Mistä Autovaras leffa?

jep

Suomalainen muistaakseni joskus 90 valmistettu tullut pari kertaa tullu joskus tveestä

olen etsinyt aika kauan mistähän löytyis?

17

6132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähnyt

Muistan ja olen nähnyt kyseisen sarjan; Se oli siis kolmiosainen sarja, ja minulla taitaa olla jossain vanhalla VHS-kasetilla joku yksi osa näistä jaksoista. Varmaankin kannattaisi kysyä paikallisesta kirjastosta, vaikka olet varmaankin jo saattanut kysellä. Monta kertaa kirjastoista löytyy vanhempia suomalaisia sarjoja videotallenteina lainattavaksi. Jos ei kotikirjastostasi tärppää, niin lähin muu kunta/kaupunki, josta kannattaisi kysellä. Minä ainakin opiskeluaikana hommasin myös opiskelukaupungistani kirjastokortin, niin pystyi lainaamaan kahden kirjaston (kotikaupungin ja opiskelukaupungin) tuotteita samaan aikaan. Ja jos joku kaverisi asuisi vaikka toisella paikkakunnalla, ehkä hän voisi lainata puolestasi kyseisen sarjan...

• Jorma Suonikas

Ainakin joitain ylen tallenteita voi tilata videona maksua vastaan suoraan ylen arkistoista!

• kotimaisia on

multa löytyy kaikki jaksot vhs jos tarkoitat sitä missä on antti majanlahti -tuija ernamo ym. ohjaaja taavi kassila

• jep

• miksu01

haluaisiks luopua niistä autovaras vhs leffoista. voisin vähän maksaa niistä???

• Vautoaras

Tuo tulee kohta taas uusintana. Veikkaan parin kuukauden sisällä.

• faf

Jep hyvä tietää, mistä sellaista tietoa sait?

• Stara68

Täältä löytys kyseinen elokuva.

• Jesse Ja Veka

Onneksi on nykyään helppoa vertaisverkosta napata kaikki tälläiset leffat.Minusta on ehdottoman upea leffa,aikansa klassikko.
      Piparicorollalla kurvaillaan hurjana,vedetään kaljaa ja jopa huolettomasti harrastetaan seksiä,vaikkakin hieman elähtäneen naisen alun kanssa.

Hyvä opetusvideo nuorisolle,että miten käy,kun hörhöilee liikaa,sortuu mokomiin varkauksiin ja rivoihin naisiin :)

• Julkaistaan
    • autovarasdvd
    • torrentz

auovaras sarjan voit imuttaa netistä.

• Anonyymi

Miten

• 6g9go

Mikä on hammasharjan uhriksi joutuvan hahmon nimi?

• Retkuilija

Laasonen.

• greggrte

Sedu koskinen

• yks vaan

onko tähän autovaras elokuvaan jatko-osaa ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5557
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      173
      2071
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      162
      1649
    4. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1627
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      30
      1341
    7. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      67
      1333
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1194
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1108
    Aihe