Tilaisuuteen tartutko?

Saat FBssä törkeän hyvännäköiseltä ja vielä musiikkimakusi ja ilmeisesti huumorin tajusikin jakavalta naiselta yhteydenoton. Hän on sinulle ennestään tuiki tuntematon, vaan silti sivusi peruteella kovin kiinnostunut.

Häntä mielessä heti tartut tilaisuuteen?
Vaiko... nääh...

Tämä on näitä, olenko viallinen vai normaali mietiskelyitä.

67

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+9

      go for it.

    • deft

      "törkeän hyvännäköinen" on aika pelottava määritelmä. Yhteen klikkaavat huumorintajut onneksi menee sellaisen kaiken yläpuolelle. Musiikkimaku on vain pelkkää plussaa koska se voi muuttua nopeastikin...olettaen että oikeasti tykkää ja välittää musiikista.
      Jos hää on siun sivus perusteel kovin kiinnostunu, niin anna palaa frank.

      Et sä varmaankaan ole viallinen, korkeintaan ujo ja omaan itseesi käpertynyt.

      • Pelkäisin sen edessä aika varmasti...
        Vaan siis sovitaan nyt että pohdimme teoriana, miten muut miehet toimisivat.


      • Tiedätkö... Meillä ei ole samoja ongelmia. Minua ei haittaa, jos nainen on harrastanut seksiä ennen minun tapaamistani.


      • Sori. Tuo ei ole lukuisten ongelmieni listalla.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Tiedätkö... Meillä ei ole samoja ongelmia. Minua ei haittaa, jos nainen on harrastanut seksiä ennen minun tapaamistani.

        Hahaha! Ai kun sain hyvät naurut kommentistasi!

        Mää nyt olen akkeli, mutta annanpa akkelinäkökulmaa asiaan. Ensinnäkin jos nainen ottaa yhteyttä, niin se kielii siitä, että sussa on sitä jotakin mikä hänessä kiinnostaa.

        Joten miksi et tartu tilaisuuteen kun sellainen eteesi on auennut?? Go for it my man!! Ei se ota, jos ei annakaan.

        Elämmehän täällä vain yhden kerran niin miksikäs sitä ei käyttäisi hyväkseen eteen aukeavia ovia?? ;)


      • valaise ...
        hahmotelma kirjoitti:

        Sori. Tuo ei ole lukuisten ongelmieni listalla.

        mikä ei ole?


      • deft
        nirkkonen kirjoitti:

        Hahaha! Ai kun sain hyvät naurut kommentistasi!

        Mää nyt olen akkeli, mutta annanpa akkelinäkökulmaa asiaan. Ensinnäkin jos nainen ottaa yhteyttä, niin se kielii siitä, että sussa on sitä jotakin mikä hänessä kiinnostaa.

        Joten miksi et tartu tilaisuuteen kun sellainen eteesi on auennut?? Go for it my man!! Ei se ota, jos ei annakaan.

        Elämmehän täällä vain yhden kerran niin miksikäs sitä ei käyttäisi hyväkseen eteen aukeavia ovia?? ;)

        Tosi kuin vesi.
        Siinä mielessä että jos nainen ottaa yhteyttä mieheen, hän tahtoo jotain mieheltä. Poikkeuksetta.
        Jos tahtoo ajatella positiivisesti, niin miehelle se tarkoittaa sitä että hänellä on jotain mitä naiset tahtovat.

        Meinasin muuten itse kirjoittaa kanssa ton kliseen "ei se ota jos ei annakaan", mutta mä aattelin että se todellakin on liian kornia. Ja niinhän se onkin.

        Anna mennä hahmis!


    • Tilaisuus tutustua uuteen lupaavalta vaikuttavaan ihmiseen?
      Joo, tartun tilaisuuteen.

      • ~cis

        Äh, miks kaikki muka aina haluaa tutustua uusiin ihmisiin? Sehän on rasittavaa...ainakin arkena. Jossain pippaloissa voi tehdä poikkeuksen.


      • ~cis kirjoitti:

        Äh, miks kaikki muka aina haluaa tutustua uusiin ihmisiin? Sehän on rasittavaa...ainakin arkena. Jossain pippaloissa voi tehdä poikkeuksen.

        Siksi koska tuollaisia tilaisuuksia tulee äärimmäisen harvoin vastaan. Tapaan ehkä kerran viidessä vuodessa oikeasti kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen....ei niitä tilanteita oo vara missata.


