Siis ei jumalauta. Veto menossa pitkän tappioputken päätteeksi kerrankin oikein, kunhan vain St Louis Cards voittaisi. En viitsinyt heti illalla suojabetsiä, vaan ajattelin tehdä sen sitten livenä, kun siitä saisi isommat kertoimet jos Milwaukee jäisi ilman juoksuja ekassa inningissä.
Noh, kello herättää yöllä ja tilanne onkin mainio; Cards johtaa 2-0 ekan inningin jälkeen, mutta jostain kumman syystä tämä peli ei löydy minkään bookkerin live-veto listoilta, vaikka kaikki muut käynnissä olevat pelit kyllä löytyi. Olisi päässyt mukavalla noin 4,50 kertoimella mätkäisemään varmistuksen.. Noh, kävin kuitenkin takaisin tyytyväisenä nukkumaan, johtihan Cards kuitenkin 2-0 ja pitcheri näytti vakaalta ja varmalta.
Heräsin tänä aamuna yhdeksän aikoihin katsomaan onko vetoni mennyt oikein. Peli olikin vielä käynnissä ja eksrtainningejä vietiin tilanteessa 4-4. Ei vieläkään live-vetoa pelistä saatavilla. Cardsilla kuitenkin ukot kakkos- ja kolmospesillä ja vain yksi palo. Ylläripylläri eivät kuitenkaan saa juoksua. Ajattelin jo päässäni, että tämä kusi sitten tähän ja aloin jo raivoamaan, kuinka kaikki helvetin vedot kusee tällä hetkellä.
Seuraavassakin inningissä Cards saa kaksi walkia, mutta tunaroivat sitten tuplapalon. Milwaukee ei ole saanut oikein mitään aikaiseksi 4 ekstrainningin aikana, mutta sitten tulee heidän homerun-kuningas vuoroon ja ajattelin, että sieltähän se homerun kuitenkin pamahtaa. Ja kun minun tuurista on kyse, seuraava lyönti ja ruudussa välkkyy teksti "home run". Eikä tietenkään juoksuja Cardsille bottom inningissä, ja Milwaukee voitti 4-5.
Cardsin kerroin tuossa tilaneessa, missä oli ukot kakkos- ja kolmospesillä olisi ollut live-vedossa luokkaa 1,20 eli voittavat neljä kertaa viidestä tuon pelin, mutta totta helvetissä se ei voi mennä todennäköisyyksien mukaan, kun meikämannen veto ja iso potti on kyseessä. Ja mikä vittu siinäkin oli että juuri tällä kertaa St Louisin pelissä ei ollut live-vetoa.
Ja ai niin, mietin vielä eilen yli puoli tuntia musiikkia kuunnellessa, että laitanko lapulle Ranskan voiton Suomesta vai sitten tämän Cardsin, ja totta helvetissä päädyin siihen väärään valintaan.
KUINKA HUONO TUURI VOI IHMISELLÄ OLLA!?
11
436
Vastaukset
- Gilbert 51
Sössikö bullpen?
- Ahmed kundi
Samanlaista huonoo tuuria on meikäläiselläkin täs vedon lyönnis.
Vaikka olis vaan kaks valinnanvaraa 1 2 tai yli/alle, niin mulla osuu kohteista aina se, mikä menee väärin eli jos ottelu päättyy kotivoittoon, niin mulla on vierasvoitto, joka on väärin.
Sit jos tilastoissa joukkeet on tosi vähämaalisia, niin kun meikäläinen laittaa varman päälle eli alle 4,5 maalia, jossa kerroin on surkee, niin totta vie, just silloin nämä joukkeet tekee yli 5 maalia.
Tai sit kun on kaks runsasmaalista joukkuetta, niin taas varman päälle yrittää yli 0,5 maalia, niin sittenpä nämä joukkeet junnaa kentällä 0-0 pelin.
Ja kaikki muut illan ottelut vaikka 50 ottelua, niin ne päättyy vähintään 2 maaliin, mutta meikäläisen huonolla tuurilla valitsema joukkue ei saa maalin maalia. - aloittajalle
ihan oikein sulle lysmy perse :D ..........imases dikkii
- Hippo ja sen veli
On tainnu taas Tepolla kusta vedot ja pahasti. No sehän ei palstalaisia kyllä yllätä. Pakkohan se on olla vahingoniloinen, kun Tepon nettosarakkeessa on yli satatonnia miinusta.
- Better let it be.
Mitä vedonlyöntiin tulee..toi sun tuuris on täysin normaalia vedonlyöjän arkea. Se, ettei voita läheskään joka kerta, täytyy vain hyväksyä osaksi taloudellisesti riskialtista harrastusta. Kaikki, ja vieläpä aina, todellakin voi mennä pieleen. Ei auta hammasten pureminen, eikä itsesääli.
Joskus kannattaa pysähtyä miettimään, onko vedonlyönti kaiken siihen poltetun ajan ja rahan väärtti. Rikkaaksi tällä ei todellakaan pääse, ellei tiedä sellaista sisäpiirin tietoa, mitä muilla ei ole käytössään. Tilastomatematiikan kurssistakaan ei ole mitään hyötyä, koska onni ja sattuma ohjailee niin vahvasti kaikkea urheiluvedonlyöntiin liittyvää.
Pitämällä panokset matalana ei viime hetken tasoituksetkaan syö mielenrauhaa läheskään yhtä pahasti.
Jokainen valitkoon oman polkunsa ja sijoituskohteensa. - pillut
Tissit.
- Tissit
Pillut ja vitut
- fittufetti2
Oho, Gilbert ollut aktiivinen jo vuonna 2012...
- Merirosvoraha
Baseball, akkatennis, SM-liiga/SHL, australian alasarjafutis ja championship ovat vedonlyönnin persereikä.
Muistan hyvin kuinka 90-luvulla oli paljon helpompaa veikata SM-liigaa kun oli selkeästi kaksi muita parempaa joukkuetta; Jokerit ja TPS. Noi voitti kovalla prosentilla pelinsä ja kertoimet olivat trio-pakon aikaan vielä siedettävät. Nykyinen SM-liiga on tarkoituksella tehty ympäripyöreäksi vain siksi, että vedonlyönnistä on tullut tärkeä osa valtion rahanansaintaa. Sama koskee Veikkausliigaa, joka myöskin HJK:ta lukuunottamatta on täydellistä lottoarvontaa.
Räjähdysmäisesti lisääntyneet sopupelit vievät myös pohjaa voitolliselta pelaamiselta. - Johhtaja
90-luvulla tuli tehtyä muutamana päivänä kunnon tili, kun Veikkaus toi pesäpallon pitkävetoon, eikä oikein hallinnut kertoimenasettelua. Varmaan aika moni muukin kuin minä rahasti Veikkaa oikein kunnolla. Äkkiähän Veikalla sitten opittiin, että ei kannattanut sallia pelaajille kuin yksi haku per peli. Vähän aikaa ehti nimittäin pelata useampaa hakua per peli, jolloin fiksuimmat betsaajat pelasivat täysin ilman häviämisen riskiä.
- PalstaVahti24.volunteer
Hirtä ittes peniksestä, niin jos vaikka oppisit varomaan ei-osuvia kohteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559