serranon perhe!

los serranos fan

moikka ois ihana jos joku ihana ihminen vastais mulle.
Nää serranot pyöri kauan sitten telkkarissa mut nyt kesällä tuli semmonen fiilis et haluun nähä uusiks kaikki jaksot. Oon ne kaikki nähny mut haluun kattoo nyt sit taas ne. No mut nyt ite kysymykseen , oon kattonu 1 ja 2 tuotantokaudet nyt ja 3 tuotantokautta ei löydy mistää, tai no löytyy mutta se on tilapäisesti loppu jokaiselta nettisivulta ja kaupoista. jos tiedätte missä on kolmostuotantokautta niin kertokaa!

21

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serranon fani

      oletko mistä verkkokaupan sivuilta etsinyt serranon perhe 3 kautta?
      Kaikki serranon perhe kauteni olen hankkinut anttilasta tai cdcon.comista.
      Hyvin niitä pitäisi viellä löytyä.
      Niitä on ilmestynyt kaikkiaan 8 kautta ja on mahtava sarja!!

    • serrah

      itselläni on taas 3 tuotantokausi , mutta haluaisin nähä 2 tuotantokauden joten mistä näit voitko linkkittä netti sivun

    • epätoivoinen

      Multa löytyy dvd:nä kaudet 1-6, kaikki oon tilannu cdon:sta, discshopista, anttilasta ja mtv3 storesta. Nyt on ongelmana 7 tuotantokausi, sitä kun ei löydy dvd:nä mistään! Ilmeisesti se on loppunut maahantuojalta eikä sitä saa tilattua enää mistään. Jotenka jos joku on halukas myymään serranon perheen 7. tuotantokauden dvd:n niin ilmoittakaa!!

      • serranos76

        huomasin että tullut myyntiin boksi jossa 1-4 kaudet yhdessä. Luulen että jonkun ajan päästä tulee toinen boksi jossa 5-8 kaudet. ;)


    • serranonperhefani

      Itsekin kaipaisisin 7. tuotantokautta, sekä 5. tuotantokautta. ELi jos jollain vaan on myynnissä niin ilmotelkaa !! :)

    • balistar

      Haluaisko joku myydä 5. tuotantojakson serrannon perheestä ???

    • Seitsemäs

      Iteltähän uupuu enää seitsemäs tuotantokausi...sitä metsästellessä:/

    • epätoivoinen

      multakin puuttuu just toi seitsemäs tuotantokausi... ei tunnu mistään löytyvän!!!

    • kaikki muut on

      Mistähän tuon 7 kauden löytäis osaako joku sanoa, siis serranon perheen kausi 7.

      • itellä 1-4 ja 8

        Tällä hetkellä ei saa mistään. Sitä tosiaan odotellessa, että tulisi ees boxi, missä on 5-8, kun on kerran myös 1-4. Vaikka on se varmaan ärsyttävää, jos sulla on kaikki muut paitsi 7.


    • Tyttö

      Haluaisiko joku myydä 8 tuotanto kauden? En ole ikinä nähnyt sarjaa loppuun :/
      1-7kaudet kerkesin ostamaan, mutta kahdeksatta ei enää löydykkään..

    • fitiraul

      Onneks mulla kaikki DVD eet ja myös aikanaan vhs nauhotin

      Ihana sarja, osaan replat tyylii ulkoo : )

      8. kaudella on aika vähän jaksoja..

    • Tyttö

      Kuulin ettei Lucia oliskaan kuollut :/ ..Sen takia haluaisin nähdä myös kasin :D

    • Nuunu2

      Net.anttilasta löytyy.
      Mulla on jo kaikki.
      Enkä halua myydä.

      • eiiiilllllöydy

        ei löydy mistään enää 5-8 tuotantokausia ja jos joku niitä myy nii yks dvd on tyylii 50-70e luokkaa et moro


      • FCSJ
        eiiiilllllöydy kirjoitti:

        ei löydy mistään enää 5-8 tuotantokausia ja jos joku niitä myy nii yks dvd on tyylii 50-70e luokkaa et moro

        Pommittakaa Serranoiden julkaisijan eli Warner Finlandin sähköpostia pyynnöillä siitä, että laittaisivat myyntiin samanlaisen dvd-boksin kausista 5-8 kuin kausista 1-4 nyt on! Selvästikin moni sellaisen haluaisi ostaa joten kantakaa kortenne kekoon ja lähettäkää sähköpostia osoitteeseen [email protected].


      • SerranoFaninen
        FCSJ kirjoitti:

        Pommittakaa Serranoiden julkaisijan eli Warner Finlandin sähköpostia pyynnöillä siitä, että laittaisivat myyntiin samanlaisen dvd-boksin kausista 5-8 kuin kausista 1-4 nyt on! Selvästikin moni sellaisen haluaisi ostaa joten kantakaa kortenne kekoon ja lähettäkää sähköpostia osoitteeseen [email protected].

        Laitoinpa viestiä mainitsemaasi osoitteeseen ja sain vastauksen: "Olemme jossain vaiheessa julkaisemassa toista boksia, mutta tarkkaa ajankohtaa ei vielä ole päätetty. Ilmoitamme kun boksi julkaistaan."

        Nyt vain muutkin tekemään samoin, painostusta kehiin :)


      • serranotonparas
        FCSJ kirjoitti:

        Pommittakaa Serranoiden julkaisijan eli Warner Finlandin sähköpostia pyynnöillä siitä, että laittaisivat myyntiin samanlaisen dvd-boksin kausista 5-8 kuin kausista 1-4 nyt on! Selvästikin moni sellaisen haluaisi ostaa joten kantakaa kortenne kekoon ja lähettäkää sähköpostia osoitteeseen [email protected].

        Lähetin! Toivottovasti tulee pian... olen katsonut netistä 5 kautta mutta nyt sieltäkään ei voi enää katsoa. Minulla ei haittaisi yhtään maksaa tästä upeasta sarjasta, minulla on jo 1-4 kaudet mutta kun noita muita kausia ei tunnu löytyvän. Harmi, sillä en ole nähny ikinä 6 & 8 kautta.


      • Häirikkö-Ö
        serranotonparas kirjoitti:

        Lähetin! Toivottovasti tulee pian... olen katsonut netistä 5 kautta mutta nyt sieltäkään ei voi enää katsoa. Minulla ei haittaisi yhtään maksaa tästä upeasta sarjasta, minulla on jo 1-4 kaudet mutta kun noita muita kausia ei tunnu löytyvän. Harmi, sillä en ole nähny ikinä 6 & 8 kautta.

        Moi oon Häirikkö -Ö, ja oon tullu sanoon, et serranon perhe on paska ohjelma XD


      • Häirikkö-Ö
        Häirikkö-Ö kirjoitti:

        Moi oon Häirikkö -Ö, ja oon tullu sanoon, et serranon perhe on paska ohjelma XD

        Ja Ja lucia on iha paska ja helvetin ärsyttävä XD


    • guilleguille

      Kolme ekaa kautta näkee ylelt ja sit jos haluu kaikki kattoo nii hdfinist näkee :) vip kyl maksaa mut se o vaa 5e

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe