Mie kaipaan neuvoja ja pian. Mulla on menkat viikon myöhässä. kolme viikkoa sitten otin jälkiehkäisy pillerin. Siittä ei tullut mitään oireita. Mutta pari päivää ennen ku menkkojen olisi pitänyt alkaa niin alkoi esiintyä ihme oireil, ala selkää vihloi tiettyinä aikoina, tuntuu omituista painetta ala vatsassa, koko ajan on kusi hätä, nenä meni yllättäen tukkoon, sisä reidessä tuntuu vetoa välillä, väsyttää, rintoja kuumotteli hetken aikaa, ja nyt menkat on viikon myöhässä. tein kolme-neljä päivää sitten raskaustestin ja siinä tuli haamuviiva, tein eilen uudestaan tuli neg tulos. PItäisikö tehä testi uudestaan. Nyt mulla itkettää koko ajan. välillä ilman syytä ja syystä...poikaystävän kanssa on kärhämää....se haukkui huoraksi vain siksi ku huitasin sitä vahingossa naamaan ku se säikäytti. Ja se sanoi ettei se oo enää varma rakastaako minua enää.......että syystäki itkettää....ja me varmaan erotaan...miks just nytte...ja se on armeijassa. ollaan oltu kohta puol vuotta yhessä...
pika apua oon ehkä pulassa
mysteria
5143
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Odotat vielä tovin ja teet uudelleen testin. Raskaus on hyvinkin mahdollinen.
Millainen ehkäisy teillä oli käytössä?
meillä oli kondomi käytössä mutta se meni luiskahtaa pahassa paikassa pois...eikä me sitä huomattu heti.
Rauhoitu!
Jos otit jälkiehkäisypillerin 72 tunnin sisällä vahingosta, niin todennäköisyys raskaudelle on aika pieni.
Kai tiesit, että jälkiehkäisypilleri voi pistää menkat sekaisin moneksi kuukaudeksi eteenpäin? Eli ei välttämättä kannata nyt alkaa odottamaan sen normaalin kierron mukaan menkkoja, voivat jäädä pois, tulla myöhässä, tulla tosi myöhässä tai tulla normaalisti.
Todennäköisyys on pieni, jos jälkiehkäisyn ottaa 12 tunnin kuluessa, mutta se kannattaa ottaa 72 tuntiin asti, koska pienentää raskauden mahdollisuutta silloinkin. Alunperinkin hiukan tehottomampi kuin e pilleri. Menkkojen sekoaminen voi tosiaan johtua je-pilleristä.
Aloittajalle: sulla on luultavasti niitä je-pillerin jälkivaikutuksia, mutta tee silti uusi raskastesti, jos ei menkkoja kuulu. Harkitse, voisitko ruveta käyttämään hormoniehkäisyä, jos raskaus on noin suuri katastrofi, ja jos sun poikakaveri sählää kumin kanssa. Jälkiehkäisyä ei ole hyvä ottaa usein.
Mie tein raskaustestin taas ja siin tuli haamuviiva. nyt lähetin kusinäytteen tks:sään ja sieltä soitettiin että jotain epäselvää siin on. Lauantaina mie luulin että mulla ois alkanu menkat. Mulla tuli tavallista runsaammin vuotoa ja se oli todella kivuliasta! oikeesti mulla ei oo ikinä ollut niin kivuliaat menkat. Ne oli yhtä tuskaa! Joo-o huolestuttaa yksi asia tässä että ne "menkat" kesti vain lauantai aamupäivän. niitä ei oo enää tullut. Kavereiden kaa mietittiin että oisko se voinu olla keskenmeno, jos vaikka olisin ollut raskaana mutta se ei oo vain näkyny testeissä ku haamuviivana???