Auttaako tupakointi pariutumisessa?

tupakalla seuraa?

outo kysymys, mut onko tupakoinnista hyötyä sinkulle sosiaalisesta näkökulmassa?

http://www.youtube.com/watch?v=5Jd_MTcWxhU

tämä video kurkistaa nuorten sinkkujen flirttailevaan hetkeen. on selvää, että ilmassa on kipinää. molemmat vetävät röökiä. onko siitä apua saada seuraa vastakkaisesta sukupuolesta?

- mitä nainen näkee tupakoivassa miehessä? eikö tupakka ole turn-off?
- mitä mies näkee tupakoivassa naisessa? eikö tuppakka ole turn-off?

10

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwrwqeree

      On varmaan auttanut paljon entiseen aikaan. Jostain 60-luvulta alkaen kun naistenkin oli 'sallittua' polttaa jonnekkin 90-luvun alkuun. Sen jälkeen auttanut ehkä jossain niin sanotuissa piireissä. Mihin kuuluu halvat autot, elementti kerrostalojen vuokrakaksiot, 7 päivää lehdet, BB ........

      • mies32

        Noissa piireissähän elää suurin osa suomalaisista.


    • voi räkä

      apua... deja vu... kuin oisin taas yläasteella...

    • mies32

      Auttaa huomattavasti, tupakkalakien kiristyttyä entistäkin enemmän. Tupakkapaikat ovat baarien ja työpaikkojen ja kerrostalojen sosiaalisen elämän keskuksia. Niissä juttu luistaa kaikkein luontevimmin

    • mies 86

      Eipä varmaankaan kovin paljoa. Useimmat ihmiset (ainakin omassa lähipiirissäni) haluavat ennemmin savuttoman kumppanin.

      • mies32

        Jossain vaiheessa kannattaa harkita, että olisiko sittenkin parempi joustaa savuttomuusvaatimuksesta vai jäädä yksin?
        Tupakkapaikoilla baareissa paljon porukkaa, jotka ovat vain viihdekäyttäjiä, joten ei kannata heti tuomita.


    • Mitä itse tiedän noita tupakoivia miehiä, niin jokaisella on/ollut naisten kanssa vipinää. Sen sijaan meitä täysin savuttomia on huomattava määrä joilla ei ole juurikaan ollut.

      No mut joka tapauksessa itse en huolisi tupakoivaa naista... inhoan sitä hajua ja kaikkee mikä tupakasta aiheutuu. Tuskin moni muukaan savuttomista kattelisi tupakoivaa...

    • free wish

      Itse en huoli tupakoivaa miestä, koska en itsekään polta. Inhoan tupakan hajua enkä halua, että mies tuhoaa terveyttään ja rahojaan täyteen turhuuteen.

      Tupakointi voi olla teinipiireissä ns. pahispiireissä hyvä asia, mutta esim. urheilijat hyvä esimerkki siitä, että voi olla todella ihailtu ja suosittu, vaikkei polttaisikaan.

      Usein tupakoimattomuutta aletaan arvostamaan viimeistään sitten, kun etsitään puolisoa. Luulen, että esimerkiksi moni lapsia haluava mies ei tahdo, että nainen polttaa raskausaikana ja myrkyttää omaa vauvaa.

    • ,,..

      Tupakoinnista tehdään kaiken aikaa entistä vaikeampaa ja tuskin tulevaisuus tuota suuntaa muuttaa. En ihmettelisi vaikka koko tapa joskus kiellettäisiin kokonaan. Siitä tosin järjestäytynyt rikollisuus rimastuisi.

      Mitään järkeähän polttamisessa ei ole. Alkoholista sentään humaltuu ja nousuhumala on mukava olotila mutta tupakointi? Mikä on se juju?

      • mies32

        Oheistekeminen, hyvä syy mennä tupakkapaikalle seksikkään blondin viereen juttelemaan säästä coolisti savu sormien välissä.. Hyvä syy olla jossain aloillaan hetki, vain hengailla. Vähän kuin kahvi, mutta kun kahvia ei voi juoda loputtomasti, niin välillä pitää vetää röökiä tai olutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe