moikka ois ihana jos joku ihana ihminen vastais mulle.
Nää serranot pyöri kauan sitten telkkarissa mut nyt kesällä tuli semmonen fiilis et haluun nähä uusiks kaikki jaksot. Oon ne kaikki nähny mut haluun kattoo nyt sit taas ne. No mut nyt ite kysymykseen , oon kattonu 1 ja 2 tuotantokaudet nyt ja 3 tuotantokautta ei löydy mistää, tai no löytyy mutta se on tilapäisesti loppu jokaiselta nettisivulta ja kaupoista. jos tiedätte missä on kolmostuotantokautta niin kertokaa!
serranon perhe!
21
958
Vastaukset
- serranon fani
oletko mistä verkkokaupan sivuilta etsinyt serranon perhe 3 kautta?
Kaikki serranon perhe kauteni olen hankkinut anttilasta tai cdcon.comista.
Hyvin niitä pitäisi viellä löytyä.
Niitä on ilmestynyt kaikkiaan 8 kautta ja on mahtava sarja!! - serrah
itselläni on taas 3 tuotantokausi , mutta haluaisin nähä 2 tuotantokauden joten mistä näit voitko linkkittä netti sivun
- epätoivoinen
Multa löytyy dvd:nä kaudet 1-6, kaikki oon tilannu cdon:sta, discshopista, anttilasta ja mtv3 storesta. Nyt on ongelmana 7 tuotantokausi, sitä kun ei löydy dvd:nä mistään! Ilmeisesti se on loppunut maahantuojalta eikä sitä saa tilattua enää mistään. Jotenka jos joku on halukas myymään serranon perheen 7. tuotantokauden dvd:n niin ilmoittakaa!!
- serranos76
huomasin että tullut myyntiin boksi jossa 1-4 kaudet yhdessä. Luulen että jonkun ajan päästä tulee toinen boksi jossa 5-8 kaudet. ;)
- serranonperhefani
Itsekin kaipaisisin 7. tuotantokautta, sekä 5. tuotantokautta. ELi jos jollain vaan on myynnissä niin ilmotelkaa !! :)
- balistar
Haluaisko joku myydä 5. tuotantojakson serrannon perheestä ???
- Seitsemäs
Iteltähän uupuu enää seitsemäs tuotantokausi...sitä metsästellessä:/
- epätoivoinen
multakin puuttuu just toi seitsemäs tuotantokausi... ei tunnu mistään löytyvän!!!
- kaikki muut on
Mistähän tuon 7 kauden löytäis osaako joku sanoa, siis serranon perheen kausi 7.
- itellä 1-4 ja 8
Tällä hetkellä ei saa mistään. Sitä tosiaan odotellessa, että tulisi ees boxi, missä on 5-8, kun on kerran myös 1-4. Vaikka on se varmaan ärsyttävää, jos sulla on kaikki muut paitsi 7.
- Tyttö
Haluaisiko joku myydä 8 tuotanto kauden? En ole ikinä nähnyt sarjaa loppuun :/
1-7kaudet kerkesin ostamaan, mutta kahdeksatta ei enää löydykkään.. - fitiraul
Onneks mulla kaikki DVD eet ja myös aikanaan vhs nauhotin
Ihana sarja, osaan replat tyylii ulkoo : )
8. kaudella on aika vähän jaksoja.. - Tyttö
Kuulin ettei Lucia oliskaan kuollut :/ ..Sen takia haluaisin nähdä myös kasin :D
- Nuunu2
Net.anttilasta löytyy.
Mulla on jo kaikki.
Enkä halua myydä.- eiiiilllllöydy
ei löydy mistään enää 5-8 tuotantokausia ja jos joku niitä myy nii yks dvd on tyylii 50-70e luokkaa et moro
- FCSJ
eiiiilllllöydy kirjoitti:
ei löydy mistään enää 5-8 tuotantokausia ja jos joku niitä myy nii yks dvd on tyylii 50-70e luokkaa et moro
Pommittakaa Serranoiden julkaisijan eli Warner Finlandin sähköpostia pyynnöillä siitä, että laittaisivat myyntiin samanlaisen dvd-boksin kausista 5-8 kuin kausista 1-4 nyt on! Selvästikin moni sellaisen haluaisi ostaa joten kantakaa kortenne kekoon ja lähettäkää sähköpostia osoitteeseen [email protected].
- SerranoFaninen
FCSJ kirjoitti:
Pommittakaa Serranoiden julkaisijan eli Warner Finlandin sähköpostia pyynnöillä siitä, että laittaisivat myyntiin samanlaisen dvd-boksin kausista 5-8 kuin kausista 1-4 nyt on! Selvästikin moni sellaisen haluaisi ostaa joten kantakaa kortenne kekoon ja lähettäkää sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Laitoinpa viestiä mainitsemaasi osoitteeseen ja sain vastauksen: "Olemme jossain vaiheessa julkaisemassa toista boksia, mutta tarkkaa ajankohtaa ei vielä ole päätetty. Ilmoitamme kun boksi julkaistaan."
Nyt vain muutkin tekemään samoin, painostusta kehiin :) - serranotonparas
FCSJ kirjoitti:
Lähetin! Toivottovasti tulee pian... olen katsonut netistä 5 kautta mutta nyt sieltäkään ei voi enää katsoa. Minulla ei haittaisi yhtään maksaa tästä upeasta sarjasta, minulla on jo 1-4 kaudet mutta kun noita muita kausia ei tunnu löytyvän. Harmi, sillä en ole nähny ikinä 6 & 8 kautta.
- Häirikkö-Ö
serranotonparas kirjoitti:
Lähetin! Toivottovasti tulee pian... olen katsonut netistä 5 kautta mutta nyt sieltäkään ei voi enää katsoa. Minulla ei haittaisi yhtään maksaa tästä upeasta sarjasta, minulla on jo 1-4 kaudet mutta kun noita muita kausia ei tunnu löytyvän. Harmi, sillä en ole nähny ikinä 6 & 8 kautta.
Moi oon Häirikkö -Ö, ja oon tullu sanoon, et serranon perhe on paska ohjelma XD
- Häirikkö-Ö
Häirikkö-Ö kirjoitti:
Moi oon Häirikkö -Ö, ja oon tullu sanoon, et serranon perhe on paska ohjelma XD
Ja Ja lucia on iha paska ja helvetin ärsyttävä XD
- guilleguille
Kolme ekaa kautta näkee ylelt ja sit jos haluu kaikki kattoo nii hdfinist näkee :) vip kyl maksaa mut se o vaa 5e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976