Olen 19-vuotias opiskelija, joka on juuri muuttanut opiskelija-asuntoon (soluasunto). Minkälainen vakuutus olisi hyvä, mutta edullinen (mielellään max 100 €)? Vaikuttaako se, että asun soluasunnossa vakuutuksen tyyppiin, vai onko se ihan sama kuin asuisin yksin? En tiedä minkälainen vakuutus kämppikselläni, vai onko ollenkaan.
Olen hieman perehtynyt Lähivakuutuksen nuorisovakuutukseen. Nettisivuilla sanotaan, että se "sisältää kaikki nuoren tarvitsemat vakuutukset": Esinevakuutus koti-irtaimistolle, Vastuuvakuutus, Oikeusturvavakuutus, Yksityistapaturmavakuutus ja Matkustajavakuutus. Ja halvimmillaan se maksaisi 90 €. Onko teillä kokemuksia Lähivakuutuksesta tai suosittelisitteko jotain muuta kattavaa vakuutusta?
Kattava ja edullinen vakuutus opiskelijalle ?
5
471
Vastaukset
- rgdvbd
Jos olet sitä mieltä, että sinulle riittää peruskotivakuutus eli ei korvaa itse aiheuttamiasi vahinkoja omille tavaroillesi niin saat halvemmalla muualta. Riippuen neliöistä niin maksaa sellaiset 50-80e. Peruskotivakuutus sisältää myös vastuuturvan ja oikeusturvan automaattisesti, ne on ne tärkeimmät osuudet siinä kotivakuutuksessa yleensäkin.
- linkkihakemisto
Lähivakuutus on ihan hyvä vaihtoehto peruskotivakuutukseksi
--
linkkihakemisto.eu.org - Hyvä vakuutus
Katso myös Pohjolas Easya!
- liisa246
Itse otin ifiltä kotivakuutuksen, korvaa kaiken. Sain sieltä myös todella mukavat alennukset :) Täältä löydät vihjeet
mitä pitää ottaa huomioon kotivakuutusta ottaessa www.kodinvakuutus.blogspot.fi- 2+5
Harvinaisen pöllöt ohjeet. Eihän nuo köytännössä auta vakuutusyhtiön vslitsemisessa mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781