Mistähän se johtuu?

uteljas

Mistähän se johtuu että evokkiutta harrastavat kuuluvat siihen useinmiten siihen remujoukkoon joka potkii kaduilla mummeleita?
Saisko siihen selittelyn?

14

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteenharrastaja

      Todistahan nyt ensiksi tuo väitteesi. Samalla voi määritellä uuskäsitteesi "evokkiutta harrastavat".

      Muuten selitys on helppo; se ei ole totta, vaikka sinä niin väität.

      • uteljas

        Ne jotka potkivat mummoja tunnustautuvat myös evoluutioon uskoviksi.
        Käyppä heiltä kysymässä miten he suhtautuvat kreationismiin!
        Jos olet eri mieltä niin kerro toki.


      • tieteenharrastaja
        uteljas kirjoitti:

        Ne jotka potkivat mummoja tunnustautuvat myös evoluutioon uskoviksi.
        Käyppä heiltä kysymässä miten he suhtautuvat kreationismiin!
        Jos olet eri mieltä niin kerro toki.

        Esitetty väite oli toisinpäin:

        "..evokkiutta harrastavat kuuluvat siihen useinmiten siihen remujoukkoon joka potkii kaduilla mummeleita?"

        Ehdottelemasi todistelukonsti ei siis kelpaa. Ja potkijoilta pitäisi kysyä harrastavatko evokkiutta. Epäilenpä, myöntäisivätkö.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Esitetty väite oli toisinpäin:

        "..evokkiutta harrastavat kuuluvat siihen useinmiten siihen remujoukkoon joka potkii kaduilla mummeleita?"

        Ehdottelemasi todistelukonsti ei siis kelpaa. Ja potkijoilta pitäisi kysyä harrastavatko evokkiutta. Epäilenpä, myöntäisivätkö.

        >Ja potkijoilta pitäisi kysyä harrastavatko evokkiutta.

        Epäilemättä hiiri on kysynyt. Hiirihän on niin pieni, että voi yllättäen kipaista olkapäälle ja vinkua suoraan korvaan.


    • vaan eikö ole mielenkiintoista, että tutkimusten mukaan mitä uskonnollisempi maa on sitä enemmän siellä on väkivaltaa ja rikollisuutta. Toisaalta, mitä enemmän ateisteja/agnostejta maassa on sitä liberaalimpi, tasa-arvoisempi, rauhallisempi ja onnellisempi se on...

      mielenkiintoisia tosiaan nämä faktat toisin kuin mielipiteet...

    • Vastaan heti kun kerrot millä aikataululla aiot lakata hakkaamasta muijaasi. Vai lähtikö se jo?

      Eikun pirulauta, milläs hiiri ketään hakkaa. Korkeintaan näykkäsee pikkupikku hampaillaan.

      • Ei tuolla mikkihiirellä ole muijaa. Paitsi Kyllikki.


    • uteljas

      Ja kun asiat loppuvat evokkiuteen sortuneet aloittavat vimmatun kreationistinsolvaamisen.
      Myös tämä ketju sen todistaa.
      En ole vastaavaa havainnut toisinpäin.
      Sitä en lakkaa ihmettelemästä.

      • Ensin heität saarnaajan roskalaatikoista poimimasi idioottimaisen väitteen, joka on tarkoitettu vain halventamaan keskustelun toista osapuolta, joka teidän käsityksenne mukaan on Saatanan vallassa ja siten vailla varsinaista ihmisarvoa ellei suostu tulemaan uskoon. Sitten muka odotat asiallista keskustelua.

        Olet hiirifariseus ja lisäksi vielä vähä-älyinen sellainen.


      • uteljas
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ensin heität saarnaajan roskalaatikoista poimimasi idioottimaisen väitteen, joka on tarkoitettu vain halventamaan keskustelun toista osapuolta, joka teidän käsityksenne mukaan on Saatanan vallassa ja siten vailla varsinaista ihmisarvoa ellei suostu tulemaan uskoon. Sitten muka odotat asiallista keskustelua.

        Olet hiirifariseus ja lisäksi vielä vähä-älyinen sellainen.

        Minä asetan kyseenalaisiksi myös monia uskovien oppeja muilla palstoilla tasapuolisesti!
        Et saa minusta senparemmin kreationismin kannattajaa kuin evokkiakaan.
        Jos teillä olisi pätevät todisteet, tehän ette niitä pihtailisi, vai kuis olisi?


      • "vaan eikö ole mielenkiintoista, että tutkimusten mukaan mitä uskonnollisempi maa on sitä enemmän siellä on väkivaltaa ja rikollisuutta. Toisaalta, mitä enemmän ateisteja/agnostejta maassa on sitä liberaalimpi, tasa-arvoisempi, rauhallisempi ja onnellisempi se on...

        mielenkiintoisia tosiaan nämä faktat toisin kuin mielipiteet... "

        Hirveää solvaamistahan tuo faktoilla poskille läpsyttely on. Kerrassaan kamalaa, linnaan pitäs lähteä tommosesta.


      • uteljas
        juuonsee kirjoitti:

        "vaan eikö ole mielenkiintoista, että tutkimusten mukaan mitä uskonnollisempi maa on sitä enemmän siellä on väkivaltaa ja rikollisuutta. Toisaalta, mitä enemmän ateisteja/agnostejta maassa on sitä liberaalimpi, tasa-arvoisempi, rauhallisempi ja onnellisempi se on...

        mielenkiintoisia tosiaan nämä faktat toisin kuin mielipiteet... "

        Hirveää solvaamistahan tuo faktoilla poskille läpsyttely on. Kerrassaan kamalaa, linnaan pitäs lähteä tommosesta.

        Miten uskonnollisuus liittyy uskovaisuuteen? Nehän ovat tyystin eri asioita.
        Onko sinulla noin paha tietovajekin?


      • O'ou
        uteljas kirjoitti:

        Miten uskonnollisuus liittyy uskovaisuuteen? Nehän ovat tyystin eri asioita.
        Onko sinulla noin paha tietovajekin?

        "Uskonnollisuus on käsite, joka viittaa uskontoon perustuvaan tai sille ominaiseen asiaan tai ihmisiin, joiden elämässä uskonto on tärkeässä asemassa, uskovaisiin."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonnollisuus


      • uteljas
        O'ou kirjoitti:

        "Uskonnollisuus on käsite, joka viittaa uskontoon perustuvaan tai sille ominaiseen asiaan tai ihmisiin, joiden elämässä uskonto on tärkeässä asemassa, uskovaisiin."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonnollisuus

        Uskonnoista on helppo löytää ristiriitaiset tulkinnat. Ei se, että uskoo johonkin tee hänestä oikeassaolijaa.
        Ja uskonnollisuus voidaan teoreettisestikin asettaa kyseenalaiseksi ;
        Jos "oikealla" ja "väärällä" uskolla on yhtäläisyyksiä miten ne on selitettävissä?
        Miten yhtäläisyydet ovat syntyneet samanlaisiksi "oikean" ja "väärän" kautta????????????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      607
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      516
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe