Olen 19-vuotias opiskelija, joka on juuri muuttanut opiskelija-asuntoon (soluasunto). Minkälainen vakuutus olisi hyvä, mutta edullinen (mielellään max 100 €)? Vaikuttaako se, että asun soluasunnossa vakuutuksen tyyppiin, vai onko se ihan sama kuin asuisin yksin? En tiedä minkälainen vakuutus kämppikselläni, vai onko ollenkaan.
Olen hieman perehtynyt Lähivakuutuksen nuorisovakuutukseen. Nettisivuilla sanotaan, että se "sisältää kaikki nuoren tarvitsemat vakuutukset": Esinevakuutus koti-irtaimistolle, Vastuuvakuutus, Oikeusturvavakuutus, Yksityistapaturmavakuutus ja Matkustajavakuutus. Ja halvimmillaan se maksaisi 90 €. Onko teillä kokemuksia Lähivakuutuksesta tai suosittelisitteko jotain muuta kattavaa vakuutusta?
Kattava ja edullinen vakuutus opiskelijalle ?
5
478
Vastaukset
- rgdvbd
Jos olet sitä mieltä, että sinulle riittää peruskotivakuutus eli ei korvaa itse aiheuttamiasi vahinkoja omille tavaroillesi niin saat halvemmalla muualta. Riippuen neliöistä niin maksaa sellaiset 50-80e. Peruskotivakuutus sisältää myös vastuuturvan ja oikeusturvan automaattisesti, ne on ne tärkeimmät osuudet siinä kotivakuutuksessa yleensäkin.
- linkkihakemisto
Lähivakuutus on ihan hyvä vaihtoehto peruskotivakuutukseksi
--
linkkihakemisto.eu.org - Hyvä vakuutus
Katso myös Pohjolas Easya!
- liisa246
Itse otin ifiltä kotivakuutuksen, korvaa kaiken. Sain sieltä myös todella mukavat alennukset :) Täältä löydät vihjeet
mitä pitää ottaa huomioon kotivakuutusta ottaessa www.kodinvakuutus.blogspot.fi- 2+5
Harvinaisen pöllöt ohjeet. Eihän nuo köytännössä auta vakuutusyhtiön vslitsemisessa mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242