      • deft
        ~cis kirjoitti:

        Äh, miks kaikki muka aina haluaa tutustua uusiin ihmisiin? Sehän on rasittavaa...ainakin arkena. Jossain pippaloissa voi tehdä poikkeuksen.

        Annas kun mä kokeilen....
        Siksi, koska ihminen on laumaeläin.
        Tai ehkä kuitenkin...
        Siksi, koska ihmiselle on ominaista sotkeentua sosiaalisesti vähän joka suuntaan.

        Rasittavuus-aspektit sikseen, mutta kauheaa elämää olisi se, jossa "uusiin" ihmisiin tutustuttaisiin vain pippaloissa ja muutenkin ennalta määrätyissä sosiaalisissa tapahtumissa.


      • ~cis
        Richartti kirjoitti:

        Siksi koska tuollaisia tilaisuuksia tulee äärimmäisen harvoin vastaan. Tapaan ehkä kerran viidessä vuodessa oikeasti kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen....ei niitä tilanteita oo vara missata.

        Siis törkeän hyvännäköisiä naisia tulee äärettömän harvoin vastaan? Ja ne on aina oikeasti kiinnostavia :)


      • cis~
        deft kirjoitti:

        Annas kun mä kokeilen....
        Siksi, koska ihminen on laumaeläin.
        Tai ehkä kuitenkin...
        Siksi, koska ihmiselle on ominaista sotkeentua sosiaalisesti vähän joka suuntaan.

        Rasittavuus-aspektit sikseen, mutta kauheaa elämää olisi se, jossa "uusiin" ihmisiin tutustuttaisiin vain pippaloissa ja muutenkin ennalta määrätyissä sosiaalisissa tapahtumissa.

        Ai jaa. Mutta mä olenkin erakkoluonne enkä hirveästi ilahdu uusista ihmisistä, ellen ite satu olemaan virittynyt, mikä on harvoin.. :) tämmöinen verbaalinen tapaaminen ei haittaa, kun voin poistua heti kun huvittaa.


      • deft
        cis~ kirjoitti:

        Ai jaa. Mutta mä olenkin erakkoluonne enkä hirveästi ilahdu uusista ihmisistä, ellen ite satu olemaan virittynyt, mikä on harvoin.. :) tämmöinen verbaalinen tapaaminen ei haittaa, kun voin poistua heti kun huvittaa.

        Erakkoluonne on ihan fuulaa. Se enemmänkin kielii jostain tietystä kuin on itse tahdottu tila lapsuudesta, nuoruudesta tai aikuisuudesta asti.
        Voihan sitä olla henkisesti erakkoluonne vaikka kuinka tykkäisikin keskustella ummet ja lammet ihmisten kanssa, jos ei koe kaipuuta todella jakaa ominta omaansa muille.

        "tämmöinen verbaalinen tapaaminen ei haittaa, kun voin poistua heti kun huvittaa."
        Tuskin sua kiinnostaa kuulla, mutta mun mielestä tuo on surullista. Se kuulostaa siltä että joko tyydytään johonkin tai pidetään väkisin kiinni omasta kuplasta. Päivän päätteeksi se ei ainakaan itseäni tekisi iloiseksi tai elämään tyytyväiseksi jos kokisin olevani vähemmän virittynyt kuin ympäristö. Mutta niin se kai on...jos ympäristö ei koostu ihmisistä ja yhteisöistä, on helppo olla erakko ja välittää vain itsestä.


      • cis~
        deft kirjoitti:

        Erakkoluonne on ihan fuulaa. Se enemmänkin kielii jostain tietystä kuin on itse tahdottu tila lapsuudesta, nuoruudesta tai aikuisuudesta asti.
        Voihan sitä olla henkisesti erakkoluonne vaikka kuinka tykkäisikin keskustella ummet ja lammet ihmisten kanssa, jos ei koe kaipuuta todella jakaa ominta omaansa muille.

        "tämmöinen verbaalinen tapaaminen ei haittaa, kun voin poistua heti kun huvittaa."
        Tuskin sua kiinnostaa kuulla, mutta mun mielestä tuo on surullista. Se kuulostaa siltä että joko tyydytään johonkin tai pidetään väkisin kiinni omasta kuplasta. Päivän päätteeksi se ei ainakaan itseäni tekisi iloiseksi tai elämään tyytyväiseksi jos kokisin olevani vähemmän virittynyt kuin ympäristö. Mutta niin se kai on...jos ympäristö ei koostu ihmisistä ja yhteisöistä, on helppo olla erakko ja välittää vain itsestä.

        Jotkut ihmiset vaan tarvitsee enemmän omaa rauhaa ja hiljaisuutta kuin toiset. Ei itsevalitussa yksinolossa ole mitään surullista. Miten sää deft oot nyt taas niin negatiivinen???


      • deft
        cis~ kirjoitti:

        Jotkut ihmiset vaan tarvitsee enemmän omaa rauhaa ja hiljaisuutta kuin toiset. Ei itsevalitussa yksinolossa ole mitään surullista. Miten sää deft oot nyt taas niin negatiivinen???

        Surullinen on yhtä kuin negatiivinen, niinkö? Älä oo noin suppea, se se vasta onkin pessimistin merkki jos mikä ;)
        Sä siis olet kokenut (omasta mielestäsi) niin paljon rauhattomuutta ja äänekkyyttä että ei enää millään koskaan tule kiinnostamaan sellaiset asiat?


      • cis~
        deft kirjoitti:

        Surullinen on yhtä kuin negatiivinen, niinkö? Älä oo noin suppea, se se vasta onkin pessimistin merkki jos mikä ;)
        Sä siis olet kokenut (omasta mielestäsi) niin paljon rauhattomuutta ja äänekkyyttä että ei enää millään koskaan tule kiinnostamaan sellaiset asiat?

        Kyllä olen kokenut äänekkyyttä :) Mulla on paljon sisaruksia ja mäiskittiin toisiamme turpaan koko lapsuus. Aina olen ollut työelämässä, läpi lukion ja opiskeluajan ja edelleen. Jatkuvasti joku puhelin soi vaikka alusta asti olen erityisesti inhonnut kännyköitä enkä ymmärrä miksi oon sellasen hankkinut. Eli..mikä olikaan kysymys? Ei tule kiinnostamaan rauhattomuus ja äänekkyys...

        Kiinnostaako ne sua muka?


      • ~cis kirjoitti:

        Siis törkeän hyvännäköisiä naisia tulee äärettömän harvoin vastaan? Ja ne on aina oikeasti kiinnostavia :)

        Kyllä ne on aivan muut kriteerit jotka se todellisen kiinnostavuuden määrittelee...

        Oon tullut siihen tulokseen, että 95%:lla todennäköisuudellä törkeän hyvännäköisen suusta tulee viimeistään toisessa tai kolmannessa lauseessa jotain mikä tappaa kaiken kiinnostuksen.


      • cis~
        Richartti kirjoitti:

        Kyllä ne on aivan muut kriteerit jotka se todellisen kiinnostavuuden määrittelee...

        Oon tullut siihen tulokseen, että 95%:lla todennäköisuudellä törkeän hyvännäköisen suusta tulee viimeistään toisessa tai kolmannessa lauseessa jotain mikä tappaa kaiken kiinnostuksen.

        Eli hahmotelman pitäis 5-prosenttisesti tarttua tilaisuuteen?


      • deft
        cis~ kirjoitti:

        Kyllä olen kokenut äänekkyyttä :) Mulla on paljon sisaruksia ja mäiskittiin toisiamme turpaan koko lapsuus. Aina olen ollut työelämässä, läpi lukion ja opiskeluajan ja edelleen. Jatkuvasti joku puhelin soi vaikka alusta asti olen erityisesti inhonnut kännyköitä enkä ymmärrä miksi oon sellasen hankkinut. Eli..mikä olikaan kysymys? Ei tule kiinnostamaan rauhattomuus ja äänekkyys...

        Kiinnostaako ne sua muka?

        Kiinnostaa. Aistiärsykkeet on siitä hassuja juttuja että ne ottaa aina automaationa. Siinä missä joku kirjasto tai museo on rauhallisuudessaan ja hiljaisuudessaan toimiva kokonaisuus, ei sitä jokapäivä kokopäivää kestä. Ja tietenkin toisessa ääripäässä jonkin vilkkaan lentokentän vieressä asuminen olisi varmasti täyttä helvettiä.
        Mutta koska meidän ei ole tarvis mennä täällä äärimmäisyyksiin, niin mä sanon että ihmiselle on luonnollisempaa olla sellaisessa ympäristössä missä se ei erakoidu. Eikä ihminen muutenkaan voi kasvattaa kotiloa selkäänsä ja elää niin kuin yksinäinen reviirieläin...kyllä se sosiaalisuus sieltä esille tulee vaikka itselleen puhumalla.


    • Hänen ajatuksensa lienee enemmän sanaverbaliikassani kuin muussa.

    • ;-)

      Sovi tapaaminen mahdollisimman pian. Jos onkin joku setä-täti, niin on mies, joka on bongannut sut täältä ja koettaa kepillä jäätä. Nettitutustumiset on aina riskipeliä, voi olla varastanut kuvan jostain.

    • No jos se olisi mies, en näkisi syytä olla olematta yhteyksissä. Aikanaan selviäisi toki onko tämä missä mielessä kiinnostunut. Ajatus siitä, että olisi kiinnostunut musta pelkän ulkoisen habitukseni perusteella ei kuulosta alkuunsakaan hyvältä. Kiinnostuksen tulisi lähteä sisältä päin, ei ulkoa. Juttuseura kelpaa, useimmiten, sillä tavalla tarttuisin tilaisuuteen, en halpamaisen helpon seksin toivossa.

      • Itse hyväksyn 99 % kaveripynnöt FB:ssä. Kun tiedän kyseessä olevan feikin, en hyväksy. Esim. joku esitti olevansa Minna Haapkylä ja profiilikuvana ulkomaalainen alusasumalli. Varma feikki.

        Näyttelijä Haapkylä tuskin laittaisi noin profiilikuvaansa.


      • runontaja kirjoitti:

        Itse hyväksyn 99 % kaveripynnöt FB:ssä. Kun tiedän kyseessä olevan feikin, en hyväksy. Esim. joku esitti olevansa Minna Haapkylä ja profiilikuvana ulkomaalainen alusasumalli. Varma feikki.

        Näyttelijä Haapkylä tuskin laittaisi noin profiilikuvaansa.

        Sä oot varmaan tosi suosittu ku voit laittaa 99%.
        Mä en vois laittaa ku 0%, 25%, 50%, 75% tai 100%.

        Minna Haapkylä ei voisi missään olosuhteissa olla minusta millään muotoa kiinnostunut, eikä kukaan muukaan julkisuuden henkilö.


      • Richartti kirjoitti:

        Sä oot varmaan tosi suosittu ku voit laittaa 99%.
        Mä en vois laittaa ku 0%, 25%, 50%, 75% tai 100%.

        Minna Haapkylä ei voisi missään olosuhteissa olla minusta millään muotoa kiinnostunut, eikä kukaan muukaan julkisuuden henkilö.

        Kaveripyyntöjä tullut noin 120, joten piiri on suhteellisen pieni. Omalla tavalla liiankin suuri, kun päivitykset tulee seinälle ja niiden lisäksi "tykkää" palstojen päivitykset.


    • ..

      Sinä et näytä tarjouksiin tarttuvan. Ei vaikuta normaalilta.

    • Yleensä en tartu

      Jos sun täytyy täältä tulla kysymään itsellesi mielipidettä johonkin asiaan, niin et vaikuta kypsältä henkilöltä.

      Ymmärrätkö mitä tarkoitan yllä sanomallani?

      Oikea panosonni tarttuu aina tilaisuuteen kun sellainen vaan koittaa - itse olen jättänyt liian monta kertaa tarttumatta tilaisuuksiin joita minulle on elämän eriosa-alueilla tarjoutunut ja sitten olen saanut huomata että joku muu on tarttunut tilaisuuteen ja korjannut hedelmät.

      • H

        Joo kyllä mun ihan täytyy. Pakko on.

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


    • "Hän on sinulle ennestään tuiki tuntematon"

      -Tämä ratkaisee asian. En ota kaverilistalleni ketään tuntematonta hlöä. Olipa hän sitten kuinka "törkeän hyvännäköinen" tahansa.
      Hoidan FB:ssä lähinnä työasioita, joten se ei näyttäisi hyvältä asiakkkiden silmissä jos ohjaaja flirttailee FB:ssä. ;)

      • 14.

        Onhan FB:ssä priva luukut.


      • 14. kirjoitti:

        Onhan FB:ssä priva luukut.

        On se silti jotenkin epäluontevaa FB:ssä. Ainakin meikäläiselle.
        Vaikka olen kyllä muuten netin kautta tavannut paljonkin naisia. Mutta tämä on tapahtunut yleensä treffipalstojen tai chattien kautta.


    • Citynainen

      Tartun tilaisuuten ja ei haitta onko tuntematon. Otan selvää voisko mitä...

      Ainoa mutta on se että mistä päin. Pitkät välimatkat:/

      • lesssuukkako

        kysymys ? Mitä Citynainen hyvännäköisellä naisella...? ! ?


      • Joo välimatkat on yksi juttu. Itteäni ei tosiaan ihan kamalasti miellytä ajatus, että tavata voi korkeintaan niissä väleissä kun molemmilla on vapaapäivä tai mielellään kaksi peräkkäin.


      • Citynainen
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo välimatkat on yksi juttu. Itteäni ei tosiaan ihan kamalasti miellytä ajatus, että tavata voi korkeintaan niissä väleissä kun molemmilla on vapaapäivä tai mielellään kaksi peräkkäin.

        Niin. Olisi ihana jos joku tulisi töihin vastaan ja sitten käveltäis jomman kumman kotiin päivälliselle/illalliselle. Leffaan. Vaeltamaan. Lenkille. Konserttiin.
        Itselläni on niiiin epäsäännölliset työajat ja vapaat yks siellä, toinen täällä ettei oikein suhteet natsaa. Varsinniii jos toisella olis yhtä säännölliset. Ai kun käy taas haaveileen ko lottovoitost,...

        Mies, missä olet?


      • Citynainen kirjoitti:

        Niin. Olisi ihana jos joku tulisi töihin vastaan ja sitten käveltäis jomman kumman kotiin päivälliselle/illalliselle. Leffaan. Vaeltamaan. Lenkille. Konserttiin.
        Itselläni on niiiin epäsäännölliset työajat ja vapaat yks siellä, toinen täällä ettei oikein suhteet natsaa. Varsinniii jos toisella olis yhtä säännölliset. Ai kun käy taas haaveileen ko lottovoitost,...

        Mies, missä olet?

        Joo itsellänikin saattaa töitä olla vaikka siellä la-su yönä, että ... välillä voisi olla kuukausi ilman kunnon mahdollisuutta tavata edes... vaikka toisella olisikin ihan päivä tunnit vaan ja jos toisella ois samanlainen vuorotyö kanssa, niin hankalaksi voisi mennä, jos etäisyyttä riittää.


      • seliseli ....
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo itsellänikin saattaa töitä olla vaikka siellä la-su yönä, että ... välillä voisi olla kuukausi ilman kunnon mahdollisuutta tavata edes... vaikka toisella olisikin ihan päivä tunnit vaan ja jos toisella ois samanlainen vuorotyö kanssa, niin hankalaksi voisi mennä, jos etäisyyttä riittää.

        Autot on keksitty kauan sitten - ymmärrätkö mitä tarkoitan?

        Mikä siinä on että et autoa etkä korttia saa hankituksi?


      • seliseli .... kirjoitti:

        Autot on keksitty kauan sitten - ymmärrätkö mitä tarkoitan?

        Mikä siinä on että et autoa etkä korttia saa hankituksi?

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan, kun sanon sinun olevan täynnä paskaa?


      • metromex.
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo välimatkat on yksi juttu. Itteäni ei tosiaan ihan kamalasti miellytä ajatus, että tavata voi korkeintaan niissä väleissä kun molemmilla on vapaapäivä tai mielellään kaksi peräkkäin.

        Muuta korvesta helkuttiin, vaippoja ja naisia on kaupungissa!


      • metromex. kirjoitti:

        Muuta korvesta helkuttiin, vaippoja ja naisia on kaupungissa!

        Sinä taidat asua new yorkissa jos Orimattilaa kuvaat korveksi.


      • seliseli ...
        hahmotelma kirjoitti:

        Sinä taidat asua new yorkissa jos Orimattilaa kuvaat korveksi.

        Minä asun Vantaalla ja tiedän että Orimattila on korpipaikkakunta, mutta sinä joka ikäsi olet nysvännyt käpykylässäsi et omaa minkäänlaista vertailupohjaa yhtään mihinkään.

        Milloin olet viimeksi käynyt Stadissa?


      • seliseli ...
        hahmotelma kirjoitti:

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan, kun sanon sinun olevan täynnä paskaa?

        Sinun tiedän olevan jollain tavoin tyhjä - EMPTY!

