Mä olen ysillä, mun pikkusisko on seiskalla, meil on molemmilla todella hyvät keskiarvot, mut mä oon silti aika "rämäpää" viikonloppuisin, mut kotona loppujen lopuksi aika rauhallinen. Mun sisko taas...no se ei saa mennä kaupungille perjantaisin, mä oon saanu kuudennesta luokasta lähtien, se ei saa rahaa, ellei se tarkalleen selitä, mitä se sillä tekee, se ei saa mennä Turkuun ostamaan vaatteita ittelleen, sen täytyy aina mennä meiän äidin kaa, mä oon käyny Turussa kavereitten kaa 4 vuotta... mutta siihen kaikkeen on syy. Mun systeri on pettäny mun äidin luottamuksen niin monta kertaa, ettei meiän äiti uskalla päästää sitä kaupungille, pelkää kai et se rupee polttamaan ja juomaan, ku se tekee muutenkin kaikkee tyhmää, rahaa se ei saa sen takia, et se otti kerran meiän äidin kukkarosta satasen ja sitä ennen se oli ottanu aina kympin, pari äidin tai isän kukkarosta. Tästä nyt tuskin oli sulle apua, mut halusin vaan kirjottaa, et kaikkeen täytyy olla syy. Mieti ja YRITÄ puhua vanhempies kaa, mikä se sulla on se syy, ettet saa niin paljon vapauksia. Äläkä vertaa itseäsi kauheasti siskoosi. JA sitten jos vanhemmat rupee huutamaan sulle, ni pysy sä rauhallisena, älä huuda, odota et ne on huutann tarpeeks ja puhu sit ite ihan rauhallisella äänellä. Se toimii ainakin mulla, se ärsyttää meiän äitii, ku mä pysyn rauhallisena... >KOITA KESTÄÄ!!!! P.S. Jätkäkaveri auttaa kaikkiin ongelmiin, varsinkin jos se on sulle hyvä ja ihana, siit tulee paljon parempi olo!!!
Vielä yksi isosisko lisää...
*S*
1
187
Vastaukset
- *S*
Tohon mun kirjotukseen ei tarvitse reagoida mitenkään, sen piti olla vastaus siihen Mix kukaa ei kuuntele, mut tää kirjotus joutus jotenki nyt tälleen erilleen, ku mun kone sekos!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756