Kannattaako noin niinkuin lähtökohtaisesti tuoda 300-sarjan BMW Saksasta suomalaisen maahantuojafirman kautta? Kaikkine kuluineen olen valmis maksamaan n 20k euroja.
Eräs turkulaisen maahantuontifirman edustaja väitti,että juuri näiden autojen suhteen (vuosimallia n 2006-2009 tässä hintaluokassa) säästö voi helposti olla 30%--parhaimmillaan jopa 40%--kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta...
Miten takuiden kanssa yleensä tehdään,edustaja lupaili oman firmansa antavan vuoden takuun tuomalleen autolle ja hoitavan kaiken sen paperisodan,joka heidän on mahdollista hoitaa.? Mikä on yleensä maahantuovan firman profit näissä tapauksissa?
Kiitoksia etukäteen asiallisista vastauksista!
BMW:n maahantuonti Saksasta
Uusi BMW-kuski
1
226
Vastaukset
- SL
Aika keskeinen asia tuonnissa on paljonko päästöperusteista veroa menee!
Katso www.tulli.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683