Vielä yksi isosisko lisää...

*S*

Mä olen ysillä, mun pikkusisko on seiskalla, meil on molemmilla todella hyvät keskiarvot, mut mä oon silti aika "rämäpää" viikonloppuisin, mut kotona loppujen lopuksi aika rauhallinen. Mun sisko taas...no se ei saa mennä kaupungille perjantaisin, mä oon saanu kuudennesta luokasta lähtien, se ei saa rahaa, ellei se tarkalleen selitä, mitä se sillä tekee, se ei saa mennä Turkuun ostamaan vaatteita ittelleen, sen täytyy aina mennä meiän äidin kaa, mä oon käyny Turussa kavereitten kaa 4 vuotta... mutta siihen kaikkeen on syy. Mun systeri on pettäny mun äidin luottamuksen niin monta kertaa, ettei meiän äiti uskalla päästää sitä kaupungille, pelkää kai et se rupee polttamaan ja juomaan, ku se tekee muutenkin kaikkee tyhmää, rahaa se ei saa sen takia, et se otti kerran meiän äidin kukkarosta satasen ja sitä ennen se oli ottanu aina kympin, pari äidin tai isän kukkarosta. Tästä nyt tuskin oli sulle apua, mut halusin vaan kirjottaa, et kaikkeen täytyy olla syy. Mieti ja YRITÄ puhua vanhempies kaa, mikä se sulla on se syy, ettet saa niin paljon vapauksia. Äläkä vertaa itseäsi kauheasti siskoosi. JA sitten jos vanhemmat rupee huutamaan sulle, ni pysy sä rauhallisena, älä huuda, odota et ne on huutann tarpeeks ja puhu sit ite ihan rauhallisella äänellä. Se toimii ainakin mulla, se ärsyttää meiän äitii, ku mä pysyn rauhallisena... >KOITA KESTÄÄ!!!! P.S. Jätkäkaveri auttaa kaikkiin ongelmiin, varsinkin jos se on sulle hyvä ja ihana, siit tulee paljon parempi olo!!!

1

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *S*

Tohon mun kirjotukseen ei tarvitse reagoida mitenkään, sen piti olla vastaus siihen Mix kukaa ei kuuntele, mut tää kirjotus joutus jotenki nyt tälleen erilleen, ku mun kone sekos!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27