Saatteko parisuhteeseen mitään ihmeitä?
näkijät
5
98
Vastaukset
- 33
up. Rakastaako hän minua vielä? Ja olenko ainut hänen sydämessään? Kiitos.
- 33
Minne mies aina menee, kun suuttuu? Saattaa olla monta tuntiakin poissa jopa yötäkin.
- 33
Mikä tätä miestä oikeasti vaivaa sen, kun tietäisi???Omituinen?
- 33
Miksi mies valehtelee mulle? Meni avaamaan postinikin.
Hei
kumpikohan teistä on se vahvempi osapuoli? minusta se olet sinä.
mies on utelias, mutta kuitenkin epävarma. hän epäilee että elämässäsi voisi olla muitakin ihmisiä, joista et ole kertonut hänelle. sitten näen raha-asiat, joita olet miettinyt. mies on kiinnostunut niistäkin.
minusta te olette kumpikin jotenkin väärillä jäljillä. teidän kommunikaationne on kaikkea muuta, kuin avointa. olisi pyöreän pöydän keskustelun aika! mitä te ritarit vielä odottelette?
rakkaus on ihan muuta, kuin epäilyjä ja epävarmuutta. teillä on molemmilla sen verran ikää, että tiedätte miten tämä maailma toimii. sitten minusta tuntuu, että teidän elämäntavat eivät ole aivan sitä terveellisintä parasta. missä ovat vihannekset ja hedelmät?
sinä odotat onnea, mutta onni voi olla toisen näköinen. voi hitsi, kun osaisin olla diplomaatti! tämä teidän suhde on melko tukossa, mutta avoin juttelu voisi saada hyvää aikaan. ole rohkea, tee vaikka kiva illallinen ja johdattele sitten keskustelu kaikkien yleismaailmallisten asioiden kautta tähän nykypäivään, puhuttele rakastasi asioilla ja niiden oikeilla nimikkeillä. kysy mikä häntä vaivaa.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039