Eli siis diesel auto joka on rekisteröity pakettiautoksi, Mitä kaikkia kustannuksia siitä tulee ?
Siis. Vakuutus, dieselvero jne !
Kiinnostaisi tietää noi kaikki, siis ei hintaa vaan mitä kaikkia veroja siitä pitää maksaa ! kiitos !
Mitä Kustannuksia Pakettiautoksi rekisteröidystä autosta tulee ?
3
2060
Vastaukset
- Erkkola 1!!!!!!!!!!
Pysy vaan kiisselissä ku nuin tyhmiä kyselet. Auton hankintahinta, huollot, remontit, renkaat, polttoaine, väliaikanen autovero joka on pysyvä, tiisselivero, kolarikustannukset, vakuutukset. Siinä alkuun ja Katainen keksii lisää
- marja mehu
diiselivero, käyttövero, polttoaine, vakuutus, pysäköinti, pesut, renkaat, katsastus, noissa kaikissa veroa ja erikoisverot päälle polttoaineesta vakutuksesta jne.
Ja noi maksat vaikka et ajaisikaan jos auto vaan on liikenteessä. Lisää tulee jos ajat - na-b
Olen laittanut kolme farmariautoa pakuksi. Muutoskatsastus 50 euroa, ja sen jälkeen käyttömaksu menee pakun veron mukaan. Yleensä säästö noin 350-450 euroa vuodessa riippuen auton painosta.
Vakuutus on yleensä halvempi, sillä suurin osa vakuutusyhtiöistä hinnoittelee pakettiauton vakuutuksen kokonaispainon perusteella ja joku 2200 kg volvo on halvempi kuin 2900 kg hiace. Eli menee tariffeissa alimpaan luokkaan. Kasko riippuu vähän yhtiöstä, mutta omassa tapauksessa sekin on ollut edullisempi.
2002 uudemmissa saattaa käyttömaksun perusosa jopa nousta, koska henkilöautossa se menee co2-tiedon mukaan ja pakuissa 2008 saakka kokonaispainon mukaan. Pääsääntöisesti voittoa kuitenkin tulee.
Mitä kaikkea vähimmillään pitää maksaa: liikennevakuutus, perusvero ja käyttövoimavero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126