ILMAINEN PYYKINPESUAINE NÄYTE!!!!!LUE!!!

Se Topakampi Äiti ;D

Heippa kaikki kanssa kituttelijat.Löysin netistä ilmaisnäytteen käykää tilaamassa äkkiä www.lumme.fi saatte kotia ilmaisen nestemäisen pyykinpesuaine näytteen,sillä saa koneeellisen ilmaista pesua ;) Laittelen näitä lisää kunhan löydän ja joudan etsiskelemään.

Muita vinkkejä,kirjoittakaa PILTTI palautteeseen,googlaa PILTTI ensin ja pyydä vauvan ilmaisia puuronäytteitä.Itse pyysin vaikka olen vasta raskaana ja esikoinenkin jo 9vuotta,joten kun sain puurot,lähetin ne Hope yhdistykselle kun päiväys olisi ehtinyt mennä ennen kuin oma vauvana olisi ehtinyt syömään.Laittavat kakais vitaminoitua hedelmäpuurojauhe pussia.
Muksua googlatkaa,valio lähettää pyytäessä mainostavaraa,saatte kivoja kuvia,julisteita ja muksu ruokalapun.Googlatkaa Vuokkosia ja pyytäkää sidenäytteitä,tulee useampi.Samaa kokeilkaa OB: ja Tampaxin kohdalla.

Googlatkaa myös vauvanvaippa firmoja ja pyytäkää näytteitä:Huggies,Muumivaipat,X-tra,Libero,Pampers ,Euroshopper,saatte mahdollisesti lähes viikon vaipat ilmaiseksi.

Herbinalta ja Lumenelta voidenäytteitä jne

Mehukatti,Viking Line,ABC lapsi aiheisia tavaroita,tulee tarroja,kyniä,reppua,rahapussia,tehtäväkirjaa

Lehtinäytteitä saattaa kanssa saada,googlatkaa tätäkin!

En nyt jaksa muistaa olisiko muuta,ainiin Verman nimistä yritystä googlaa ja palautelomakkeella pyydä vaikka rela maitohappoja ja/tai minisun d-vitamiineja,mulle laittoivat keraan molempia parin viikon tarpeiden verran.

Kiva on saada sitten köyhänä postia,kaikkea tarpeellista jee jee :DDD

22

4394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Muistakaa lukea jokaikinen sääntö teksti ennenkuin otatte näytteen, kohta tuloo postissa tavaraa, kun kerran sitouduit samalla ostamaan tuotteita. :)

• aloittaja äiskä

HOHHOIJAA,ei se ole niin,siis palautelomakkeella pahvi pyydät tuotenäytettä et sitoudu mihinkään,eihän se muuten ole ilmainen!!!Älkää uskoko vaan ottakaa noi mainitsemani ilmaiset kamat ja kirjoitelkaa tännekin mitä saitte koska ajat on kovat ja kaikki pienikin apu on silloin tarpeen,jos et itselle tarvitse anna jollekin toiselle jolla on käyttöä

• sama äiskä

Niin jos sä pyydät viking linelta mainostavaraa lapsellesi niin mitä sitoudut siinä idiootti ostamaan? älä käy puhumaan sellaisesta mistä et tiedä etkä ole itse kokeillut!

• Ilmainen on jees
    • "topakampi"::::)))

No ei yhdellä pyykinpesuaine näytteellä ole mitään merkitystä. Säästää saman rahan postimaksussa kun ei tilaa näytettä ollenkaan. Muutenkin nuo "topakampi äiti" nimmarin vinkit ovat aika kyseenalaisia.
      Keksi ja karkkivalitukset ja palautukset yms. Mihin normaali, terveellisesti syövä ihminen tarvii keksejä ja suklaata, edes ilamiseksi en mokomia lisäinemötkyjä ottaisi saati söisi tai syöttäisi lapsilleni!

• oldmetall

Nämä näytteet tilataan netistä ja ne tuodaan postitse kotiin. Miksi pitää olla niin negatiivinen?
        Mainostöryn voi poistaa omasta netistään, ei näytteitä jakamalla tulla kenenkään kotiin pakkomyymään.
        Vanha eläkeläinen ilahtuu kun postilaatikosta tupsahtaa joku kiva näyte laskujen välistä.

