Mistähän se johtuu?

uteljas

Mistähän se johtuu että evokkiutta harrastavat kuuluvat siihen useinmiten siihen remujoukkoon joka potkii kaduilla mummeleita?
Saisko siihen selittelyn?

14

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteenharrastaja

      Todistahan nyt ensiksi tuo väitteesi. Samalla voi määritellä uuskäsitteesi "evokkiutta harrastavat".

      Muuten selitys on helppo; se ei ole totta, vaikka sinä niin väität.

      • uteljas

        Ne jotka potkivat mummoja tunnustautuvat myös evoluutioon uskoviksi.
        Käyppä heiltä kysymässä miten he suhtautuvat kreationismiin!
        Jos olet eri mieltä niin kerro toki.


      • tieteenharrastaja
        uteljas kirjoitti:

        Ne jotka potkivat mummoja tunnustautuvat myös evoluutioon uskoviksi.
        Käyppä heiltä kysymässä miten he suhtautuvat kreationismiin!
        Jos olet eri mieltä niin kerro toki.

        Esitetty väite oli toisinpäin:

        "..evokkiutta harrastavat kuuluvat siihen useinmiten siihen remujoukkoon joka potkii kaduilla mummeleita?"

        Ehdottelemasi todistelukonsti ei siis kelpaa. Ja potkijoilta pitäisi kysyä harrastavatko evokkiutta. Epäilenpä, myöntäisivätkö.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Esitetty väite oli toisinpäin:

        "..evokkiutta harrastavat kuuluvat siihen useinmiten siihen remujoukkoon joka potkii kaduilla mummeleita?"

        Ehdottelemasi todistelukonsti ei siis kelpaa. Ja potkijoilta pitäisi kysyä harrastavatko evokkiutta. Epäilenpä, myöntäisivätkö.

        >Ja potkijoilta pitäisi kysyä harrastavatko evokkiutta.

        Epäilemättä hiiri on kysynyt. Hiirihän on niin pieni, että voi yllättäen kipaista olkapäälle ja vinkua suoraan korvaan.


    • vaan eikö ole mielenkiintoista, että tutkimusten mukaan mitä uskonnollisempi maa on sitä enemmän siellä on väkivaltaa ja rikollisuutta. Toisaalta, mitä enemmän ateisteja/agnostejta maassa on sitä liberaalimpi, tasa-arvoisempi, rauhallisempi ja onnellisempi se on...

      mielenkiintoisia tosiaan nämä faktat toisin kuin mielipiteet...

    • Vastaan heti kun kerrot millä aikataululla aiot lakata hakkaamasta muijaasi. Vai lähtikö se jo?

      Eikun pirulauta, milläs hiiri ketään hakkaa. Korkeintaan näykkäsee pikkupikku hampaillaan.

      • Ei tuolla mikkihiirellä ole muijaa. Paitsi Kyllikki.


    • uteljas

      Ja kun asiat loppuvat evokkiuteen sortuneet aloittavat vimmatun kreationistinsolvaamisen.
      Myös tämä ketju sen todistaa.
      En ole vastaavaa havainnut toisinpäin.
      Sitä en lakkaa ihmettelemästä.

      • Ensin heität saarnaajan roskalaatikoista poimimasi idioottimaisen väitteen, joka on tarkoitettu vain halventamaan keskustelun toista osapuolta, joka teidän käsityksenne mukaan on Saatanan vallassa ja siten vailla varsinaista ihmisarvoa ellei suostu tulemaan uskoon. Sitten muka odotat asiallista keskustelua.

        Olet hiirifariseus ja lisäksi vielä vähä-älyinen sellainen.


      • uteljas
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ensin heität saarnaajan roskalaatikoista poimimasi idioottimaisen väitteen, joka on tarkoitettu vain halventamaan keskustelun toista osapuolta, joka teidän käsityksenne mukaan on Saatanan vallassa ja siten vailla varsinaista ihmisarvoa ellei suostu tulemaan uskoon. Sitten muka odotat asiallista keskustelua.

        Olet hiirifariseus ja lisäksi vielä vähä-älyinen sellainen.

        Minä asetan kyseenalaisiksi myös monia uskovien oppeja muilla palstoilla tasapuolisesti!
        Et saa minusta senparemmin kreationismin kannattajaa kuin evokkiakaan.
        Jos teillä olisi pätevät todisteet, tehän ette niitä pihtailisi, vai kuis olisi?


      • "vaan eikö ole mielenkiintoista, että tutkimusten mukaan mitä uskonnollisempi maa on sitä enemmän siellä on väkivaltaa ja rikollisuutta. Toisaalta, mitä enemmän ateisteja/agnostejta maassa on sitä liberaalimpi, tasa-arvoisempi, rauhallisempi ja onnellisempi se on...

        mielenkiintoisia tosiaan nämä faktat toisin kuin mielipiteet... "

        Hirveää solvaamistahan tuo faktoilla poskille läpsyttely on. Kerrassaan kamalaa, linnaan pitäs lähteä tommosesta.


      • uteljas
        juuonsee kirjoitti:

        "vaan eikö ole mielenkiintoista, että tutkimusten mukaan mitä uskonnollisempi maa on sitä enemmän siellä on väkivaltaa ja rikollisuutta. Toisaalta, mitä enemmän ateisteja/agnostejta maassa on sitä liberaalimpi, tasa-arvoisempi, rauhallisempi ja onnellisempi se on...

        mielenkiintoisia tosiaan nämä faktat toisin kuin mielipiteet... "

        Hirveää solvaamistahan tuo faktoilla poskille läpsyttely on. Kerrassaan kamalaa, linnaan pitäs lähteä tommosesta.

        Miten uskonnollisuus liittyy uskovaisuuteen? Nehän ovat tyystin eri asioita.
        Onko sinulla noin paha tietovajekin?


      • O'ou
        uteljas kirjoitti:

        Miten uskonnollisuus liittyy uskovaisuuteen? Nehän ovat tyystin eri asioita.
        Onko sinulla noin paha tietovajekin?

        "Uskonnollisuus on käsite, joka viittaa uskontoon perustuvaan tai sille ominaiseen asiaan tai ihmisiin, joiden elämässä uskonto on tärkeässä asemassa, uskovaisiin."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonnollisuus


      • uteljas
        O'ou kirjoitti:

        "Uskonnollisuus on käsite, joka viittaa uskontoon perustuvaan tai sille ominaiseen asiaan tai ihmisiin, joiden elämässä uskonto on tärkeässä asemassa, uskovaisiin."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonnollisuus

        Uskonnoista on helppo löytää ristiriitaiset tulkinnat. Ei se, että uskoo johonkin tee hänestä oikeassaolijaa.
        Ja uskonnollisuus voidaan teoreettisestikin asettaa kyseenalaiseksi ;
        Jos "oikealla" ja "väärällä" uskolla on yhtäläisyyksiä miten ne on selitettävissä?
        Miten yhtäläisyydet ovat syntyneet samanlaisiksi "oikean" ja "väärän" kautta????????????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe