Tiedän että keskustelupalsta ei ole lääkärin vastaanotto, sinne kyllä pian lähden asian kanssa mutta ajattelin kysäistä kokemuksia vastaavasta, jos olisi ajatuksia mitä tämä voisi olla. Eli poika saattaa olla päiväsaikaan täysin terve ja oireeton kaikin puolin, mutta öisin tulee yskimishetkiä ja jos pyytää luokseen niin tuntuu tukkoiselta ja limaiselta, ihan kuin olisi flunssa päällä. Samanlaista on aamulla herätessä ehkä vartin verran mutta sitten oireet taas häviävät päivän ajaksi. Mitä ihmettä tämä voi olla? Voisiko olla allerginen petivaatteiden materiaaleille? Poika on kyllä melko eläväinen nukkuja eli on milloin missäkin mykkyrässä ja peitto pois potkittuna. Olisikohan allergiatestien paikka ensimmäisenä?
2-vuotiaan pojan "yöflunssa"
4
242
Vastaukset
- Todennäköisesti
Hometalo.
- päivänsäe
Allergiat kannattaa tietysti selvittää ja astmakin, mutta meillä löytyi vika kitarisoista. Olivat todella suuret ja tulehtuneet, niien poiston jälkeen loppui yöyskä. Myöhemmin samalla lapsella tuli toistuvia keuhkokuumeita, mitkä loppuivat sitten kun nielurisat poistettiin. Eli tämäkin mahdollisuus on olemassa, vaikka tuntui alkuun aika kaukaa haetulta, mutta apu tuli ja yörauha.
- doktor Feelgood
päivänsäe: Kitarisoja on vain yksi, eli kitarisa :)
- Vierailija9
Hometaloon en usko, koska on remontoitu kerrostaloasunto ja poika yskii kuulemma äitinsäkin luona. Itselläni ei ole mitään vaivoja. Meillä kitarisa poistettiin jo aiemmin samassa yhteydessä kun laitettiin putket korviin jatkuvien tulehdusten jälkeen, tämä on alkanut vasta sen jälkeen. Olisikohan sitten nielurisat? Noh, eiköhän tuo lääkärissä selviä, netissä kun yrittää itse diagnosoida niin se voi olla sata asiaa tai ei mitään. Kiitos vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268