• topakkapa topakka

ei postimaksuja tartte maksaa.ja jos sulla on lapsia niin varmaan teilläkin syödään herkkuja edes jouluna ja synttäreinä.älä tilaa ilmaisia tuotteita jos ne mieltäsi niin vaivaa.mulle tuli tänään 10kpl d-vitamiinitablettia ja 10kpl rela maitohappotabletteja vermanilta,siis ilman postimaksuja,ei yhtään harmittanut :D

• hullu-ulla

No huh! Eihän se tarkoita sitä että kaikkien pitäisi olla samanlaisia hapannaamoja vaikka sinä et ottaisi edes "ilamiseksi".
      Missä ihmeen postimaksussa säästät?
      Moni haluaa kokeilla tuotteita näytteiden avulla. Tyttäreni on löytänyt monta mielituotetta ilmaisten kokeilupakkausten avulla. Varsinkaan tyyriimpiä tuotteita ei aina raaski ostaa jos se ei sitten sovikaan itselle.
      Ei kaikkien tarvitse olla samalaisia eikä erilaisten mieltymysten vuoksi kannata suuttua, ainakaan tuntemattomille ihmisille :)

• ai niinkö.:::))

Ei tuossa "topakamman "tekstissä kylläkään ollut kyse mistään tuotteen "sopivuudesta" ihan hän niitä säästö-ja hamstraus mielessä kertoo hankkivansa. rahaa ei kuulu hällä olevan muuhun..:::)

• ahaa, hullu+vielä hu

Ai jaa, niinkö on tyttäresi tehnyt..::))
      Minun aikuiset lapseni eivät kyllä ole koskaan tuollaista kokeilleetkaan, mutta akateemisissa viroissa, hyvinpalkatuiissa sellaisissa ovat , joten eivät täällä köyhyys-palstalla jakele vinkkejä,.)
      He kyllä ovat löytäneet "mielituotetteensa, sinun sanoillasi," ilman "ilmaisia "näytepakkauksia, ja luulenpä että osaavat sellaisia hankkia ilman sinun ja tyttäresi neuvoja, niin halutessaan.
      ja neuvo ihmeessä tytöllesi keksien ja limujen epäterveellissyydestä, ylipaino on ongelma, varsinkin köyhemällä väestönosalla....::)

Hullu-ullako onkin tämän "topakampi äiti" nimimerkin äiti...:::)))

• oldmetall

Mitä ihmettä sä sitten teet täällä köyhyyspalstalla lesoilemassa?
        Tämä on tälläistä ajallemme tyypillistä ns. "hyväosaisten " V:ttuilua ja ns. paremman väen tuputtamia hyveitä.
        Nämä ilmainäytteethän ovat niin pieniä, että tuskin niitä nauttimalla ylipainoa kertyy.
        Voi, että mua sitten suivoo tämä alituinen köyhemmän väestönosan mollaaminen!!
        Kuka tässä hullu on?
        Kyllä mäkin olen löytänyt meikkituotteeni, mutta osta laadukkaat meikit lentokentiltä tai laivojen tax freestä.
        Mutta aloittajan vinkki oli mainio.Ei kaikilla ole tosiaankaan varaa mennä kauppaan ostamaan "dioreita" ja musta ainakin näytteitä on kiva saada.
        Voi, että mua V: tuttaa tämä jallemme tyypillinen omahyväinen brassailu, että meillä on varaa ja "Det tar som har".

• Ei Dior sovi
        oldmetall kirjoitti:

Mitä ihmettä sä sitten teet täällä köyhyyspalstalla lesoilemassa?
        Tämä on tälläistä ajallemme tyypillistä ns. "hyväosaisten " V:ttuilua ja ns. paremman väen tuputtamia hyveitä.
        Nämä ilmainäytteethän ovat niin pieniä, että tuskin niitä nauttimalla ylipainoa kertyy.
        Voi, että mua sitten suivoo tämä alituinen köyhemmän väestönosan mollaaminen!!
        Kuka tässä hullu on?
        Kyllä mäkin olen löytänyt meikkituotteeni, mutta osta laadukkaat meikit lentokentiltä tai laivojen tax freestä.
        Mutta aloittajan vinkki oli mainio.Ei kaikilla ole tosiaankaan varaa mennä kauppaan ostamaan "dioreita" ja musta ainakin näytteitä on kiva saada.
        Voi, että mua V: tuttaa tämä jallemme tyypillinen omahyväinen brassailu, että meillä on varaa ja "Det tar som har".

köyhälle. Se olisi paha tyylirikko kun hajuveden alta haiskahtaisi köyhän hikinen ja paskainen perushaju. Ostakaa ensin saippuaa seuraavasta työttömyyskorvauksesta vai mitä köyhänapua se virallisesti olikaan.

• se tapakampi äiti ;)
        Ei Dior sovi kirjoitti:

köyhälle. Se olisi paha tyylirikko kun hajuveden alta haiskahtaisi köyhän hikinen ja paskainen perushaju. Ostakaa ensin saippuaa seuraavasta työttömyyskorvauksesta vai mitä köyhänapua se virallisesti olikaan.

Kiitos oldmetall ;) Ajattelin siis auttavani kun jaan vinkkejä ja kyllä usein en edes aio ostaa ko.tuotetta mistä näytteen sain vaan samaa halpaa mitä ennenkin.Ilmaisnäytteitä jaetaan myös kaupoissa ja hyvin harva niistä kieltäytyy.Minä tykkään jakaa kaikki vinkkini,sekä 'ne oudot' ja ja vähemmän oudot,sillä jollekin saattaa olla niistä oikeasti hyötyä.
        Mutta en vedä herneitä nenään ;) Jos joku lukee nämä ja tilaa näytteitä ja saa niistä avun vaikka että saa ne pyykit pestyä ilmaisnäytteellä ennen kuin palkka/tuet tulee niin olen onnistunut!Joskus,kuten kaikki köyhät tietää,se hyvin pienikin apu on iso apu.Sulla voi olla vaikka työhaastis ja ei varaa pyykkiaineeseen,ja sitten muistat että ai niin se näytepakkaus..
        Pitäjäämme avattiin jokunen kuukausi sitten Ale Makasiini kauppa ja jakoivat ekalle parille sadalle pussin joissa oli kahvimittoja,saippuaa,shampoota,nenäliinoja,hiusharjaa jne hammastahnaa täysin ilmaiseksi,kyllä siinä onnellisena jonotettiin että ei pidä väheksyä näistä tuotteita mitä jakavat

• topakampi äiti
        se tapakampi äiti ;) kirjoitti:

Kiitos oldmetall ;) Ajattelin siis auttavani kun jaan vinkkejä ja kyllä usein en edes aio ostaa ko.tuotetta mistä näytteen sain vaan samaa halpaa mitä ennenkin.Ilmaisnäytteitä jaetaan myös kaupoissa ja hyvin harva niistä kieltäytyy.Minä tykkään jakaa kaikki vinkkini,sekä 'ne oudot' ja ja vähemmän oudot,sillä jollekin saattaa olla niistä oikeasti hyötyä.
        Mutta en vedä herneitä nenään ;) Jos joku lukee nämä ja tilaa näytteitä ja saa niistä avun vaikka että saa ne pyykit pestyä ilmaisnäytteellä ennen kuin palkka/tuet tulee niin olen onnistunut!Joskus,kuten kaikki köyhät tietää,se hyvin pienikin apu on iso apu.Sulla voi olla vaikka työhaastis ja ei varaa pyykkiaineeseen,ja sitten muistat että ai niin se näytepakkaus..
        Pitäjäämme avattiin jokunen kuukausi sitten Ale Makasiini kauppa ja jakoivat ekalle parille sadalle pussin joissa oli kahvimittoja,saippuaa,shampoota,nenäliinoja,hiusharjaa jne hammastahnaa täysin ilmaiseksi,kyllä siinä onnellisena jonotettiin että ei pidä väheksyä näistä tuotteita mitä jakavat

ja en ole hullu-ulla vaan Mira ;)

• oldmetall
        se tapakampi äiti ;) kirjoitti:

Kirjoitin jo aiemmin viestiketjussa että olin tilannut näytteitä vaikka mistä ja en saanut kuin Tenalta näytteen!?

• Anonyymi
        Ei Dior sovi kirjoitti:

Etkö tuotakaan tiedä ja olet niin olevinaan 🤣

• köyhä yh äippä

Hei kiitos näistä vinkeistä:))))
      laitoin vermanille palautteen,kirjoitin vain,että saako heiltä tuotenäytteitä;D että meille saapi lähettää.
      Ja muutenkin kaikki kiva pieni ilmainen on tervetullutta mistä vaan:)

• Tarpeellista

Tänään tuli verman oy.ltä mieletön määrä (ISO PAHVILAATIKKO jossa kaks isoo paperipussia toises relatabs näytteitä ja toises minisun näytteitä:))))
      Ihanaa...
      meillä nuo riittää moneks kuukaudeks:)))))

• oldmetall

Muuten laitoin ilmaisnäytetilauksia pesuaineista, parfyymeistä sun muista ja heti kun vastasin tähän kirjoitukseen ja en ole saanut kuin Tenanäytteen.
      monessa luvattiin laittaa parin viikon sisällä näytteitä, mutta ei vaan ole kuulunut näyttehiä!

• mainosta muualla

Miksi postaat tänne typeriä mainoslinkkejä? Lukaiseppa S24:n keskusteluiden säännöt!!

Ylläpito on vastaanottanut asiattoman aloituksen

• Ilmaiset_netistä

Kyllähän näitä ilmaisia löytyy aikalailla. Milloin täysin ilmaiseksi ja milloin postimaksujen hinnalla. Itse tilasin jo ajat sitten partahöylät ja hyvin kestää käytössä eikä ole yhtään paskempi laatu.
      http://www.kaikki-elokuvista.com/2013/08/kaikki-ilmaistarjoukset-ilmaista.html

Joissakin näytteissä liittyy jatkotilaukseen mutta sen voi aina perua kun saa ilmaisnäytteen kouraan eikä mitään maksuja jatkossa tule. Kyllähän näillä aikalailla saa kamaa tilailtua pennosilla

• Anonyymi

Piltti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe