Mistä Autovaras leffa?

jep

Suomalainen muistaakseni joskus 90 valmistettu tullut pari kertaa tullu joskus tveestä

olen etsinyt aika kauan mistähän löytyis?

17

6283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähnyt

Muistan ja olen nähnyt kyseisen sarjan; Se oli siis kolmiosainen sarja, ja minulla taitaa olla jossain vanhalla VHS-kasetilla joku yksi osa näistä jaksoista. Varmaankin kannattaisi kysyä paikallisesta kirjastosta, vaikka olet varmaankin jo saattanut kysellä. Monta kertaa kirjastoista löytyy vanhempia suomalaisia sarjoja videotallenteina lainattavaksi. Jos ei kotikirjastostasi tärppää, niin lähin muu kunta/kaupunki, josta kannattaisi kysellä. Minä ainakin opiskeluaikana hommasin myös opiskelukaupungistani kirjastokortin, niin pystyi lainaamaan kahden kirjaston (kotikaupungin ja opiskelukaupungin) tuotteita samaan aikaan. Ja jos joku kaverisi asuisi vaikka toisella paikkakunnalla, ehkä hän voisi lainata puolestasi kyseisen sarjan...

• Jorma Suonikas

Ainakin joitain ylen tallenteita voi tilata videona maksua vastaan suoraan ylen arkistoista!

• kotimaisia on

multa löytyy kaikki jaksot vhs jos tarkoitat sitä missä on antti majanlahti -tuija ernamo ym. ohjaaja taavi kassila

• jep

• miksu01

haluaisiks luopua niistä autovaras vhs leffoista. voisin vähän maksaa niistä???

• Vautoaras

Tuo tulee kohta taas uusintana. Veikkaan parin kuukauden sisällä.

• faf

Jep hyvä tietää, mistä sellaista tietoa sait?

• Stara68

Täältä löytys kyseinen elokuva.

• Jesse Ja Veka

Onneksi on nykyään helppoa vertaisverkosta napata kaikki tälläiset leffat.Minusta on ehdottoman upea leffa,aikansa klassikko.
      Piparicorollalla kurvaillaan hurjana,vedetään kaljaa ja jopa huolettomasti harrastetaan seksiä,vaikkakin hieman elähtäneen naisen alun kanssa.

Hyvä opetusvideo nuorisolle,että miten käy,kun hörhöilee liikaa,sortuu mokomiin varkauksiin ja rivoihin naisiin :)

• Julkaistaan
    • autovarasdvd
    • torrentz

auovaras sarjan voit imuttaa netistä.

• Anonyymi

Miten

• 6g9go

Mikä on hammasharjan uhriksi joutuvan hahmon nimi?

• Retkuilija

Laasonen.

• greggrte

Sedu koskinen

• yks vaan

onko tähän autovaras elokuvaan jatko-osaa ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      57
      8742
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      306
      6584
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      99
      5907
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3800
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      28
      3193
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      62
      3109
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      154
      1904
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1756
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1448
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1196
    Aihe