Kyllä kannattaa käydä äänestämässä . Tulee mieleen tämä Espoon asunnottomuus joka on jatkunut jo vuosia ja jos muutosta ei tule kunnallispolitiikassa sama peli jatkuu .On suorastaan häpeä että asunnoton saa jopa 7v olla jonossa ja mitään ei tapahdu..Suosittelen äänestäjiä tekemään oikeat valinnat ja jopa käymään valtuustosalissa kuuntelemassa näitten nykyisten politikkojen kommentteja .tsemppiä kaikille espoolaisille.
Kunnalisvaalit 2012 Espoo
5
249
Vastaukset
Olen ensimmäistä kertaa mukana kuntavaaleissa ja minua kiinnostaa mitkä asiat espoolaisia huolettavat. Täytynee tutustua tähän asunnottomuusongelmaan ja miten sitä voisi ratkaista.
- tiina.sonninen
Espoonkruunua ollaan yksityistämässä, eli se tarkoittaisi sitä että pienituloiset eivät saa asuntoa ja nykyiset pienituloiset jotka saavat asumistuen asuntoonsa lentävät pihalle melkoisenvarmasti. Sinne halutaa juuri ne ihmiset jotka pystyy maksamaan koko vuokran itse. Kruunuhan on saanut jo valita jonkin aikaa aivan itse asukkansa ja tiedämme että tämä kesä 2012 oli kaikista suurin ulos heiton aika koskaan heiltä, sieltä lähti lapsiperheitä ja juuri pieni tuloisia. (Niiden hallituksessa istuu porvareita joten tiedetään jo suoraan mikä on menetelmä)
Tuttava perhe joutui odottamaan asuntoa yli puoli vuotta se ei vielä mitään kun on nuoria jotka ovat odottaneet asuntoa sieltä 4 vuotta ja ei kuulu mitään.
Ehdolla ollaa vaaleissa 86 numerolla saadaan asennetta, maalaisjärkeä ja lujaa luonnetta Espoon valtuustoon. :)
pahoittelen aijemmassa versiossa oli painovirhe paholaisia :)- tiina.sonninen
[email protected] kirjoitti:
Tiina Sonninen, mihin perustat tietosi?
siihen mitä olen nähnyt.
- Teatteri Hevonkuusi
Kaupunki jossa toimialajohtajia tuomitaan oikeudessa lahjuksen vastaanotosta ja virka-aseman väärinkäytöstä ja ja saa silti jatkaa työssään ilman kommentteja tahi muutakaan ei voi olla kuin läpeensä mätä. Nepotistimin huippuna on pedannut jo oman poikansa jatkamaan tehtäviään teknisen toimen johtajana, noin esimerkiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1386032Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292673
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672647- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581274
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056