Olen se ainoa oikea ja aito Parta.Jugi!

Muut ovat halpoja kopioita! Olen siis bussikuskina Vantaalla ei miulla ole mitään ongelmia kenenkään, paitsi joskus Käkyn kanssa on otettu yhteen, mutta ehjinä ollaan selvitty kaikesta huolimatta. Minä ole ainoa oikea Jugi, kuka kehtaa esiintyä Minuna?? Jos profiilikuvani näkyy, niin ilmeeni kertoo siinä että on tullu otettua muutakkin kuin puranaa. Meinaan kunnon ruohoon on tullu polteltua ja erilaisia lääkkeitä yhessä, niin tuollaiseen tilaan pääsin. Nytkin heittää kaalista ihan urakalla ja pussia pitäis mennä sompaileen. Vittu tästä ei tuu ny yhtään mitään, pakko ottaa hassis tötsät että järki palaisi päähän takaisin.

85

1728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisit nyt

laittanu kuvan jossa näkyy että sulla ylipäätään kasvaa parta. Nythän sä laitoit kuvan jossa sulla on ne samat viikset joita pidit, kun sekopäissäsi makoilit mursujen joukossa .

• Vittu perkele, heräsin ojasta ja mulla oli vielä työvaatteet päällä. Pesuun menee jotta muta ja kura lähtee pois. Ajoin parran pois kun löin kavereiden vetoa, että jos olen vikana torilla, niin parta lähtee. En käyny ku parilla pysäkillä, muutoin vedin ohi, vaikka kuinka matkustajat heiluttivat käsiään. Silti hävisin ajokisan kahelle kaverille.

• rossiko juki?

Kerros nyt juki vielä se, että oletko yhtä kuin diamondo o rossi?

• jugi on kaikkine

partoineen hävinnyt palstalta, sillä hänellä lienee hieman tuskanhiki päällä.

• 90000000.

Hienoa, Jugi on siis tullut esiin ja saanut kasvot.
      Miten meni teidän tapaaminen tämän Käkyn kanssa? Olette mitä ilmeisemmin päässeet sovintoon , kun Jugikin tullut esiin.
      Erittäin hieno asia, että riitanne on sovittu ja saitte työrauhan Hakunilan varikolle ja palstakin siistiytyy.
      Tämä Jugi voisi kyllä vähentää päihteiden käyttöä, jos meinaa alalla toimia, muuten on edessä puhallusmittari ja Lopputili.
      Tsemppiä kuitenkin.

• ainut vaan

ettei tuo ole ns. parta jugi, sillä tääjugi ei uskalla naamaansa näyttää ei täällä, enempää kuin muuallakaan. Muutoinhan koko kirjoittelu olisi loppunut jo aikaa sitten.

• Kylä mää on Käkyn kanssa kaikki vihanpidot ja riidat sopinut ja ollaan me Aapelissakin yhessä käyty. Ollaan ruskeakielisiä molemmat, joten olemme oikeita sielunveljiä.
      Olen vähentänyt alkoholin ja mudenkin päihteiden käyttöä ihan minimiin.
      Aamu alkaa kun kaheksalta haen ekan 12 kaljasatsin ja vedettyäni ne marssin alkoon hakeen pari kossua. Nää riittää hyvin iltapäivään asti ja hen vielä 24 lootan keksari meirän lähikaupasta. Tupakkia menee neljä askia päiväss.
      Boostaan pikkasen juominkeja erilaisilla lääkkeillä, kuten marsuilla stilkkareilla sirkoilla. Ei tarvi ihan älyttömästi kitata bissee jokapäivä kun vähän boostailee..
      Olen täysin aito ja oikea parta.jugi, varokaa halpoja kopioita!

• Kuski myös.

Kerro jugi, menettekö tänään tai Huomena illalla tämän Käkyn kanssa sinne Aapeliin? Haluaisin nähdä teidät ihan livenä, on ruvennut asia kiinnostaamaan, kun palstalla, sitä jauhettu loputtomiin. Ootteko Aapeliin menossa, voisin kanssa pistäytyä ja en häiritse, mutta ajohommista aina riittää juttua.

• Arska Kontula

Mäkin Haluun nährä tän Jugin ja kikkuran kaljalla, tullaan Aapeliin.

• Parta-Jugi

Käkkyräinen ,Käte, tule valssiin aapelin baariin lauantai 1. 12 kello 18 tai itsenäisyyspäivän aattona ke. 5.12 kello 17-18 välillä, mä tarjoan sulle kolmen tähden viinaa paukut ja kaljaa kanssa, mä haluan sopia sun kanssasi, jos susta on siihen. Mulla on nyt rahaa, olen saanut minäkin pitkästä aikaa tehdä pyhätöitä, kun yleensä häntämiehet vie rahavuorot, mutta jugiakin on nyt lykännyt, vaikka en kannikkaa nuole Hakunilassa, kuten joku on tehnyt.
      mä olen sun naamaas katsellut Hakunilassa ja olen halunnut puhua, mutta en ole varikolla uskaltanut, koska duunipaikka mulle tärkeä ja en ile suhun voinut luottaa, koska pomoille voisit kertoa.
      Käkkyrä eikö tää ole meidän jutska, sovitaan tää kuin miehet ikään ja ilman välikäsiä, Aapelin baarissa ei soita korsuorkesteri, vaikka juhlapäivä lähellä vaan siellä soi banjo ja kalja virtaa, tule Käkkyrä tuttuun paikkaan, mä olen siellä sit ansaituilla vapailla, haluan puhua, sopia ja kahden kesken ja tarjoan kun rahaa on. TULE Käkkyrä ole mies.

• tää käkkyrähän

on ollut mies ISOLLA M-KIRJAIMELLA koko ajan, mutta susta ei voi kyllä dorgajugi samaa sanaa käyttää. Olet jo tuonut itse ilmi, mikä lusmupetteri sä oikeesti olet. Tuskin sä edes tiedät missä tuo "aapeli" on, vaikka kehut siellä osin asuvasi. Rahaakin sulla on, jos joku hölmöperse sulle erehtyy lainaamaan. Tämä sun lause kertoo susta paljon. "mä olen sun naamaas katsellut Hakunilassa ja olen halunnut puhua, mutta en ole varikolla uskaltanut" Sinäkö mies? :D

• Tehkää työnne

Oliko Käkyrä ja Jugi Aapelissa tavanneet viikonloppuna vai onko se tapaaminen Huomena itsenäisyyspäivän iltana, kuten viestissä ehdotettiin? Pojat mikäli ette ole jo sopineet asioitanne, niin sopikaa ihmeessä, turha riidella ja pilata työpaikan henkeä, eikö joo.

• tää jugihan

on pelkkä feikkipelle ja ihan munaton idiootti. kova poika uhoilee, mutta kun on näitä viestejä katsellut, niin yhteenkään uhoonsa ei ole yennyt vastaamaan. Päinvastoin pakenee kuin vesi hanhenselästä. Muta niinhän se aina on näiden isosuisten kanssa. huutoa on mutta ne hampaat, ne vain aina puuttuu.

• Sihvari.

Aika pahan näköinen Pärstä tolla Jugilla, näkee että elettyä elämää on, voi olla että Käkkyrää pelottaa myös Ko.tapaaminen, eikös tää Jugi kehunut, että on nopeet kädet, vaikka sovintoahan toi haluaa tehdä.
      Tapasitteko toisenne siellä Aapelissa ja onko nyt rauhanpiiput poltettu?

• saahan sitä aina

kehua vaikka mitä, mutta kun kehuja pysyttelee piilossa kera kiikareiden, niin tuon kehumisen oikeutusta on huono määritellä. Tää jugihana on sillkka pelle, jolla ei ole suuren sunnsa lisäksi mitään muuta. Piilosta ruikkii kuin kapinen koira, mutta näkyville ei uskalla. Hihittelee ja räplää itseään, kuten useimmat teemapoikkeavat. Tälläinen jugi, kun elää fantasioidensa kautta, ja olettaa muiden osallistuvan noihin fantasioihin. Valitettavasti jugi ja hänen kaltaisensa ovat niin syrjäytyneitä, että heillä ei kaikista illuusioista huolimatta ole kuin lopullinen edessä.

• Rt kuljett.

Kaverit puhuu nyt Rt:llä, että Käkkyrä oli mennyt hiljaiseksi, kun olivat tavanneet tämän Jugin kanssa Aapelissa ja Jugi oli tarjonnut sellaisen korvapuustin, että Käkkyrän housut kastuneet ja oli nolona ja anteeksi pyydellen juossut tiehensä.
      Että, sen tason kiikarimies, tämä Käkkyrä, puheet on suuret, mutta hätä tulee housuun nopeasti ja pullan vieminen pomoille, kuitenkin jatkuu entiseen malliin.
      Onko tähän Jugin tai Käkkyrän kommentia? Hakunilassa kuitenkin nauru maittaa.

• Kelokalle

Eipä olisi uskonut että tilanne olisi äitynyt noin pahaksi , mutta kun asianosaisen tietää niin ihmekös se että nauru maittaa. Harmi sinänsä kun olen eläkkeellä etten ole siellä jakamassa hyvää tuulta kavereiden kanssa tämän yhden edesottamusten johdosta. Mutta sehän on vaan hyvä että on kaikilla hauskaa ja nauru maittaa. Pitäkäähän Käkkyrä ruodussa.

• no nää jutut

on noita jugin juttuja. Itte ei tuu näkyville ja silti esittää kovaa poikaa. Todennä'köisyys tuolle korvapuustille ja muullekkin tarjonnalle lienee päinvastainen, ehkäjuuri siksi tää jugi on aina piilosta huutelemassa. Käde on aina nimellään, mutta juki kusee vaippoihinsa ja vinkuu piilostaan vapisten kuin viluinen rotta.

• Kelokalle
        no nää jutut kirjoitti:

on noita jugin juttuja. Itte ei tuu näkyville ja silti esittää kovaa poikaa. Todennä'köisyys tuolle korvapuustille ja muullekkin tarjonnalle lienee päinvastainen, ehkäjuuri siksi tää jugi on aina piilosta huutelemassa. Käde on aina nimellään, mutta juki kusee vaippoihinsa ja vinkuu piilostaan vapisten kuin viluinen rotta.

Miten lienee sitten selitettävissä että kyseiset henkilöt olisvat tavanneet ja siellä tullut kilpailu otsaan lyönneistä? Siis jos tuo Jugi on ollut jossain piilossa ,eihän kyseistä selkäsaunaa olisi tapahtunutkaan. Kertokaa nyt kumpi vapisee ja missä ,kun ei saa selvyyttä. Mikäli asiasta RT.lläkin on suureen ääneen puhuttu ,on siinä oltava jonkunverran perääkin. Hatunnosto kuitenkin tälle Jugille jos totta on.

• totuuden nimissä

tuo jugi on pelkkää suubaltti, joka toimisi hyvin jossaain baltianmaan periferiassa kylän puhehenkilönä. Suuta on kuin variksenpojalla persettä, mutta ei siitä minkään tekijäksi ole. Piilokuurua kyllä leikkii, mutta ei uslkalla naamaansa näyttää, kun tietää mitä siitä seuraa. Tosin esissä se on kuitenkin , kunha hieman aikaa kuluu. hkä siksi tuo isosuu piilossa kotta rotanlailla pysytelläkkin. Loukku räpsähtää kuitenkin, eikä siinä sillon enään häntä heilahda eikä parta tai viiksi väpätä.

• Lippueki

Kertokaa mistä tää vääntäminen Käte vastaan Juki on oikein lähtöisin ? Miksi ovat noinkin erottamattomat ystävykset kun sellaisen käsityksen saa kun juttuja lukee? Mitä ne ovat tehneet?

• sun tarttee

kysyä tuolta jugilta, joka on hahmona muttei henbkilönä. Siis oikeesti toi jugihan on neuroottiinen ja anteeksi vain selkeästi alkoholiongelmainen( arvio pohjaa hänen tostuvaan mainotsamiseen Kontulan yhteen räkälään) Tuskin saa edes yhtä kaljaa illassa ilmiaseksi.

• Kode kontula

Mutta onhan se käkkäräkin nähty usein täällä Kontulan Aapelissa ja väillä talutuskunnossa, että kuppi on maistunut, liekö tuo Jugi ollut taluttajana, kun samassa kuppilassa viihtyvät.

• kontulan kode

vetoa, lyön kanssasi 100 000€ vetoa, jos olet "käkkyrän" nähnyt koskaan talutuskunnossa Aapelissa istuneen tai sieltä poistuneen! tää jugi siellä kyllä on usein posket täynnä.

• Lippueki

Ketä tossa nyt uskoisi ? Onko riidan syy joku yksi kalja tai joku muu kenties? Kertokaa nyt Käte ja Jukki kun riitelyyn tarvitaan kaksi. Ei siis pelkästään toinen voi olla syypää kaikkeen. Melkosta kissa-hiiri , tai voisko jo sanoa Mikkihiiri-leikkiä aikusilta mie...niin onko kumpikin miehiä yleensäkään?

• Vantaan Vode

No entä mikä on asianosaisten itsensä , Käten ja Jukin kanta tähän ?

• Lopettakaa JO !!!!

LOPETA JO! Munaat koko kuskien ammattikunnan. Lapsellista uhoomista "mieheltä".
      Jos on jonkun kanssa erimielisyyksiä, ratko ne naamatusten eikä täällä.
      Saat varmaan kontaktin kun tunnet henkilön.
      Ole mies äläkä naismainen lapsi.

• Lippueki

Kaverukset lienevät sopineet kiistansa ilmeisesti ,kun ei kumpikaan enää ole viikkoon ainakaan täällä riekkunut. Tottakai parempi laiha sopu kun lihava riita , mutta olisi vaan kiva tietää mistä se koko lysti alkoi? Tietääkö kukaan?

• Tapanina noiden
        Lippueki kirjoitti:

Kaverukset lienevät sopineet kiistansa ilmeisesti ,kun ei kumpikaan enää ole viikkoon ainakaan täällä riekkunut. Tottakai parempi laiha sopu kun lihava riita , mutta olisi vaan kiva tietää mistä se koko lysti alkoi? Tietääkö kukaan?

piti jugin ehdotuksesta tavata jälleen tavata Aapelissa, muttan omasta ehdotuksestaan huolimatta tuosta "jugista" ei ole ollut paikoille tulemaan ja asioista sopimaan. Joten odottakoon sitä hetkeä, jolloin tuo "sopiminen" tulee pakolliseksi. Lieneekö lippueki lipunkantaja, jonka lippu on yhtä piilossa kuin itse lipun antaja? Mäkin kannan lippua, tosin se ei ole jugin lippu!

• Lippueki
        Tapanina noiden kirjoitti:

piti jugin ehdotuksesta tavata jälleen tavata Aapelissa, muttan omasta ehdotuksestaan huolimatta tuosta "jugista" ei ole ollut paikoille tulemaan ja asioista sopimaan. Joten odottakoon sitä hetkeä, jolloin tuo "sopiminen" tulee pakolliseksi. Lieneekö lippueki lipunkantaja, jonka lippu on yhtä piilossa kuin itse lipun antaja? Mäkin kannan lippua, tosin se ei ole jugin lippu!

Aika jännä juttu. Mutta silti vielä epäselvää mistä moinen juttu alkunsa saanut. Lisäksi mitä lipun kantamisiin tulee ,en liputa kummankaan puolesta vaan olen seurannut ihmetellen keskustelun kulkua ja tavatonta tapaa yrittää ratkaista asiat tuloksitta. En kanna kenenkään lippuja , siitäkään huolimatta että työskentelin lippukassassa aikoinani. Siitä nimimerkki ,ei mistään muusta väärinkäsitysten välttämiseksi. Ei tule sekoittaa minua teidän arvoisien herrojen riitaan mukaan , mistä sitten kiistelettekin. Miten voi sopimisen tehdä pakolliseksi jos toinen ei sovi ja on muutenkin sopimaton ?

• näkijä hakunilasta

ja nyt se sopiminen ei oikein käykkään. parta-jugi on näet katkolla. eikä sitä pääse kukaan tapaamaan. Jugi otti vähän liikaa ja luuli olevansa joku, näki mikki-hiiriä kaikkialla ja sai aika pahasti selkäänsä. Suoraan "paketoinnista" oli kait juki kiikutettu katkolle. Samaan paikkaan missä on talkoo-taavetti joka oli juonut omaa kustaan omasta ruiskustaan vähän liikaa.

• Talkoo-Taavetti

Tänään on Taavetin nimipäivä. Kiitos vaan onnitteluista. Joku on ilmiselvästi katkera siitä kun on yrittänyt joskus lakonalaisiin töihin ja saanut maistaa pärstänsä täydeltä sianlietettä. Välttyäkseen vastaisuudessa moiselta mieliharmilta ,suosittelen pysymään porttien ulkopuolella kuten kaikki toisetkin lakkolaiset jotka yrittävät saada parannuksia aikaan työoloihinsa sitä kautta jos muu ei auta. Kyseistä Jugia en tunne ,mutta kuuluisaksi tulleen ruiskumme maalitauluksi joutuneen satelliittipoliitikon taidan hämärästi muistaa.

• taavetti sucks

taavetilla uhma-ikä. no kusessa uinti auttaa vaivaan. taavetti perusesimerkki pahasti koulukiusatusta tyypistä

• taavetti rules

Kiusattu tai ei , mutta tuolle Taavetille ei ainakaan lakkorikkurin parane ryppyillä

• ja niin

Taavetti parka vastasi itselleen että taavetti rules. Taitaa olla pikemmin niinpäin, ettei taavetin kannata paljua itseänsä ja sanokoansa kovin lähelle noita työtätekeviä tuoda. Saattaa pian aikaa tulla omaan sankoonsa uintireissu.

• Talkoo-Taavetti
        ja niin kirjoitti:

Taavetti parka vastasi itselleen että taavetti rules. Taitaa olla pikemmin niinpäin, ettei taavetin kannata paljua itseänsä ja sanokoansa kovin lähelle noita työtätekeviä tuoda. Saattaa pian aikaa tulla omaan sankoonsa uintireissu.

Kokemusta on jo 70-luvulta näihin päiviin ja ketaakaan ei vielä ole pisaraakaan roiskahtanut lakkovahteja päin. Sensijaan mies on tullut joka rikkurista senjälkeen kun on kokenut sen rikkurikasteen oikein porukan pitelemänä. Ei auta pomot eikä äidin huutaminen siinä tilanteessa. Mikäli lakko tulee ,aina ne harvat rikkurit saadaan porttien ulkopuolella pysymään ja keinot on.

• Lopetakaajo

LOPETTAKAA JO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• aivan nää

taavetit ja jugit pitäs bannata saitilta kokonaan! Mielenhäiriöisiä molemmat.

• Sompaaja.

Läsähtikö totuus lakkorikkuri Kiharaa otsaan, rupesko Kihara pelkäämään, aika karvaita ovat mielipiteet lakkorikkurista, kun tuolla Rt;n montussa puhutaan ja usein siellä KIharan nimi esillä.

• pelottaako bannaus

ku heität taas tuubaa? Kellarissa tuskin puhutaan yksittäisitä henkilöistä, silä mä en ainankaan ole kuullut vaikka jokapäivä siellä käynkin ja eri kellonaikoina. Taavetti, sä oot vaan niin läpinäkyvä kaikkine eri muotoinesi.

• Talkoo-Taavetti
        pelottaako bannaus kirjoitti:

ku heität taas tuubaa? Kellarissa tuskin puhutaan yksittäisitä henkilöistä, silä mä en ainankaan ole kuullut vaikka jokapäivä siellä käynkin ja eri kellonaikoina. Taavetti, sä oot vaan niin läpinäkyvä kaikkine eri muotoinesi.

En ole kertonut käyneeni missään Rt montussa. Toiminut olen ainoastaan lakkovahtien avustajina ruiskupartioryhmäni kanssa työpaikkojen porteilla erikseen pyydettäessä. Mutta jotkut yksittäiset surettavat yksittäistapaukset on jääneet mieliin vuosikymmentenkin saatossa. Siinä tilanteessa vaan kun ei auta siviilielämän veljeily ammattiporvarien kanssa. Se on ruutta mikä laulaa jos pyrkii töihin.Se on hyvä sen satelliittipoliitikonkin ,josta niin paljon puhutaan ,hyvä pitää sairaassa mielessään.

