä. Kuten ei Paavalikaan päässyt:
"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.
En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.
Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.
Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."- Saatana
TeuvoSuni kirjoitti:
Tämä on Saatanan julistusta Paavalille. Ja se Peto nyt tälläkin palstalla olevine palvelijoineen tekee varmasti kaikkensa, ettet ikinä pääse vapaaksi Saatanan synnin siteistä. Kuten ei Paavalikaan päässyt:
"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.
En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.
Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.
Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."Ja taas uusi orgasmi! Kiitos!
Jumalalla on omat aikataulut meidän kaikkien kohdalla. Kun itse tulin uskoon lankesin aina välillä takaisin juomaan, se oli tuskallista aikaa. Jumala ei kuitenkaan minua hyljännyt, minä kuljin sen oman tieni raittiuteen Jumalan avustuksella. Tänä päivänä olen ollut jo 12 vuotta raitis ja kiitos siitä Jumalalle.
Rakas Jeesus sinä näet aloittajan tuskan ja hädän. Sinä pystyt Jeesus auttamaan häntä tässä tuskallisessa tilanteessa, hoida,johdata ja ilmesty hänelle. Anna hänen kokea johdatuksesi ja rakkautesi rakas Jeesus. Ole häntä lähellä ja puhuttele ja johdata hänet pääsemään kiusauksien yli kohti vakaampaa elämäntilannetta...Jeesuksen Kristuksen nimessä aamen!Tähän tekopyhään rukoukseen on pakko vastata Jeesuksen sanoin:
"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."TeuvoSuni kirjoitti:
Tähän tekopyhään rukoukseen on pakko vastata Jeesuksen sanoin:
"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."Vaikka rikollisesti haukutkin puskista minua sekopääksi Teuvo, niin siitä huolimatta et saa minua vaikenemaan.
Teuvo, kerropa millä Jeesus puhdistaa synnistä..
Kerro vielä sekin kuinka jouduit huutamalla pyytämään Jeesukselta armoa.- Saatana
TeuvoSuni kirjoitti:
"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."Ja viides orgasmi, olet uskomaton Teuvo!
TeuvoSuni kirjoitti:
"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."Minä en halua alentua pilkkaamiseen. Jumala tietää että kerroin vilpittömästi omasta kokemuksestani, sillä että siitä olisi jollekkin hyötyä ja lohtua.
Rukous tuli myös vilpittömästi sydämestä.
- Sitä ihminen on
siis TODELLA TUOMITTU, niin kauan kunnes Jumala saa armahtaa.
Jos sinua yhtään lohduttaa tuomion tunnon keskellä niin sanon,
olen itse elänyt aivan samoissa tunnelmissa kuin missä sinä nyt olet.
Poikkeus oli vaan se, että EN voinut sanoa, että olisin ollut tuossa tilassa
Jumalan oma.
Oletko imenyt tuon Jumalan omana olemisen ihmisopeista?
Kuinka lujasti uskot tuohon valheeseen? Ja tahdotko jäädä kaiken keskellä
uskomaan noihin valheisiin joita TÄNÄ aikana syötellään tuutin täydeltä joka
suunnalta?
Asia on niin Jumala kutsuu sinua, se on Jumalan armoa ettet ole päässyt
väärään rauhaan. Nyt on kuitenkin sinusta kiinni tahdotko jäädä valheisiin,
vaan tahdotko lähteä ETSIMÄÄN Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa.
Jos tahdot jäädä kiinni valheisiin, niin kyllä sinä tulet löytämään "rakastajia,
väärään rauhaan tuurittajia pilvin pimein ja näin voit saara aina hetkellistä
helpotusta ja kun "puutumus" kasvaa tulet tunnotomaksi ja pääset vapauteen
mutta pettävään sellaiseen.
MUTTA jos tahdot hylätä KAIKKI väärät tiet ja sdämessäsi janoat vain ja ainoastaan JUMALAA ja näin Pojan antamaa vapautusta tulet kerran kohtaamaan tämän kun Jeesus sanoo:"jonka Poika tekee vapaaksi on todella
vapaa"SAAT KOHDATA PELASTUKSEN PELASTAJASSA.- TODELLA TUOMITTU
Tahtoa ihmisellä on, mutta liha on heikko. Tämä on niin totta elämässäni.
