Hei!
Olen nyt muutaman kuukauden käyttänyt Tasminetta- merkkisiä pillereitä. Myöhemmin kuitenkin huomasin laatikkooni jääneen yhden käyttämättömän Yasmin-liuskan, jota söin ennen Tasminettaa.
Mietin siis, voisinko käyttää tämän liuskan, vaikka syön nyt eri merkkiä? Ohjeista en löytänyt mainintaa asiasta, mutta minun päättelykyvylläni en asiasta mitään kieltävää keksi. Yasminit kuitenkin sopivat itselleni hyvin, kuten nykyisetkin.
kahta eri ehkäisytuotetta?
7
3310
Vastaukset
- 5
Paino sanalla sopivat. Sinuna en lähtis leikkimään, koska hormonimäärien muutos on AINA muutos koko kropassa. Se, että joku merkki sopi aiemmin, ei tarkoita, että se sopii enää.
Palauta mielummin liuska apteekkiin ja anna kroppasi olla rauhassa sen enempää hormoneilla leikkimättä. - Samaa Perhettä!
Minulle ainakin lääkäri suositteli Tasminettaa Yasminen halvempana vaihtoehtona - lääkevalmisteena se on jkuulemma ihan sama.
Nyt siis suoraan Yasminesta hyppään Tasminettaan ilman sen ihmeempiä ja ihan lääkärin aloitteesta.
Tietenkin esim Diane Novat ja muut on ihan eri valmisteita, mutta Tasminetta on osa "Yasmin-perhettä". Tämän sanoi lääkäri siis juuri näillä sanoin, kun kyselin valmisteiden eroista.
Mutta voihan sitä vielä vaikka apteekista kysäistä, jos arveluttaa.
Kyllä ne sen verran hintavia (ainakin opiskelijan budjetilla) on, että itse mielummin kysyisin apteekista tai lääkäriltä ennen kuin heittäisin pois!- farmaseutti.
"Minulle ainakin lääkäri suositteli Tasminettaa Yasminen halvempana vaihtoehtona - lääkevalmisteena se on jkuulemma ihan sama. " Ei ole!
Yasminelle ei ole olemassakaangen-sub.valmistetta, katsohan itse.
Laita hakukenttään Yasmin ja katsot sen rinnakkaiset.......niin, niitä ei ole.
Jos olisi niin Yasmin-reseptillä saisi Tasminettaa, mutta kun ei saa.
- ,m bj
Näyttäisi siltä että Tasminetessa ja Yasminissa on hieman eri pitoisuudet vaikuttavissa aineissa, en ainakaan itse ilman lääkärin konsultaatiota menisi välillä syömään Yasminia.
- f.
Eipä ole Tasminetta Yasminin rinnakkaisvalmiste!
- diuda
Yasmin on eri kuin Yasminelle. Tasminette on verrattavissa Yasminelleen.
- faktaa....
Olkoot miten vain verrattavissa mutta rinnakkainen se ei ole, eli niin Yasminille, Yasminellelle kuin Tasminettelle pitää olla _oma_ resepti, eli eivät ole vaihtokelpoisia keskenään. piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138