Sitä tässä olen ihmetellyt kun raamatussa on sanottu että jos joku eroaa vaimostaan tai miehestään muun kuin haureuden tähden niin ei saisi mennä uudestaan naimisiin ennen kuin puoliso on kuollut.
En tiedä olenko oikeassa vai väärässä mutta ihmettelen sitä miksi niin monet vaikkapa esim. uskovaiset julkkikset ovat useat menneet uudelleen naimisiin ja jopa useampaan kertaan ennenkuin edellinen puoliso on kuollut ja hehkuttavat uutta onneaan esim. TV7-kanavalla monissa ohjelmissa esiintyy kyseisiä julkkiksia.
Mitä, eikö tämä koskekaan kaikkia? Eikö tämä olekaan syntiä?
eronnut ja uudelleen avioitunut uskovainen
3
126
Vastaukset
- pösilö
Hyvä kysymys!
Sisareni joka on uskovainen "haksahti" uskossa ollessaan mieheen joka oli avioliitossa, ei ollut uskovainen, meni hänen kanssaan naimisiin...eikä tässä vielä kaikki.
He ajoivat yhdessä autokolarin jossa vanhempi pariskunta törmäsi siskoni ja hänen miehensä autoon ja tämän vastapuolen pariskunnan rouva kuoli.
Tästäpä siskoni päättelikin että ei ollut oikein mennä sekaantumaan ukkomieheen kun itse oli uskovainen. No, erohan siitä sitten napsahti, että silleen... - --
Läheltä nähty kuinka katkeraksi ja väkivaltaiseksi ihminen tulee hyvien tapojen tähden kun on pakko olla naimisissa.
Syntiä on olla kohtuuton.
Miksei voida olla iloisia toisten onnesta. ottiilovia
Niin kuinkas luet mitä on kirjaan kirjoitettu siinä on elämän ohjeet,mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden, ajaa hänet aviorikokseen. Ja aviorikoksen tekee myös se, joka nai miehensä hylkäämän naisen.Matt 5:31
Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala. Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot. Varokaa hylkäämästä vaimoanne!Mal.2:16
Koskee kaikkia liitossa ovevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983