• sanos taavetti

yksikin portti missä ssä oot sen sankos kaa ollu? Itse kun olen seisonut useammankerran porteilla, ni en muista sua tai edes kuullu susta koskaan. Taidat olla vaan jotenkin katkera tolle antipatias kohteelle. Krerros nyt yksikin portti ja vuosiluku perään missä oon toiminu, niin voidaan hieman yhdistellä noita sun sankostooreja.

• Talkoo-Taavetti

Oletkos sinä se satelliittipoliitikko josta niin paljon täällä puhutaan ja kun se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja taisi kalahtaa kun noin älähdit? Tarkkaa vuotta en muista kun onhan näissä oltu 70-luvun alusta pitäen ,mutta Klovissa oli kerran kärhämää ja Hakunilaan ei ryhmämme ehtinyt ja kuultiin kaverien sanovan että joku koira pääsi livahtamaan rikkuriksi joka olisi joutanut tulla uitetuksi. Ahtaajien lakon aikaan olimme useissakin kohteissa ja maalitaulujakin saatiin. Mies tuli monesta rikkurista ja AKT jäsen ruiskutuksen jälkeen.

• Taavvetti
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

Oletkos sinä se satelliittipoliitikko josta niin paljon täällä puhutaan ja kun se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja taisi kalahtaa kun noin älähdit? Tarkkaa vuotta en muista kun onhan näissä oltu 70-luvun alusta pitäen ,mutta Klovissa oli kerran kärhämää ja Hakunilaan ei ryhmämme ehtinyt ja kuultiin kaverien sanovan että joku koira pääsi livahtamaan rikkuriksi joka olisi joutanut tulla uitetuksi. Ahtaajien lakon aikaan olimme useissakin kohteissa ja maalitaulujakin saatiin. Mies tuli monesta rikkurista ja AKT jäsen ruiskutuksen jälkeen.

seli seli taas. ettet sitte muka tarkkaa vuottamuista mitä, missä ja milloin. Luulis noin tomeran lakkovahdin muistavan kaikki tapahtumat, kun kerran uhoilee niissä olleen! ts. sanoen taavetti-parka et ole etkä tule olemaan missään, etkä milloinkaan. Korkeintaan jossain vanhustenhoitolaitoksessa, jossa kaltaisiasi hoidetaan vahvoilla lääkityksillä. Kuten ihan tarpeen tuntuu sun kohdalla olevankin.

• Talkoo-Taavetti
        Taavvetti kirjoitti:

seli seli taas. ettet sitte muka tarkkaa vuottamuista mitä, missä ja milloin. Luulis noin tomeran lakkovahdin muistavan kaikki tapahtumat, kun kerran uhoilee niissä olleen! ts. sanoen taavetti-parka et ole etkä tule olemaan missään, etkä milloinkaan. Korkeintaan jossain vanhustenhoitolaitoksessa, jossa kaltaisiasi hoidetaan vahvoilla lääkityksillä. Kuten ihan tarpeen tuntuu sun kohdalla olevankin.

Vahvat on lääkitykset ,tosin vain ulkoisesti ja rikkureille. Vaikeimmille tapauksille niskasta sisään la lahkeesta ulos. Satamalakon yhteydessä oli päivän kestävä lakko bussialalla johon partioitamme osallistui. Se olinko minä jokapaikassa ,on sula mahdottomuus ,mutta ryhmiämme oli eri puolilla maata. Itsekin kyllä jotakin lihavaa ponderoa rikkuriestokäsittelin siellä Espoossa. Kerro missä nykyään nöyristelet ,niin tiedetään kun tulee seuraavat lakot ,niin otetaampa listalle niin saat uusinnan halutessasi kun et kerrasta oppinut.

• Lippueki
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

Vahvat on lääkitykset ,tosin vain ulkoisesti ja rikkureille. Vaikeimmille tapauksille niskasta sisään la lahkeesta ulos. Satamalakon yhteydessä oli päivän kestävä lakko bussialalla johon partioitamme osallistui. Se olinko minä jokapaikassa ,on sula mahdottomuus ,mutta ryhmiämme oli eri puolilla maata. Itsekin kyllä jotakin lihavaa ponderoa rikkuriestokäsittelin siellä Espoossa. Kerro missä nykyään nöyristelet ,niin tiedetään kun tulee seuraavat lakot ,niin otetaampa listalle niin saat uusinnan halutessasi kun et kerrasta oppinut.

Mikä on Jugin oikea nimi ? Jukka vaiko Jussi ?

• Heijjari

Missä ne veijarit piileskelee kun on ollut kovin hiljaista täällä. Ovatko sammuneet Aapeliin ?

• Kelokalle

Voisiko olla käynyt sellainen ihmetapahtuma , että he olisivat sopineet ja ystävystyneet. Sellaistakin kuulee puhuttavan toreilla ja turuilla.

• Esa Tuupakasta

Totta, puhuvat, että Käkkärä ja Jugi ovat sopineet, pitkään jatkuneen riitansa ja ovat parhaat kaverit, jopa enemmän kuin kaverit, ovat jopa yhteen muuttamista miettineet, kun Jugilla rahaa palaa kaljaan ja Käkkyrällä halpa vuokraasunto ja liikaa tilaa yhdelle miehelle, ja kun kiva kaveri löytynyt Jugista, niin miksi ei työkaverit voi asua yhdessä ja käydä silloin tällöin Aapelissa viinilasillisella.

Hyvä kuitenkin, että tuo riitely ja nimittely loppunut, vakka kantensa valitsee, kaikkea hyvää molemmille.

• jugi on tutkinnassa

ja bannattu tältä sivulta, siksi se on niin hiljaa. Äijä kun veteli turhan överiksi, niin nyt on kusi sukassa.

• Lippueki
        jugi on tutkinnassa kirjoitti:

ja bannattu tältä sivulta, siksi se on niin hiljaa. Äijä kun veteli turhan överiksi, niin nyt on kusi sukassa.

Siis mikä tämä juttu nyt oikein on ? Kertokaa nyt vanhalle Eki-sedällekkin ja mikä tutkinta ja mikä bannaus ??? Edelleenkin kiinnostaa mistä moinen hiekkalaatikkorähinäm luokkaa muistuttava riitely ja vihanpito on lähtöisin ? Voisko jompikumpi valaista asiaa ? Lapsellista touhua muuten ja kinaamiseen tarvitaan aina kaksi osapuolta.

• Kontulan perusjätkä

Tässä on takana tämän monessa eri puolueessa, vierailleen ja Persuista ulos lempatun loikkarin, eli Käkkärän käytös, ukko ei kuulu ammattiliittoon, ajanut lakkorikkurina ja soittaa poskeaan, poskettomasti muille ja kantaa nisupullaa esimiehille.
      Käkkärälle oli paha paikka, kun Persut saivat JYTKYn ja jäi itse rannalle ruikuttamaan, siksi vittuilee työtovereilleen.
      Tämä nyt porvaripuoluetta edustava herra, asustelee, kaupungin vuokraasunnossa(veronmaksajien tuella ja kävi itsensä laihduttamassakin ja veronmaksajien tuella.
      Eipä, ihme jos Jugien kanssa riitaa syntyy, mutta hyvä, jos ovat asiansa sopineet, vaikka nisunkantaminen ei olekaan loppunut.

• ei taida

kontulan perusjätkällä olla oikein perusteet hallussaan, mutta eihän KPS.n tyypeillä kellään muillakaan ole. Katkeruutta, kateutta, omaa huonoutta, osaamattomuutta ja mitättömyyttä ja mihinkään kuulumattomuutta kuitenkin suitsutetaan, kuin se olisi jokin meriitti . Mikä hirveintä KPS,n kohdalla, niin ei edes Väätäisen avulla saaneet puolueessa mitään nostetta, vaan yhä nojataan jonkin entisen SMP.läisen rasvatukkaisen luuseri Srmon kautta, joka hävisi vaaleissa jokseenkin kaikille, jopa oman ryhmänsä jäsenille. LOL, kontulan perusjätkällä ei ole mitään esitettävää, ei edes nimeä.

• Tammelundin pena.

Mikä on tilanne nyksellään, saiko partainen Jugi fudut nobinalta, vai pääsivätkö Käkkirin kanssa sopuun?

• jugilta meni paskat

housuun,kun paljasti itsensä. nytt sitte odottelee, kun kutsu tulee kuulesteluun, juttujensa perään. Einosta ei ole keinoksi, vaikka yritti. Einoa odottaa kotirauhan rikkomnen, laiton uhkailu, henkinen väkivalta, työpaikkakiusaaminen.Tuomoion arvoisia kaikki.Jugi on ollut melkoisen näkymätön paljastumisensa jälkeen. Örkkiys saattaa merkitä työpaikan menetystä, sekä vähintään sakkoja, jos ei ihan ehdollista.

• Olihiki

Jugi taitaa olla tenuporukoissa tätä nykyä, Käkkärä järjesti lopputilin tälle, että lompsahti, ei pitäis soittaa suutaan ja sen jälkeen luottaa mieheen.

• Riita halki

Miksi aikuiset miehet ei voi sopia kahden kesken asioitaan? Naurettavaa tappelua, menkää pomon koppiin ja sopikaa, lyötte kättä päälle ja unohdatte hölmöilyn, yleensä aina molemmissa on vikaa.

• Lippueki

Onko se hiekkalaatikkoriita vieläkin ratkaisematta ? Vaikuttaa tosi kummalliselta jos niitä nyt onkin jo kolme osapuolta vai kuka ja mikä on se Eino ?

• No jos et yhä
        Lippueki kirjoitti:

Onko se hiekkalaatikkoriita vieläkin ratkaisematta ? Vaikuttaa tosi kummalliselta jos niitä nyt onkin jo kolme osapuolta vai kuka ja mikä on se Eino ?

vieäkään ole oivaltanut, niin tuo jugi on oikeasti tuo Eino ja juuri siksi tuo jugi/eino meni hiljaiseksi, kun paljastiui ja on tutkinnan alla. Niin nsiiä aina käy, kun heittäytyy liiana tyhmänrohkeeksi. Siinä ei auta silloin enään edes ns. rasvamonttuun piiloutuminen.

• Lippueki
        No jos et yhä kirjoitti:

vieäkään ole oivaltanut, niin tuo jugi on oikeasti tuo Eino ja juuri siksi tuo jugi/eino meni hiljaiseksi, kun paljastiui ja on tutkinnan alla. Niin nsiiä aina käy, kun heittäytyy liiana tyhmänrohkeeksi. Siinä ei auta silloin enään edes ns. rasvamonttuun piiloutuminen.

No mutta hyvänen aika. Jos kerran jugi/eino on tunnistettu , niin mitä tutkimista siinä sitten enää luulisi olevan jos kerran rasvamontussa tiedetään piileskelevän. Senkun esille vaan ja asiat selviksi.

• lippueki
        Lippueki kirjoitti:

No mutta hyvänen aika. Jos kerran jugi/eino on tunnistettu , niin mitä tutkimista siinä sitten enää luulisi olevan jos kerran rasvamontussa tiedetään piileskelevän. Senkun esille vaan ja asiat selviksi.

katsos ku viranomaiset tutkii ja sitten laittavat tloksensa syyttäjälle ja sitten syyttäjä tekee omat ratkaisunsa. On olemassa sellainen tietty hierarkinen ketju, mitä suomessakin noudatetaan.

• Partajugi

No niin ja mitenkäs se homma etenee ?
      Eipä ole mitään kuulunut siitä huolimatta että "Kätyli" ravannut Pasilassa itkemässä ja joskus jopa lahjaksi ystävyyden eleenä saamiaan pikkupöksyjään esittelemässä.
      Eikä mitään kuulukaa, sillä sovintoesitystä olen ehdottanut, niin allekirjoittanut, kuin myös koko "Hanurilan poppoo".
      Ei ole Kätylille kelvannut tulla sovintokaljoille.
      Nyt olen kesälomalla, että sopisi ihan hyvin kaikki päivät Helmi-Grillin aukioloaikojen puitteissa.
      Hyvä olis tietää vähän etukäteen, että tiedän varata pöydän, jos Kätylin kanssa useampiakin tulee, vaikka vävy taikka Juhana, tai ketä vaan ja mä tarjoon.

• kontulanpäättäri

Sä olet jauhanut kuusi vuotta tota samaa sovintokaljasontaa. On kaks vaihtoehtoa: Joko olet yksinkertainen tai pelkästään tyhmä? Ei kukaan täysjärkinen soita samaa levyä kuutta vuotta. Vai kuvitteletko, että väsytystaktiikka ja vonkaaminen toimii - enpä jaksa uskoa. Luovuta jo ja etsi uusi kohde kiusattavaksi.

• Partajugi

6 vuotta olen yrittänyt sovintoa rakentaa ja kaljaa tarjota sen kunniaksi, vaan eipä ole nykyisin Kontulan päättärillä mummoja kuskaava suostunut sovinnontekoon.
      Ei liene täysjärkinen kun ei tarjousta hyväksy ja vaikka hän on aloittanut Hanurilassa koko hämmingin, niin ne olisivat möskin anteeksiantokaljat samalla.
      Kehtaa uhkailla ja syyllistellä toisia kun lahjojakin jouluisin saanut meiltä. Ihan postitse kotiin kannettuna.
      Tarjous on edelleen voimassa. On vain neidistä itsestään kiinni milloin sopii hänen arvolleen tulla kanssamme Helmi-Grilliin.

• Anonyymi

No neidit... koskas on treffit ...?

Partajugi

• Anonyymi

Niin koskas on ?
      Viimeksikään ei teitä neitokaisia ketään näkynyt. Mies tai äiti ja ehkä molemmat kieltäneet.

Väitteet siitä että olisin joskus saanut potkut Helbiltä tai Hanurilasta, ei pidä paikkaansa.
      Hanurilassa olen edelleen kun pyydettiin Nobinalle vuosia sitten, koska pystyn pienempiä korjauksiakin suorittamaan ajoneuvoihin ja Helbillä Tanhupallo alkoi saada jalansijaa eikä arvosta työntekijöitä, niin tottakai läksin kun tarjottiin mestaa.
      Käde se kanteli pullia pomoille, mutta minä en siihen soppaan ryhtynyt. Pitää olla selkärankaa ja kuulua liittoihin kuten kuuluukin. Kädelle sensijaan kävi ohkaisesti blosattuaan. Ei auttanut pullat eikä kaveeraamiset pomojen kanssa.

Partajugi

• Anonyymi

No olikos viime perjantainakaan ketään ?
      Taitaa ollakin tosiaan tissiposkia kaikki toiset kommentoijat minun ja Jugin , sekä muutaman toisenkin lisäksi !

Kova uho, mutta kun totuuden hetki lyö, tulee kiire äidin luo !!!

Partajugi

• Anonyymi

Jugi on ainoastaan tyhjääpuhuva paskahousu ei mitään muuta.

