onko ketään ollut plastiikkakirurgi Antti Kosken käsittelyssä? Minkälaisia kokemuksia? olen lukenut jonkun verran negatiivista palautetta hänestä mutta yleensähän vain vihaiset asiakkaat tulevat kirjoittamaan, kai sentään joku on tyytyväinen tulokseen?
Itsellä olisi rintojen pienennysleikkaus tulossa hänellä ja alkoi vähän epäilyttämään kun luin palautetta netistä... Stephan Dietz vaikuttaisi paremmalta vaihtoehdolta..
plastiikkakirurgi Antti Koskesta kokemuksia?
5
3580
Vastaukset
- Juvederm
On laittanut minulle Pulssissa Turussa täyteainetta huuliin ja nenääni, jossa oli pieni kuoppa. Pieni toimenpide, mutta olin ihan tyytyväinen.
- Tyytyväinen
Leikannut yläluomeni muutama vuosi sitten Dextrassa. Lisäksi pistänyt Botoxia kasvoihini. Olen erittäin tyytyväinen sekä leikkaustuloskeen että pistoshoitoihin. Myös leikkauksesta tietävät kommentoineet positiivisesti tulosta.
- ....................
Antti Koski on varmaan ihan hyvä lääkäri, mutta itselleni kävi hieman huonosti huulien kanssa ja laitan sen huolimattomuuden piikkiin. Olen käynyt myös muualla ja pakko sanoa, että A. Koski ei ole kauhean hyvä. Sen sijaan Dietz oli asiantuntevampi ja lääkärinä jotenkin huolellisempi. Taitaa olla myös kalliimpi...
- Anonyymi
En suosittele Antti Koskea koska itselläni toimenpide meni täysin pieleen, mikä oli sovittu tehtävän ei toteutunut, lopputulos paljon pahempi mitä lähtötilanne, hirveä suorastaan. Menen korjattavaksi kunnon lääkärille
- Anonyymi
Minulla myös meni toimenpide totaalisen pieleen. Ja en suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163481
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212432En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321985- 181891
- 821868
- 261592
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361437Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334