Tottakai olen Jumalan oma. Mistäkö tiedän? Siitä, että Hän saa lankeemukseni jälkeen minussa aikaan todellisen syyllisyyden taakan ja mielensä mukaisen murheen. Silloin kun en Jumalasta ja Jeesuksesta mitään tiennyt, en tuntenut minkäänlaista syyllisyyttä vääristä teoistani.
Ja näin uskon, vaikka tämä on tuskan tie : Jumala näyttää turmeltuneisuuteni kaikessa karmeudessaan, näin vetää minua luokseen.
Mitä muuta minun muka pitäisi tehdä kuin tämä "Joka uskoo minuun, sillä on iankaikkinen elämä". Jeesus kuoli runsaat 2000 vuotta sitten, ja otti pois maailman synnin. Se on täytetty. Mitä muuta haluat minun etsivät kuin Jumalan pojan täytettyä työtä. Ja miten? Sehän on tietenkin niin, että kun minä etsin - uskon Häneen - Jeesus löytää minut.
Mutta kun ei toimi, en pää irti synneistäni. En vaan pääse. - Näin se juuri
TODELLA TUOMITTU kirjoitti:
Tahtoa ihmisellä on, mutta liha on heikko. Tämä on niin totta elämässäni.
Tottakai olen Jumalan oma. Mistäkö tiedän? Siitä, että Hän saa lankeemukseni jälkeen minussa aikaan todellisen syyllisyyden taakan ja mielensä mukaisen murheen. Silloin kun en Jumalasta ja Jeesuksesta mitään tiennyt, en tuntenut minkäänlaista syyllisyyttä vääristä teoistani.
Ja näin uskon, vaikka tämä on tuskan tie : Jumala näyttää turmeltuneisuuteni kaikessa karmeudessaan, näin vetää minua luokseen.
Mitä muuta minun muka pitäisi tehdä kuin tämä "Joka uskoo minuun, sillä on iankaikkinen elämä". Jeesus kuoli runsaat 2000 vuotta sitten, ja otti pois maailman synnin. Se on täytetty. Mitä muuta haluat minun etsivät kuin Jumalan pojan täytettyä työtä. Ja miten? Sehän on tietenkin niin, että kun minä etsin - uskon Häneen - Jeesus löytää minut.
Mutta kun ei toimi, en pää irti synneistäni. En vaan pääse.on ihmisen kohdalla jonka Jumala on herättänyt ja jota puoleensa vetää;
"tahto on, mutta liha on heikko." JA mistä tuo tahto on lähtöisin, niin se ei ole ihmisestä itsestään, vaan Jumalan Henki vaikuttaa sen ja SE ON JO JUMALAN ARMOA.
MUTTA ei ihminen vielä tuolloin ole PELASTETTU, Jumalan yhteydessä oleva,
vaan tuo on matkaa Isän kotiin päin.
EI Jeesus turhaan sanonut tuhlaaja poika vertaustakaan.
Ensin ON HERÄTYS ja mitä ihminen sitten tekee?Jos tekee niin kuin tuhlaaja
poika, että sanoo sisimmässään tosiasian miten kohdallaaan on ja kääntyy
omilta teiltä Jumalan Taivaallisen Isän puoleen hän lähtee kulkemaan tietä
joka yksin voi Isän kotiin, yhteyteen johdattaa, VOI tulla kohtaamaan
pelastuksen, yhteyden Jumalan kanssa Pojassa.
MUTTA jos ihminen herätyksessä alkaakin etsiä jotain muuta esim. seurakuntaa,
niin sillä tiellä tullaan löytämään väärä jumala.
MUTTA jos ja kun ihminen on Jumalan valittu, niin Jumala on voimallinen ihmisen harharetkienkin jälkeen YHTEYTEENSÄ JOHDATTAMAAN.
MUTTA todella vaikeaa on ihmisen joka on päässyt juurtumaan ja kasvamaan
väärän jumalan uskossa enää siitä luopua. Luopumista väärästä uskosta ei
tapahdu ellei Jumala saa ihmistä ravistaa hereille.
Tämä, että "lankeemuksen" jälkeen on syyllisyys ja murhe, niin Jumalan Henki
sen vaikuttaa JA TÄMÄ on JUMALAN ARMOA, että näin on kohdallasi.
Näitä kaltaisiasi Jumalan etsimiä on ollut, mutta jotkut ovat sitten salamana
mielistyneet valheiden puhujien sanomiin ja se on ollut menos se. OVAT päässeet yks`kaks "vapauteen" näin Jumalan Henki on väistynyt ja he alkavat
sotia Jumalaa vastaan "omassa hyvässä uskossa".
Kohdallasi toivon, että Jumala SAA pitää sinusta kiinni, niin kuin minustakin
sai. Sillä pelastusta ei tulla kohtaamaan YHDENKÄÄN IHMISEN KAUTTA,
vaan YKSIN JUMALASSA, JUMALAN ARMOSTA.
Ihminen EI SIIS ole pelastettu, vaikka joku ihminen niin hänelle sanoo.
OLet Jumalan huomaan ottama. Tässä Jumalan huomassa ja siinä kun ihminen
tahtoo pysyä, JUMALA TEKEE TYÖTÄÄN. Jumalan tahdon tie ON KUIN ONKIN
nisunjyvän kuoleman tie.
Tällä tiellä tullaan kohtaamaan "ELÄMÄN KADOTUS", mutta saadaan
ELÄMÄ JEESUKSESSA.
Muiden teiden itsensä kadottamiset ovat vain lumetta, petosta.
"Ja näin uskon, vaikka tämä on tuskan tie : Jumala näyttää turmeltuneisuuteni kaikessa karmeudessaan, näin vetää minua luokseen."
NÄIN ON Jumalan tahdon tiellä tullaan todella näkemään MITÄ IHMINEN ON.
MITEN totta on tämäkin Jumalan sana;" miten kaikki ovat poienneet pois...
EI OLE KETÄÄN JOKA ETSII JUMALAA.... jne
Olet nyt tiellä, Jumalan tahdon tiellä jolla Jumala puhuu ja tekee työtään, mutta
tiedä tuolla tiellä ON pahan valta joka mutkan takana kärkkymässä että saisi
sinut vietyä sivuun Jumalan äänen kuulumattomiin väärään rauhaan, väärään uskoon...
Mitä tulee tähän Jeesuksen sanaan:"Joka uskoo minuun, sillä on iankaikkinen elämä".TÄMÄ USKO TARKOITTAA MYÖS SIIHEN SANAAN USKOMISTA MITÄ
JEESUS ON SANONUT.
SE, että Jeesus on täyttänyt työn, Isän tahdon, EI OLE AUTOMAATIO, niin, että kun vaan tuohon uskot OLISIT PELASTUNUT.
MIETI eihän Jeesuksen olisi tarvinnut täällä suutansa avaa, vaan elää ja olla
käydä ristinpuulla kuolemaan, kun tuossa täytetyn työn uskossa EI uskota OLLENKAAN JEESUKSEN SANOMAA.
JOS olisi niin, että Jeesus EI OLISIKAAN mitään hiiskannut täyttänyt vain työn
niin silloin se olisi sitten niin.
MUTTA KUN ASIA EI OLE NIIN, eikä tietystikään OLE NIIN, sillä JEESUKSESSA
YKSIN JEESUKSESSA ON PELASTUS VALMISTETTU.
Se mitä Paavalin sanoma on Jumalassa SEN VOI TULLA NÄKEMÄÄN, TUNTEMAAN vain ihminen joka on lähtenyt ja myös pysyy JUMALAN POJAN USKON TIELLÄ.
Se, että täällä vastustetaan ja pidetään kauheimpana Jeesuksessa tuotua sanomaa niin se on enemmän kuin murheellista nähdä.
Ihmiset on johdettu harhaan ja väkevällä tavalla. EI ole Jeesuksen Kristuksen sanat olleet esillä näin ei ole oikeaa uskoa voinut syntyä vaan pilvin pimein vääriä joissa taistellaan itse Jumalaa ja Poikaa vastaan.
Usko siis Jeesusta kun Hän sanoo:"etsikää ensin Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa niin kaikki muukin tarvittava tullaan antamaan."
ÄLÄ siis sano minun haluavan mitään, vaan TÄMÄ ON JUMALAN TAHTO
eikä sitä kukaan ihminen VOI MUUKSI MUUTTAA, muuta kuin turmiokseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132656Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221267- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2441026Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511023Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63934Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41732
- 35719