• Anonyymi

Perustele kantasi !
      Tule joku kerta sovittuna perjantaina kun sitä sovintoa yritetään saada aikaiseksi, sinne Helmigrilliin äläkä jää pois ja täällä mangu, kun et itse ollut koskaan paikalla kun siellä olimme.
      Sinä se paskahousu olet, mikäli olet niitä uhoajia jotka niitä kupsuja lupailivat järjestää !
      Eipä ole kuulunut !!!

Partajugi

• Anonyymi

Onko teillä tänään se Helmiperjantai ?

V...Mika

• Anonyymi

Ei ole. Partajuci keskittyy lähinnä harrastamaan suuseksiä helmen vessassa käkkärän ja sen poikaystävän kanssa.

Liputonveki

• Anonyymi

Ottaako loppuun asti ja nieleekö myös? Muuten aika hyödytön jos sylkee lastit ulos saman tien

Suuseksinsalat

• Anonyymi

Perkele teidän naamnrepijöiden, tissiposkien kanssa !!!
      Eilen olin paikalla mutta ei teitä reppanoita näkynyt. Kukaan ei tullut ilmoittautumaan että oisin kaljat tarjonnut, eikä kukaan tullut niitä kuhmuja ja mustelmiakaan tarjoilemaan mullepäin !
      Ensin luvataan ja sitten ei uskalleta.
      Taisi äitit kiellellä ja miehet kotosalla ?

Ei näkynyt Käkkärää poikaystävästänsä puhumattakaan !!!

• Anonyymi

Ei näkynyt eilenkään.
        Eikä uskalla tulla taukotiloihinkaan, vaikka tekstiviestillä ilmoitin olevani ja odottavani siellä, kun ei ent.Helmeen uskalla eikä pääse.

Partajugi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näkynyt eilenkään.
        Eikä uskalla tulla taukotiloihinkaan, vaikka tekstiviestillä ilmoitin olevani ja odottavani siellä, kun ei ent.Helmeen uskalla eikä pääse.

Partajugi

Mutta lakkoportit kutsuvat tukilakkoon, myös sitä Kähärääkin ja kusiruutta laulaa ellei pysyttele portin ulkopuolella.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

No niin...no niin !!! Sovintokaljojen aika ois huomenna perjantaina jälleen Helmessä alk.18-. Samalla voisimme sopia siitäkin mun , Käkkärä, sinun Kontulan vahalla kopilla kahvikuppiisi kusemisestani ja anteeksipyyntö. Oli ne varmaan aromit, mutta olit ne kieltämättä ansainnut omalla käytökselläsi kun kannoit pullaa pomoille ja mollasit duunikavereitasi.
      Mutta 13.3 huomenna tule ja tuo Juhanasikin tai vävysi.

Partajugi

• Anonyymi

Hei Kähärä ja toisetkin hänen tissiposkikannattajansa !!!
      Tiedoksi että nykyisin kokoonnumme rav Pikkulinnussa Kontulassa emmekä Helmessä.
      Tervetuloa jotta nähtäisiin onko Kähärässä ja teissä kessään muuta kuin piilossa pysymiseen ja kiikarointiin, kun eipä ole näkynyt perantaisin !!!

Parta-Jugi

• Anonyymi

Nyt olisi taas 12.11 perjantai ja kokoontuminen Pikkulinnussa.
      Vähän pienempi mesta se on kuin ent.Helmi, mutta kyllä sinne Käkkyrä mahtuu mukaamme sovinnontekoon.
      Tervetuloa toisetkin ja mukava olis tavata ne taannoiset kuhmujen ja mustelmien lupaajat, tyhjänpuhujat. Tarjoon teillekin.
      Ei ole Kähärä lupaustaan lunastanut minun kiipeliin laittamiseksi myöskään.
      Hänellä eikä kellään kantti riitä.

Parta-Jugi

• Anonyymi

Niin ja huomenna perjantaina myös 18.3 tätävuotta.
      Mukava olisi myös helbinneiti Helbin äijä siellä tavata ja minä tarjoaisin kaljat ja Syvällekin vaikka terävämmät jos saapuu sen neitiadjutanttinsa kanssa.

Helbheikki

• Anonyymi

Ei näkynyt niitä neitejä, niin Kähärää kuin muutakaan tissiposkea perjantaina. Kova heillä lienee komento miespuolisoittensa taholta.

Parta-Jugi

• Anonyymi

Huvittavaa mutta totta

• Anonyymi

Tänään yritetään uudemman kerran ja minä ainakin olen mukana.
      Toivottavasti tulevat Helbinkin edustus, mutta muissa, kuin fillaristien naistenhepenissä Helbinäijä ja pitkäJii himohomofillaristit.

Karju Heinolasta

• Anonyymi

Lakot ne pitää satamissa ja puree joukkoliikenteeseenkin kun löpö loppuu !!!

• Anonyymi

Joukkoliikenne jo vaikeuksissa polttoaineiden suhteen.
      Lakot jatkukoon JESSS !!!

• Anonyymi

Lakot vain keskeytetty. Riippuu nyt hyvin pitkälti siitä miten keskustelut jatkuu.

Helbheikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      64
      5842
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      115
      5060
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      3004
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      96
      1485
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      341
      1146
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      981
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      29
      978
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      896
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      109
      877
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      849
    Aihe