Näin tämän viikon Seiskassa kuvan Sofian ja Nikon häistä jossa Kia Lehmuskoski ja Hunks-tanssija Nikita Koutchérenko poseerasivat yhdessä ja kuvan alla heitä tituleerattiin "pariskunnaksi". Onko kellään tietoa seurustelevatko tai tapailevatko he?
Kia Lehmuskoski ja Hunks-Nikita?
SoUThinkUCanDance?
5
898
Vastaukset
- Grrrr kija
Toivottavasti ei seukkaa...on meinaan aika guumis toi Kia ;)
- SoUThinkUCanDance?
No kyllä nyt jonkun täytyy tietää!!!! Treffaileeks/styylaaks noi kaks vai ei????
- Nimetön 2
Seusutelevat he!
- puuhka
Puuhka nyyhkii
- ihailijatre
Kia on aivan upea, naama vartalo on WAU! mutta...hän voisi oikaisuttaa ylä etuhampaansa. (onneksi ne ei ole ihan täydet "hönön hampaat" vaikka näkyvät selvästi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374