s24 profiili

turhako?

Jos sellaisen tekee ja ei ole ihan seinään juosseen näköinen, niin saako täällä omalta seudultaan treffitarjouksia? Jos on vielä ihan asiallinen keskustelijakin.

23

213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carambola87a

      Nainen saa 100 tarjousta alle tunnissa, mies saa ehkä 1-3 vuodessa. Olen testaillut asiaa.

      • kuvaton

        Olen varmaan huono nainen, kun en saa tuota tahtia tarjouksia.

        Riippuu varmaan myös hakeeko seksiseuraa vaiko jotain muuta.


      • carambola87a
        kuvaton kirjoitti:

        Olen varmaan huono nainen, kun en saa tuota tahtia tarjouksia.

        Riippuu varmaan myös hakeeko seksiseuraa vaiko jotain muuta.

        Luulisin ettei kuvattomat saa mitään koska aika moni ilmoittaa suoraan ettei kuvattomalle vastaa jos kuvaa ei tule 1. viestissä. Itse vastailen myös kuvattomille mutta haluan kuvan aika nopeasti jotten hukkaa aikaa. Miehet ainakin on visuaalisia joten ulkonäöllä on väliä.


      • kuvaton
        carambola87a kirjoitti:

        Luulisin ettei kuvattomat saa mitään koska aika moni ilmoittaa suoraan ettei kuvattomalle vastaa jos kuvaa ei tule 1. viestissä. Itse vastailen myös kuvattomille mutta haluan kuvan aika nopeasti jotten hukkaa aikaa. Miehet ainakin on visuaalisia joten ulkonäöllä on väliä.

        Ja mikähän sulla oli siinä feikkiprofiilissa kuvana? Joku netistä pöllitty uhkea blondi? Onko ihmekään, että sellaiselle tulee yli sata tarjousta alle tunnissa. Ei se kerro mitään naisten kysynnästä yleisesti.


    • Naiset varmaankin saa. Vaan en tiedä...
      Miehistä en voi sanoa kuin omalta kohdaltani. Ja en ole ihan nurkilta saanut kyllä yhtäkään tarjousta. Jos asut jossain niistä muutamasta isommasta keskuksesta, niin ehkä.

      • Vaan en niin asiallinen ole ja seinään juosseen näköisyysdestäkin voidaan keskustella.


      • 42564857579yf
        hahmotelma kirjoitti:

        Vaan en niin asiallinen ole ja seinään juosseen näköisyysdestäkin voidaan keskustella.

        Ei ole paljoakaan asiallisuutta nähty, eikä auta myöskään ne nolot youtube videosi.


      • 42564857579yf kirjoitti:

        Ei ole paljoakaan asiallisuutta nähty, eikä auta myöskään ne nolot youtube videosi.

        Jep jep.


    • emili-a

      Ei tule samasta kaupungista. Vaikka en ole edes täältä kotoisin. Laitoin alkuun viestejä tähän lähistön tyypeille, mutta ne meni jotenkin paniikkiin, eivätkä sanoneet mitään ilman kuvaa, vaikka sanoin etten ole täältä. Kahville niitä ei sanu millään, joten jätin rauhaan. Ehkä ne on jo käyny kaikki muut paikalliset eukot läpi. En tiiä...selaako ne vaan?

      Naapuri kaupungeista tulee harvakseltaan viestiä, mutta välimatka on ongelma. Osa-aika isukoilla on jo kädet ja aika täynnä. En tajua millä ajalla ne meinaa tapailla? Sillä harvalla yhteisellä kahvihetkellä ex-vaimo soittaa 100 varmasti ja kysellään "onko lapset haettu"?

      • No eivät tietenkään vastaa paikalliselle kuvattomalle kyllä sanaakaan. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.


      • pbööööööööööööööö
        hahmotelma kirjoitti:

        No eivät tietenkään vastaa paikalliselle kuvattomalle kyllä sanaakaan. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.

        Heheee ... Heheee ... he ...


    • Mr Groove

      No jos tuollaiseksi suomi24 on muuttunut, niin en jaksa profiilia viritellä.

      • ?

        Millaiseksi?


      • emili-a
        ? kirjoitti:

        Millaiseksi?

        Ei sinne mitään kuvaa kannata laittaa.
        Itse en laita työni vuoksi ja koska suhde ei kestä jos ihastuu pelkkään naamaan tai tisseihin. Kuvattomat on ok.
        Siellä on sen verran sekopäitä. Ja monilla miehillähän on kuva 10m etäisyydeltä aurinkolasit päässä ja tosa 15 tuuman ruudulla, se on noin puolen sentin kokoinen. Kun aikuinen mies EI sano mitään ja siihen päälle pyytää ainoastaan "tuaretta kuvaa sähköpostiin" niin....ei ala ei.

        Jos kerran asuu kohtuumatkan päässä ja tyyppi kuulostaa tolkulliselta, niin vähintään kohtuullista kävästä vaikka kahvilla. Se kai siinä on se tarkoitus.
        O i k e a ihminen eikä virtuaalisessiota lopunikää. Vai mitä, hä?


      • ?
        emili-a kirjoitti:

        Ei sinne mitään kuvaa kannata laittaa.
        Itse en laita työni vuoksi ja koska suhde ei kestä jos ihastuu pelkkään naamaan tai tisseihin. Kuvattomat on ok.
        Siellä on sen verran sekopäitä. Ja monilla miehillähän on kuva 10m etäisyydeltä aurinkolasit päässä ja tosa 15 tuuman ruudulla, se on noin puolen sentin kokoinen. Kun aikuinen mies EI sano mitään ja siihen päälle pyytää ainoastaan "tuaretta kuvaa sähköpostiin" niin....ei ala ei.

        Jos kerran asuu kohtuumatkan päässä ja tyyppi kuulostaa tolkulliselta, niin vähintään kohtuullista kävästä vaikka kahvilla. Se kai siinä on se tarkoitus.
        O i k e a ihminen eikä virtuaalisessiota lopunikää. Vai mitä, hä?

        Tuskin tuo mies samasta asiasta huolissaan on, kuin sinä. Ja sinulla ei ole kuvaa, niin ei tiedä millainen sekopää olet, kun et edes henkilöllisyyttäsi voi paljastaa.


    • ,mgv,mnk,h

      Kyllä kotikulmilla treffeille halukkaita riittää!

    • "Jos sellaisen tekee ja ei ole ihan seinään juosseen näköinen, niin saako täällä omalta seudultaan treffitarjouksia? Jos on vielä ihan asiallinen keskustelijakin."

      -Kyllä ainakin meikäläiselle tulee säännöllisen epäsäännöllisesti erilaisia ehdotuksia ja/tai tutustumis pyyntöjä. Riippumatta siitä mikä parisuhdestatukseni on milloinkin ollut...

      • *huokaus*

        niiiiiiiiihh..............:-)


      • fhjk

        suomityttö varmaan on jo kysellyt treffeille sua?


    • aikoo vielä kokeilla

      Pitäisi ihan kokeilla,..

      koska muuten ei tunnu mitään aukenevan:/

    • Ei ole tullut treffitarjouksia 3 vuoden profiilin pidon aikana, vaikka en mielestäni ole seinään juosseen näköinen.

      • -

        Vaihda hiustyyliä...


    • Ai että niinkö ois aloite tehty ilman että itse ois ollut ekaksi viestiä pistämässä jossain muotoa? Vastaus kysymykseen on minimaalinen vuos sitten muutama ja vieläkin se on siinä muutamassa. Eli tätä mennyttä tasaa vuotta kun kattoo niin kyllä se luku on 0, ei edes tutustua kukaa halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2327
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1530
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1484
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      339
      1298
    5. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      58
      1245
    6. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      27
      1228
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1164
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1056
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1049
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      1010
    Aihe