Suominainen, varo tällaisia "miehiä" !

=> elämä pilalla

Vaikka olen jo 37-vuotias mies, elän elämäni parasta ja onnellisinta aikaa. Nuoruudenhairahduksena solmittu avioliitto ylipainoiseksi muuttuneen, ynseän ja katkeran suominaisen kanssa on vihdoin taaksejäänyttä (ankeaa)menneisyyttä! Thaimaan reissulta mukaani tarttui todellinen thai-kaunotar. Iloinen, nauravainen, miestään palvova ja palveleva thai-enkeli! Vaikka hän on vasta 18-vuotias, thai-tyttöni osaa vastata miehen tarpeisiin paremmin kuin 4-kymppinen pahansisuinen suomiämmä. Lisäksi kyllä niillä thai-tytöillä on ihan todella oikea silkkipillu, mikä imee miehestä taatusti viimeisenkin pisaran. Kun taas suomiakkojen kohdalla spermakin happanee!. Neuvoksi toisille suomalaisille miehille, vaihtakaa ihmeessä riidanhaluinen ja rupsahtanut suomimuijanne sievään ja kimmoisaan thai-enkeliin. Takaan ettette tule katumaan!

7

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitä on moneksi

      Miehenä voin vakuuttaa teille, naiset, että vain harva luuseri ja silloinkin todella epätoivoinen tyyppi joutuu Aasiasta asti hakemaan panolelunsa.

      • Niin onkin

        Miehenä voin vakuuttaa sinulle, että tiedän varmuudella johtotason henkilöidenkin ottaneen thainaisen vaimokseen. Ehkäpä olet korkeammalla itse?

        Itse en ole edes harkinnut, ei ole minun juttuni.


      • Nuorna vitsa väännetään?

        Olet joko sokea, tai homo. Aasialaiset naiset ovat jumalallisia olentoja, ihania. Ja kauniita.


    • ja tässä totuus
    • Miekuinpohjanoteerau

      Sullaa on todennäköisesti myös lapsia, joista et välitä lainkaan.
      Ei ihme, ettet muille kelvannut!

    • b˛®†®
    • osmi2

      Mikäs siinä jos sinut tuo asia onnelliseksi tekee. Jokainen eläköön ihan niinkuin haluaa. Toivottavasti kohtelet thaityttöäsi kunnioittavasti ja hyvin. Ja ilmeisesti sinun prioriteeteissäsi ei älylliset keskustelut kovin tärkeitä ole. Onkohan kuitenkaan kovin kunnioittavaa puhua enkelinsä sukupuolielimestä suomi24 sivuilla, luulisi että kunnioitat sitäkin aarretta niin, ettei tarvitse tuolla tapaa asiaa esittää. Rakkaus perustunee molemminpuoliseen luottamukseen, ei toisen muuttamista esineeksi. voi hyvin olla, että tämä on taas yksi näistä iänikuisista provoista, mutta jos nyt sattuu tosi tarina olemaan, niin todella kaikkea hyvää toivon. Myös sitä että enkelisi rakastaa sinua, jos on tullut vain "paremman elämän toivossa", niin voin uskoa että joka "rakastelu" kanssasi on helvettiä. joten toivotaan että rakkaus on syvää molemminpuolin. Elämässä synnytään, ja vääjäämättä se kulkee kohti kuolemaa, ja siinä välissä jokainen kohtaa oman vanhenemisensa. Sitä ei voi paeta kukaan. Ennenpitkää 18-vuotiaastakin tulee se nelikymppinen. Vaikka henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että "saakoon nainen miehineen ja tyttö pojan kanssa", niin mikä minä olen päättämään/arvostelemaan muiden valintoja. Aika sinut olen oman ikääntymiseni kanssa. Vaikka ikää on jo 44-vuotta, hyvä geeniperimä on antanut mukavan "lahjan" tuon ulkonäön säilymisessä. Toki en ole enää kimmoisa 18-vuotias, ja maan vetovoima oman tehtävänsä tekee. Mutta vieläkin olen pieni(pituus on tuollaista, hmmm, kauniisti sanottuna "taskuvenus" luokkaa, siro ja kivan kurvikas vartalo. Ja hymykin nostaa niitä suupieliä pystyyn:) Ja silmät kun on sielun peili, niin siellä säilyy muistijälki siitä 18-vuotiaasta tytöstä pienen pilkkeen muodossa. En ole kuullut että olisin sperman hapattanut, mutta koska suomiakka olen, niin voinkohan siitäkään takuuseen mennä;) Elämä on sitä miksi sen tekee, ja onnea ei kukaan toinen voi tarjota, se tulee siitä, että on sinut itsensä kanssa. Sen jälkeen voi antaa ja saada vastavuoroisesti onnea ja kauniita hetkiä rakastetulleen. Mutta hyviä jatkoja sinulle ja toivottavasti tuleva vuosi jatkuu yhtä hyvänä. Ja nimimerkkisi sinun kannattaa vaihtaa; elämäsihän ei ole enää pilalla:) Syyskuussa olet kirjoittanut, uudenvuoden kynnyksellä ollaan, toivon että rakkaus jaksaa edelleen roihuta. Tälläisiä ajatuksia siltä nelikymppiseltä suomimuijalta:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe