Kiitos suuri Pyhäkolmiyhteinen Jumala että sinä näät meidän taakkamme ja toiveemme.Siunaa juuri häntä joka on toivottomassa tilanteessa juuri nyt . Veljeni tai sisareni ole lu.ottavaisella mielellä sinun asiasi on kuultu ja saat rukousvastauksen ja sinun elämäsi muuttuu näin sana lupaa. Ja kun tiedosta että Jeesus kristus on meidän syntiemme sovittaja ja hän on sinua lähellä jokainen hetki ja on varjeleva sinun askeleesi.Kysyn sinulta rakas ystäväni mitä sinä nyt tarvitet eläämääsi?Ole hetki hiljaa niin rukoilen sinun puolestasi ja uskon Jeesuksen nimessä että saat vastauksen olipa tarpeesi millainen tahansa Ystävä lähdet kiittämään jumalaa siitä kaikesta mitä olet kokenut elämässäsi ne saattaa olla hyvinkin kipeitä asioita mutta sinä huomaat että kiitos muuttaa elämäsi katkeruus poistuu ja sun elämääsi tule ilo .Runsasta siunausta sinulle rakas ystävä
rukous
3
136
Vastaukset
- pp155115
Kuulitko rukoukseni Jeesus ?
Kaiva paska korvatasi, ellet kuullut senkin ylimielinen HIIRI! - Hävettääkö?
Valehteleminen on uskovaisilla ihan yleinen tapa?
- Kirjoittelija2
"Valehteleminen on uskovaisilla ihan yleinen tapa?"
Millä perusteella väität tuommoista? Itse en tunne ketään sellaista uskovaa, joka valehtelisi. Jos et itse usko, niin oletko oman uskonpuutteesi vuoksi sitä mieltä, että ne valehtelevat, joilta ei puutu uskoa niin kuin sinulta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307