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


      • seliseli ... kirjoitti:

        Minä asun Vantaalla ja tiedän että Orimattila on korpipaikkakunta, mutta sinä joka ikäsi olet nysvännyt käpykylässäsi et omaa minkäänlaista vertailupohjaa yhtään mihinkään.

        Milloin olet viimeksi käynyt Stadissa?

        Haha...


      • seliseli ... kirjoitti:

        Minä asun Vantaalla ja tiedän että Orimattila on korpipaikkakunta, mutta sinä joka ikäsi olet nysvännyt käpykylässäsi et omaa minkäänlaista vertailupohjaa yhtään mihinkään.

        Milloin olet viimeksi käynyt Stadissa?

        Jos et vässykkä tiedä mikä korpi on, niin poista se sanavarstostasi.


      • metromex.
        hahmotelma kirjoitti:

        Haha...

        Koska?


      • ehe.
        hahmotelma kirjoitti:

        Jos et vässykkä tiedä mikä korpi on, niin poista se sanavarstostasi.

        Ehe.

        http://www.orimattila.fi/

        KUULUTUKSET

        20.06.2012 - 31.08.2012 Klo: 15:00
        Orimattilan vesihuollon kehittämissuunnitelma nähtävillä

        20.08.2012 - 04.09.2012 Klo: 15:00
        Maisematyöpahakemuksia

        22.08.2012 - 24.09.2012 Klo: 17:00
        Kaavaehdotuksia nähtävillä ja asemakaavamuutosten voimaantulo

        03.09.2012 Klo: 18:00
        Kaupunginvaltuuston kokous




        AJANKOHTAISTA

        20.08.2012
        Tuoremehuasema

        11.09.2012 Klo: 18:00
        Kiinnostaako sijaisvanhemmuus?




        TAPAHTUMAT

        31.08.2012 Klo: 19:00
        Kaunis kansa – Eino Leinon 12 Helkavirttä

        03.09.2012 Klo: 17:00
        Orimattilan Iltarastit Järvikylässä

        09.09.2012 Klo: 15:00
        Jokeri Pokeri Box- "Vedetään nenästä


      • seliseli ... kirjoitti:

        Sinun tiedän olevan jollain tavoin tyhjä - EMPTY!

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

        En tiedä :D

        Eikä kiinnosta.


      • seliseli ...
        hahmotelma kirjoitti:

        Jos et vässykkä tiedä mikä korpi on, niin poista se sanavarstostasi.

        Oletko ikäsi nysvännyt tuommoisella pikkukylällä? Todennäköisesti olet ja hieman se herättää jopa sääliä kun ajattelee sitä pientä piiriä joka tuollaisilla paikkakunnilla pyörii ja sinä ilmeisesti et kuulu siellä ns. piireihin

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


      • ehe. kirjoitti:

        Ehe.

        http://www.orimattila.fi/

        KUULUTUKSET

        20.06.2012 - 31.08.2012 Klo: 15:00
        Orimattilan vesihuollon kehittämissuunnitelma nähtävillä

        20.08.2012 - 04.09.2012 Klo: 15:00
        Maisematyöpahakemuksia

        22.08.2012 - 24.09.2012 Klo: 17:00
        Kaavaehdotuksia nähtävillä ja asemakaavamuutosten voimaantulo

        03.09.2012 Klo: 18:00
        Kaupunginvaltuuston kokous




        AJANKOHTAISTA

        20.08.2012
        Tuoremehuasema

        11.09.2012 Klo: 18:00
        Kiinnostaako sijaisvanhemmuus?




        TAPAHTUMAT

        31.08.2012 Klo: 19:00
        Kaunis kansa – Eino Leinon 12 Helkavirttä

        03.09.2012 Klo: 17:00
        Orimattilan Iltarastit Järvikylässä

        09.09.2012 Klo: 15:00
        Jokeri Pokeri Box- "Vedetään nenästä

        Uuu ! Jokeri pokeri box !!


      • seliseli ... kirjoitti:

        Oletko ikäsi nysvännyt tuommoisella pikkukylällä? Todennäköisesti olet ja hieman se herättää jopa sääliä kun ajattelee sitä pientä piiriä joka tuollaisilla paikkakunnilla pyörii ja sinä ilmeisesti et kuulu siellä ns. piireihin

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

        Mua ei oikeasti vittuakaan kiinnosta sun paremmuuden tunteesi jota vedät siitä, että olet asunut isommalla paikkakunnalla. Sulla ei vissiin paljoa ole ylpeyden aiheita?


      • hahmotelma kirjoitti:

        Uuu ! Jokeri pokeri box !!

        äääh... eiku oon varmaan töissä sillo... Ehkäpä en viekkään siskontyttöä sitten.


      • seliseli ...
        hahmotelma kirjoitti:

        Uuu ! Jokeri pokeri box !!

        Sulle on noi helkavirret


      • metromex.
        hahmotelma kirjoitti:

        Mua ei oikeasti vittuakaan kiinnosta sun paremmuuden tunteesi jota vedät siitä, että olet asunut isommalla paikkakunnalla. Sulla ei vissiin paljoa ole ylpeyden aiheita?

        ÖÖööö et ehkä pärjäisi suuressa kaupungissa:(


      • metromex. kirjoitti:

        ÖÖööö et ehkä pärjäisi suuressa kaupungissa:(

        Kuten sanoin.


      • metromex.
        hahmotelma kirjoitti:

        Kuten sanoin.

        Onko ongelmia saada naista?


      • metromex. kirjoitti:

        Onko ongelmia saada naista?

        Ei.

        Liittyykö se jotenkin nyt tähän kaupunkilaisuus juttuun.


      • Sulla on niin helppo
        hahmotelma kirjoitti:

        Kuten sanoin.

        Tuollaisella pienellä kylällä jolla asut kaikki on helppoa ... siis joka asiassa, löytyy helpolla kaupat, pankit, tietää ihmiset joita varoa jne. jne. ...


      • Sulla on niin helppo
        hahmotelma kirjoitti:

        Kuten sanoin.

        Tuollaisella pienellä kylällä jolla asut kaikki on helppoa ... siis joka asiassa, löytyy helpolla kaupat, pankit, tietää ihmiset joita varoa jne. jne. ...


      • Sulla on niin helppo kirjoitti:

        Tuollaisella pienellä kylällä jolla asut kaikki on helppoa ... siis joka asiassa, löytyy helpolla kaupat, pankit, tietää ihmiset joita varoa jne. jne. ...

        Ööö... luulin että kaupungeissa palveluita on paremmin tarjolla... Olenpas ollut siis väärässä.
        Helvetin keskusta puolue on aiheuttanut palveluiden katoamisen kaupungeista ja keskittymisen maaseuduille, kuten Orimattilaan, jonka keskusraitilla liikenne pysähtyy välillä lehmien takia.


      • ehe.
        Sulla on niin helppo kirjoitti:

        Tuollaisella pienellä kylällä jolla asut kaikki on helppoa ... siis joka asiassa, löytyy helpolla kaupat, pankit, tietää ihmiset joita varoa jne. jne. ...

        Miksi ei ole helppoa saada naista?


      • deft
        hahmotelma kirjoitti:

        Ööö... luulin että kaupungeissa palveluita on paremmin tarjolla... Olenpas ollut siis väärässä.
        Helvetin keskusta puolue on aiheuttanut palveluiden katoamisen kaupungeista ja keskittymisen maaseuduille, kuten Orimattilaan, jonka keskusraitilla liikenne pysähtyy välillä lehmien takia.

        Niin perkele! Revitte siellä "korvessa" meiltä "kaupunkilaisilta" palvelut. Kohta varmaan naisetkin. Ei sillä että ne mua nyttenkään kelpuuttais.
        Joo'o, pakko myöntää että puskamörököllit puhuu asiaa....niin kuin aina.
        (ja tähän tulisi se sellainen mutkalla oleva huutomerkki eli epävirallinen sarkasmi-merkki)

        Terveisin: Angstinen lahtelainen


    • vara laittaa kuva

      Kaikki hyvännäköiset on FB:ssa.

    • Kyllähän sitä haluaisi tutustua enemmän eli tartun kyllä... ainoo joka hankaloittaa asiaa on välimatka, vähän riippuu miten paljon sitä on.

      Kysymys on vaan niin hypoteettinen että olisin täysin yllättynyt jos moinen juttu tulisi. Eli olis kyllä aikamoinen ihme.

    • Onneksi en ole face bookissa, niin ei ole moisia murheita.

      • Teretulemast kerhosee. (Tosin kyllä ajattelin joku päivä vielä palata takaisin.)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2327
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1540
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1494
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      339
      1308
    5. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      58
      1265
    6. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      27
      1228
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1174
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1066
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1059
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      1021
    Aihe