Hei!
Olen nyt muutaman kuukauden käyttänyt Tasminetta- merkkisiä pillereitä. Myöhemmin kuitenkin huomasin laatikkooni jääneen yhden käyttämättömän Yasmin-liuskan, jota söin ennen Tasminettaa.
Mietin siis, voisinko käyttää tämän liuskan, vaikka syön nyt eri merkkiä? Ohjeista en löytänyt mainintaa asiasta, mutta minun päättelykyvylläni en asiasta mitään kieltävää keksi. Yasminit kuitenkin sopivat itselleni hyvin, kuten nykyisetkin.
kahta eri ehkäisytuotetta?
7
3250
Vastaukset
- 5
Paino sanalla sopivat. Sinuna en lähtis leikkimään, koska hormonimäärien muutos on AINA muutos koko kropassa. Se, että joku merkki sopi aiemmin, ei tarkoita, että se sopii enää.
Palauta mielummin liuska apteekkiin ja anna kroppasi olla rauhassa sen enempää hormoneilla leikkimättä. - Samaa Perhettä!
Minulle ainakin lääkäri suositteli Tasminettaa Yasminen halvempana vaihtoehtona - lääkevalmisteena se on jkuulemma ihan sama.
Nyt siis suoraan Yasminesta hyppään Tasminettaan ilman sen ihmeempiä ja ihan lääkärin aloitteesta.
Tietenkin esim Diane Novat ja muut on ihan eri valmisteita, mutta Tasminetta on osa "Yasmin-perhettä". Tämän sanoi lääkäri siis juuri näillä sanoin, kun kyselin valmisteiden eroista.
Mutta voihan sitä vielä vaikka apteekista kysäistä, jos arveluttaa.
Kyllä ne sen verran hintavia (ainakin opiskelijan budjetilla) on, että itse mielummin kysyisin apteekista tai lääkäriltä ennen kuin heittäisin pois!- farmaseutti.
"Minulle ainakin lääkäri suositteli Tasminettaa Yasminen halvempana vaihtoehtona - lääkevalmisteena se on jkuulemma ihan sama. " Ei ole!
Yasminelle ei ole olemassakaangen-sub.valmistetta, katsohan itse.
Laita hakukenttään Yasmin ja katsot sen rinnakkaiset.......niin, niitä ei ole.
Jos olisi niin Yasmin-reseptillä saisi Tasminettaa, mutta kun ei saa.
- ,m bj
Näyttäisi siltä että Tasminetessa ja Yasminissa on hieman eri pitoisuudet vaikuttavissa aineissa, en ainakaan itse ilman lääkärin konsultaatiota menisi välillä syömään Yasminia.
- f.
Eipä ole Tasminetta Yasminin rinnakkaisvalmiste!
- diuda
Yasmin on eri kuin Yasminelle. Tasminette on verrattavissa Yasminelleen.
- faktaa....
Olkoot miten vain verrattavissa mutta rinnakkainen se ei ole, eli niin Yasminille, Yasminellelle kuin Tasminettelle pitää olla _oma_ resepti, eli eivät ole vaihtokelpoisia keskenään. piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703